20kg kotouč - strana 31
Počet nalezených inzerátů 20KG KOTOUČ: 1000 - strana 31
Musím říct, že to s ním byla sranda. Kolo jsem postupně přeskládal na krapet rychlejší setup. Rychlejší jízdu si užívám a tak jsem každý půl rok jsem jezdil do servisu na prohlídky a pokud bylo potřeba, hned jsem spotřební věci měnil za nové aby fungovalo bezchybně. Motor, baterka, řídící jednotka (displej), nabíječka -> vše funguje jak nové!
Naposledy jsem před zimou 2022 vše nechal spravit a rovnou ho prodávám (už jsem na něm nejezdil)- důvod je, že chci si poskládat svoje vlastní trochu jiné.
"Při rychlém jednání" jsem ochotný trochu slevit.
Rok:2020
Motor(původní): Yamaha PW-ST (+chip nad 25km/h - možnost zapnout/vypnout)
Kapacita baterie(původní baterie): 750Wh
Rám L (viz ) (původní - Po 2 letech oděrky): aluminium 6061, HD Interface, rychloupínák 5 x 135mm, kotoučová brzda Post Mount
Vidlice (původní): SR Suntour XCR Air LO-R Lockout, vzduch, zdvih: 120mm, ocelový sloupek 1 1/8", rychloupínák Zdvih přední: 120 mm
Hlavové složení(původní): A-Head Tapered, ball bearing
Přehazovačka(původní): Sram NX, 11-rychlost
Řazení(původní): Sram NX, Trigger radic
Počet rychlostí: 1x11
Ozubený kotouč (nový): Vpředu jsem měnil za větší z 38 na 40 zubů - skrze rychlost. Teď je tam aktuálně fungl nový.
Kazeta (nová): Sram PG1130, 11-42 zubů
Řetěz (nový): SRAM PC1110
Kliky (původní): 38, ocel
(kotouč vzadu jsem měnil za větší) Brzdy(nové): Galfer fialové (podle barvy tvrdost- viz Galfer na netu),2-piston disc brake
Brzdové páky(původní): Shimano MT401, hliník
Přední náboj(původní): SHIMANO TX505
Zadní náboj(původní): Shimano TX505-8
(vzadu komplet nový ráfek + výplet) Ráfky: Rodi Black Rock 21, nýtovaný, ráfek s dutinou, hliník
Pláště (nové): Continetal double fighter 2.0 (hladké na léto -> rychlost, dělá to hodně oproti Maxxis Ardent 29x2,40", které nemám, ale doporučuju používat do terénu)
Špice(původní): Sapim Leader, cerná
Sedlovka (původní): Haibike Components The Seatpost +, patentní, 31.6mm, hliník
Sedlo (původní): Haibike Components TheSaddle
Představec(původní): Haibike Components The Stem +, A-head
Řídítka(původní): Haibike Components TheBar + Topflat mm (jsou krapet širší, ale skrze 29" kola potřeba)
Gripy(původní): Haibike MTB grips
Pedály(původní): Freeridepedal mit Reflektor, hliník
Motor(původní) (nechal jsem v origi obchodě odkud jsem kupoval servisovat ložiska - nové): Yamaha PW-ST System, 250W, 70Nm, 25km/h (+chip nad 25km/h)
Baterie (původní):(Před koupí kola v základu byla 500Wh -> změnil jsem na 750wh) Yamaha Lithium Ion, 750 Wh skrze větší dojezd
Displej(původní): Yamaha Side Switch 1.7" LCD, 7 funkcí,jedna páčka zlomená, ale funkce zůstává..(vyměňuje se kus za kus)
Nabíječka (původní): Yamaha rychlá nabíječka 4A
Velikost kol: 29'
Na prodej nový krosový model UM DSR EX 125.
Technické parametry:
MOTOR
Emisní norma: Euro IV
Chlazení: Kapalinou
Zdvihový objem: 124,2 cm3
Zapalování: CDI
Způsob startování: Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih: 58 x 47 mm
Kompresní poměr: 12,8:01
Max. výkon (kW): 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment: (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém: MARELLI EFI
Převodovka: 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola: Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení: Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 245 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení: Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 225 mm
BRZDY
Přední brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda: Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém: Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika: 90/90-21
Zadní pneumatika: 120/80-18
ROZMĚRY
Délka: 2140 mm
Šířka: 825 mm
Světlá výška: 300 mm
Rozvor kol: 1425 mm
Výška sedla: 910 mm
Hmotnost bez náplní: 124 kg
Kapacita palivové nádrže 6,3 l
Prodám pár nakládacích litinových činek (17,5 kg ks).
Hřídel + zarážky 2,5kg
4x kotouč Arsenal 5kg
4 kotouč fitforce 2,5 kg
Na prodej nový motocykl UM DSR Adventure TT 125.
