inzerce, prodej, prodám, bazar

čtyřkolky gladiator

Počet nalezených inzerátů ČTYŘKOLKY GLADIATOR: 798

CFMOTO Gladiátor X450 - A  T3b
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
CFMOTO Gladiátor X450 T3b nový model
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch. Motor: Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC Objem válců - 400 cm3 Výkon motoru - 24 kW Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) Chlazení - kapalinou Standartní výbava: Tažné zařízení Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík Přední elektrický naviják Alu kola 12"
CFMOTO Gladiátor X520-A Black edition
CFMOTO Gladiator X520 přináší populární atraktivní design, moderní prvky a v neposlední řadě skvělý výkon osvědčeného motoru 500 ccm s výkonem 28 kW v kombinaci s bez spojkovým kanadským variátorem CV-Tech. Stejně jako obsahově nižší sourozenec, přináší novinka technologii osmistovky, osvědčený systém 4x4 se 100% uzávěrkou předního diferenciálu. Homologace T3b je registrační značka žlutá a čtyřkolka je homologována jako traktor. K řízení čtyřkolky je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Sílu motoru přenáší převodovka s převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce). Krátká varianta má výhodu v ovladatelnosti, kde jste schopni se čtyřkolkou projet i v hustém lese, kde má lepší akční rádius zatáčení. O brždění čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 se starají čtyři kotoučové brzdy, kde je každá u jednoho kola. Ovládání brzd je pak páčkou na řidítku, kde vždy brzdí všechny čtyři brzdy, ale při použití páčky na řidítku, víc brzdí přední náprava a při použití nožní brzdy, víc brzdí zadní náprava. S bržděním Vám také pomůže Kanadský variátor CV-Tech, který má motorovou brzdu. To je potřeba hlavně při jízdě s opravdu těžkým nákladem. V základní výbavě je tažné zařízení ("koule") společně s elektrickou 7 pinovou zásuvkou. Tažné zařízení je pak i zapsané v technickém průkaze. Na předku čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 je silný naviják s tažnou silou 1.300 kg. Plasty čtyřkolky jsou pak naprosto pružné a když za ne chytíte a nebo se bohužel převrátíte, tak neprasknou.
CFMOTO Gladiátor X625-A EPS dlouhá EU5
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, řiditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlena do nejmenšího detailu. Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm. O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří utrhnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě. Podvozek čtyřkolky je zakrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku. Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátnové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí. Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout. Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek. Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidídka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorát měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce. Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezspojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit. Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
CFMOTO Gladiator X625-A EPS EU5
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu. Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm. O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě. Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku. Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí. Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout. Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek. Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit. Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný. Standartní výbava: Tažné zařízení s homologací Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík Přední elektrický naviják s vodícími rolnami Posilovač řízení Alu kola 12" Sedlo spolujezdce s madly na chycení Homologace - bílé značky Euro 5. Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku. Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.
