125ccm motorky - strana 8
Počet nalezených inzerátů 125CCM MOTORKY: 1000 - strana 8
Prodám úplně novou motorku Leramotors Shark 125cm3, možno i na splátky. V Roudnici je možné vyzvednout sestavený kus, nebo vybrat i jiný z řady modelů a barev.
Značkový Pitbike Leramotors Shark 125 pro rok 2022
V moderních zářivých barvách a se sportovně-agresivním vzhledem na kolech 17" a 14”.
4 stupňová převodovka, Upside-down vidlice a nastavitelný zadní tlumič, sportovní výfuk, nožní startér
Technické informace:
Obsah 125ccm
Kvalitní 4-Taktní motor o výkonu 9PS
Terénní pneumatiky vpředu 17" vzadu 14"
Maximální rychlost cca 85Km/h
Hydraulické brzdy
Kvalitní brzdové kotouče
4 rychlostní stupně
Nastavitelné vidlice
Nastavitelný zadní tlumič,
Sportovní výfuk
Klasické nakopávání jako u motocrossu
Upside-down vidlice
Sportovní vzduchový filtr
Odolný rám, který je lakovaný do barev motorky
Objem palivové nádrže: 4.5l
Rozměry:
výška sedla: cca 760mm
délka: 1740mm
šířka: 740mm
výška: 1080mm
váha: 63kg
Prodám parádní Pit-bike Shark s obsahem 125cc, který je k vyzvednutí i v Roudnici nad Labem.
Barvy jsou zelená a oranžová, ostatní barvy jsou dostupné pouze v internetovém obchodě ORIGOMOTO.
Technické info:
Obsah 125ccm
Kvalitní 4-Taktní motor o výkonu 9PS
Terénní pneumatiky vpředu 17" vzadu 14"
Maximální rychlost cca 85Km/h
Hydraulické brzdy
Kvalitní brzdové kotouče
4 rychlostní stupně
Nastavitelné vidlice
Nastavitelný zadní tlumič,
Sportovní výfuk
Klasické nakopávání jako u motocrossu + elektrický startér
Upside-down vidlice
Sportovní vzduchový filtr
Odolný rám, který je lakovaný do barev motorky
Objem palivové nádrže: 4.5l
Rozměry:
výška sedla: cca 830mm
délka: 1740mm
šířka: 740mm
výška: 1080mm
váha: 63kg
velikost balení: 1460x380x700mm
Dobrý den, nabízím k prodeji tohle malé zvíře. Je to obsah 125ccm, kupovaný k přejezdům na MX závodech mezi depem a tratí. Ježděno holkou.
Na moto nové: spojka, ostré vačky v motoru, vzduchový filtr, repas tlumičů, uložení kyvky, ložiska v kolech, vyměněn olej, lanko spojky, seřízení motoru (ventily), nová převodovka, obměna čínských šroubů a nový sportovní karburátor z BucciMota.
Pneu: přední 90% zadní 60%.
Pro více info ohledně motorky pouze volat. Při rychlém a seriózním jednání sleva. Důvod prodeje - nevyužití.
Prodám KYMCO quanon 125ccm...
Rok výroby:2007
Najeto:30 XXXkm
Motorka je po motorové stránce v pořádku, motor jede jak má.. Olej měněný každých 3000km
někde se tam nějaké to škrábnutí najde ale žádná hrůza..
Na motorce jsem udělal led blinkry, stavitelnou hrazdu na řidítka, laděný výfuk( Výfuk Turbo Kit X-Road, Kymco Quannon 125)v hodnotě cca 10 tis, jinak k tomu mám asi další dva nebo tři výfuky.. na začátku minulé sezóny se dělaly přední i zadní brzdy,brzdová kapaliny a zadní guma...
Mám k tomu ještě jednu motorku která je nekompletní ale da se z toho ještě hodně použít.. kola jsou nově nalakovaný a nějaký drobnosti ještě na rámu.. využíval jsme ji jako zdroj náhradních dílů... obě motorky jsou s TP...
Prodám motorku Yuki Twinsport 125
Motor: 125ccm, 8.8kW 5 stupňová převodovka, motor je funkční.
Motorka má najeto 30 500km(stále je v provozu takže km přibývají). Na motorce jsou nainstalované NOVÉ tyto díly: přední světlomet, zadní světlo, sedlo, zrcátka, pravý airbox s filtrem, zadní pneu s duší, přední duše, bovden ukazatele rychlosti, klakson, baterka, lanko spojky a plasty u světlometu.
STK do března 2026
Motorku mám po 1. majiteli, který se k ní nechoval moc pěkně (což odpovídá stavu plastů atd.) takže při koupi byla třeba zprovoznit.
