čtyřkolka gladiator
Počet nalezených inzerátů ČTYŘKOLKA GLADIATOR: 1000
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Ohromující síla zcela nového 800 cc motoru s parádním maximálním offroad výkonem až 68 koní / 75 Nm (off-road úprava) společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Delphi (USA), přináší zcela novou dimenzi práce i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný modernizovaný posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy tlumičů. Použití dvou diferenciálů povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší CFMOTO Gladiator X850 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný, převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností (v ČR a SR je v základní ceně i u homologace T3b!). Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
CFMOTO Gladiator X850 je kompletně odpružen pomocí zcela nových víceprvkových tlumičů IV. generace s progresivní hustě vinutou pružinou a 5-polohovým seřizováním tuhosti. Toto špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu i na velkých nerovnostech. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Již v základní ceně je Gladiator X850 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými kryty řidítek, 14” ALU koly, víceplátnovými pneu Abuzz či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X850 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým, LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů.
CFMOTO Gladiator X850 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. lesním hospopdářství či v rámci IZS. U modelu X850 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jíz
Bashan Farm 200 je čtyřkolka navržena jako lehký užitkový model s důrazem na jednoduchost konstrukce a snadnost použití obvyklou u rekreačních a lehkých pracovních čtyřkolek. Díky této koncepci čtyřkolku Bashan Farm 200 mohou snadno používat jak zkušení jezdci, tak začínající "výletníci" nebo odrostlejší děti. Čtyřkolka má v základní výbavě praktické přední i zadní nosiče, tažné zařízení pro lehkou práci v lese na chalupách či farmách. Jednoduché ovládání, promyšlená ergonomie, kompaktní rozměry a stabilita jsou další trumfy této lehké užitkové čtyřkolky, která vás překvapí svými příjemnými jízdními vlastnostmi.
Čtyřkolka Bashan Farm 200 je osazena čtyřtaktním jednoválcovým motorem se vstřikováním Delphi ,který plní přísné emisní normy Euro 5.Navíc je čtyřkolka osazena nezávislým zavěšeních zadních kol pro výborné vlastnosti i v těžším terénu.Navíc je čtyřkolka vybavena zadním diferenciálem ,což je v tomto cenovém segmentu naprostý bezkonkurenční unikát a díky tomu také je možné čtyřkolku přihlásit na klasické bílé silniční značky pro 2 osoby.Čtyřkolka má plechové desetipalcové disky.ALU disky za příplatek 5000kč
Sportovní design čtyřkolky je podpořen i použitým, v dané kategorii silným, dynamickým motorem s velmi příznivou spotřebou pohybující se kolem 4L/100km při ideálních podmínkách provozu.Motor je vybaveným spolehlivým elektrickým startérem a automatickou bezúdržbovou převodovkou (variátorem), o pohon zadních kol se stará kvalitní řetěz. Převodovka samozřejmě disponuje i snadno řaditelným zpětným chodem. Stroj je vybaven plnohodnotnými podlahovými stupačkami pro optimální bezpečnost a ochranu nohou před nečistotami. Čtyřkolka Bashan Farm 200 se díky své unikátní kombinaci užitné hodnoty, kvality zpracování a velmi příznivé ceny řadí mezi nejdostupnější lehké užitkové čtyřkolky na trhu.