Gladiator X850 V-Twin EPS - šedá
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Gladiator X850 V-Twin EPS - oranžová
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Gladiator X850 V-Twin EPS - camo
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
čtařkolka CFMOTO Gladiator X1000 EPS T3b šedá model 2022
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce.. Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavní
CFMOTO Gladiator X1000 EURO5 Four Paket
Limitována edice CF Moto Gladiator X1000 Four Paket šedá Při koupi tohoto Four Paketu ušetříte 12 000.-Kč Homolagace čtyřkolky: Pracovní EURO5 Speciální výbava stroje X1000 Four Paket : 1. Zadní box X8 2. Přední ohrádka 3. Rošiřovací lemy 4. Přední rám Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka! Naviják se syntetickým lanem. Tažné zařízení včetně el. zásuvky Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Pracovní zařazení s
CFMOTO Gladiator X1000 EURO5 XL Paket
Limitována edice CF Moto Gladiator X1000 XL Paket camuflage Ilustrační foto. Plexi štít není součástí packetu. Při koupi tohoto XL Paketu ušetříte 10 000.-Kč Homolagace čtyřkolky: Pracovní EURO5 Speciální výbava stroje X1000 XL Paket camuflage: 1. Zadní box X8 2. Přední rám 3. Zadní rám 4. Led rampa 5. Barva camuflage 6. Oplechování podvozku 7. Syntetické lano 8. Průvlak lana Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka! Naviják se syntetickým lanem. Tažné zařízení včetně el. zásuvky Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým t
Dětská čtyřkolka KAYO 70
Dětská čtyřkolka ideální od 4 let s hydraulickou zadní brzdou, jednou rychlosti vpřed, elektrickým startérem a světly. Ideální čtyřkolka, kterou Vaše dítě vstopí do světa čtyřkolek. Čtyřkolka je ideální pro děti od čtyřech let. Na čtyřkolce je doraz plynu, čím můžete nastavit kolik maximálně lze přidat plyn. Páčky jsou hodně blýzko řidítek, aby na ně dítě dosáhlo. Bržděná je pak hydraulicky zadní náprava a přední je díky tomu stále řiditelná i při prudkém brždění. Čtyřkolka má jednu rychlost vpřed, kterou nějak neřadíte a při řízení čtyřkolky Kayo jen přidáváte plyn a brzdíte. U čtyřkolky je hlavně kladen důraz na bezpečnost, kde důležité díly jsou dotažené maticí a zajištěny proti povolení závlačkou. Plasty dětské čtyřkolky jsou z pružného materiálu a i při větším nárazu neprasknou. Na přední a zadní části čtyřkolky je pak ochranný rám v barvě. Výhodou je také "trhací" pojistka, kterou si dítě připevní k sobě a v případě pádu ze čtyřkolky se stroj vypne a neujede. Síla motoru o obsahu 72 ccm bohatě stačí pro dětské ježdění, ale dokáže uvézt i dospěleho. Stejně silné motory jsou i v nejmenších skútrech pro městské ježdění. Motork je 4 taktní a tedy úplně tichá, aby žádný ze sousedů neslyšel, jak Vaše dítě jezdí třeba za domem.
Dětská elektro čtyřkolka FactoryTeam 1000W 36V
6.3.2023 - Dětská elektro čtyřkolka ATV FactoryTeam 1000W Zcela nový typ motoru Nejnovější a nejkvalitnější model elektrické čtyřkolky na trhu. Zcela ojedinělý a dravý design si zamiluje naprosto každý. Dětská elektrická čtyřkolky FactoryTeam je ideální volbou pro děti, které prozatím nemají žádné zkušenosti s jízdou na čtyřkolce. Tento model je díky svému silnému motoru 1000W36V ideální, jak pro začátky, tak i pro pokročilejší jízdu na čtyřkolce. Sílný motor si hravě poradí s nerovným povrchem a lehkým terénem. Maximální rychlost této čtyřkolky je až 28Km/h. Díky elektrickému motoru je čtyřkolka naprosto tichá a nikoho svou jízdou nevyrušuje. Samozřejmostí je u této čtyřkolky přední světomet, zpátečka třípolohové omezení rychlosti. Záruka 2 roky. Dětské čtyřkolky, jsou buď originál zabalené v krabici. Nebo sestavené a odzkoušené (vyměňujeme nekvalitní matky za matky se silonem na duležitých místech. Na sms neodpovidam
