10w40 olej - strana 17
Počet nalezených inzerátů 10W40 OLEJ: 1000 - strana 17
Dobrý den, prodám mogul tsf 2T 0,5l s dávkovačem. 120,-/ks, od 10ks 115,- motorová pila, křovinořez, stihl, husqvarna, oleo-mac
Polosyntetický motorový olej se sníženou kouřivostí pro vysokootáčkové, vysoce tepelně zatížené dvoudobé motory (zejména řetězových pil, křovinořezů, vyžínačů, motocyklů aj.). Olej je vyroben s ředicí složkou a tzv. PIB, který eliminuje zanášení zapalovacích svíček a spalovacího prostoru. Doporučený mísící poměr oleje a paliva je 1:50.
specifikace: API TC, JASO FD, ISO-L-EGD/OEM
TISI, Husqvarna 346
Ježděno na trati jako začátečník. Olej měněn po 5mth, motorka je kosmeticky v horším stavu, ale jezdí velmi dobře, motor šlape jak má, řadí krásně, jde za plynem. Motorka je po GO. Má laděný výfuk.
Před 30mth dělané: GO motoru, nové ventily, rozvody, přetesnění motoru, repas předních tlumičů, repas převodovky, brzdové destičky, nové gripy. K motorce dám komplet náhradní motor, kde je plno použitelných dílů - spojka, kartery, klikovka, ojnice, hlava, válec atd viz foto.
Na motorce bude potom potřeba vyřešit těsnění mezi kartery, jeden karter byl měněný z náhradního motoru a asi jak nelícují k sobě, mezi kartery sákne olej. Nutno olej dolévat nebo potom udělat. K motorce proto dávám zadarmo celý náhradní motor. Můžete použít jako náhradní díly do rezervy nebo rozprodat.
Dobré pro nějakého začátečníka, ale i pro pokročilé a zkušené jezdce, vhodná například jako tréninková motorka nebo pro někoho kdo si jí časem udělá k dokonalosti.
Důvod prodeje: nemám čas jezdit kvůli vysoké škole.
V případě rychlého jednání sleva možná.
obraz - PODZIMNÍ ALEJ, vyhledávaný Jaroslav Procházka, r. 1989, olej na sololitové desce, nádherná krajinářská práce, formát 43x52cm v původním rámu velikosti 54x63cm, stav rámu přiměřený věku, obraz ve skvělém stavu, ozdobí i jako kvalitní investice... POKUD VÁM NEVYHOVUJE UVEDENÁ CENA, ZKUSTE NÁM NABÍDNOUT VLASTNÍ PŘEDSTAVU. Jaroslav Procházka, narozen 29.11.1919 v Praze, vystudoval profesuru kreslení na Vysoké škole architektury v Praze, malbu u Oldřicha Blažíčka, Cyrila Boudy a Martina Salcmana, modelování u Karla Pokorného a Karla Lidického, Pedagogiku na Přírodovědeckého fakultě UK. Vyučoval pak výtvarné výchově. Byl členem Sdružení výtvarníků Purkyně, pak Ústředního svazu čs. výtvarných umělců a poté členem Sdružení výtvarníků ČR a skupiny Tolerance. Vystavoval jak na samostatných, tak na členských a skupinových výstavách. Věnoval se převážně figurální tvorbě, i když se nevyhýbal ani krajině, ani zátiší. Jeho technikami byly olej, akryl i tempera. Uveden v Tomanově Novém slovníku čs. výtvarných umělců z roku 1947. Žil v pražských Kyjích, své práce signoval Japro, nebo JaPro.
Hyundai Tucson 2.0 crdi 4x4, r. v. 2005, 183.000 km, 83 kW, servo, dálk. centrál, digi klima, airbag volant+palubka+6x sloupek, 4x el. okna, el. zrcátka, vyhřívaná přední sedadla, mlhovky, rádio s cd, venkovní teploměr, zadní dělená sedadla, tažné, bez DPF.
Jsem 1. majitel v ČR. Ve 159.000 km (8/2020) dovoz z Rakouska, ve 160.000 km výměna rozvodů, kladek, vodní pumpy, klínový řemen, chladič klimatizace + náplň, kapaliny: brzdová, servo a chladicí, přední brzd. kotouče + destičky, olej + 4x filtry, oleje ve všech diferákách + převodovka.
Ve 170.500 km výměna mot. oleje, filtry: olej + vzduch, nový alternátor, zadní brzdové destičky, vzpěry otevíratelného okna v 5. dveřích.