Motor: 1-válec, 4-takt,177cc (EURO 5)
Výkon: 10,06 hp při 7000 ot / min
Max.rychlost : dle TP 55km/hod reálně až 70 km/h
Napájení motoru: Elektronické vstřikování paliva DELPHI v systému EFI
Chlazení: Olejový chladič !!! + ventilátor
Palivo : 95 okt. - 4 litry / 100 km - kapacita nádrže 7,5 litrů.Nový se zárukou možno na splatky
Elektrický startér a nožní startér
Převodovka: automatická + zpátečka
Pohon: Řetěz
cena bez boxu na plechových kolech
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Brutálně silná čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X1000 EFI EPS a brutálně naložená doplňky čtyřkolka disponuje motorem o obsahu 960 ccm o výkonu 85 koní s kroutícím momentem 79 Nm. Výhodou je Kanadský variátor CV-Tech, který nemá spojky a tak se Vám při záběru (rozjíždění, tahání opravdu těžkého vleku, tlačení sněhu s radlicí) nemá co "spálit". O plnění motoru se stará Německé vstřikování s řídící jednotkou BOSCH. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Díky použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) je čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X1000 EFI EPS v kategorii nejlépe ovladatelných čtyřkolek na světě. Zadní diferenciál je samosvorný a tak jak se jedno kolo o půl otáčky otočí oproti druhému, diferenciál se zamče a obě kola se točí stejně rychle. Z praxe stačí "hodit zadkem" a letíte driftem. Další rozdíl od ostatních strojů v této kategorii je zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Navíc u modelu Overland je krytí podvozku, přední a zadní rám, přední štít, sada zadních kufrů, kde menší kufr lze bez použití nářadí vyměnit za sedlo spolujezdce a boční lemy.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Motor:
Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Objem válců - 400 cm3
Výkon motoru - 24 kW
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch
Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Chlazení - kapalinou
Standartní výbava:
Tažné zařízení
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják
Alu kola 12"
Zdravím, z důvodu časového vypětí a zdravotních problémů prodám mazla automatickou čtyřkolku Gladiator 450S s nájezdem 3639 Km na řidičák skupiny B (osobní auto). Čtyřkolka zakoupena v roce 2016 po prvním majiteli, který na ní najel okolo 100 km a ze spodní strany motoru přidělal ocelovou desku pro ochranu motoru v terénu, od té doby garážovaná, ježděna 70/30 silnice/terén. Ke čtyřkolce dodám rozšiřující podložky na kola, díky nim se dá podvozek rozšířit o 12cm, aktuálně namontované jen na zadních kolech kvůli manévrovatelnosti. Čtyřkolka má povolený výkon, deklarovaná maximálka je 70, ale aktuálně zvládne 85-90 km/h po rovince, největší dosažená z kopce byla 105 km/h. Nádrž 15L spotřeba okolo 7-8L, motor 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, zapsaný výkon 14,2 kw. Čtyřkolka vybavena uzávěrem diferenciálu, bud čistě náhon na zadní, na všechny čtyři plus uzavírka, hnaná kardanem. Ke čtyřkolce dodám ještě cestovní kufry a nové bezpečnostní zámky zadního kufru, které si však musíte namontovat. Čtyřkolka nemá posilovač řízení, ale chlap s tím zatočí v pohodě, žena s tím může mít problém na místě v terénu, za jízdy nebo na vozovce to jde samo. Měněny brzdové hadičky u předních kol a čidlo ventilátoru chladiče, který nesepínal. Drobné kosmetické vady v oblasti navijáku a oblasti zámku řazení. Nebouráno, nehavarováno.
Podmínkou prodeje je, že přepis zařizuju já s vaší plnou mocí a nebo za vaší osobní účasti.
Další dotazy:
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce..
Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavní
CFMOTO Gladiator X520 přináší populární atraktivní design, moderní prvky a v neposlední řadě skvělý výkon osvědčeného motoru 500 ccm s výkonem 28 kW v kombinaci s bez spojkovým kanadským variátorem CV-Tech. Stejně jako obsahově nižší sourozenec, přináší novinka technologii osmistovky, osvědčený systém 4x4 se 100% uzávěrkou předního diferenciálu. Homologace T3b je registrační značka žlutá a čtyřkolka je homologována jako traktor. K řízení čtyřkolky je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Sílu motoru přenáší převodovka s převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce). Krátká varianta má výhodu v ovladatelnosti, kde jste schopni se čtyřkolkou projet i v hustém lese, kde má lepší akční rádius zatáčení. O brždění čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 se starají čtyři kotoučové brzdy, kde je každá u jednoho kola. Ovládání brzd je pak páčkou na řidítku, kde vždy brzdí všechny čtyři brzdy, ale při použití páčky na řidítku, víc brzdí přední náprava a při použití nožní brzdy, víc brzdí zadní náprava. S bržděním Vám také pomůže Kanadský variátor CV-Tech, který má motorovou brzdu. To je potřeba hlavně při jízdě s opravdu těžkým nákladem. V základní výbavě je tažné zařízení ("koule") společně s elektrickou 7 pinovou zásuvkou. Tažné zařízení je pak i zapsané v technickém průkaze. Na předku čtyřkolky CFMOTO Gladiator X520 je silný naviják s tažnou silou 1.300 kg. Plasty čtyřkolky jsou pak naprosto pružné a když za ne chytíte a nebo se bohužel převrátíte, tak neprasknou.