Ramy CF MOTO, Yamaha, Suzuki, CAN AM, Kawasaki
Ochranny ram na stvorkolku CF MOTO CForce Gladiator XC 1000 X1000 X850 Gladiator X10 X8 - CF MOTO 850/1000 (ramy aj na suzuki Kingquad 700/750, Kawasaki Brute force 650/750 , Can Am renegade 570/800/100 G1 a G2, Gladiator X550, Gladiator X450/X520, Yamaha Grizzly, Kodiak predny aj zadny a ine) Moderný nárazník vyrobený z kvalitnej ocele na ochranu svetiel pred možným poškodením. Predný rám ma gumenu ochranu proti poskodeniu , farba čierna prášková. Zmeni Vašu štvorkolku - novy vzhľad Vašej štvorkolky :) Cena podla typu ramu, Viac po tel. 00421908971174, pozri moje inzerat
Gladiator X625 A EPS T3b (2023 - 206.990,- Kč) (EU5 216.990,
SKLADEM VE STŘÍBRNÉM PROVEDENÍ - IHNED K ODBĚRU PRAHA JIŽNÍ SPOJKA Nejnovější Gladiator v exkluzivním designu rakouského studia Kiska. Výrobce CFMOTO opět dokonale zpracoval požadavky na silný a moderní stroj a do světa vypouští jeden z nejsilnějších jednoválců. Konstrukčně i designově zcela nový stroj navíc přichází poprvé v kategorii 600 ccm v krátké i dlouhé verzi. Zcela nový CFMOTO Gladiator X625 / X625-A potvrzuje mimořádný cit pro design, zpracování, ergonomii a použití moderních technologií. Fantastické jízdní vlastnosti, maximální výbava v ceně včetně nového progresivního posilovače řízení (EPS) či kompletního LED osvětlení, dělají z novinky Gladiator X625 / X625-A favorita celého segmentu jednoválcových čtyřkolek. Cena obsahuje: EPS (posilovač řízení), atraktivní 12" ALU kola, 25" víceplátnové odolné pneumatiky, homologované tažné zařízení, silný naviják, sedačku spolujezdce s integrovanými madly (verze X625-A), ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosiče Lock n' Ride. Dostupné barvy: stříbrná (bez příplatku), oranžová (+1.000 CZK), listová kamufláž (+5.000 CZK) Paket SNOWBLASTER - příplatek 10.000,– za radlici (135cm) a zateplené rukávy. V případě kombinace s radlicí 150cm je příplatek 12.000,– Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP. Fotografie mají ilustrativní charakter (může se lišit barva, pneu, atd.) ___________________________________ Veškeré motocykly v naší nabídce lze zakoupit na splátky. K vyřízení nám stačí pouze 2 doklady (např. občanský průkaz, řidičský průkaz). Vyřízení úvěru zabere cca 30 minut. Po schválení úvěru můžete s motocyklem rovnou odjet. Pro zaslání splátkového kalendáře nás neváhejte kontaktovat. Splátka již od 3594,- měsíčně. K motocyklu od nás dále získáváte 10% slevu na nákup veškerého vybavení (oblečení, helma, doplňky apod.)
CFMOTO Gladiátor X625-A  EU5  (dlouhá verze)
CFMOTO Gladiator X625-A finálně doplňuje celou řadu strojů CFMOTO Gladiator s rukopisem design studia Kiska. Všechny čtyřkolky i motocykly CFMOTO kreslí špičkoví designéři v Rakousku, nejinak je tomu u tohoto luxusně zpracovaného modelu. Přestože se jedná o pracovně-užitkový stroj, právě exkluzivní design je to, co vás na novém stroji na první pohled zaujme. Design je nejen oku lahodící, ale i mimořádně praktický. Oceníte např. naprosto minimální přesah před přední nápravou, díky které stroj disponuje vysokou hodnotou předního nájezdového úhlu, skvělou ergonomii a polohu jezdce či v prodloužené verzi maximální pohodlí a komfort spolujezdce. Nový výkonný motor kategorie 600 ccm bez rozběhové spojky Variator CVTech (Canada) EPS - progresivní posilovač řízení v ceně Vstřikování BOSCH (Made in Germany) Kompletní LED technologie 4x4 s uzávěrkou předního i zadního diferenciálu Vynikající nové odpružení s progresivními pružinami Nové ergonomické ochranné kryty řidítek Luxusní 12 “duralové disky kol Vysoce odolné víceplátnové pneumatiky CST s šípovým vzorkem Silný elektrický naviják s vodicími rolnami Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky Unikátní praktický systém nosičů Lock-N-Ride (přední i zadní) Opěrka a madla spolujezdce (verze X625-A) Zadní úložná schránka Homologace EU5, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil) Záruka 5.let