Ve 176.000 km (8/2022) nové stabilizační tyčky, podpora přední nápravnice, zadní nápravnice (10.000,-Kč), TK do 7/2024.
Ve 182.500 km (2/2023) nový olej a 4 filtry. Nejde stěrač na 5 . dveřích (neřeším), kosmetika (auto není nové). Spolehlivý pracant, momentálně bez investic. Tankováno pouze u Benzina + VIF. Kontakt ideálně mailem.
TECHNICKÉ ÚDAJE
r.v.: 03/14, 2179cm³, 147kW (200PS), Generácia vozidla: , Pohon: Predných kolies, Automat (6 st.), Diesel, EURO 5, 5 dv., (5-miestne), 203 000km, Biela,
SPOTREBA VOZIDLA (L/100KM)
V meste: 8.2, mimo mesta: 5.7, kombinovaná: 6.6
BEZPEČNOSŤ
EBD/EBV, ABS, ESP(VDC), Isofix, Deaktivácia airbagov, Natáčacie svetlomety
KOMFORT
Centrálne uzamykanie, El. predné a zadné okná, El. zrkadlá, CD menič, Automatická dvojzónová klimatizácia, Diaľkové ovládanie, Rádio, Multifunkčný volant, Lakťová opierka, Bezkľúčové štartovanie
OSTATNÉ
Disky z ľahkej zliatiny, Hmlové svetlomety, Imobilizér, Palubný počítač, Navigačný systém, Parkovací asistent, Tempomat, Vyhrievané predné sedadlá, Vyhrievané spätné zrkadlá, Fólie, Dažďový senzor, Svetelný senzor, Parkovacie senzory vzadu a vpredu, Bi-Xenónové svetlomety, Bluetooth, LED denné svietenie
DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE KU VÝBAVE
Vozidlo bolo dovezené ako zánovné v roku 2015 z Nemecka a odvtedy ho mal jeden majiteľ, po celý čas pravidelne servisované , olej + všetky filtre menené každých 15tkm. Pri 170tkm boli vymenené komplet rozvody + olej v AT prevodovke. Aktuálne nový olej + všetky filtre. Vozidlo má úplnú servisnú históriu. VOZIDLO NEBOLO NIKDY BÚRANÉ , NA CELEJ KAROSÉRIÍ JE PÔVODNÁ VÝROBNÁ VRSTVA LAKU!!!!
ĎALŠIE INFORMÁCIE
Dovezené, TOP stav!, Kontrola originality, Úplná servisná história
SMAX s Galaxy je niečo podobné ako: Touran Alhambra Sharan 5008 Grand Scénic atd
Vozidlo je preverené-prešlo dokladovou previerkou a meraním laku. Máte možnosť vidieť pri obhliadke vozidla, ktoré sa nachádza v MYJAVE. V prípade záujmu volajte 0907 361 336 EČV: MY734BA. EK platná do: 2024-03-29. STK platná do: 2024-03-29.
Prodám Chrysler 300C 5.7 HEMI V8 RWD, rok výroby 2005 , najeto 245xxx km, STK 2/2024, LPG s nádrži na 55L místo rezervy.
Magnaflow výfuk, SRT sedačky, 20" SRT kola, přední pružiny Eibach -30mm (origo přidám k autu), xenony, el. sedačky, el. volant, el. pedály, deštový senzor, samostmívací zpětné zrcátko, atd...
Nový motorový olej + filr, nový olej v převodovce, nový olej v servo řízení, tyčky předního stabilizátoru a jeho uložení, dvě ramena na pravé straně a jedno na levé straně přední nápravy, palivové čerpadlo, autobaterie.
Potřebuji něco prostornější pro rodinu, proto možná i výměna za Ford Galaxy, Toyota Sienna, Chrysler/Dodge Grand Voyager, Town & Country, MB Vito/Viano, VW Transporter, Caravelle, Multivan.
Více info telefonicky.
PEMCO 350 je syntetický Mid SAPS motorový olej na bázi PAO + estery pro moderní benzínové a naftové motory s přeplňováním i bez přeplňování, včetně PD (Pumpe-Duse). Olej je navržen na základě požadavků VW a DAIMLER. Díky obsaženým esterovým složkám má vynikající vlastnosti proti tření a opotřebení, což zajišťuje dlouhý a bezproblémový provoz. Kompatibilní se všemi systémy následné úpravy výfukových plynů, DPF, TWC, EGR a SCR. Vhodné pro motory využívající CNG a LPG.
