účetní sluby - strana 7
Počet nalezených inzerátů ÚČETNÍ SLUBY: 235 - strana 7
Nabízím externí vedení účetnictví včetně mezd pro menší s. r. o., daňové evidence pro OSVČ. Kompletně zpracuji dodané doklady včetně potřebných podání přiznání daní na FU, přehledů na PSSZ, ZP. Jednání s úřady v rámci podání a kontrol. Možnost obsluhy datové schránky.
Těším se na spolupráci.
Nabízím vedení účetnictví fyzických i právnických osob. Vyhotovení všech daňových přiznání pro finanční správu a další služby spojené s účetnictvím, účetní vyšší ekonomické vzdělan.
Dobrý den, nabízím kompletní vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování mezd pro malé a střední podniky a podnikatele, zastupování na úřadech. Poskytováním služeb v oblasti účetnictví se zabývám více než 20 let.
Nabízím vedení účetnictví, sestavení daňových přiznání a další účetní služby pro menší společnosti, OSVČ nebo jen Identifikované osoby k DPH.
V případě zájmu Vám zpracuji cenovou nabídku podle počtu dokladů a Vašich požadavků.
Nabízím externí vedení účetnictví, daňové evidence a mzdového účetnictví včetně personalistiky. Mám praxi jako finanční a mzdová účetní.
Plzeň, Plzeň-sever, Rakovnicko, Rokycany, a okolí.
- vedení daňové evidence pro fyzické osoby (OSVČ)
- vedení účetnictví pro malé a střední právnické osoby (s.r.o.)
- vedení mzdové agendy včetně personalistiky
- zpracování daňových přiznání - DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení, daň z příjmu fyz. osob, daň z příjmu práv. osob, silniční daň, zálohová a srážková daň a jejích vyúčtování
- obsluha datových schránek
Cena je určena individuálně dle rozsahu agendy. Pracuji v účetním programgu DUEL.
Možnost spolupráce na dálku (sdílení dokladů) nebo vyzvednutí u klienta.
Nabízím kompletní vedení a optimalizaci účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd pro nové klienty. Praxe více než 20 let. Spolehlivost, diskrétnost, příznivá cena. České Budějovice a okolí. Tel. - zavolám zpět.
Služby v oblasti administrativní správy SVJ/družstva.
Nabízím Vám:
- sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství na „fondu oprav“
- sestavení roční účetní závěrky, rozvahy a výkazu zisků a ztrát
- vedení evidence vlastníků bytů
- evidence záloh na služby spojené s užíváním jednotek a zpracování ročního vyúčtování
Pokud Vás nabídka zaujala, můžete mne kontaktovat na níže uvedených telefonních číslech nebo e-mailové adrese.
Služby v oblasti vedení účetnictví a administrativní správy SVJ/družstva.
Nabízím Vám:
- zpracování účetnictví, vedení zákonem stanovených účetních knih
- sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství na „fondu oprav“
- sestavení roční účetní závěrky, rozvahy a výkazu zisků a ztrát
- pokud je potřeba, sestavení přiznání k dani z příjmů právnických osob
- poradenství v oblasti účetnictví
- vedení evidence vlastníků bytů
- evidence záloh na služby spojené s užíváním jednotek a zpracování ročního vyúčtování
Pokud Vás nabídka zaujala, můžete mne kontaktovat na níže uvedených telefonních číslech nebo e-mailové adrese.
Tel: , 796 961
E-mail: ucetnictvi.jesenik@
Externí vedení účetnictví pro fyzické a právnické osoby. Nabízím externí služby v oblasti účetnictví v programu Pohoda.
- podvojné účetnictví
- daňová evidence
- příprava DPH, KH, SH
- kompletní zpracování mezd
- komunikace s úřady
- správa datové schránky
e-mail: p.daniela@
Nabídka zpracování daní pro fyzické osoby a podnikatele (přiznání k dani z příjmů fyzických osob, přehledy pro ČSSZ a zdravotní pojišťovnu) již od 1.500 Kč.
Dále možnost vedení daňové evidence podnikatelů, účetnictví firem, zpracování účetní závěrky a podkladů pro daňové přiznání.