Dětská čtyřkolka BUFFLER XS150T je ideální čtyřkolkou pro větší děti.
Tato dětská čtyřkolka má vzhled jako velká sportovní čtyřkolka. Čtyřkolka má tři rychlosti dopředu, neutrál a zpátečku. Motor je vzduchem chlazení s rozběhovou spojkou. Tyto stroje jsou vyráběny přímo nám na zakázku. Čtyřkolka má zpevněný rám, přední a zadní kotoučové hydraulické brzdy, elektrické startování. Jelikož je to čtyřkolka pro děti, tak ke čtyřkolce je i dálkový ovladač. Pomocí dálkového ovladače můžete čtyřkolku vypnout a nebo také znovu nastartovat. Na plynové rukojeti se může také štelovat doraz plynu, což má za následek menší rychlost. Stroj je postavený na 8 kolech. V barvě stroje jsou i přední ramena.
Dětská čtyřkolka BUFFLER XW150T je ideální čtyřkolkou pro větší děti.
Tato dětská čtyřkolka má vzhled jako velká pracovní čtyřkolka. Čtyřkolka má tři rychlosti dopředu, neutrál a zpátečku. Motor je vzduchem chlazení s rozběhovou spojkou. Tyto stroje jsou vyráběny přímo nám na zakázku. Čtyřkolka má zpevněný rám, přední a zadní kotoučové hydraulické brzdy, elektrické startování a motor usazený na silentblocích. Jelikož je to čtyřkolka pro děti, tak ke čtyřkolce je i dálkový ovladač. Pomocí dálkového ovladače můžete čtyřkolku vypnout a nebo také znovu nastartovat. Na plynové rukojeti se může také štelovat doraz plynu, což má za následek menší rychlost. Stroj je postavený na 8 kolech. V barvě stroje jsou i přední ramena.
Dětská čtyřkolka BUFFLER XW125T je ideální čtyřkolkou pro větší děti.
Tato dětská čtyřkolka má vzhled jako velká pracovní čtyřkolka. Čtyřkolka má tři rychlosti dopředu, neutrál a zpátečku. Motor je vzduchem chlazení s rozběhovou spojkou. Tyto stroje jsou vyráběny přímo nám na zakázku. Čtyřkolka má zpevněný rám, přední a zadní kotoučové hydraulické brzdy, elektrické startování a motor usazený na silentblocích. Jelikož je to čtyřkolka pro děti, tak ke čtyřkolce je i dálkový ovladač. Pomocí dálkového ovladače můžete čtyřkolku vypnout a nebo také znovu nastartovat. Na plynové rukojeti se může také štelovat doraz plynu, což má za následek menší rychlost. Stroj je postavený na 8 kolech. V barvě stroje jsou i přední ramena.
Dětská čtyřkolka BUFFLER XS125T je ideální čtyřkolkou pro větší děti.
Tato dětská čtyřkolka má vzhled jako velká sportovní čtyřkolka. Čtyřkolka má tři rychlosti dopředu, neutrál a zpátečku. Motor je vzduchem chlazení s rozběhovou spojkou. Tyto stroje jsou vyráběny přímo nám na zakázku. Čtyřkolka má zpevněný rám, přední a zadní kotoučové hydraulické brzdy, elektrické startování. Jelikož je to čtyřkolka pro děti, tak ke čtyřkolce je i dálkový ovladač. Pomocí dálkového ovladače můžete čtyřkolku vypnout a nebo také znovu nastartovat. Na plynové rukojeti se může také štelovat doraz plynu, což má za následek menší rychlost. Stroj je postavený na 8 kolech. V barvě stroje jsou i přední ramena.