Polysyntetický motorový olej - vhodný pro benzínové i dieselové motory. PEMCO 260 je modernější olej než MOGUL GX FE (který tímto nahrazujeme), ale skvěle se uplatní i ve starších vozech. Díky svému složení si poradí i s použitím méně kvalitního paliva.
Vhodný pro použití za všech provozních podmínek. Zajišťuje efektivní chod motoru ve všech provozních režimech. Skvělý pro aktivní jízdu. Vysoká alkalická hodnota TBN. Prodlužuje životnost motoru i v jízdních režimech start-stop a při studeném startu.
Specifikace: ACEA A3/B4, API SN/CH-4,VW 502.00,VW 505.00,VW 500.00,
VW 501.01,MB 229.3,MB 229.1,RENAULT RN0700,RENAULT RN0710
PEMCO 350 je syntetický Mid SAPS motorový olej na bázi PAO + estery pro moderní benzínové a naftové motory s přeplňováním i bez přeplňování, včetně PD (Pumpe-Duse). Olej je navržen na základě požadavků VW a DAIMLER. Díky obsaženým esterovým složkám má vynikající vlastnosti proti tření a opotřebení, což zajišťuje dlouhý a bezproblémový provoz. Kompatibilní se všemi systémy následné úpravy výfukových plynů, DPF, TWC, EGR a SCR. Vhodné pro motory využívající CNG a LPG.
PEMCO 350 je syntetický Mid SAPS motorový olej na bázi PAO + estery pro moderní benzínové a naftové motory s přeplňováním i bez přeplňování, včetně PD (Pumpe-Duse). Olej je navržen na základě požadavků VW a DAIMLER. Díky obsaženým esterovým složkám má vynikající vlastnosti proti tření a opotřebení, což zajišťuje dlouhý a bezproblémový provoz. Kompatibilní se všemi systémy následné úpravy výfukových plynů, DPF, TWC, EGR a SCR. Vhodné pro motory využívající CNG a LPG.
Nabízím k prodeji svoje Rko v žádané a krásné barvě Lapiz Blue, jedná se facelift model, kód mororu CJXG 228kw 2.0 TSI, 4x4, manuál. Celkový stav je krásný, auto bylo ježděno převážně v pěkném počasí, ale nějaké kosmetické drbky na kapotě se najdou (píšu narovinu), s autem se stále jezdí takže i kilometry přibývají. Aktuálně najeto něco málo přes 98tis km ( ověřené km). Vážnému zájemci rád poskytnu VIN. Motor je v sériovém stavu, jediná úprava co na autě je tak kompletní sportovní saní Racingline.
Něco z výbavy
Vyhřívané sedačky, vyhrivane el. zrcátka, adaptivní tempomat, adaptivní FullLED přední světlomety s LED denním svícením, ABS, ESP, ASR, dvouzonova klimatizací, senzor světel a deště, ambientní osvětlení, el. ruční brzda, vyhřívané zadní sklo, multifunkční volant, jízdní režimy ( NORMAL, ECO, RACE , INDIVIDUAL )
Olej měněn po 8tis nebo 1x ročně, při 86tis měněny olej v Haldexu.
***Auto je aktuálně po servisu!! Nová spojka komplet, nový olej + filtry, geometrie. Bez investic!!***
Na místě možná dohoda o ceně při seriózním jednání.
1-chalupy v kopcích,olej nebo tempera na platné,75*60cm.2-krajina olej nebo tempera na plátně, 75*60cm.3-divka s pianem,tempera nebo olej na lepence,42*57cm,vše signována detaily viz foto
Olej byl jen jednou vyzkoušený a psovi nesedí, je určený jen pro malá a střední plemena.
Olej TIMME Pet oil sprej 3% CBD slouží jako doplněk stravy pro psy, kterým pomáhá v době stresových situací, mimo jiné může podpořit jejich pohybový aparát a kosti, má pozitivní vliv na kůži a srst. Pokud je Váš domácí miláček po nemoci, chirurgickém zákroku, zranění nebo trpí separační úzkostí, tak mu může pomoci CBD Pet oil sprej. Kromě jiného dokáže tento produkt podpořit psí imunitu a působit protizánětlivě a antibakteriálně.
