šlapací kára - strana 43
Počet nalezených inzerátů ŠLAPACÍ KÁRA: 1000 - strana 43
Ideální stroj pro čtyřkolkový začátečníky i nenáročný pohodáře
V jednoduchosti je síla. Řekli si chytrý vývojářský hlavy Goesu a Loncinu a stvořili MĚ. Nejsem žádnej závoďák. A ani jim bejt nemám. Vod závodění jsou tu mí kolegáčci. Jsem bezva parťák pro čtyřkolkový nováčky, nenáročný cestovatele nebo příležitostný pracanty. Jo a jestli ti špunti už dorostli do teenagerů, je načase, aby přesedlali ze Spacu právě na mě.
Mládežníky pobavím, tátovi píchnu s prací, mámu hodím na nákup a prarodiče odvezu na ryby nebo na houby. Jsem prostě vícegenerační čtyřkolková kára. Dostaneš ke mně i techničák, takže mi můžeš nacvaknout SPZ a vyrazit ofiko na silnice. Anebo za mě zapřáhneš vozejk a odvezem spolu i stokilovej náklad.
Tohle všechno zvládnu díky úspornýmu 176kubíkovýmu motoru s karbošem. Tucet koní roztáčí zadní kola pomocí řetězu. Místo pokynů Hijé! nebo Prrr! si šoférování pohodlně ošéfuješ pomocí automatický převodovky s variátorem a třech brzdovejch kotoučů. Trojka je bezva číslo, takže mám i 3 tlumiče, který spolehlivě filtrujou nerovnosti. A protože mě vymýšlela hlava pomazaná, o ramena se mi starají maznice, který prodlužujou životnost celýho podvozku.
Jsem líbivá mašina, co se neztratí v davu. Mám moderní ostrý křivky. Předek i zadek mi zdobí LEDkový kukadla a nosiče mi ohákli do plastovejch krytů. Kabátek mám buď černej, nebo stříbrnej. Oba v matným lakování, což je jinak výsada vyšších modelů. No, prostě jsem dost šmrncovní čtyřkolka pro pubertální dceru, chlapáckýho hospodáře i dědu rybáře.
Prodám nákladní bržděný přívěsný vozík zn. Maro Kralovice typ Helper v plné výbavě. Rok výroby 2021, rozměry ložné plochy 400 cm x 200 cm, celková délka 550 cm a šířka 213 cm, zámek spojovacího zařízení, podlaha z překližky, bočnice z hliníku, spousta kotvících op na podlaze a rámu vozíku, LED osvětlení, LED couvací světla navíc (2 ks), hliníkové stupátko na oj ze slzičkového plechu, opěrné nohy pro nakládku strojů. Nosnost vozíku je 2140 kg, celková váha maximálně 2700 kg (nutný ŘP sk. B+E nebo C+E). Možné dodat na pneu 195/50 B10 nebo 165/55 R13. Nejvyšší povolená rychlost přívěsu je 130 km/h. STK do 2025. Kára je v perfektním stavu a bez poškození (pouze provozní oděrky ložné plochy). Cena 76 900 Kč bez DPH (možný odpočet DPH).
Prodám přívěsný vozík na psy.
Jedná se o celohliníkový lehký, přesto bytelný přívěs, vnitřek je dodatečně zateplen, polystyren + vodě odolná pevnostní překližka.
Dva boxy, vnitřní rozměry 2x V60 cm, Š100 cm, D75 cm.
Dva úložné prostory.
Nová led světla.
Opěrné kolečko.
Rezerva.
Dovoz Německo. Po servisu, není třeba žádná investice.
V ceně je nová STK na 4 roky + přihlášení na úřadě.
O nic se nemusíte starat vše zařídím.
Dotazy prosím pouze telefonicky, na SMS nereaguji, když nezvednu zavolám určitě zpět.
Psí přepravník, Kára pro psy, box na psa. WT metall. Dog trailer. Přeprava psů.
Uležený konský hnůj k prodeji. Se slámou do kompostu, nebo čisté koblížky do skleníku a na kvas. Kára za auto 200,- (pomohu naložit), nebo pytlovaný za 60 Kč pytel. Pro představu do kufru Fábie se vejde 6 menších pytlů. 10minut cesty z Jihlavy.
Prodám káru za traktor, bržděná, odpružená, osvětlení, nově udělaná plechová podlaha, bez zadního čela. Rozměry: délka ložné plochy 3,2 m a šířka 1,6 m. Bližší informace na telefonu 448610.
Posilam do sveta pohodlnyho drzaka se slusnou vybavou az bych i skoro rekl ze skoro full,ale nechci kecat
5q automat
Idealka na dojezdeni a pak na dily nebo mu doprat
Rok 2001
Najeto 302xxx
Stk 8/24
Motor 2.7cdi 125kw (5 trumpetek)
Vybava
dual klima (manual)
4xokna
El zrcatka
Velkej comand s navigaci
Zvuk BOSE
Interier cerna kuze (dost zachovala)
Multifunkcni volant
Tempomat
Destovej senzor
Senzor svetel
Coming/leave home
Cornering (prisvit mlhovek do zatacky)
Origo MB kola
Atd atd
Foto jeste doplnim
Ma samozrejme klasickou korozi, takze olezly spodky VIZ foto
Mam ho jako daily karu a jezdi uplne bez problemu, ma koni dost a umi to okolo 6litru nafty, kupoval jsem s mrtvyma vstrikama a ve spojitosti s tim se dosti delalo.
Jako winter kara bude super, hlavne jestli se rad vozis bokem jen by to chtelo obout neco normalnejsiho, at te nevystrihavaj po prvnim bocaku (gumy jsou nic moc) ja si posjizdim zimu v konecne v E30, takze dedka uz nevyuziju, ale tobe jeste sluzbu udela a kdo vi treba v nem zalozis rodinu ????