Dětská čtyřkolka BUFFLER XS125T je ideální čtyřkolkou pro větší děti.
Tato dětská čtyřkolka má vzhled jako velká sportovní čtyřkolka. Čtyřkolka má tři rychlosti dopředu, neutrál a zpátečku. Motor je vzduchem chlazení s rozběhovou spojkou. Tyto stroje jsou vyráběny přímo nám na zakázku. Čtyřkolka má zpevněný rám, přední a zadní kotoučové hydraulické brzdy, elektrické startování. Jelikož je to čtyřkolka pro děti, tak ke čtyřkolce je i dálkový ovladač. Pomocí dálkového ovladače můžete čtyřkolku vypnout a nebo také znovu nastartovat. Na plynové rukojeti se může také štelovat doraz plynu, což má za následek menší rychlost. Stroj je postavený na 8 kolech. V barvě stroje jsou i přední ramena.
Dětská čtyřkolka BUFFLER XW125T je ideální čtyřkolkou pro větší děti.
Tato dětská čtyřkolka má vzhled jako velká pracovní čtyřkolka. Čtyřkolka má tři rychlosti dopředu, neutrál a zpátečku. Motor je vzduchem chlazení s rozběhovou spojkou. Tyto stroje jsou vyráběny přímo nám na zakázku. Čtyřkolka má zpevněný rám, přední a zadní kotoučové hydraulické brzdy, elektrické startování a motor usazený na silentblocích. Jelikož je to čtyřkolka pro děti, tak ke čtyřkolce je i dálkový ovladač. Pomocí dálkového ovladače můžete čtyřkolku vypnout a nebo také znovu nastartovat. Na plynové rukojeti se může také štelovat doraz plynu, což má za následek menší rychlost. Stroj je postavený na 8 kolech. V barvě stroje jsou i přední ramena.
Tato dětská čtyřkolka má vzhled jako velká sportovní čtyřkolka. Čtyřkolka má tři rychlosti dopředu, neutrál a zpátečku. Motor je vzduchem chlazení s rozběhovou spojkou. Tyto stroje jsou vyráběny přímo nám na zakázku. Čtyřkolka má zpevněný rám, přední a zadní kotoučové hydraulické brzdy, elektrické startování. Jelikož je to čtyřkolka pro děti, tak ke čtyřkolce je i dálkový ovladač. Pomocí dálkového ovladače můžete čtyřkolku vypnout a nebo také znovu nastartovat. Na plynové rukojeti se může také štelovat doraz plynu, což má za následek menší rychlost. Stroj je postavený na 8″ kolech. V barvě stroje jsou i přední ramena. Zdarma počítadlo motohodin v ceně 799 Kč.
Typ převodového ústrojí
Řetězem
Homologace
CE, není určeno na veřejné komunikace
Výška sedadla (od země)
680 mm
Startování
Elektricky startérem
Zadní pneumatika/y
18 x 9.50 - R8
Šířka řídítek
750 mm
Volnoběžné otáčky
1500 ± 100 ot./min
Brzdový systém
Kompletně hydraulický
Zadní rozeta
42 zubů
Mazání
Tlakové
Délka
1500 mm
Parkovací brzda/y
Ručně ovládaná páčkou (1x přední kola a 1x zadní kola)
Konstrukce zadní nápravy
Odpružená kyvná vidlice
Výška
960 mm
Maximální rychlost
65 km/h
Odpružení přední nápravy
2 ks hydraulický tlumič s nastavitelnou tuhostí
Přední pneumatika/y
19 x 7.00 - R8
Přední ráfek/ráfky
Ocelový černý 8''
Přední rozeta
14 zubů
Vrtání / zdvih
54,0 x 54,0 mm
Typ řetězu
428
Výkon
5,8 kW / 7500 ot. za min.