Možnost předání Pacov(Věžná), Chocerady, Praha.
r.v. 1999, 55700 km, TK do 9/2023, 2 kotouče vpředu, vloni nová baterka, zásuvka klasická + USB, ukazatel zařazené rychlosti GIPRO v kapotáži, vyšší plexi, padáky, hlavní stojan, zadní nosič původně na kufry Krauser – měl jsem tam plotny na kufry Givi monokey, kufr na dvě přilby - se zahrádkou a opěrkou, druhé brzdové světlo pod kufrem, řetězovka najeto cca 12 tis.km, přední guma TKC80 slušný vzorek, zadní na výměnu – novou E09 Mitas přidám, kotouče bez hran, destičky na výměnu – nové na předek i zadek přidám, olej najeto cca 1000 Km. V případě zájmu mohu přidat olej a filtr + Haynes manuál v angličtině. Trochu bere olej, pár prasklin a odřenin na plastech, přední vidlice neteče, ale asi by potřebovala údržbu. Prodávám, protože potřebuju něco lehčího na ježdění kolem komína. Dohoda.
Prodám NOVY značkový vysokotlaký kompresor VEVOR kvalitní zpracování materiál motoru: měď, materiál válce: nerezová ocel, materiál krytu: litý hliník . Automatické vypnutí na vašem nastaveném tlaku AUTOSTOP. Dokonale vhodné pro plnění: potápěčské lahve , kartuší do PCP vzduchovek, paintballu, airsoftu a lahví pro hasiče a další vysokotlaké činnosti. Kompresor natlačí 1litrovou nádobu z 0 na 300 barů (zvládne i 400 BAR ) za 4-5 minut a 7 litrovou láhev na 300 BAR trvá cca 40min. Vlastní zkušenost (naplní 480 ml PCP na 250 bar za 3 minuty a 3l potápěčskou láhev až na 290 bar za 15-20 minut)
Čistá hmotnost: 18 kg
Napájení: 220V / 50HZ
Výkon motoru: 1,8 kW
Průtok vzduchu: 50-60 l / MIN
Pracovní tlak: 300BAR(až400bar)/ 30MPA / 4500PSI
Chladicí systém: vodní chlazení
Hlučnost: 78 dB
Balíček obsahuje:
1x vysokotlaký vzduchový kompresor
1 x čerpadlo vodního chlazení plus příslušenství (kvalitní hadice)
1 x opotřebitelné díly
2 x šroub pro uvolnění tlaku
1 x Hadice: připojení vzduchové hadice: 0,3in/8mm pin rychlospojka na 98% pcp vzduchovek s filtrem na zachytávání pevných nečistot i pro zachytávání vzdušné vlhkosti (separátor voda/olej) která způsobuje reznutí ! Tedy fouká a stlačuje suchý čistý vzduch. Dodávám bez oleje !!! (kvůli přepravě) stačí olej 0,25 Litr. Předepsaný mazací olej : ISO VG 46 nebo AW 46 viz návod Napájení: 220V / 50HZ Přeprava 180kč PPL na dobírku.Video provozu kompresoru
Prodám NOVY značkový vysokotlaký kompresor VEVOR kvalitní zpracování materiál motoru: měď, materiál válce: nerezová ocel, materiál krytu: litý hliník . Automatické vypnutí na vašem nastaveném tlaku AUTOSTOP. Dokonale vhodné pro plnění: potápěčské lahve , kartuší do PCP vzduchovek, paintballu, airsoftu a lahví pro hasiče a další vysokotlaké činnosti. Kompresor natlačí 1litrovou nádobu z 0 na 300 barů (zvládne i 400 BAR ) za 4-5 minut a 7 litrovou láhev na 300 BAR trvá cca 40min. Vlastní zkušenost (naplní 480 ml PCP na 250 bar za 3 minuty a 3l potápěčskou láhev až na 290 bar za 15-20 minut)
Čistá hmotnost: 18 kg
Napájení: 220V / 50HZ
Výkon motoru: 1,8 kW
Průtok vzduchu: 50-60 l / MIN
Pracovní tlak: 300 Bar (až400bar)/ 30MPA / 4500PSI
Chladicí systém: vodní chlazení
Hlučnost: 78 dB
Balíček obsahuje:
1x vysokotlaký vzduchový kompresor
1 x čerpadlo vodního chlazení plus příslušenství (kvalitní hadice)
1 x opotřebitelné díly
2 x šroub pro uvolnění tlaku
