10 kč 1994 - strana 10
Počet nalezených inzerátů 10 KČ 1994: 1000 - strana 10
Pojizdny kompresor podobne jako orlik
Prodam 3 valcovy konpresor atmos
Znacky liska a kras kompresory s.r.o 1994 rok vyroby
Motor zetor
s pracovním tlakem 7 atm, 2 výstupy vzduchu, motor Zetor 3 válec, nízká spotřeba,
Plne funcni ale chce to trochu lasky
MUŠKÁT MORAVSKÝ 1994-RAKVICE-600Kč
MUŠKAT MORAVSKÝ 1991-ZNOVÍN -800Kč
SYLVÁNSKÉ ZELENÉ 1994 -KOBYLÍ-600Kč
Rulandské bílé 1997 Valtice 500Kč
Rýnský ryzlink 1997 Valtice 600Kč
Prodám v krásném stavu humoristické časopisy Trnky Brnky,Dikobraz,Roháč a Nej humor:
Trnky Brnky kompletní ročníky:
1993,1994,1995,1996,1997,1998,1999,2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007.Cena za ročník 600kč
Dikobraz kompletní ročníky:
1955,1956,1957,1958,1959(za ročník 1500kč)
1960,1962,1964,1965,1966,1967,1969(za ročník 1200kč)
1970,1971,1972,1973,1974,1975,1976,1977,1978,1979(za ročník 1000kč)
1981,1982,1983,1984,1985,1986(za ročník 800kč)
Dikobraz magazín:
26ks viz foto celek za 1300kč
Roháč:
1969:2,6,8,10,1125-30,33-52(930kč)
1985:19-24,26-52(990kč)
1987:1-18,21-34,36-52(1470kč)
1989:1-40,42-52(1440kč)
1990:1-52(1560kč)
1991:1-47,49-52(1530kč)
Nej humor:
1991:1,3,5-7(250kč)
1992:1-7,9-13(600kč)
1993:1-13(650kč)
1994:1-13(650kč)
1995:1-12(600kč)
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
TECHNICS RS-BX646 - 6000,-
TECHNICS SL-PG440A - 1490,-
Vše plně funkční.
Stereo kazetový magnetofon (1993-94)
Specifikace
Typ: 3hlavý, jeden kompaktní kazetový magnetofon
Skladbový systém: 4-stopé, 2-kanálové stereo
Rychlost pásky: 4,8 cm/s
Hlavy: 1 x kombinace nahrávání/přehrávání, 1 x mazání
Motor: 1 x naviják, 1 x naviják, 1 x dvířka
Typ pásky: typ I, CrO2, kov
Redukce šumu: B, C
Prodloužení světlé výšky: HX Pro
Frekvenční odezva: 30Hz až 19kHz (kovová páska)
Poměr signálu k šumu: 74 dB (dolby C)
Wow a flutter: 0,07 %
Vstup: 100mV (linka)
Výstup: 0,5V (linka)
Rozměry: 430 x 125 x 293 mm
Hmotnost: 4,6 kg
Přehrávač kompaktních disků (1993-94)
Specifikace
Formát disku: CD
Digitální převodník: MN6474, 1 bit MASH
CD Mechanismus: CDM-4/19
Frekvenční odezva: 2Hz až 20kHz
Dynamický rozsah: 98dB
Odstup signálu od šumu: 100 dB
Celkové harmonické zkreslení: 0,0035 %
Linkový výstup: 2V
Rozměry: 430 x 92 x 290 mm
Hmotnost: 3,6 kg
Příslušenství: dálkový ovladač
Rok: 1994
Cena: 170 GBP (1994)
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Prodám dobře vyhraný repro Celestion G 12T 100, Anglie 1994, 8 Ohmů, vyndaný z boxu Marshall 4x12.
Reproduktor je ve výborné kondici a perfektně tlačí i v podladění.
Používal kytarista Juraj ze skupiny Nanday.
Prodám sportovní vyhřívané sedačky RECARO na AUDI A8,S8 1994 - 2002,airbagy vpředu i vzadu.Vytaženo z AUDI S8 1994 - 2002. Je možno prodat přední a zadní zvlášť. Mám v béžové kůži,černé kůži. Mám i šedé s alcantarou . Cena je za přední. Foto 1 černé za 7000 Kč, foto 2-3 černé za 6000 Kč, foto 4 béžové za 6500 Kč, foto 5 šedé za 6500 Kč, foto 6 šedé s alcantarou za 10000 Kč, foto 7-9 červené šité na zakázku za 15 000 Kč. Mám i díly k sedačkám. Rači volejte, emaily mi nechodí...
Alois Volkman - Stáčení podzimu - vydalo nakladatelství Blok Brno, Brno 1994. Ilustrace Taťjana Navarová. První vydání.
Sbírka veršů z pera lékaře, ovlivněná tímto povoláním, ale třeba i dvě obsáhlejší básně věnováné prarodičům.
Měkká vazba, 88 stran.
Čtená, neznámé věnování perem na předsádce, i přes uvedené velmi pěkný stav.
Osobní odběr po dohodě, zasílám po platbě předem na účet, Balíkovnou za 65,- Kč, Českou poštou klasicky za 75,- Kč, nebo Zásilkovnou za 80,- Kč. Při více kusech jedno smluvní poštovné, na dobírku zvolené poštovné + 60,- Kč.
FIAT CINQUECENTO 0,9 R.V. 1994 , BENZÍN RADIO , 3XKLÍČE . DOVOZ NĚMECKO , T.P. NĚMECKO . CENA 17000KČ.
Sháním starší čísla módního časopisu Katarínka,který vycházel na Slovensku
od 90.let do roku 2010.
Děkuji za nabídky.
Zde je seznam chybějících čísel:
4/1999
Co se týká předchozích let, uvádím ta čísla, která mám:
číslo 5 (2/1992)
číslo 6 (1/1993)
číslo 7 (2/1993)
číslo 8 (3/1993)
číslo 9 (1/1994)
číslo 12 (4/1994)
Prodám tuto medaili Zimní olympijské hry Norsko 1994. V pěkném stavu. Zasílám přes Zásilkovnu (89Kč) nebo jako doporučené psaní Českou poštou (65Kč). Platba předem. Inzerát je platný do smazání. Podívejte se i na mé další inzeráty.
Prodám nové + použité origo mlhovky + mřížky na AUDI A8, S8 D2 1994 - 2002... Cena dohodou...Rači volejte, emaily mi někdy nechodí...
Prodám mince z Německa, celkem 80 kusů z let 1772 - 1994. Stručný seznam mincí ve fotogalerii. Cena za vše. Prodám jako celek. Zasílám přes Zásilkovnu (89Kč) nebo jako doporučené psaní Českou poštou (65Kč). Platba předem. Inzerát je platný do smazání. Podívejte se i na mé další inzeráty.
značka: Fiat
označení: Ducato
datum první registrace: 09.05.1994
stav tachometru: 258 940
technická kontrola do: 6/2023
Eko poplatek zaplacený !!
objem motoru: 2500
max.výkon(kw): 62
Motor bez turba
počet dveří: 3x
počet míst k sezení: 6x
počet spacích míst: 5x
počet klíčů: 2x
počet airbag: 1x
Výbava obytného vozu:
*markýza
*záchod
*umyvadlo
*sporák
*lednička
* přípojka na vodu, elektriku, plyn.
*nosič na kola
Servo řízení, tažné zařízení, autorádio, airbagy.
Dovoz Německo
Vůz je plně vybavený a připravený na cesty.