V případě zájmu mě prosím kontaktujte zde:
Tel.: +420
email: ucetnictvíap@
Naše účetní kancelář v současné době přijímá nové klienty. Zabýváme se vedením účetnictví, daňové evidence a věcmi s nimi souvisejícími.
Naše služby rozšiřujeme také o zpracování mezd. Služby nabízíme online po celé České republice.
Investujte svůj čas do svého podnikání a účetnictví nechejte na nás.
Navštivte naše webové stránky , kde uvidíte komplet služeb, které nabízíme a v případě zájmu nás neváhejte kontaktovat mailem ucetnictvi-framala@ nebo telefonicky 70 22 45. Budeme se těšit na spolupráci.
Nabízím kompletní účetní služby - externí vedení účetnictví pro OSVČ a s.r.o. i nepodnikatelé
- konzultace, pomoc se založením firmy
- daňová evidence - jednoduché účetnictví
- podvojné účetnictví
- registrace k daním, registrace na OSSZ
- zpracování přiznání k silniční dani, daň z nemovitosti
- přiznání k DPH měsíční/čtvrtletní, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení
- přiznání k OSS, včetně registrace
- správa datové schránky
- mzdy, přehledy (OSSZ, ZP, ELDP)
doklady je možné posílat poštou.
kontakt: marcelamukova@, tel:
Nabízíme běžné účetní práce, daňové poradenství, finanční controlling-kalkulace a administrativní práce - úřady, zdravotní pojišťovny, imigrační atd. Pracujeme také s elektronickými dokumenty, komunikace i online. Vše můžeme zajistit v českém, ruském a anglickém jazyce.
Jsem zkušená účetní a nabízím touto cestou vedení účetnictví a daňové evidence, zpracování mezd a agendy.
Mám volnou kapacitu pro vedení účetnictví/daňové evidence a proto bych Vám ráda touto cestou nabídla své služby. Zpracovávám:
=> daňové evidence/ účetnictví
=>Identifikované osoby k DPH( Uber, Bolt, Olnyfans, Booking, Airbnb apod.),
=>Dph, KH, SH,
=>registrace u OSSZ, ZP,
=>DPFO,DPPO, silniční daň
=>mzdy a další…
Pracuji v programu Pohoda. V případě zájmu mě kontaktujte na emailu: ucetni.kp@
Nabízím kompletní účetní služby
- daňová evidence
- podvojné účetnictví
- registrace k dani
- podklady pro DPPO, DPFO
- měsíční/čtvrtletní DPH
- identifikovaná osoba k DPH (Bolt, Facebook, Uber, Onlyfans)
- mzdy, přehledy
- konzultace
V rámci kraje Vysočina možno osobně. Možnost spolupráce online po celé ČR.
Účetnictví Prošková
+420
ucetnictviproskova@
Nabízím kompletní zpracování daňové evidence, účetnictví,mezd,DPH,KH,přehledů na SP a ZP,daňových přiznání a poradenství v účetní oblasti.Docházení do firmy,zastupování na úřadech.Možnost online zpracování dokladů.Kontakty: popř. na e-mail monikanovaci@
•Vedení daňové evidence (DPH, Kontrol. hlášení)
•Komunikace s úřady
•Ostatní účetní a administrativní služby dle dohody
•Cena dle rozsahu
Nevíte si rady s účetnictvím? Nevadí, jsem tu pro Vás. Napište mi zda jste firma s.r.o. nebo fyzická osoba,plátce DPH nebo identifikovaná osoba. Zkušenosti mám nejen z velkých firem,ale také s platformou Uber,Bolt.
Vypracuji Vám daňové přiznání včetně přehledů, DPH.
V případě,že máte zájem neváhejte mě kontaktovat.Budu se těšit na případnou spolupráci.
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka
Sídlo Přízřenice - Brno
NÁPLŇ PRÁCE:
- zajištění běžného chodu kanceláře
- fakturace objednávek
- chystání podkladů pro účetní
- řešení pojistných událostí
- evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence
- komunikace se zákazníky
- personalistika
- zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb
- plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy)
- základní znalost AJ
- základní znalost práce na PC
- komunikativnost
- zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
NABÍZÍME:
- možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti
- příjemný a motivovaný kolektiv
- práci na plný úvazek
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého.
Nástup možný ihned.
Kontakt: ivo.rosol@, + 420