inzerce, prodej, prodám, bazar

účetní uherské hradiště

Počet nalezených inzerátů ÚČETNÍ UHERSKÉ HRADIšTĚ: 1000

Hlavní účetní – Senior účetní
Hledáme účetní/ho se zodpovědným a profesionálním přístupem, který nám pomůže v našich počátcích v nové účetní kanceláři. Uchazeč by měl mít hluboké znalosti v oblasti účetnictví a daňových zákonů. Své zkušenosti by měl být schopen využít k tomu, aby náš tým dokázal poskytnout vysokou kvalitu služeb našim klientům. Pokud jste motivovaný/á a zaujala Vás nabídka připojit se k našemu týmu, těšíme se na Vaši odpověď. Vhodné i pro důchodce, nevhodné pro absolventy. Co od Vás očekáváme: • Praxe v oboru minimálně 5 let podmínkou • Znalost finanční, účetní a daňové problematiky podmínkou • Samostatnost, loajalita, pečlivost, flexibilita, pracovitost • Znalost účetnictví příspěvkových organizací, obcí výhodou Co bude Vaším úkolem: • Komplexní činnost týkající se vedení klientského účetnictví včetně zpracovávání účetních závěrek a daňových přiznání • Kompletní zpracování klientských mezd, daní, závěrek, kontrolních hlášení, atp. Co Vám nabídneme: • Motivační finanční ohodnocení • Přátelský kolektiv • Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů • Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe • Žádný velký open space, jen kancelář • Lokalitu pracoviště na dohodě (Svitavy, Litomyšl, Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Vysoké Mýto) Životopis poprosíme na: info@
Účetní a mzdová účetní
Ráda bych vám nabídla své služby jako externí účetní a mzdová účetní pracující na OSVČ. Jsem flexibilní a přátelská, není pro mne problém jezdit pro účetní doklady a případné schůzky. Nejlépe Plzeň x Klatovy x Sušice. Odpovědnost za zpracování, správnost a kontrolu účetnictví a mezd, odpovědnost za zpracování přiznání DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení a tvorba podkladů a hlášení pro finanční úřad, silniční daň, DPPO, DPFO daň z nemovitostí. Komunikace se všemi institucemi. Cena dohodou dle rozsahu a objemu zpracování. Za další úkony cenu nenavyšuji vše v paušálu. Budu ráda za kontakt.
Maturitní otázky - účetnictví
Prodám maturitní otázky z účetnictví. Je zde teorie i účtování. Témata: Finanční majetek, manažerské účetnictví, mzdy a zaměstnanci, závazky, pohledávky, účtování materiálových zásob, odpisovaní a vyřazování dlouho. majetku, dlouhodobý majetek, kapitálové účty, inventarizace, členění nákladů a výnosů, účetní zápisy a účetní knihy, právní úprava účetnictví, hospodářský výsledek, časové rozlišení nákladů a výnosů, účetní závěrka, daňová evidence příjmu a výdajů, evidence zásob, rozpočetnictví, účtování v a.s., účetní doklady, účetní uzávěrka, zúčtovací vztahy ke státnímu rozpočtu. Je možné buď zaslat poštou či naskenovat. Také možno koupit pouze vybrané otázky. Cena 130 Kč za všechny otázky. Kontaktujte mě na e-mail: plecita.denisa@
Společnost s historií měs. plátce DPH / tel.:
Nabízíme k prodeji společnost (s.r.o.) s ekonomickou historií, která v minulosti již podnikala. Nabízíme pouze prověřené a bezdlužné společnosti, proto se na nás můžete spolehnout. CENA 70.000,-Kč. • Společnost byla založená v roce 2021. • Společnost je spolehlivým měsíčním plátcem DPH vůči finančnímu úřadu. • Společnost je zcela bezdlužná vůči všem orgánům státní správy tj. finančnímu úřadu, celní správě, ČSSZ (Česká správa sociálního zabezpečení). Tzn. nedluží na daních, clech, sociálním pojištěním apod. Není problém