Chtělo by to vyměnit pístní kroužky na pravém pístu, jelikož nedrží kompresi, ale nejde to
nijak rozpoznat na výkonu nebo chování motorky.
Na motorce jsem sám začínal takže můžu pro začínající motorkáře doporučit. Opravdu super motorka na začátky.
Pro více informací piště maily nebo SMS.
Při rychlém jednání možnost zlevnit
Motorka bez přepisu neodjede!
Prodám svou Hondu Monkey, kupována mnou v Honda Lety a minimálně používána (najeto 2568Km). Jedná se tedy o zajetou motorku. Motor 125ccm, LED světla (svítí opravdu nádherně), ABS, alarm, dálkové ovládání, atd.
Hondu vlastním jako soukromá osoba, přepis nutností. Převoz k Vám mohu nabídnout, ale Grand Espacem 3.0 V6, takže spotřeba kolem 10l/100Km. Cena pevná, maximálně domluva na místě u motorky.
Cena za vše, možno jednotlivě
Táhla řazení,řadička spínačka s klíčem, držáky, řídící jednotky , nový palivový kohoutek se sítkem , přidám ještě zadní světlo na kentoyu
Kentoya, keeway , pitbike , loncin , lifan, 125ccm
Prodám nový laděný výfuk COBRA CR2 Hexagon v karbon provedení pro motorky KAWASAKI.
Výfuková sada COBRA CR2 HEXAGON Carbon obsahuje tlumič výfuku s propojovacím potrubím (mezisvod) pro konkrétní typ motorky, montážní materiál a DB Killery.
- ruční výroba Made in Germany
- rychlá a snadná montáž
- plný a hluboký zvuk
- šestiúhelníkový tvar
- karbonová koncovka
- výkon
- prémiová kvalita
- Homologace EU
Výfuky pro modely:
ER5 ER6 Ninja ZX-10R ZX-6R Z1000 a další
Více výfuků na VESTORE CZ
Prodam zvedak na motorky, pridelany predni doraz pr.kola. Zrovna repasovana panenka.
Osobni odber ci doprava po dohode.
Prodám pojízdný vozík, stojan pod motorku pro výbornou manipulaci při parkování, nebo servisování. Jednoduché parkování motorky u zdi.
Jedná se o profi zámečnickou výrobu na zakázku z poctivého materiálu. Žádný čínský plecháček. Rám z jeklu, výztuhy pod podlahou. Podlaha z voděodolné překližky v jednom kuse. Všechna kolečka otočná s brzdou. Možno osadit dvojitými kolečky dle hmotnosti motorky. Možné nalakovat do libovolného odstínu.
Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, BMW, Triumph, plošina, vozík, stojan, lyžina, ližina, držák motocyklu, manévrovací kolejnice.
Zdravím prodám málo používaný minicross.Elektrická motorka napájená akumulátorem 36 V 8 Ah. Dokonale tichý provoz bez emisí umožní motorku používat i v místech, kde není možné provozovat hlučné a čmoudící spalovací motory. Není proto problém dokonale se vyřádit i v neděli na zahradě, aniž by měl důvod soused jakkoli protestovat. Zároveň je však nutné mít na paměti, že motorka je natolik tichá, že její provoz v místech, kde se pohybují další osoby, může být nebezpečný, blížící se stroj totiž není slyšet.
Základ motorky tvoří kvalitní ocelový rám doplněný o stylové plastové kryty, které dotvářejí vzhled skutečného motocyklu. Přední kolo je uloženo v odpružené vidlici, závěšení zadního kola je řešeno centrálním odpružením, podobně jako skutečné motokrosové stroje. Ráfky z hliníkové slitiny jsou obuty do cross – enduro pneumatik, které zajišťují optimální přilnavost jak na pevném povrchu, tak v trávníku nebo na nezpevněné cestě. Přední i zadní kolo je vybaveno kotoučovými brzdami.
Rychlost motorky lze omezit a uzamknout klíčkem na 7/15/25 km/h. Brzdy jsou ovládány páčkami na řídítkách. Na pravém řidítku je akcelerátor (plyn), jehož pootáčením je určována plynule rychlost jízdy. Vedle plynu je LED panel, který indikuje stav nabití akumulátoru. Široká ratingová řídítka (tzv. hrazdy) zajistí pohodlné ovládání. Pro zvýšení bezpečnosti jsou doplněna ve střední části o měkčený pěnový kryt.
Motor o výkonu 500 W se jmenovitým točivým momentem 1,9 Nm si v mnohém nezadá se spalovacími motory. Motorka je velice svižná, její výkon a dojezd je však samozřejmě ovlivněn terénem a hmotností řidiče. Maximální zatížení je 75 kg, maximální dojezd je až 20 km na jedno nabití. Dodávána je včetně nabíječky, se kterou lze baterii dobít z běžné zásuvky za cca 8 hodin.