1 x Hadice: připojení vzduchové hadice: 0,3in/8mm pin rychlospojka na 98% pcp vzduchovek s filtrem na zachytávání pevných nečistot i pro zachytávání vzdušné vlhkosti (separátor voda/olej) která způsobuje reznutí ! Tedy fouká a stlačuje suchý čistý vzduch. Dodávám bez oleje !!! (kvůli přepravě) stačí olej 0,25Litr. Předepsaný mazací olej: ISO VG 46 nebo AW 46 viz návod Napájení: 220V / 50HZ Přeprava 180kč PPL na dobírku. Video provozu kompresoru
"Je ideální pro řezání všech druhů dřeva a stromů (jak palivového, tak zahradního), řezání a prořezávání větví.Automatické mazání řetězu a antivibrační systém. Nízká spotřeba paliva. Dobře umístěná rukojeť a optimalizované těžiště zajišťují dlouhotrvající práci bez únavy Vzduchem chlazený dvoutaktní motor se směsí 1:25
Balení obsahuje:
- Vodicí lištu 45cm
- Šroubovák
- Imbus klíč
- Řetěz
- Kryt na lištu
- Nádobka na olej
- olej 500ml
Doplňkové parametry:
Záruka: 2 roky
Palivová nádrž (ml): 550
Nádrž na olej (ml): 260
Obsah motoru (ccm): 52
Maximální otáčky motoru (ot / min): 10 000
Výkon (kW): 2,0
Volnoběh (ot./min): 2800-3200
Vodicí lišta (cm): 45
Rozteč řetězu: 0,325""
Měřidlo řetězu: 0,058""
Velikost lišty: 18""
Hmotnost (kg): 5"
Prodám Audi A6 Avant 3.0 TDI 160kw (218ps) 08/2015, model 2016, automat 7st. S-tronic.
Najeto poctivých 255tis. km, dálniční kilometry. Nikdy nehavarované, ručím.
Plně pojízdné a funkční, nevyžaduje žádných investic.
Auto je v pěkném stavu a výbavě. S-line, 4 zónová klimatizace, full led světla, kožený interiér, tempomat, bezklíčové startování, elektrické páté dveře, přední a zadní senzory, keyless-go, tažné zařízení…
Na autě jsou letní 20" Rotor, pneu Continental 5-6 mm.
Dále mám sadu zimních kol, pneu také Continetal cca 5mm.
Čerstvě po STK, takže do února 2025.
Roční dálniční známka do 02/2025
Olej v motoru měněn pravidelně každých 8500-10tis. km. V převodovce každých 60tis km.
Servis:
2023: nové zadní ložiska v kolech + všechny nové pružiny. Geometrie kol. Výměna všech žhaviček.
2022: zkontrolována automatická převodovka + nový olej
Nový olej v motoru včetně všech filtrů
2022: komplet nové zadní a přední brzdy (kotouče, destičky + kapalina). Nové přední ložiska v kolech.
2021: nové čerpadlo AdBlue, přetěsněné vstřiky, nové olejové čerpadlo.
Pro časté dotazy: rozvody jsou původní a tiché. I při delším stání (za tepla/za studena) nejde nic slyšet.
Auto vlastním třetím rokem a celkově jsem 3. majitel. Od všech dílů a servisů mám faktury. Vše doložím.
Cena 400tis., bez možnosti odečtu DPH.
Při slušném jednání, dohoda na ceně jistá.
Možná i výměna za Octavií 3, nabídněte. Oboustranný doplatek možný.
Audi, A6, A7, combi, sedan, 150, 160, 180, 200 kw, C7, 2012, 2013, 2014, 2015, 2017, 2018, 2019. Škoda, Octavie, Octavia
Prodám vůz Mazda 6 GY 2.0D jako celek na díly nebo na opravu.
Vůz: Mazda 6 GY rv 2005
Motor: 2.0D 100kw
Převodovka: manuální 5st.
Nájezd: cca 210 000 km
STK: 02/2024
Auto koupeno v únoru 2020 v ČR s nájezdem 169 tis. km, aktuálně najeto cca 210 tis.
Za tu dobu proinvestováno dost peněz. Od některých úkonů mám doklady, něco jsem si dělal sám:
Geometrie
Desinfekce klimatizace
Axiální táhlo řízení L+P
Čep řízení L+P
Přední i zadní kotouče a destičky
Ložiska + náboje na všech 4 kolech
Manžeta řízení
Hřebenové řízení
Silentblok motoru - pravý
Rozvodová sada
Čištění startéru
Spojková sada s dvouhmotovým setrvačníkem
Spojkové válečky
EGR ventil
Váha vzduchu
Napínací kladka
Snížené pružiny Eibach Pro Kit (-35mm)
Manžeta na poloose
Olej v převodovce Liqui Moly
V autě pravidelně měněny filtry a olej měněn co 10 tis. km (5W40).