zažádat o bezdlužnosti. • Společnost nebyla zaměstnavatelem a neměla zaměstnance vedené u pojišťoven, takže je vůči nim zcela bezdlužná na zdravotním pojištění. Bezdlužnost by se musela vyžádat od všech pojišťoven. • Společnost je bezdlužná na daních (nemá žádné splatné daně a to ani se splatností), nemá žádné závazky, pohledávky, žádné směnky, úvěry, leasingy. • Majitel ve společnosti vlastní 100 % obchodní podíl, který není zatížený žádnými právy třetích stran a ani žádnou soudní či správní exekucí. • Základní kapitál ve společnosti byl v plné výši splacený. • Po účetní stránce je vedena společnost řádně a součástí prodeje společnosti budou vyhotovené aktuální (průběžné) účetní výkazy, fyzické předání účetnictví vč. veškerých smluv a dokladů a s aktuálními účetními stavy, zmíněné vše v předávacím protokolu. • V ceně je započetlý náš účetní, daňový i právní audit, provize a příprava smluvních dokumentů potřebných pro převod u notáře nebo pro rejstříkový soud vč. předávacího protokolu. Tyto věci vám může také vyhotovit přímo notář nebo právník za předem domluvenou cenu. Tuto variantu si ale hradí kupující. Dohodneme pro Vás bezpečný a cenově výhodnější převod společnosti u notáře nebo v druhém případě přímo přes soud, což je ta levnější varianta. Konečná cena za společnost činí 70.000,-Kč + poplatky spojené za převod společnosti (Notář cca. 8-11tis za NZ nebo soud 2tis kolek. Pozor, přes soud lze sídlo sídlo měnit jen v obci.) Nemusíte se obávat jiných skrytých poplatků, protože cena je takto konečná. Napište nebo zavolejte a veškeré informace a podklady o společnosti poskytneme konkrétnímu zájemci. Máme také i jiné společnosti na prodej, takže Vám rádi sdělíme aktuální nabídku. Budu se těšit na komunikaci s Vámi a vše rád srozumitelně vysvětlím a odpovím na jakýkoliv Váš dotaz. Zabýváme se zakládáním ready-made společností, nákupem, zprostředkováním a prodejem společností více jak 10 let. Máme bohaté zkušenosti v účetní, daňové i právní problematice, kdy v těchto věcech dále spolupracujeme s dalšími partnery a lídry v těchto oborech. Vyhněte se komplikacím a nekupujte firmu od podvodníků! My Vám garantujeme prověřenost, bezdlužnost a bezpečnost převodu společnosti! Děkujeme že nám důvěřujete již 10 let. Tel.: Email: tvojefirma@
Pozemek, komerční, prodej, Jarošov, Uherské Hradiště
Hledáte vhodnou investiční příležitost jak zhodnotit své volné finance a zároveň se chcete bránit zvyšující se inflaci? Máme pro Vás řešení! Dovoluji si Vám exkluzivně nabídnout k prodeji pozemky v katastrálním území Jarošov u Uherského Hradiště v okrese Uherské Hradiště ve Zlínském kraji. K prodeji je 100% podíl na pozemcích parc. č. 1025/3, 1074/1, 1080/1 zapsané na LV 477 v KÚ Jarošov u Uherského Hradiště. Jedná se o jedinečnou investiční nabídku, jelikož dle aktuálně platného územního plánu jsou parcely 1074/1 a 1080/1 v návrhu pro plochy průmyslové výroby a skladů s hlavním využitím - zařízení pro zpracovatelskou průmyslovou výrobu, sklady. Přípustné využití - nerušící a neobtěžující živnostenské provozovny, částečně rušící a obtěžující živnostenské provozovny, pomocné provozy související s výrobní činností, související odstavné zpevněné plochy, hromadná parkoviště pro zaměstnance a návštěvníky, vzorkové prodejny a zařízení odbytu, podniková administrativa, výroba energie - fotovoltaická elektrárna, související zařízení technické vybavenosti zajišťující obsluhu výrobních areálů a