Neptej se me na blbosti, je to pekac za par drobnych, lestenka to neni
vic ti reknu do telefonu dost se toho delalo, zrovna tak by to par veci chtelo.
Kdyz nebudes moc prudit a dobre se vyspim tak ti neco pustim dolu, ale necekej zazraky uz tak je to dost levna a paradne vybavena w203 ve ktere si bude medit az otocis volume doprava
POUZE VOLAT
6️⃣0️⃣8️⃣7️⃣4️⃣0️⃣7️⃣9️⃣9️⃣
Bankovka Gábrišovka 60 korún Československých emise 200 ks
Velorex a vřídlo Karlovy Vary odkazující na známý film "Vrchní prchni"
Bankovka v kvalitě N (UNC) série MG "anulát" (MG 00000)
mince v kvalitě proof ze série Na Kolech 2023 emise 1500 ks
Tříkolka Velorex 16/350, která vznikla jako jednoduchý a dostupný dopravní prostředek kombinující výhody motocyklu a automobilu, se stala doslova kultem. Hold jí vzdává sedmnáctá stříbrná mince České mincovny z cyklu Na kolech.
Ve 40. letech 20. století začali bratři František a Mojmír Stránští pracovat na projektu jednoduchého vozítka, které by na rozdíl od motocyklu chránilo posádku před rozmary počasí. Prototyp motorové tříkolky s krytou kabinou vznikal například ze součástek jízdních kol, která František opravoval ve své živnosti. Plechová karoserie dělala velký hluk, což se konstruktérům nelíbilo, a tak přišli s neotřelým řešením – trubkový rám potáhli koženkou z PVC. V nelehkých poválečných letech se nedařilo získat povolení pro výrobu, ale celý projekt zachránila myšlenka označit vozítko jako dopravní prostředek pro invalidy. Tříkolka dostala jméno Oskar, které bylo přesmyčkou zkratky „kára na ose“, a v roce 1951 s velkým úspěchem vstoupila do sériové výroby. Název Velorex – latinsky „král kol“ – se objevil až v roce 1954. Přelomovým se pak stal rok 1963, který přinesl zásadní modernizaci v podobě nového motoru. Od té doby vznikalo ročně přes tisíc kusů modelu Velorex 16/350. Vozítko bylo živé – konstrukční rychlost dosahovala 85 km/h –, ale nepohodlné a nepatřilo k nejbezpečnějším. Do zatáček museli řidiči jezdit velmi citlivě. Dvoumístný interiér byl stísněný, vyplněný hlukem motoru a zimou. Zájemce však za tříkolku zaplatil pouhou čtvrtinu toho, co by dal za klasický automobil. Navíc k řízení Velorexu stačilo mít jen řidičský průkaz na motocykl. Po dvaceti letech koncepce zastarala a v roce 1971 byla produkce definitivně ukončena. Ikonické vozítko, které se stalo terčem vtipů, si vysloužilo řadu nelichotivých přezdívek – hadrák, splašené trubky či prchající stan. Avšak zatímco v minulosti si ho většina řidičů pořizovala z existenčních důvodů, dnes je pro své šťastné majitele milovaným a neocenitelným symbolem osobitého životního stylu.
Reverzní straně mince, která je dílem medailéra MgA. Martina Daška, vévodí vyobrazení Velorexu 16/350 ze tříčtvrtečního pohledu. Doplňkovým motivem reliéfu jsou stopy tří pneumatik. Protože mince České mincovny vycházejí v licenci zahraničního vydavatele, kterým je ostrov Niue, nese averzní strana jeho nezbytné náležitosti – státní znak, nominální hodnotu 1 DOLLAR (NZD) a rok emise 2023. V návaznosti na název sběratelského cyklu je obvod averzu tvořen výsečemi kol různých dopravních prostředků.
Nedílnou součástí mince je výpravné balení v podobě leporela, které obsahuje doprovodný text a dobové fotografie.
SUBARU IMPREZA BEZ KOROZE!!,2.0I+LPG, 4x4. Redukce, levny provoz na plyn, GX 92KW, v.2001, auto po technické stránce ve slušném stavu, pouze neni stk, ideálně jako wintr kára na blbnutí(4x4funguje výborně)najeto 330tis, El.okna, klima, sportovní sedačky, airbagy, central, radio.. Bez koroze,
Cena bez alu kol 49.990
Prodám tuto káru za traktor,na 16kách kolech ,nosnost 2Tuny,rozměry na foto,je lehká dá se ovládat ručně,nechala by se přestavět na sklápění,výdřeva je potřeba poopravit.Vhodná do lesa na dříví,mě ho navozila alespon 400kubíků,prodávám z důvodu přchodu na jiný zdroj topení.
Prodám nákladní nebržděný přívěsný vozík zn. Maro Kralovice typ PT01. Rok výroby 2016, přední a zadní poziční osvětlení, rozměry ložné plochy 210 cm x 130 cm, celková délka 315 cm a šířka 170 cm, zámek spojovacího zařízení, hliníkové stupátko na oji ze slzičkového plechu, podlaha a bočnice z překližky, zvýšená výška bočnic z 42 na 80 cm přímo z výroby (vhodné pro přepravu listí, trávy, větví, dřeva, velkých objemných nákladů, balíků polystyrenu, zabezpečení nákladu atd.). Nosnost vozíku je 545 kg, celková váha maximálně 750 kg. Pneu 155/70 R13. Nejvyšší povolená rychlost přívěsu je 130 km/h. STK do 2026. Kára je v perfektním stavu a bez poškození (pouze provozní oděrky ložné plochy). Cena 20 590 Kč bez DPH (možný odpočet DPH).