Veteráni - inzerce, prodej, prodám, bazar - strana 909
NABÍZÍM K PRODEJI NOVÝ ZESÍLENÝ STARTER MOTORU NA VOZY ŠKODA 1000 MB -ŠKODA 136. STARTER S PLANETOVOU PŘEVODOVKOU, OTEVŘENÝM BŘEMENOVÝM VÍKEM, S PERMANENTNÍMI MAGNETY, JEDNODUCHÁ KONSTRUKCE, MONTÁŽNÍ POLOHA SE SPÍNAČEM V HORIZONTÁLNÍ POLOZE. JMENOVITÝ VÝKON 2,0 kW/12V, POČET ZUBŮ PASTORKU 9, LEVOTOČIVÝ PŘI POHLEDU NA PASTOREK.
VYSOKÉ STARTOVACÍ OTÁČKY, NIŽŠÍ PROUDOVÉ ZATÍŽENÍ AKUMULÁTORU V POROVNÁNÍM S ORIGINÁLNÍM STARTEREM PAL-MAGNETON.HMOTNOST STARTERU O VÍCE JAKO 1,5 KG NIŽŠÍ NEŽ U ORIGINÁLNÍHO. POŠLU NA DOBÍRKU A TO I NA SLOVENSKO. ZÁRUKA 24 MĚSÍCŮ, ÚČET SAMOZŘEJMOSTÍ.PLÁTCE DPH SI NA VSTUPU ODEČTE DPH 21%.
NA PRVNÍCH 3 FOTOGRAFIÍCH JE VIDĚT NOVÝ ZESÍLENÝ STARTER V POROVNÁNÍ S ORIGINÁLNÍM, DÁLE JSOU FOTOGRAFIE ZÁSTAVBY DO AGREGÁTU Ś120, DÁLE ZESÍLENÝ STARTERNA VÁZE, MÁ HMOTNOST POUZE : 4259 g, ORIGINÁLNÍ STARTER MÁ HMOTNOST: 5836 g.
VYROBENO V EU, NEJEDNÁ SE O ŽÁDNÝ ŠIKMOOKÝ VÝROBEK!
IDEÁLNÍ STARTER PRO SPORTOVNÍ SPECIFIKACE VOZŮ ŚKODA 1000 MB AŹ ŚKODA 136.
Nabízím DODGE Stealth atmosfer 3,0 automat převodovka, pojízdný,slušný stav, na RZ bílé.
tacho 122400
Prodám nové nárazníky (a všechny díly k nim) na VW Brouk, VW Bus, Transporter T1, T2 a T3 (T25), Karmann Ghia, Porsche 911, 912,...
Prodám na MULTICAR 22 svorníky hlavy válce motoru, továrně nové, nikdy nepoužité, originály DDR. Možnost zaslat na dobírku /cena za 1ks + poštovné/.
Nabízím na Stadiona/Jawettu zadní rozetu.Opiskovana,lakována práškovou barvou nové ložisko. Bez ložiska 600kč
S ložiskem komplet 800 kč.
Predám moto Suzuki GT 380, r. v. 1976,dobrý stav, staré rakúske osvedčenie - možnosť prihlásiť na veteránske značky alebo znovu prihlásiť na biele EČ v Rakúsku. Cena 3.900.- eur. Ján, Dudince SR, č.t. 00421 0907 834 179
Matchless G3L 350, r.v. 1951, úprava Dorino Serafini (Itálie). Motocykl bez dokladů (pouze kopie původního TP). Plně funkční, po velkém oživovacím servisu po dlouhém odstavení. Celková rozborka motoru spojená s revizí všech dílů, nové tlakové trubičky oleje, ložiska převodovky, opravené zapalování, elektroinstalace, lakování nádrže a bočních tabulek a spousta dalších potřebných "drobností". Jedná se o velice zajímavý kus motocyklové historie. Za konstrukcí motocyklu stojí slavný italský závodník Dorino Serafini (mimo jiné také jezdec Formule 1 na Ferrari - viz Italové použili výborný motor Matchless a základ rámu a postavili dobový sportovní motocykl, který byl hojně využíván nejen pro sportovní jízdu, ale také pro závody. Mezi konkurencí zaujal zejména specifickou konstrukcí odpružení zadního kola inspirovaného Gilerou. Každý motocykl byl částečně originálem, jelikož finish provedení byl dán požadavky zákazníka (karburace, řidítka, výfukový systém atd..) Motocykly dle kontrukčních plánů Serafiniho vznikaly především v dílnách ARMA Milano (dovozce motocyklů Matchless pro Itálii) a také v dílně Vaschetto Torino. Motocyklů Matchless Serafini se dochovalo naprosté minimum, série z Turína (tento motocykl) prakticky vůbec. Jedná se o podobný obchodní model, který do dnešních dnů využívá věhlasná Bimota, tedy pohonná jednotka prověřeného a kvalitního výrobce zastavěná do italského podvozku.
BMW R1100RS (1994). Motocykl plně funkční, pojízdný. Doklady na přihlášení. Dovoz NL, po prvním majiteli, pravidelně servisovaný. Více informací na telefonu, VETERANINATRUC, nebo WhatsApp. (CHCETE POMOCI S DOVOZEM NEBO REGISTRACÍ VAŠEHO NEJEN HISTORICKÉHO VOZIDLA, NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT). Desítky historických vozidel na jednom místě.