zařízení, plochy izolační a vnitroareálové zeleně, služební byty správců objektů a nezbytného technického personálu Celková výměra prodávaných pozemků je 1 365m2. Jarošov je místní část města Uherské Hradiště, ležící na jeho severovýchodním okraji, přibližně tři kilometry od středu města, na soutoku řeky Moravy s Březnicí. Město Uherské Hradiště leží 23 km jihozápadně od Zlína na levém břehu řeky Moravy. Uherské Hradiště je odedávna přirozeným středem regionu Slovácko. Uherské Hradiště je dynamicky se rozvíjející město bohaté historie a tradic, ctící odkaz Velké Moravy, dobré víno, folklór i moderní kulturu. Pozemky jsou prodávány v zastoupení přímého majitele, neplatíte tak žádnou provizi navíc. Věřím, že Vás tato nabídka zaujala a pokud máte zájem o bližší informace, kontaktujte mě na níže uvedeném telefonním čísle nebo e-mailové adrese. Třída energetické náročnosti: (dle ) Cena: 682 500 Kč
Pozemek, bydlení, prodej, Jarošov, Uherské Hradiště
Hledáte vhodnou investiční příležitost jak zhodnotit své volné finance a zároveň se chcete bránit zvyšující se inflaci? Máme pro Vás řešení! Dovoluji si Vám exkluzivně nabídnout k prodeji pozemky v katastrálním území Jarošov u Uherského Hradiště v okrese Uherské Hradiště ve Zlínském kraji. K prodeji je 100% podíl na pozemcích parc. č. 1497/6, 1498 a 1917 zapsané na LV 477 v KÚ Jarošov u Uherského Hradiště. Jedná se o jedinečnou investiční nabídku, jelikož dle aktuálně platného územního plánu jsou je část parc. 1498 a celá 1917 vedeny v návrhu jako plochy individuální rekreace s hlavním využitím jako plochy pro soustředění zahrádkářských chat, určených výhradně pro zahrádkaření. Přípustné využití - činnosti, zařízení a stavby přímo související přímo související s provozem zahrádkářských osad, související plochy izolační a užitkové zeleně, související dopravní a technická vybavenost sloužící k obsluze území. Celková výměra prodávaných pozemků je 818 m2. Jarošov je místní část města Uherské Hradiště, ležící na jeho severovýchodním okraji, přibližně tři kilometry od středu města, na soutoku řeky Moravy s Březnicí. Město Uherské Hradiště leží 23 km jihozápadně od Zlína na levém břehu řeky Moravy. Uherské Hradiště je odedávna přirozeným středem regionu Slovácko. Uherské Hradiště je dynamicky se rozvíjející město bohaté historie a tradic, ctící odkaz Velké Moravy, dobré víno, folklór i moderní kulturu. Pozemky jsou prodávány v zastoupení přímého majitele, neplatíte tak žádnou provizi navíc. Věřím, že Vás tato nabídka zaujala a pokud máte zájem o bližší informace, kontaktujte mě na níže uvedeném telefonním čísle nebo e-mailové adrese. Třída energetické náročnosti: (dle ) Cena: 204 500 Kč
HLAVNÍ  ÚČETNÍ v TŘINCI
HLAVNÍ ÚČETNÍ Hledáme samostatnou účetní, která zvládne skoro vše - profík v oboru. Jedná se o zhruba 30 zaměstnanců, sídlo firmy v Třinci. Požadavek VŠ/SŠ vzdělání a min. 5 let praxe. Nástup ihned. Pro vzdálenější uchazeče možnost práce z domu v pondělí a pátek. Nástupní plat účetní kolem 50.000 Kč dle zkušenosti + benefity….. Kontakt: 708 058, pro životopisy zp1357@
Účetní v Rohatci /  JMK