Výška sedadla (od nášlapu)
430 mm
Maximální užitečná hmotnost/nosnost
95 kg
Spotřeba paliva (orientační při ekonomické jízdě)
≤ 367 g / kW.h
Nejvyšší technicky přípustná hmotnost
215 kg
Světlá výška
105 mm
Kompresní poměr
9,0 : 1
Objem palivové nádrže
2,2 l
Chlazení
Vzduchem
Šířka
990 mm
Poháněná/é náprava/y
Zadní
Možnost omezení max. rychlosti
Ano - mechanický doraz páčky plynu s aretací
Zdvihový objem
123,673 ccm
Akumulátor/y
12V / 5Ah
Zadní brzda/y
1 ks hydraulická kotoučová
Typ vstřikování paliva
Karburátor
Typ paliva
Benzín NATURAL 95
Zapalovací svíčka/y
NGK/CR6HSA
Převodovka
3x VPŘED - NEUTRÁL - 1x VZAD
Točivý moment
8,8 Nm / 5000 ot. za min.
Konstrukce přední nápravy
Odpružená dvojitá A - ramena
Výška řídítek (od země)
920 mm
Počet válců
Jeden
Odpružení zadní nápravy
1 ks hydraulický tlumič s nastavitelnou tuhostí
Zapalování
CDI - elektronické
Čistá provozní hmotnost
120 kg
Typ motoru
Benzínový čtyřtaktní vzduchem chlazený jednoválec
Zadní ráfek/ráfky
Ocelový černý 8''
Přední brzda/y
2 ks hydraulická kotoučová
Vlastníme řadu předváděcích strojů, které je možné vyzkoušet, zároveň v případě opravy Vašeho stroje, Vám některý můžeme zapůjčit, aby ti nejmenší mohli stále jezdit....Skladem veškeré náhradní díly na všechny nabízené stroje! Veškeré inzerované stroje máme s
BUFFLER eXW1000Y je kvalitní, značková a bezpečná elektrická dětská čtyřkolka pro nejmenší děti.... Vyniká inteligentní řídící jednotkou motoru s plynulou možností omezení/nastavení rychlosti odezvy akcelerátoru, maximální rychlosti a maximálního výkonu motoru. Tyto funkce využijete především když si dítě na čtyřkolku zvyká a učí se ji ovládat a jezdit na ní. Vše nastavíte tak, že je čtyřkolka maximálně bezpečná a postupně jak se dítě učí, tak mu přidáváte na možnostech. V rámci maximální bezpečnosti je čtyřkolka vybavena předními i zadní hydraulickou kotoučovou brzdou, žádné "tahání" lanka.. A NEJEN TOTO JSOU ROZDÍLY OPROTI KONKURENCI! Tento typ brzd dokáže ovládat silou svých rukou i malé dítě. Čtyřkolka je dále vybavena celo uzavřenými nášlapy, nohy dítěte jsou tak také chráněny. O osvětlení se vpředu stará jeden centrální světlomet a zadní červené moderní LED světlo kombinované s brzdovým světlem. Vpředu jsou dva hydraulické tlumiče a vzadu jeden centrální. Řetěz čtyřkolky je kompletně chráněn krytem. Dále je čtyřkolka vybavena klaksonem.
Typ paliva
Elektřina z akumulátorů
Typ motoru
Stejnosměrný 1000W 36V s neodymiovým magnetem
Brzdový systém
Kompletně hydraulický
Maximální rychlost
28 km/h
Maximální užitečná hmotnost/nosnost
65 kg
Světlá výška
70 mm
Funkce inteligentní řídící jednotky
Plynulé nastavení rychlosti, výkonu, odezvy plynu
Rozvor
780 mm
Točivý moment
10,2 Nm / 1500 ot. za min.
Odpružení zadní nápravy
1 ks hydraulický tlumič s nastavitelnou tuhostí
Čistá provozní hmotnost
58 kg včetně baterií
Typ převodového ústrojí
Řetězem (plně zakrytovaný)
Zadní pneumatika/y
14 x 5,00 - R6
Délka
1165 mm
Výška
765 mm
Přední pneumatika/y
14 x 4,10 - R6
Dojezd na jedno plné nabití akumulátorů
maximálně 19 km, dle zatížení, terénu, okolní teploty a způsobu jízdy
Odpružení přední nápravy
2 ks hydraulický tlumič s nastavitelnou tuhostí
Výkon
1,88 kW / 1500 ot. za min.