VADY: auto až donedávna jezdilo, poté se začaly ozývat pazvuky nejprve po zařazení 5 st., později už i na jiných stupních, nicméně pětka je na tom nejhůř. Spojka zabírá skoro hned - asi 1 cm od podlahy. Vyměnil se tedy olej v převodovce, který už byl spíše vazelína, nicméně to nepomohlo. V servisu mi řekli, že je teda špatná převodovka a spojka.
Z důvodu nákladné opravy tedy prodávám na ND, popř. pro někoho, kdo si to doma opraví za zlomek ceny oproti servisu. Do šrotu ji je škoda, má velice zachovalý interiér i karoserie je na tom pořád dost dobře, nicméně se už začíná objevovat lehká koroze na klasických místech (prahy, lemy).
K autu přidám ještě 4 ks litých kol R16 (odrbané od patníků) a 2 ks zimních gum Vraník s pěkným vzorkem - jedna v pořádku, druhá má po nahuštění na bočnici bouli. Popř. ještě jednu autobaterii, záleží na domluvě.
Na ceně jsem ochotný se s rozumným zájemcem domluvit.
Prohlídka v Ostravě. Telefon není platný, napište mail, potom si dáme telefon, díky.
S velmi tazkym srdcom ponukam na predaj moj Nissan 350z 206kw, rocnik 2004, najazdene 111 000km. Servisna knizka, 2kluce, NOVA STK!
Kde zacat je toho tak strasne vela.
Auticko je v top stave.Do auta davane len najlepsie a najdrahsie znacky ake sa daju dostat. Nikdy som na aute nesetril, vsetky faktury, fotky o opravach zdokumentujem.
Nissan je prakticky v seriovom stave, ziadne tuzingy ci nezmyselne upravy. Urobene len ladene zvody, pridavny chladic na olej, brzdove hadicky, sportova brzdovka, podlozka na sanie, podlozky pod kolesa.
Co sa tyka servisu a technickych veci:
MOMENTALNE nove zadne brzdy, pakne, tycky a capy riadenia a tycky stabilizatora.
Asi najvacsia polozka bola prevodovka kompletne po repase, (synchrony, kolecka, loziska atd.) bola rozobrana do srobiku vsetky diely boli original kupovane v nissane (cca.2000€) momentalne pred sezonou vymeneny olej (millers oil 5w50 filter k&n) olej som menil kazdych 5000km, pretesnene obidve vyka, nove brzdy predok zadok sportove vetrane kotuce (brembo), nove ramena, strongflexy na stabiliztoroch, nove pneumatiky michellin pilot sport, novy ypsilon pipe, nove sviecky (ngk) sportova vlozka k&n vsetky naplne (prevodovka, diferak, motor) davane len millers oil a vela dalsich veci. Stk robena v lete 22.
Auto mam garazovane nejazdene v zime ani cez dazd, iba cez pekne slnecne pocasie. Auto pred sezonou vzdy davam na detailing na karoserii je keramika.Cez zimu som vsetky podvozkove diely a vystuhy daval opieskovat a natret proti hrdzi, podvozok je vystriekany proti hrdzi a naprosto v top stave bez hrdze! Tankovane len 100oktan!
Je to europska verzia cize co sa tyka vybavy je tam asi vsetko co sa do tych aut davalo. Bose repraky,alcantara,el.sedack, vyhrev sedaciek,tempomat, multifunkcny volant, elektricke okna, brembo brzdy,pdc,samosvor, klima atd.
Vsetky fotky na vyziadanie ci uprav, oprav, dielov atd vsetko dolozim. K autu pridam vsetky veci co knemu mam. Urcite som vela veci zabudol takze vsetko najlepsie osobne ci telefonicky.
Cenu si predstavujem 19500€, viem co predavam a viem co vtom aute je a v akom je stave, takze poprosim to respektovat. Stym ze som ochotny pri serioznom zaujme este sa na cene dohodnut. Nieje to vydojeny vrak ktory zere viac oleja ako benzinu. Bohuzial auto som nemal v plane predat takze dalsie veci poviem do telefonu, no na kolko sa vyskytla ina prilezistost budem musiet ho posunut do druhych DOBRYCH ruk.
Ak Vam cokolvek este napadne nevahajte ma kontaktovat na 0904048444.