2jz gte - strana 2
Počet nalezených inzerátů 2JZ GTE: 91 - strana 2
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Predam kompletny vyfukovy system NOVITEC ROSSO na Ferrari 599 GTB GTE GTO Aperta.
Vyfukovy system obsahuje zavodne katalyzatory, stredny diel vyfuku a sportove tlmice s klapkami a koncovkami 4x90mm.
Narast vykonu a brutalny zvuk!
Stav: 90% ako novy
Povod: NOVITEC GROUP, Made in Germany
Cena noveho vyfukoveho systemu bola:
2x sportovy metal. kat: 3.390,- Euro
2x vyfukove potrubie 70mm: 2.290,- Euro
2x zadny sportovy tlmic s klapkami: 4.490,- Euro
SPOLU: 10.170,- Euro bez DPH
Ponukam to za 50% ceny = 5.000,- Euro alebo dohodou, pripadne vymenou..
Preferujem osobny odber.
V pripade zaujmu ma kontaktujte na info@ alebo SMS.
Zaroven ponukam dovoz original nahradnych dielov na vsetky modely Ferrari z Talianska a diely nemeckeho upravcu NOVITEC ROSSO:
Ferrari F355 Berlinetta, F360 Modena, F430, F458 Italia, F488, California, Portofino, F8 Tributo, F550 Maranello, F599 Fiorano, 612 Scaglietti, FF, 812 Superfast, GTC4 Luso, Roma, SP1, SP2, Enzo, F40, F50, LaFerrari, Testarossa a ine..
Predam Audi 80 GTE v mierke 1:18 uplne novy od KK scale
Model bol len vybaleny a skontrolovany
V pripade nazastihnutia na telefone pisat mail
Pozrite aj moje dalsie inzeraty
Komplet ponuku aktulanych modelov cca 115 kusov najdete na mojej stranke ShawarshWorks tu:
Prodám lego auto Ferrari 488 GTE
NÁVOD + KRABICE!
(Nechybí žádný dílek)
Lze vyzvednout osobně (nejlepší volba) nebo zásilkovnou (nelze zaručit neporušenost modelu)
Technické údaje:
r.v.: 2016, 1395cm3, 115kW (156PS), P, A6, Hybrid (benzín/elektro), 5 dv., (5-miestne), 172 769 km, Biela
Bezpečnost:
ABS, Airbag 8X, Alarm, Deaktivácia airbagov, Indikátor tlaku v pneu, Natáčacie svetlomety
Komfort:
Automatická klimatizácia, Bezkľúčové štartovanie, Centrálne uzamykanie, Diaľkové ovládanie, El. nastaviteľné sedadlá, El. predné okná, El. zrkadlá, Klimatizovaná priehradka, Lakťová opierka, Multifunkčný volant, Nezávislé kúrenie, Ostrekovače svetlometov, Rádio, Rádio/CD/DVD
Ostatné:
Adaptívny tempomat, Bluetooth, Dažďový senzor, Disky z ľahkej zliatiny, El. zatváranie kufra, Fólie, Imobilizér, Kožený interiér, LED denné svietenie, Navigačný systém, Palubný počítač, Parkovacia kamera, Parkovacie senzory vzadu a vpredu, Parkovací asistent, Sezónne prezutie, Svetelný senzor, Tempomat, Tónované sklá, Vyhrievané predné sedadlá, Vyhrievané spätné zrkadlá, Ťažné zariadenie
Ďalšia výbava:
Kožený paket, Asistent rozjazdu do kopca, Bedrové opierky vpredu, Odkladacie priestory v dverách a držiaky na 1l flaše vo dverách vodica, na 1,5l flaše na strane spolujazdca, odkladacia schránka v strope, uzatváratelná, Vnútorné spätné zrkadlo s automatickým zaclánaním, Automatické otváranie veka batožinového priestoru na dialkovom ovládaní, Systém rozpoznania únavy vodica, LED osvetlenie tabulky s evidencným císlom, Akustické celné sklo, determálne skla na všetkých stranách, Výškovo nastavitelné sedadlo vodica a spolujazdca, Nasávací otvor vzduchu v spodnej casti nárazníku cierny s chrómovou lištou v strede a na spodnej casti nárazníka., Lišty na bokoch a vzadu na nárazníku chrómové, Tempomat s funkciou obmedzovaca rýchlosti, Front Assist, Dynaudio
Stav vozidla:
Dovezené, Garažované, Možný leasing, Možný úver, Servisná knižka, TOP stav
Poznámky:
Na plné nabitie jazda na batériu v lete cca 45km v zime 35km. Bohatá výbava. Výkon v GTE režime 160kw. Cez aplikáciu na mobile sa da na diaľku zapnúť klíma / kúrenie. Vozidlo sa nenachádza na sídle firmy. Kontaktovať minimálne 3 hodiny pred obhliadkou.