Nová velká čtyřkolka Preadátor mot.90W
Výbava: audio player, FM rádio, USB, SD, Mp3 vstup, voltmetr nabití baterie, muzika, start motorů, přední a zadní LED světla s možností vypnutí, jízda na pedál vpřed / vzad, 3 rychlosti jízdy na DO + zatáčení, s přednostní jízdou na DO před pedálem, tzn. můžete dítě ovladačem zastavit, při nesešlápnutém pedálu tah motorů nahrazuje brzdu nebo brzdíte tlačítkem na DO, náhon zadních kol motory 2x 12V / 45W, plastová kola s pásem, odpružení přední i zadní nápravy, čalouněná sedačka, zadní výsuvné madlo pro ruční tažení odesíláme v kartonu 109x65x41cm, váha 21kg upozornění: jezdit na této čtyřkolce může děcko s botou maximální délky 18.5cm, (prostor stupaček je 19cm ) Délka čtyřkolky: 105cm Výška čtyřkolky: 75cm Šířka čtyřkolky: 67cm Průměr kol: 36cm Šířka kol: 15cm Výška stupačky od země: 28cm Sedačka od země: 51cm Váha čtyřkolky: 18kg Max. nosnost: 30kg Max. rychlost: 6km/h Pohon: 2x el. motor 45w na baterii 12v/7ah Dobíječka: z 220v na 12v/1000ma, splňující normu ce, emc Čas nabíjení baterie: 8 až 12hod Délka provozu při plném nabití: 1 až 2hod Určeno pro: děti od 3 let do cca 6 let
CFMOTO Gladiator X1000 V-Twin EPS EU5 modrá
CFMOTO Gladiator X1000 V-Twin EPS euro5 5 LET ZÁRUKA NA VŠECHNY STROJE CFMOTO! Gladiator X1000 V-twin EPS Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (960,6 cc) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech(Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru
Gladiator X1000 model 2022
Nejsilnější Gladiator všech dob! Exkluzivní design rakouského studia Kiska, maximální výkon 85 koní, špičkové komponenty renomovaných výrobců, nastavitelné nitrogenové tlumiče, nový progresivní posilovač řízení, automatický zadní diferenciál Eaton a mnoho dalšího...Nejsilnější a mohutně dimenzovaná pracovní čtyřkolka Gladiator X1000 přináší do světa čtyřkolek množství pokrokových a moderních prvků, které v kombinaci s extrémní výbavou a v daném segmentu nevídanou cenou, dělají z novinky jasného favorita celého segmentu velkých dvouválcových čtyřkolek! K vidění v Quad Café Beroun-Králův Dvůr. Možnost financování na splátky s akontací již od 0%, nezávazná kalkulace i po telefonu. Nejedná se o leasing, stroj je přihlášený na vás! Doprava stroje po ČR a instruktáž ke stroji v ceně. Možnost vykoupení vašeho stroje protiúčtem. Záruka 5 let! Ceny: 284 990 Kč modelový rok 2022 (doprodej), homologace T3b (žlutá značka) 284 990 Kč modelový rok 2022 (doprodej), homologace L7e (bílá značka) 317 990 Kč modelový rok 2023, homologace T3b (žlutá značka) 317 990 Kč modelový rok 2023, homologace L7e (bílá značka) + 1 000 Kč oranžová barva + 1 000 Kč modrá barva + 5 000 Kč listová kamufláž
Gladiator X1000 EPS Doprodej modelu 2022
Nejsilnější Gladiator všech dob! Exkluzivní design rakouského studia Kiska, maximální výkon 85 koní, špičkové komponenty renomovaných výrobců, nastavitelné nitrogenové tlumiče, nový progresivní posilovač řízení, automatický zadní diferenciál Eaton a mnoho dalšího...Nejsilnější a mohutně dimenzovaná pracovní čtyřkolka Gladiator X1000 přináší do světa čtyřkolek množství pokrokových a moderních prvků, které v kombinaci s extrémní výbavou a v daném segmentu nevídanou cenou, dělají z novinky jasného favorita celého segmentu velkých dvouválcových čtyřkolek! K vidění v Quad Café Blatná-Tchořovice. Možnost financování na splátky s akontací již od 0%, nezávazná kalkulace i po telefonu. Nejedná se o leasing, stroj je přihlášený na vás! Doprava stroje po ČR a instruktáž ke stroji v ceně. Možnost vykoupení vašeho stroje protiúčtem. Záruka 5 let! Ceny: 284 990 Kč modelový rok 2022 (doprodej), homologace T3b (žlutá značka) 284 990 Kč modelový rok 2022 (doprodej), homologace L7e (bílá značka) 317 990 Kč modelový rok 2023, homologace T3b (žlutá značka) 317 990 Kč modelový rok 2023, homologace L7e (bílá značka) + 1 000 Kč oranžová barva + 1 000 Kč modrá barva + 5 000 Kč listová kamufláž