Prodám svého Banditu, rok výroby 1997, 57kw.
Nemám co skrývat. Není to žádná voňavka a je vidět, že jednou padla. Ale ne nějak brutálně. Jako začátečník jsem jí kupoval minulý rok v lednu, zaslepený a ohromen krásou motorky. Po koupi a dodělání ŘP jsem zjistil, že karburátor nefunguje jak má. Byl celý zanesený. Nechal jsem ho vyčistit a když už se motorka rozebírala, dělala se i kontrola. Předtím se do toho montoval nějaký chytrolín a některé kabely jsou spojeny elektrikářskou páskou, v předních vidlicích chyběl olej, takže se měnil a doléval tak jak má být. Řetěz byl upravený a tak se vrátil do původního stavu. Jak jsem říkal, karburátor byl vyčištěn a seřízen. Ale pořád tomu chybí nějaká menší úprava, ke které jsem se nedostal. Motorka jezdí pěkně, táhne, zvuk pěkný, ale jediná momentální chybka je, že nechytá na první dobrou. Když už chytne, musí se ladit přes “to kolečko” u motoru, kde se ladí otáčky a přes sitič, než chytnete ty správný otáčky. Potom ale jede jak má. Prodávám z důvodu momentální ekonomické situace a já potřebuji mít peníze jinde, než je dávat do motorky a do celodenních vyjížděk. Prosím jen o vážné zájmy. Nemám moc času na lidi co se přijedou “jen podívat”. Pokud by byl opravdový zájem, nebráním se hovoru a zodpovím jakoukoliv otázku, pokud budu znát odpověď. Přepis hradí kupující.
Prodám malý,nepoužitelný zbytek motorky čz 250/471 smolík z roku 1975.Mám pouze velký t.p. a plnou moc k přepisu.V t.p. je zapsaná stará okresní r.z.,která se nedochovala.Novou jsem vydávat nenechal,aby si nový majitel mohl nechat udělat kopii staré okresní.Doklady nejsou uloženy v čím za bezproblémový přepis.Cena je pevná,nabízím za cenu dokladů na pionýra.
Dobrý den,
Prodávám Kawasaki Kle 500 A3
Rok výroby 1994
Nájezd 48 xxx
Výkon 29 kW
Cena 65 000
Jsem třetí majitel celkově a druhým majitel v ČR. Stačí skupina A2. I přes výšku a váhu motorky s ní dokáže manipulovat i člověk se 167 cm.
Na motorce děláno:
Seřízení ventilů
Normální servis
Motorka se bude prodávat spolu se třemi kufry, brašnami, hlavním stojanem, s druhými výfukovými svody s nehomologovanou koncovkou a s neúplnou hlavou motoru, kde jsou všechny ventily a s náhradními páčkami.
Cena 65 000
Dohoda možná u motorky
Odkaz na specifikace:
Osoby co maximálně chtějí dát 30 000, nevolat.
Nabízím k půjčení přívěsný vozík na dvě motorky. Max hmotnost nákladu 750kg, max konstrukční rychlost 130km/hod. 250kč/den.
Rozměry kufru
kufr o objemu 43 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 34 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.
Všechny kufry mají plastové nárazníky na rozích kufru - při pádu na rovný povrch, jako je silnice, nemůžete kufr nijak poškrábat. Plastové nárazníky - rohy - jsou velmi odolné a pokud je odmontujete z kufru, můžete se na ně bez obav postavit plnou vahou. Plastové rohy jsou náhradní díly, které je možno kdykoli vyměnit díky montáži na 3 šrouby. Na rozdíl od jiných kufrů jsou kufry BUMOT pod plastovými nárazníky vždy ve všech spojích svařené - to je opět záruka vodotěsnosti a pevnosti. Plastové nárazníky nabízejí čtveřici otvorů pro uchycení dalších zavazadel na víko kufru. Ideální pro připevnění lehké karimatky nebo brašny s objemným spacákem dvěma popruhy.
Rozměry horních kufrů jsou:
kufr o objemu 30 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 24.5 cm výška
Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.
Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.
Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.
Prodám 2ks Pitbike PBS THUNDER rok 2020
1x motorka po kompletním servisu, v loňském roce byla jako záložní moto, tudíž neodjela ani km, tato moto má sériově naplněné přední vidlice
1x motorka po kompletním servisu, v loňském roce odjela 2 závody na suchu, tato motorka má hustší olej v předních vidlicích
obě motorky zadní tlumič DNM racing shox
obě motorky převodovka z PBS RIVALE
k moto je 1x sada kol, sada pneumatik na vodu i sliky
Cena dohodou