Cena:
18 899€
Dobrý den. Prodám VW GOLF GTE, plug-in hybrid 1.4 TSI 110kW + 40kW elektromotor, celkový výkon 204k, Dlouhodobá spotřeba 2,5l na 100km. Najeto 177tis km, Rok 2016 LED světla, adaptabilní tempomat, parkovací senzory vpředu a vzadu, kamera, tažné, centrál, navigace Discover pro 9,2", dešťový senzor, ALU kola 18", multifunkční volant, sedačky sportovní s výhřevem, palubní počítač, 2x klíč, servisní knížka, dokumentace.
Nyní auto po STK a velké servisní prohlídce. Vyměněn olej v motoru, DSG, filtry atd.
Predám Passat Variant GTE Plug-in-Hybrid 1.4TSI (115kW, DSG6, najazdených 19800km, vyrobené 9/2020, prvé prihlásenie 10/2020, modelový rok 2021.
Plná výbava, cenníková cena 63.038 EUR
Ťažné zariadenie sklápateľné
Adaptívne pruženie DCC
IQ Light (LED Matrix)
Meta Alarm
Ambient packet plus - 30 farebných podsvietení
Head-up display
ergoComfort sedadlo vodiča s masážnou funkciou
Predné sedadlá elektricky nastaviteľné s pamäťou
Vyhrievané predné a zadné sedadlá
Innovision Cockpit
Nezávislé kúrenie s diaľkovým ovládanim
Slnečné roletky na bočných oknách vzadu
Automatická 3-zónová klimatizácia
Adaptívny tempomat
Area view s prednou, cúvacou kamerou a s 2 postrannými kamerami
Sledovanie mŕtveho uhla
Asistent udržiavania jazdného pruhu a asistent v zápche
Sign assist - rozpoznávanie značiek
Systém rozpoznania únavy vodiča
We Connect plus (3roky) - ovládanie vozidla cez aplikáciu
Android Auto/Apple CarPlay
Bezdrôtové nabíjanie telefónu
Poťahy z Alcantary a kože, kožený volant
eCall - núdzove volanie
Navigačný systém High
Parkovací asistent
Determálne sklá
Asistent rozjazdu do kopca
Dažďový senzor
Svetelný senzor
Zimné kolesá originál VW 17" (na vozidle)
Letné kolesá čierne originál VW Liverpool 18"(posledna foto)
a veľa ďalšieho...
Vozidlo mozne vidiet v Bratislave, Žiline a okolí po dohode.
Najazdené km: 19800
Prodám stavebnici LEGO Technic 42125 Ferrari 488 GTE „AF Corse #51”.
Stavebnice by mela byt kompletni, nejsem si vedom chybejiciho dilu. vc navodu + orig krabice. Možnost zaslání za příplatek + 100Kč k uvedené ceně.
LEGO TECHNIC 42125 Ferrari 488 GTE AF CORSE #51
Nové, zapečené LEGO z roku 2021. Krabice ve pěkném stavu.
DOPRAVA:
1) Osobní předání v Brně (Vinohrady nebo Nový Lískovec)
2) PPL do Parcelshopu/Parcelboxu (platba předem 69,- Kč | dobírka 88,- Kč)
3) Zásilkovna na výdejní místo (platba předem 79,- Kč | dobírka 102,- Kč)
Prodám 4ks originálních disku na vozy Opel Kadett D GTE a Opel Ascona C SR
Rozměr 5,5Jx14 et49 4x100
Disky budou bez pneu. Po dohodě můžu dovést nebo poslat poštou. Popř. prodám po kusech jako rezervu nebo na doplnění sady.
Prodám originál Puma GTE 1600 vyráběné v Brazilii z roku 1978 v původním velmi zachovalém stavu, podvozek bez koroze, motor 1600 s dvěma krabrurátory. Velmi ojedinělý veterán na podvozku Volkswagen brouk.
