čtyřtaktní motor - strana 25
Počet nalezených inzerátů ČTYŘTAKTNÍ MOTOR: 1000 - strana 25
Prodám BMW G 650 X.
R.v. 2007
Kategorie: super motard
Objem 652 cm3. Výkon 38,7 kW.
Najeto cca 34 000.
Jednoválec čtyřtaktní, 4 ventily na válec.
Kapalinou chlazený, 5 rychlostí, elektronické vstřikování paliva, El.starter, spotřeba do 5 litrů na 100 km. Váha 147 kg přední zadní kotoučová brzda. Nyní po výměně přední.
Stroj bez problému. Spolehlivý. Lehká, rychlá motorka.
Důvod prodeje - přešel jsem na větší cenduro.
Kryt pasuje na čtyřtaktní modely 350,390,400,430,450,490.Materiál krytu je lehký a velmi pevný hliník.Pouze volejte,na SMS NEODPOVÍDÁM!
Leoncino 800 Trail, nový model výrobce BENELLI s výrazným Off-roadovým duchem. Jedná se o předváděcí motocykl, najeto 4 200Km. Možnost odpočtu DPH, 2 roky záruka. Dohoda
Typ motoru: Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s rozvodem DOHC
Zdvihový objem: 754 ccm
Převodovka: 6ti rychlostní
Pneumatika - přední: 120/70 R19
Pneumatika - zadní: 170/60 R17
Odpružení - přední: Nastavitelná Up-side Down vidlice o průměru 50 mm, zdvih 148mm
Odpružení - zadní: Centrální tlumič s nastavitelným předpětím pružiny a tlumením odskoku
Brzda - přední: Dvojitý polo-plovoucí disk o průměru 320 mm se 4pístkovým radiálním monoblokovým třmenem s ABS
Brzda - zadní: Disk o průměru 260 mm se 2 pístky a ABS
K vidění a vyzkoušení v Nevima Group, Příkazy, č.281, 783 33
Prodám historický čtyřtaktní motocykl New Map s motorem JAP 250 SV, vyrobený v roce 1928, pěkný patinový, v chodu, podrámová nádrž, ruční řazení, plaketa auto-moto club du Gard. Cena 165.000,-Kč
Když bude dobrá komunikace a rychle jednání klidně slevnim
Motorka má na svůj věk nějaké ty šrámy ale nic extrémního
Má přední i zadní světlo
Najeto 140 motohodin
Mám ještě jednu skoro novou zadní gumu
Na motorce je jiná větší rozeta původní dám k motorce
Každých 15 mth měněny olej
Motorka startuje bez žádnýo problému
Akorát na zadním kole potřebuje vyměnit 1 prasklej drát jinak s motorkou vůbec nic není
Motor250 cc, jednoválec, čtyřtaktní Výkon motoru12 kW
Chlazení Vzduchem
Řazení Manuální, 5 rychlostí
Zapalování Elektrické CDI
Startování Nožní a elektrické
Rám Trubkový, vysokopevnostní ocel Ráfky přední21"Ráfky zadní18"
Odpružení přední Olejové tlumiče upside-down (nastavitelná tuhost)
Odpružení zadní Centrální odpružení (nastavitelná tuhost)
Brzdy přední 1x kotoučová - hydraulická Brzdy zadní 1x kotoučová - hydraulická (nožní)
Objem nádrže5 l Palivo Natural 95
Celková délka 215 cm Rozvor kol 145 cm Výška řidítek od země124 cm Šířka řidítek 82 cm Výška sedla - od země 93 cm Výška sedla - od stupaček 56 cm Výška stupaček od země 37 cm Světlá výška 31 cm
Prodám elektronický otáčkoměr s funkcí počítání motohodin. Funguje na dvoutaktní i čtyřtaktní motory (zážehové) . Přepnutí modu.
Stačí několika závity snímacího kablíku obtočit vysokonapěťový kabel svíčky.. Osobní předání, nebo zásilkovna..