Emisní norma Euro V
Chlazení Kapalinou
Zdvihový objem 124,2 cm3
Zapalování CDI
Způsob startování Nožní/elektrické
Vrtání a zdvih 58 x 47 mm
Kompresní poměr 12,8: 01
Max. výkon (kW) 11 kW při 10.500 ot./min
Maximální kroutící moment (Nm/RPM) 10,9 Nm při 8.250 ot./min
Palivový systém MARELLI EFI
Převodovka 6-stupňová se spojkou
Pohon zadního kola Řetěz
Přední zavěšení Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 195 mm, průměr 41 mm
Zadní zavěšení Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 150 mm
Přední brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Zadní brzda Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Kombinovaný brzdový systém Ano
Přední pneumatika 90/90-21
Zadní pneumatika 130/80-17
Délka 2195 mm
Šířka 793 mm
Světlá výška 200 mm
Rozvor kol 1451 mm
Výška sedla 850 mm
Hmotnost bez náplní 117 kg
Kapacita palivové nádrže 11,2 l
Brusný kotouč 3M CUBITRON II 125x7
Špičkové brusné kotouče, několikanásobně vyšší životnost proti standardním kotoučům, velký a rychlý úběr při malém přítlaku (oceníte např. u aku brusek).
3M Cubitron II se díky postupnému odlamování zrn udržuje neustále ostrý a díky tomu odebírá kov velmi rychle i s menším přítlakem.
3M Cubitron II přináší to nejlepší z 3M technologie precizně tvarovaného zrna do těch nejnáročnějších aplikací, jako je vybrušování úkosů, odstranění okují a broušení sváru. Tyto řezací a brusné kotouče jsou schopny odstranit stejné množství materiálu s menším přítlakem, což výrazně usnadňuje práci. Navíc se nepřehřívají a neovlivňují tak barevně opracovávaný materiál. Snazší a rychlejší aplikace, vyšší efektivita výrobního procesu.
Brusný kotouč Cubitron II 3M rychleji ubírá materiál a má delší životnost než konvenční brusné kotouče. Technologie precizně tvarovaného zrna 3M u brusiva Cubitron II posouvá produktivitu na novou vyšší úroveň. V porovnání s tradičními brusnými kotouči, u nichž je použitý oxid hlinitý, zirkonové nebo keramické zrno se brusiva Cubitron II vyznačují rychlým agresivním, ale chladným výbrusem při nižším přítlaku, čímž získáte vyšší produktivitu práce. Určen na nerez a ocel.
Cena 150 Kč/ks
K dispozici více kusů.
Lze zaslat poštou nebo Zásilkovnou.
vrtačka, soustruh, bruska, frézka
Vynikající dětské jízdní kolo pro děti, které to s cyklistikou myslí “vážně”.
Velikost kol 20”.
Rám: MATTS J. 20+; MAT aluminium; 20" WHS; 135x9/100x9 AST; BSA BBR Velikosti: Uni Tlumič: 0 Vidlice: MERIDA MATTS J. 20+; MAT aluminium Brzdové páky: 0 Brzdy přední: Tektro M275; two pistons. Brzdy zadní: Tektro M275; two pistons. Brzdový kotouč přední: Tektro; 160mm Brzdový kotouč zadní: Tektro; 140mm Řetěz: KMC NS8 Chránič převodníku: 0 Kliky: MERIDA EXPERT JR; 28 teeth Přesmykač: 0 Přehazovačka: Shimano RD-M310 Kazeta: Shimano MF-TZ500; 14-34 teeth; 7 speed Pedály: Marwi SP-202 Řídítka: MERIDA EXPERT JR; MAT aluminium; 580mm width; 20mm rise Představec: MERIDA EXPERT CC; MAT aluminium; 31.8mm diameter; -5?stem angle Hlavové složení: FSA TH888 Náboj přední: Joytech D041DSE; 100x9mm width front hub; 20 spoke holes Náboj zadní: Joytech D242TSE; 135x9mm width rear hub; 24 spoke holes Ráfky: MERIDA JR 20+; MAT aluminium Sedlo: MERIDA COMP JR Sedlovka: MERIDA CC; MAT aluminium; 27.2mm diameter; 15mm setback Řazení přední: 0 Řazení zadní: Altus Paprsky: Black steel Plášť přední: CST Jet C1820; 20x2.4"; wire Plášť zadní: CST Jet C1820; 20x2.4"; wire Zvonek: YWS-Alloy
SWM RS 125 R ( odpočet DPH )
Rok výroby: 2023
Najeto: 2 km
Objem: 125 ccm
Výkon: 11 kW
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
Cena 99 990 Kč (možnost odpočtu DPH)
Enduro RS 125 R je zábavný a lehký motocykl určený jak na běžné cesty tak do terénu.
Zde je hlavní hrdina kategorie Enduro 125 ccm!
Jezdec, který si vybere RS 125 R, je fanouškem vynikajících a snadno ovladatelných motocyklů.
