inzerce, prodej, prodám, bazar

abeceda mzdové účetní 2019 - strana 23

Počet nalezených inzerátů ABECEDA MZDOVÉ ÚČETNÍ 2019: 1000 - strana 23

Vedení účetnictví, daňové evidence a zpracování mezd
Naše účetní kancelář v současné době přijímá nové klienty. Zabýváme se vedením účetnictví, daňové evidence a věcmi s nimi souvisejícími. Naše služby rozšiřujeme také o zpracování mezd. Služby nabízíme online po celé České republice. Investujte svůj čas do svého podnikání a účetnictví nechejte na nás. Navštivte naše webové stránky , kde uvidíte komplet služeb, které nabízíme a v případě zájmu nás neváhejte kontaktovat mailem ucetnictvi-framala@ nebo telefonicky 70 22 45. Budeme se těšit na spolupráci.
Daně, účetnictví, mzdy, DPH, přiznání za FO a PO, dotace
Nabízím kompletní účetní služby - externí vedení účetnictví pro OSVČ a s.r.o. i nepodnikatelé - konzultace, pomoc se založením firmy - daňová evidence - jednoduché účetnictví - podvojné účetnictví - registrace k daním, registrace na OSSZ - zpracování přiznání k silniční dani, daň z nemovitosti - přiznání k DPH měsíční/čtvrtletní, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení - přiznání k OSS, včetně registrace - správa datové schránky - mzdy, přehledy (OSSZ, ZP, ELDP) doklady je možné posílat poštou. kontakt: marcelamukova@, tel:
Vedení účetnictví a daňová evidence
Nabízíme běžné účetní práce, daňové poradenství, finanční controlling-kalkulace a administrativní práce - úřady, zdravotní pojišťovny, imigrační atd. Pracujeme také s elektronickými dokumenty, komunikace i online. Vše můžeme zajistit v českém, ruském a anglickém jazyce.
Vedení účetnictví Vodňany
Jsem zkušená účetní a nabízím touto cestou vedení účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd a agendy.
Vedení účetnictví/ daňové evidence
Mám volnou kapacitu pro vedení účetnictví/daňové evidence a proto bych Vám ráda touto cestou nabídla své služby. Zpracovávám: => daňové evidence/ účetnictví =>Identifikované osoby k DPH( Uber, Bolt, Olnyfans, Booking, Airbnb apod.), =>Dph, KH, SH, =>registrace u OSSZ, ZP, =>DPFO,DPPO, silniční daň =>mzdy a další… Pracuji v programu Pohoda. V případě zájmu mě kontaktujte na emailu: ucetni.kp@
Účetnictví, daň.evidence, podklady pro daňové přiznání
Nabízím kompletní účetní služby - daňová evidence - podvojné účetnictví - registrace k dani - podklady pro DPPO, DPFO - měsíční/čtvrtletní DPH - identifikovaná osoba k DPH (Bolt, Facebook, Uber, Onlyfans) - mzdy, přehledy - konzultace V rámci kraje Vysočina možno osobně. Možnost spolupráce online po celé ČR. Účetnictví Prošková +420 ucetnictviproskova@
Nabídka účetních služeb
Nabízím kompletní zpracování daňové evidence, účetnictví,mezd,DPH,KH,přehledů na SP a ZP,daňových přiznání a poradenství v účetní oblasti.Docházení do firmy,zastupování na úřadech.Možnost online zpracování dokladů.Kontakty: popř. na e-mail monikanovaci@
Externí vedení účetnictví pro OSVČ
•Vedení daňové evidence (DPH, Kontrol. hlášení) •Komunikace s úřady •Ostatní účetní a administrativní služby dle dohody •Cena dle rozsahu
Kompletní účetní služby
Nevíte si rady s účetnictvím? Nevadí, jsem tu pro Vás. Napište mi zda jste firma s.r.o. nebo fyzická osoba,plátce DPH nebo identifikovaná osoba. Zkušenosti mám nejen z velkých firem,ale také s platformou Uber,Bolt. Vypracuji Vám daňové přiznání včetně přehledů, DPH. V případě,že máte zájem neváhejte mě kontaktovat.Budu se těšit na případnou spolupráci.
Asistentka v nákladní dopravě
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka Sídlo Přízřenice - Brno NÁPLŇ PRÁCE: - zajištění běžného chodu kanceláře - fakturace objednávek - chystání podkladů pro účetní - řešení pojistných událostí - evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence - komunikace se zákazníky - personalistika - zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb - plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti POŽADAVKY: - min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy) - základní znalost AJ - základní znalost práce na PC - komunikativnost - zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost NABÍZÍME: - možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti - příjemný a motivovaný kolektiv - práci na plný úvazek - pracovní smlouvu na dobu neurčitou - velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého. Nástup možný ihned. Kontakt: ivo.rosol@, + 420
Hledám práci
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře. Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
Administrativní pracovník/ce