Prodám originální alu sada VW Passat B8
disky:
- 5x112 R16
- 6.5Jx16H2
- ET 41
- Made in Germany
- originál disky Volkswagen Passat B8 / GTE
- číslo dílu: 3G0601025S
- středová díra 57.1mm / golf, e-golf, e-Passat, touran, Caddy , Sharan
disky ve výborném stavu bez odřenin a oxidace
osobní odběr kdykoliv ve Studenci 51233 - 9KM od Vrchlabí nebo po předchozí domluvě na trase Jičín, Mladá Boleslav, Turnov i dobírka 560,-
cena za kompletní sadu 13.999,-
Prodám Burago Ferrari 488 GTE AF Corse Bluetooth model auta dálkově ovladatelný přes mobilní aplikaci. Nové, jen rozbalené.
Prodám originál plechová kola na Renault 5 GTT / GTE. Kola jsou zrenovovaná, opískovaná a nalakovaná do černého komaxitu. Zabaleno ve fólii. Rozteč 4x100, průměr 13", středová díra 60,1. Případně vyměním za jiná originální starší kola Renault.
Prodám přední nárazník na na passat B8 gte
stav viz foto
cena 2000
osobní převzetí v Praze na Krejcárku a nebo pošta
mám plno dalších inzerátů
Sirka v mm 31
průměr v mm 180
nepoužité čelisti brzd pasují na vw golf 1 a 2 a na spoustu dalších typu aut
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 - 44kW/60HP 09/78 - 07/86
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 - 55kW/75HP 08/78 - 07/86
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 - 54kW/73HP 02/86 - 07/86
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 - 55kW/75HP 08/78 - 07/86
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 - 65kW/88HP 02/86 - 07/86
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 - 66kW/90HP 01/83 - 08/86
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 - 68kW/93HP 08/83 - 08/86
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE - 81kW/110HP 08/85 - 07/86
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE - 82kW/112HP 10/84 - 08/86
AUDI 80 (81, 85, B2) 2.0 - 85kW/115HP 10/83 - 09/84
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 D - 40kW/54HP 08/80 - 08/86
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 TD - 51kW/70HP 08/81 - 05/86
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S - 66kW/90HP 09/86 - 10/91
SEAT AROSA (6H) 1.0 - 37kW/50HP 10/98 - 01/01
SEAT AROSA (6H) 1.0 - 37kW/50HP 05/97 - 06/04
SEAT AROSA (6H) 1.4 - 44kW/60HP 05/97 - 06/04
SEAT AROSA (6H) 1.4 16V - 74kW/100HP 01/00 - 06/04
SEAT AROSA (6H) 1.4 TDI - 55kW/75HP 01/00 - 06/04
SEAT AROSA (6H) 1.7 SDI - 44kW/60HP 08/97 - 06/04
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.0 i - 37kW/50HP 09/96 - 06/99
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i - 44kW/60HP 06/94 - 06/99
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i 16V - 74kW/101HP 09/96 - 06/99
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i - 55kW/75HP 05/94 - 06/99
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i - 55kW/75HP 02/93 - 06/99
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i - 74kW/101HP 07/96 - 10/99
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.8 i - 66kW/90HP 02/93 - 06/99
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 D - 47kW/64HP 01/96 - 08/96
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 SDI - 47kW/64HP 08/96 - 06/99
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 D - 50kW/68HP 02/93 - 08/96
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 TD - 55kW/75HP 02/93 - 08/96
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.9 TDI - 66kW/90HP 08/96 - 06/99
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4 i - 44kW/60HP 09/96 - 06/99
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i - 55kW/75HP 05/97 - 06/99
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i - 55kW/75HP 09/96 - 06/99
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i - 74kW/101HP 09/96 - 06/99
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 SDI - 47kW/64HP 09/96 - 06/99
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.9 TDI - 66kW/90HP 08/96 - 06/99
SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 i - 37kW/50HP 09/96 - 02/02
SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 - 33kW/45HP 03/93 - 09/96
SEAT IBIZA II (6K1) 1.3 i - 40kW/54HP 03/93 - 08/99
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i - 44kW/60HP 09/93 - 02/02
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 16V - 74kW/101HP 06/97 - 02/02
SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i - 55kW/75HP 09/94 - 06/99
SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i - 74kW/101HP 04/96 - 02/02
SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i - 55kW/75HP 03/93 - 02/02
SEAT IBIZA II (6K1) 1.8 i - 66kW/90HP 03/93 - 08/99
SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 D - 47kW/64HP 04/93 - 08/96
SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 SDI - 47kW/64HP 08/96 - 08/99
SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 D - 50kW/68HP 10/94 - 08/96
SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 TD - 55kW/75HP 03/93 - 08/96
SEAT IBIZA II (6K1) 1.9 TDI - 66kW/9