Enduro RS 125 R je dokonale vyvážený stroj s vynikajícím výkonem motoru, dokonalým podvozkem a velmi nízkou hmotností. Parametry motocyklu odpovídají spíše závodnímu stroji, ale jde o motocykl vybavený nejnutnější výbavou pro možné legální používání na silnici. Ke standardní výbavě stroje patří LED diodové osvětlení, kapalinou chlazený čtyřventilový motor plnící emisní limity Euro 5, nebo robustní stupačky spolujezdce.
Digitální kokpit s LED displejem a USB nabíjecí zásuvkou. Výkonný jednoválcový čtyřtaktní motor s elektronickým vstřikováním paliva a skutečným výkonem 11 kW (15 PS).
Zdvihový objem 124,7 ccm
Motor Kapalinou chlazený 4taktní jednoválec se 4 ventily; Euro 5
Typ přívodu paliva Vstřikování D32
Vrtání / zdvih 58 mm x 47,2 mm
Výkon 11 kW (15 PS)
Startování Elektrický startér
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Spojka Lamelová, hydraulický ovládaná
Rám Trubkový rám z vysokopevnostní oceli
Přední odpružení Fastace Upside-Down
Zadní odpružení Nastavitelný tlumič Fastace s přepákování
Zdvih vpředu 250 mm
Zdvih vzadu 260 mm
Přední brzda Kotouč 260 mm, dvoupístkový plovoucí třmen, CBS
Zadní brzda Kotouč 220 mm, plovoucí třmen s jedním pístem, CBS
Řetěz REGINA 126RSHB-12.7
Přední ráfek / pneumatika Zesílený hliníkový ráfek 1,60 x 21" / 80/90 x 21"
Zadní ráfek / pneumatika Zesílený hliníkový ráfek 2,15 x 18" / 110/80 x 18"
Rozvor 1.500 mm
Světlost 275 mm
Výška sedla 950 mm
Objem nádrže 7,2 litrů
Hmotnost 109 kg
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu!
Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“
Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze.
Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu.
- Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů
- Zdvihový objem: 693 ccm
- Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm
- Komprese: 11.6: 1
- Plnění motoru: EFI (Bosch)
- Zapalování: ECU
- Převodovka: manuál, 6 rychlostí
- Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné
- Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema
- ABS: Continental ABS system
- Tempomat: ano
- Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z)
- Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17
- Délka: 2096 mm
- Šířka: 790 mm
- Výška: 1130 mm
- Výška sedáku: 795 mm
- Rozvor: 1435 mm
- Nádrž: 13 l
- Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní)
- Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey"
- 5 LET záruka
RUBI DU 200 EVO
Elektrická diamantová pila skládací nohy.
Pila je téměř nevyužívaná použitá dvakrát téměř jako nová.
Délka řezu (cm): 65
Průměr kotouče (mm): 200
Rozměr materiálu (cm): 45x45
Tloušťka materiálu (mm): 35
Výkon motoru (HP): 1,1
Výkon motoru (kW): 0,8
Rozměry (cm): 98,1x38,3x38,4
Hmotnost (Kg): 23,5
Rubi DU-200 EVO - Elektrická diamantová pila - délka řezu 65 cm, zabudované nohy, motor 0,8 kW
Charakteristika
Mobilní diamantová pila RUBI DU-200 EVO pro menší a střední práce.
Vhodné pro formátování všech tipů keramických obkladů a dlažeb.
Zabudované sklopné nohy. velmi jednoduché sestavení.
Snadná a pohodlná manipulace a přeprava díky kolečkům a
pomocnému držadlu.
Externí nádržka na vodu pro snadnou manipulaci a čištění.
Ergonomické bimetalové madlo pro lepší komfort.
Kotouč je zvlášť cena 1700.-
Diamantový kotouč EXTREME CERAM SOFT 200x25,40 9/2,0
Jako nový, málo použitý....
Prodám tento brusný kotouč o pr.32/170mm a šířce 10,5mm.---> Jsem ochoten jej poslat. Podívejte se i na mé další inzeráty. Převzetí možné Čerčany, Hvězdonice.
Prodám tento brusný kotouč o pr.32/305mm a šířce 16mm.Barva šedočerná.---> Jsem ochoten jej poslat. Podívejte se i na mé další inzeráty. Převzetí možné Čerčany, Hvězdonice.
Prodám tento brusný kotouč o pr.32/200mm a šířce 9mm.Barva světlešedá.---> Jsem ochoten jej poslat. Podívejte se i na mé další inzeráty. Převzetí možné Čerčany, Hvězdonice.
Prodám tento brusný kotouč o pr.13,8/200mm a šířce 21mm.Barva tmavěšedá.---> Jsem ochoten jej poslat. Podívejte se i na mé další inzeráty. Převzetí možné Čerčany, Hvězdonice.
Prodám tento brusný kotouč o pr.32/255mm a šířce 32mm.Barva šedočerná.Cena je za ks.---> Jsem ochoten jej poslat. Podívejte se i na mé další inzeráty. Převzetí možné Čerčany, Hvězdonice.