Značka: Mercedes-Benz
Model: S
Typ: 230
Karoserie: Limuzína
Palivo: Benzín
Převodovka: Manuální
Poháněná kola: Zadní
Barva: černá
Rok výroby: 1967
Najeto: 39 400 Km
Výkon: 88 kW (120 koní)
Zdvihový objem: 2306 ccm
Pohotovostní hmotnost: 1350 Kg
Maximální rychlost: 175 Km/h
Zrychlení 0-100: 12.5 s
Vlajková Loď Mercedes Benz W111/W112 je předchůdcem legendární třídy S. Tento exemplář je jedním z 47.107 vyrobených kusů a jeho stav je nadprůměrně zachovalý, neb si prošel rozsáhlou a velmi pečlivou renovací, která byla pečlivě zdokumentována a bude dodána k vozu. Ten je zcela v provozuschopném stavu a jízda s jím je až překvapivě příjemná i na dnešní poměry. Tento exemplář se pyšní skutečně malým nájezdem kilometrů. Pohání ho čtyřtaktní řadový šestiválec o objemu 2306ccm, jehož výkon putuje k zadním kolům přes manuální 4 stupňovou převodovku.
Nečtené, pevná vazba, nové. Cena knihy + 65 Kč Balíkovna nebo 79 Kč Zásilkovna /////
• Skútry dvoutaktní a čtyřtaktní - Igor Škunov (měkká vazba) – 150 Kč
• Strojnické tabulky 1 - Josef Švercl, Jaroslav Řasa – 450 Kč
• Modelová železnice - Zbyněk Stárek – 190 Kč
• Pozor, přijíždí vlak - Josef Schrötter – 150 Kč
• Pozor, přijíždí vlak: Zabezpečení a řízení dopravy na železnici - Josef Schrötter – 200 Kč
• Od koněspřežky po supervlaky - Josef Schrötter, Bohuslav Fultner – 220 Kč
• Svět lokomotiv - Josef Schrötter – 150 Kč (rok 2014)
• Svět lokomotiv - Bohuslav Fultner, Josef Schrötter – 150 Kč (rok 2016)
Prodám historický čtyřtaktní motocykl značky Monet Goyon NF 350 IOE z roku 1929, se švýcarským spodo-vrchovým motorem MAG, patinový funkční stav, masivní velký atraktivní stroj. Cena 165.000,-Kč
TERROT ETDS 125cm čtyřtaktní OHV,ROK 54. krásný originál stav, v chodu, s náhradním motorem,také v chodu viz foto, více Tel. nebo mail, cena celkem 64t. Kč.sleva na cestu.
Rozprodám na díly čtyřtaktní Kymco Super 8. Slušný stav,kapotáže okej,závada na startovacím mechanismu.. Rám s papíry je pryč..
Sleva-potřebuji uvolnit místo pro jiné projekty.
Nabízím Nortona ES2 z roku 1955. Nadherná čtyřtaktní 500ccm motorka s původními doklady, dovoz z Holandska. Mašina je původní, kompletní, neopuvodní je polep nádrže, ale v ceně jsou i origo emblémy Norton, které na nádrž patří. Je možné přihlášení na české bílé značky. Mašina startuje, jede, krásně řadí. Trošku chce poladit karburátor, zastudena nedrží volnoběh.
Video studeného startu tady:
Prodám čtyřtaktní skútr Heinkel Tourist 103 A-2, v pojízdním stavu, r.v. 1960, EU doklady k přihlášení.
Svým tvarem karoserie a ve své době v kategorii skútrů ojedinělým čtyřtaktním motorem označovaný jako "Cadillac mezi skútry"
Po domluvě možnost dopravy a přihlášení motocyklu.
Video:
Cena: 95 000Kč.