Maximální výstupní proud řídící jednotky
35 A ± 1,0 A
Šířka
mm
Řídící jednotka elektromotoru
Inteligentní řídící jednotka se třemi funkcemi, krásně a plynule nestavíte rychlost, od rychlosti chůze, až po maximum, stejně tak i výkon motoru a v neposlední řadě reakci na plyn - absolutně perfektní pro první začátky ježdění...
Vlastníme řadu předváděcích strojů, které je možné vyzkoušet, zároveň v případě opravy Vašeho stroje, Vám některý můžeme zapůjčit, aby ti nejmenší mohli stále jezdit....Skladem veškeré náhradní díly na všechny nabízené stroje! Veškeré inzerované stroje máme ihned k odběru
Dětská čtyřkolka Buffler XW110Y je ideální čtyřkolkou pro naše nejmenší.
Tato dětská čtyřkolka má vzhled jako velká pracovní čtyřkolka. Čtyřkolka má jednu rychlost dopředu, neutrál a zpátečku. Motor je vzduchem chlazení s rozběhovou spojkou. Tyto stroje jsou vyráběny přímo nám na zakázku. Čtyřkolka má zpevněný rám, přední a zadní kotoučové hydraulické brzdy, elektrické startování. Jelikož je to čtyřkolka pro naše nejmenší, tak ke čtyřkolce je i dálkový ovladač. Pomocí dálkového ovladače můžete čtyřkolku vypnout a nebo také znovu nastartovat. Na plynové rukojeti se může také štelovat doraz plynu, což má za následek menší rychlost. Stroj je postavený na 7" kolech. V barvě stroje jsou i přední ramena. Zdarma ke stroji počítadlo motohodin v hodnotě 799 Kč.
Parametry
Objem
110 ccm
Počet válců
jeden
Kompresní poměr
10.5 : 1
Maximální výkon
5,3 kW / 7000 rpm
Chlazení
vzduchem
Vrtání a zdvih
52.4 x 50 mm
Typ vstřikování
karburátor
Startování
elektrické
Pohon
řetězem
Přední zavěšení
dvojitá A ramena
Zadní zavěšení
kyvka s pevnou zadní osou
Brzdový systém
hydraulický, kotoučové brzdy
Přední pneu
16 x 8 - R7
Zadní pneu
16 x 8 - R7
Rozměry D x Š x V
1330 x 800 x 880 mm
Objem nádrže
2,4 l
Hmotnost
70 kg
Palivo
natural 95
Výška sedadla
650 mm
Rozvor kol
860 mm
Světlá výška
110 mm
Další výbava
Dálkové ovládání k zastavení nebo nastartování motoru. Zdarma počítadlo motohodin. Přední ramena v barvě stroje.
Čtyřkolka Gladiator X625 EPS, silný jednoválec s geniálně pohodlným podvozkem a plnohodnotným prostorem pro dvoučlennou posádku. Velká pracovní čtyřkolka, se kterou můžete kdykoliv vyrazit na několikadenní výlet a sbalit s sebou vše potřebné. Posilovač řízení EPS, tažné zařízení, bytelné nosiče (přední a zadní), kryty řídítek, LED blinkry a světla i silný naviják v ceně. Dvoumístná čtyřkolka se silniční homologací. ŘP sk. B. K vidění v Quad Café Beroun-Králův Dvůr. Možnost financování na splátky s akontací již od 0%, nezávazná kalkulace i po telefonu. Nejedná se o leasing, stroj je přihlášený na vás! Doprava stroje po ČR a instruktáž ke stroji v ceně. Možnost vykoupení vašeho stroje protiúčtem. Záruka 5 let!
Ceny:
196 990 Kč krátká verze, homologace T3b (žlutá značka)
206 990 Kč dlouhá verze, homologace T3b (žlutá značka)
206 990 Kč krátká verze, homologace L7e (bílá značka)
216 990 Kč dlouhá verze, homologace L7e (bílá značka)
199 990 Kč dlouhá verze, homologace T3b (žlutá značka) doprodej modelový rok 2022
+ 1 000 Kč oranžová barva
+ 5 000 Kč listová kamufláž