Do malého kolektivu a samostatné kanceláře v Praze 4 (u OC Chodov) hledám pracovníka administrativy (zástup za mateřskou). Vaším úkolem bude zápis faktur do interního systému, skenování dokladů, pravidelné vystavování faktur, příprava podkladů pro účetní, aj. Pracovní doba po-pá 8-16:30, 4 týdny dovolené, mobilní telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům. Případné benefity po zkušební době. Ideálně na HPP (možno i zkrácený úvazek), první rok na dobu určitou, zkušební doba 3 měsíce. Nástupní plat 25.000Kč hrubého. Prosím, posílejte životopisy.
Administrativa
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek
Administrativní pracovník
Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar. Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské Rozsah: 15-20h/týden Firma: Spentra s.r.o. Minimální ukončené vzdělání: základní Co od Vás očekáváme - řidičský průkaz skupiny B - schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty - dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office) - aktivní znalost AJ/DE výhodou - dobrá znalost českého pravopisu - samostatnost, pečlivost, odpovědnost Co Vám můžeme nabídnout: - flexibilní pracovní doba - pracovní telefon - mladistvý kolektiv - přátelské prostředí - parkoviště - pravidelné brunche - kvalitní káva na pracovišti Náplň práce: - obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty - zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.) - správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů - zpracování podkladů pro účetní - správa pokladny - převozy automobilů na evidence/STK - tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel
Administrativa
Do našeho kolektivu male dopravni firmy hledame asistentku. Jedna se o fakturaci,telefonicka a emailova komunikace se zakazniky,pošta,příprava podkladu pro účetní. znalost anglického jazyka 35000 Kč [GJGU@] Sidlo firmi : PŘÁTELSTVÍ 986/19 ,104 00 Uhříněvěs nastup hned
Brigáda - účetnictví
Dobrý den, hledám brigádu - přivýdělek v oblasti účetnictví. Zadávání prvotních dokladů atd. Mám praxi v oboru 27 let. Nyní pracuji na HPP jako účetní, prosím o nabídky na e-mail : lapesca@, děkuji
Hledáme mzdovou účetní/účetního v Liberci 40000Kč/měsíc
Protecton je mezinárodní moderní skupina firem poskytující komplexní služby v oblasti zabezpečení objektů, logistických areálů, staveb, společenských, sportovních a jiných akcí. Našim klientům přinášíme inovativní řešení a nové technologie ve všech segmentech prováděných služeb. Koho hledáme: Do našeho týmu hledáme novou kolegyni či kolegu v oblasti interního zpracování mezd. Jsme relativně malý kolektiv a je pro nás důležité, aby kolega/kolegyně zapadl/a do týmu. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít · Min. SŠ vzdělání · Odborná praxe a znalosti v oblasti mzdového účetnictví, či personalistiky · Znalost legislativy v oblasti daně z příjmu, nemocenského pojištění, zdravotního a sociálního pojištění · Uživatelská znalost práce na PC · Samostatnost, aktivní a profesionální přístup · Zodpovědnost, smysl pro detail, pečlivost · Morální a občanská bezúhonnost Výhodou bude, pokud budete umět · Znalost systému Karat Co vám můžeme nabídnout · Práci na HPP · Notebook, služební telefon · Po zapracování možnost flexibilní pracovní doby/HO · Pravidelné firemní akce, společné obědy atd. · Občerstvení na pracovišti · Ihned nebo dohodou -Pracovní místo Liberec- Čechova 9/7
Extérní daňová evidenve a účetnictví
Nabízím externí vedení daňové evidence a účetnictví OSVČ malých a středně malých firem, plátců i neplátců DPH: Zpracování účetních dokladů- banky, pokladny, majetek, faktury přijaté, faktury vydané... Zpracování DPH, kontrolního hlášení, souhrnné hlášení, silniční daň, dan z příjmu, odpisy majetku, účetní závěrky. Pro doklady si mohu přijet osobně, nebo je lze zasílat elektronicky či poštou. Simona Loubalová IČ: 14370221
Pronájem kancelářského prostoru - Bor u Tachova
Nabízíme Vám k pronájmu kancelářský prostor v obci Bor u Tachova. Nachází se ve 2. NP s celkovou výměrou 153 m2. Dispozice: 4 kancelářské místnosti, technická místnost, toaleta. Využití zde najdou poradenské firmy, lektoři, advokáti, účetní firmy atd. Pro více informací a zamluvení termínu na prohlídce neváhejte kontaktovat makléře. Lokalita: náměstí Republiky, Bor u Tachova Evidenční číslo: 827458 Energetická náročnost : Třída G - Mimořádně nehospodárná
účetní příspěvkové organizace
Nabízíme: - externí zpracování účetnictví a platů pro školy a školská zařízení, účetnictví vedeme v programu Gordic - externí zpracování účetnictví a mezd pro podnikatelé (plátce i neplátce DPH), účetnictví vedeme v programu Duel - Praha a Středočeský kraj - v oboru se pohybujeme již 25 let - IČO: 08803242 - e-mail: StarekCZ@