Prodám belgický čtyřtaktní motocykl Sarolea 500 T,rok výroby 1928,
Stroj po starši renovaci,nová baterie,svítí,troubí,
Je v provozu,bílé značky psané na moji osobu,
Jen volat
Nabízíme k prodeji: Benzínová elektrocentrála Tuson ELC 1500 1,5kW
Stav: pěkný
Záruka do: 14 dní na vyzkoušení
Původní cena: 10.000,-Kč
Balení: jen centrála
Specifikace:
typ motoru: čtyřtaktní, chlazený vzduchem
objem motoru: 87 cm³, 2,8 HP
frekvence: 50 Hz
výkon: 1200 W
max. výkon: 1500 W
výstup: 1x 220 V
otáčky: 3000/min.
max. otáčky: 3800/min.
palivová nádrž: 5,5 l
spotřeba paliva při plném zatížení: 0,85 l/hod.
soběstačnost: cca 7,5 hod.
palivo: bezolovnatý benzín (Natural 95)
stupeň krytí: IP 23
hlučnost: 89 dB
rozměry: 45 x 36,5 x 36,8 cm
hmotnost: 28 kg
Můžete se také podívat na naše další nabídky.
Preferujeme osobní odběr v Zastavárně U radnice ve Zlíně (Bartošova 4393, Zlín). Popřípadě menší věci lze zaslat poštou.
Volat mezi 9-17 hodinou PO až NE.
Motor 2,2 HDI - 94 KW , 4HW - plně funkční 9 tis Kč Výměnou za váš nefunkční motor doprava 1500 Kč
Veškeré Náhradní díly a motory RHW , RHT, RHR,RHM
turbo, motor,vstřiky,EGR ventil,termostat, alternátor, klimakompresor,startér, hlava,vana abs, čerpadlo,klapka , ventil, potrubí, katalyzátor, dpf filtr,vrtule,tlumič,servo,hadice, filtrbox,nádoba, kryt, box , relé,silenblok, l vývěva,převodovka, těhlice, poloosa,rám pod motor, rameno, dveře, ´sedadla,světlo, chladič,blatník, nárazník,BSM,BSI,zámek stahovačka,pneu,elektrony,ovladač,zrcátko,klapky
Benzínový motor 7.5HP OHV
POPIS PRODUKTU:
Spalovací motor s výkonem 7,5 HP
Motor je vyroben z nejkvalitnějších materiálů v technologii OHV. Toto je nejvyšší výkon dosažený při této velikosti motoru a samotný motor byl zkonstruován tak, aby všechny jeho komponenty byly vhodné pro nepřetržitý provoz v náročných podmínkách.
Jednoduchý design ponechává pouze potřebné komponenty, což má pozitivní vliv na bezporuchový provoz. Výsledkem osvědčených řešení je kombinace nízké ceny a vysoké kvality produktu.
TECHNICKÉ PARAMETRY VÝROBKU:
Typ zařízení: spalovací motor
Otáčky: 3000 ot./min
Velikost válce: 68 * 54 mm
Maximální výstupní výkon: 7,5 HP
Objem: 196 cm3
Průměr hřídele: 20 mm
Objem palivové nádrže: 3,6 l
Kapacita oleje: 0,6L
Rozměry: 385 x 320 x 350mm
Hladina hluku: 62 dB
Hmotnost: 13 kg
Prodám motor MULTIKAR vrtání 90mm ,85mm po celkové generální opravě. Motor má repasovaný blok (oprava uložení vložek motoru, srovnaná dosedací plocha hlavy válců), přebroušenou klikovou hřídel, nové hlavní, axiální a ojniční ložiska, nová ojniční pouzdra a ojnice jsou vyuhlované, olejové čerpadlo po celkové repasi. Motor je osazen novými vložkami s písty a kroužky + nové ojniční čepy. Hlava motoru je po kompletní GO, provedena kontrola tlakem, přebroušená dosedací plocha, nová vodítka ventilů, nové ventily a pružiny.Nové vstřikovací trysky seřízené na stolici. Vstřikovací čerpadlo je po kompletní GO + nové vstřikovací ventilky, včetně GO přesuvníku, celkově přetěsněné. Nové díly -věnec setrvačníku, vodní pumpa,podávací čerpadlo,žhavící svíčky. Motor 4x4 není dodáván s vakuovou pumpou pro posilovač brzd, možno dokoupit zvlášť.Nebo opravit vaši pumpu.
Použity orig.díly NĚMECKO(šálky na klice +sada pístů a vložek).
Vysoce kvalitní se zárukou.
Motor je odzkoušen na těsnost chladícího a mazacího systému. Záruka
Prostějov 00420