Účetní | Rohatec | Karel Kaňák s.r.o. Jsme rodinnou firmou a předním výrobcem vysoce kvalitních výsekových nástrojů pro české i zahraniční zákazníky. Účelem naší firmy je pomáhat zákazníkům perfektními produkty a službami a poskytovat zaměstnancům dobré živobytí. Rozšiřujeme tým a nabízíme pozici: Účetní Výsledkem Vaší práce bude správně zpracované kompletní účetnictví firmy. Budete paní/pánem účetnictví, takže si veškeré činnosti zorganizujete a nastavíte tak, aby se Vám dobře pracovalo a mohl/a jste dodat potřebné výsledky vedení firmy. Očekáváme od Vás: že jste zběhlá/ý v účtování, daních a aktuální legislativě, jste otevřená/ý učit se novým věcem, rád/a spolupracujete s kolegy, jste připraven/a jim poradit. Potřebujeme: abyste si zakládal/a na preciznosti a rychlosti, převzal/a zodpovědnost za svěřenou oblast, výhodou je alespoň základní znalost angličtiny/němčiny. Jsme skvělým týmem uvnitř firmy, která se neustále snaží být lepší. U nás dostanete: zázemí stabilní společnosti, jistou práci a vhodné zaškolení, budete pracovat v příjemném prostředí a podporujícím kolektivu, budete moci dále prohlubovat svoje dovednosti v rámci různorodých činností, oporu budete mít v našem daňovém poradci a auditorovi, také při zpracování daňového přiznání. Dovedeme ohodnotit Vaše výborné výsledky a nastavit podle nich odpovídající mzdu. Dovedete si představit pracovat u nás? Ozvěte se nám na našich kontaktech, odpovíme všem! Inzerát: Kontakt: Psát a volat můžete na: Telefon: +420 Email: radka.tesarikova@
Účetní
Dobrý den, Ráda bych vám nabídla své účetní služby. Uvědomuji si, že váš čas i vaše energie, kterou vkládáte do svého podnikání jsou drahocenné. Díky spolupráci se mnou a vaší důvěře ohledně odborných účetních službách, můžete mít více času a klidu potřebný k soustředění se na nejdůležitější aspekty, jak vašeho osobního, tak i podnikatelského života. Neustále sleduji aktuální vývoj, daňové a účetní legislativy. Jestli se rozhodnete využívat mé služby, můžete se spolehnout na zodpovědné a přesné vedení. Snažím se vyjít potřebám každého svého klienta. A to vše navíc online bez zbytečného zdržování. Budu se snažit vám být kdykoliv po ruce, kdyby jste potřebovali něco vědět nebo se na něco zeptat můžete mě kontaktovat formou, která vám bude vyhovovat nejvíce (e-mail, whatsapp, messenger, telefon, atd.). Když by bylo potřeba jsem ochotná za vámi i dojet. Nabízené služby: Vedení podvojného účetnictví/daňové evidence Vedení mzdové agendy založení s.r.o. Příprava podkladů - přiznání k DPH, kontrolnímu hlášení i souhrnnému hlášení Registrace k DPH Zpracování podkladů pro daňová přiznání pro OSVČ i s.r.o. (DPFO,DPPO) konzultace a další. V případě zájmu, budu moc ráda, když mě kontaktujete! Telefon: 123 144 e-mail: ucetnictvi.ivanjukova@ IG: slecna.ucetni
účetní / mzdová účetní Habrovany u Rousínova
Náplň práce: - Komplexní mzdová agenda a související administrativa (evidence DPN, exekuce) - Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům, - Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy - vedení účetní agendy společnosti - nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů - zpracování účetních závěrek a daňových přiznání - příprava podkladů pro inventarizaci majetku - spolupráce s kontrolními orgány Požadujeme : Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření Znalost programu DUELL - výhodou Základní znalosti podvojného účetnictví Schopnost samostatné i týmové práce flexibilita, samostatnost, pečlivost Nabízíme : • Práce na HPP • Osobní a profesní rozvoj • Firemní benefity • Přátelský kolektiv • Firemní vzdělávání pracovní smlouvu na dobu neurčitou Zaškolení zkušenějším kolegou Menší kolektiv Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy Výplata na účet vždy včas kontakt : +420 , nástup 01.03.2023
ZÁKLADY ÚČETNICTVÍ - Martin Landa
Prodám nikdy nepoužitou učebnici "Základy účetnictví" od Martina Landy". Popis Kniha Základy účetnictví podává základní pohled na současné finanční účetnictví podnikatelských subjektů a jejím cílem je pochopení účetnictví jako základní metody zpracování a prezentace ekonomických informací na úrovni konkrétního podnikatelského subjektu. V první části jsou předmětem výkladu základní účetní pojmy, struktura podnikového účetnictví, systém regulace a harmonizace účetnictví a základní účetní výkazy. Navazující část je zaměřena na objasnění hlavních účetních nástrojů, používaných k účetnímu zápisu obchodních operací a výklad obsahu základních operací s majetkem, závazky a vlastním kapitálem. Poslední část knihy se věnuje účetním pravidlům a možnostem prezentace účetních informací. Svou koncepcí, vzájemnou provázaností témat, přehledností a použitím praktických příkladů je kniha určena především jako výukový text pro studenty ekonomicky orientovaných vysokých škol, ale může být i dobrým průvodcem a pomocníkem širší odborné veřejnosti, zejména manažerům podnikatelských subjektů, kterým nabízí možnost pochopení způsobu fungování účetního systému. Obsah Podnikové účetnictví Základy finančního účetnictví Účetní zápis obchodních případů Podstata hlavních typů účetních operací - metodický úvod Vybrané operace s majetkem Vybrané operace se závazky Vybrané operace s vlastním kapitálem Účetní pravidla Finanční reporting a účetnictví Samostatné přílohy Specifikace Název: Základy účetnictví Vydavatel: KEY Publishing Autor: JUDr. Martin Landa Počet stran: 254 str. ISBN: 978-80-87071-86-1 V případě zájmu či dotazu pište na obalvhs@ V Brně osobní předání, jinak poštou.
Účetní služby
Nabízím kompletní účetní služby na míru po celé ČR - externí vedení účetnictví pro OSVČ a s.r.o. Pracuji v programu Money S3. Zpracování/předchystání: - daňová evidence - podvojné účetnictví - registrace k dani, registrace na OSSZ - DPPO, DPFO, silniční daň - měsíční/čtvrtletní DPH - identifikovaná osoba k DPH (Bolt, Facebook, Uber, Onlyfans, Booking, Airbnb) - mzdy, přehledy (OSSZ, ZP, ELDP) - komunikace s úřady - správa datové schránky - konzultace a další lokalita: Rosice, Brno, Ivančice možná i spolupráce na dálku. (ceny dle rozsahu) Kontakt: e-mail: ucetni.terez@ IG: ucetni_terez
Vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování DP
Nabízím zpracování účetnictví pro menší firmy a živnostníky Externí spolupráce pro celou ČR Pracuji ve vlastním účetním programu POHODA • vedení podvojného účetnictví i daňové evidence • vystavování faktur • zpracování daňových přiznání k DPH • zpracování daňe z příjmu (včetně přehledů pro OSVČ) •zpracování kompletní mzdové agendy • spravování datové schránky • konzultace • přebírání dokladů osobně, poštou nebo online Ceny účetních služeb dle vzájemné dohody položkově (30kč/účetní položka) nebo lze dohodnout dle rozsahu a pravidelnosti účetních operací měsíční paušál. V případě jednorázové účetní spolupráce cena dle účetní náročnosti. Zpracování daňového přiznání pro fyzické osoby za rok 2022 od 1000kc. Kontaktní email: mglogucetni@
levné vedení účetnictví
Nejste spokojeni s vaší účetní nebo Vám nevyhovuje velká účetní kancelář? My jsme malá účetní firma, která se věnuje všem klientům. Nabízíme vedení účetnictví, daňové evidence, daňové optimalizace. Pracujeme v programu Pohoda, ale není problém i jiný program.
Externí účetní
Externě zpracuji účetnictví, daňovou evidenci, mzdové účetnictví pro PO, FO vč. daňových přiznání a zastupování na úřadech. Pracuji s programem Pohoda, mám dlouholetou praxi, nad 20 let. Region Vyškov-Brno, Sídlím ve Vyškově. Jsem samostatná účetní, ne účetní firma. Děkuji za nabídky.
Hlavní účetní
Nabídka práce: Hlavní účetní ‼️ Firma Agro Boskovštejn přijme do hlavního pracovního poměru zaměstnance na pozici všeobecná hlavní účetní. Účetnictví v programu Pohoda. Základní znalost MS Office, ekonomická činnost, sklady, popř. mzdy. Zpracování účetních závěrek, přiznání DPH včetně kontrolního hlášení, příprava pokladů pro přiznání k dani z příjmu. Praxe v oboru podmínkou. Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru. Praxe v oblasti účetnictví a DPH podmínkou. Samostatnost, přesnost, spolehlivost, časová flexibilita, odolnost vůči stresu. Nabízíme: - flexibilní pracovní doba - vzdělávací kurzy a školení - nástup možný ihned - firemní benefity (služební telefon, stravné,…)
HLAVNÍ ÚČETNÍ
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu. Jsme HAAS s.r.o.rodinná dopravní firma s provozovnou v Moravské Třebové s 27letou tradicí, vlastním zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme a vážit budeme. Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 35 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat to už dělá šikovná paní, řidičům spočítat a vyplatit mzdy to máme také již pořešeno, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. I v tomto Vám napomůže program MONEY. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat. Pracovat budete s programem MONEY a DODO (objednávky fakturace) a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět,vás naučíme máme i daňového poradce . Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku. Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na ucetnimt@ ,obratem se s Vámi spojíme.
ÚČETNÍ
Přijmeme samostatnou účetní do malého kolektivu: samostatné vedení účetnictví, zpracování DPH, kontrolního hlášení, zpracování mezd, příprava k účetní závěrce, komunikace se státní správou. Nástup možný ihned. Čistá mzda 30 000 Kč.
Účetní
Jsme zavedená stavební společnost INSTASTAV HELÁN,s.r.o. - právnická osoba, naše hlavní činnost je technické zařízení budov (zdravotechnika vytápění, chlazení) Hledáme samostatnou účetní, kolegyni/kolegu co zná podvojné účetnictví (výhoda program Money) Náplň práce: chystání podkladů k účetní uzávěrce, inventury účtů, čištění účtů, stavy banky, nedokončené akce, účtování příjemek a výdejek. Znalost agendy ISO výhodou... Budete mít takové podmínky, jaké si domluvíme. Kancelář, notebook, mobil a dobré zacházení je samozřejmostí. Pracovní doba dle vzájemné dohody. Domluvit se dá vždy na všem...
Účetní
Příjmu účetní asi na 4-5 hodin denně na vedení účetnictví v maloobchodech zeleniny , vyřizování na úřadech a hlídání inventur na prodejnách. Plat dohodou. 250-350 na hodinu . Velice dobře zaplatím , ale záleží na skusenosti. Tět před sezonou do Března málo hodin tak 20 - 30h za měsíc. Potřebuji účetní nebo účetního každý den osobně . Jen blízký okolí Liberec. Nejlépe poslat životopis na @ nebo Wacap.