Silniční motocykly - inzerce, prodej, prodám, bazar - strana 35
R.v.1999,top stav, 00 km, po prvním majiteli - pán čník, motor 92 kw - šlape jak hodinky. Pneu Ok, řetěz. Ok, Dovoz IT.
Prodám S1000RR ročníky 2010 koupeno v ČR najeto 26300km nová sada pneu moto po servisu k motorce kompletní sada plastů, druhé sedlo, stupačky spolujezdce, páčky a přepákování HP4, led směrovky BMW, polepy nádrže, řetězová sada na 60% při zájmu zašlu další detaily.
Dobrý den,prodám originál polep na Yamaha XT 660x na levý plast nádrže polep už nemám jinak komplet.
Při zájmu mě neváhejte kdykoliv kontaktovat možnost zaslat díky.
r.v.2004 najeto 45500km,2x klíč,62kw,stk do 8,4,2023 krásný zvuk, laděné výfuky ,v září nové brzdové kotouče + destičky v předu i vzadu.
Suchá spojka, mnoho ND VČETNĚ ORIGO VÝFUKŮ DUCATI,origo páčky,atd.../viz foto/.
Rozumné slevě se nebráním.
Prodám FZ1 GT, r.v.2011, naj.39.000km, koupeno v ČR, jsem 5.rokem 2.majitel, servisní knížka, komplet servisní historie, v únoru 2022 po velkém servisu (svíčky, rozvody, tlumiče, vzd.filtr, po výměně kapalin, nové přední destičky...), nové komplet obutí, USB zásuvka, CNC páčky, origo kufry, zvýšené plexi, STK 6.2025...
Fazer v dokonalém technickém stavu, spolehlivý, opečovávaný, v originálním stavu bez škrábanců, nikdy nepadlý, připraven dělat radost bez dalších investic...
K vidění v Sušici okr.Klatovy...
Prodám zadní kolo Suzuki Gsr 600 06-10. Nepoškozené včetně gum do rozety a pneu. Cena 1600 Kč. Brno. Možnost zaslání na dobírku Ppl.
Motocykl koupen jako nový v ČR v PEMM Brno v roce 2015. Od té doby jeden majitel. V PEMM Brno byl motocykl také servisován. K motocyklu servisní kniha. Výkon zapsaný v TP 11kW, TK do roku 2024. Momentální stav tachometru 23.045km. V nadstandardní výbavě držák telefonu, stavitelné páčky.
Nízko položené sedlo a široká řídítka inspirované klasickými americkými modely činí z Renegade Vegas pohodlný motocykl pro dlouhé cesty. Renegade Vegas má vzhled a jízdní vlastnosti klasického amerického cruiseru.
Duch Renegade Vegas má charakter, který přitahuje jezdce stejné povahy. Jsou to dobrodruzi, kteří stále cestují, inspirováni silou a spolehlivostí svého motocyklu.
Technické parametry:
Typ motoru: Jednoválec, DOHC
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 292 ccm
Vrtání x zdvih: 78 X 61 mm
Kompresní poměr: 11: 1
Kapacita palivové nádrže: 18 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 22 kW / 8800r / min
Točivý moment: 25Nm / 0r / min
Kola
Zadní pneu: 130/70-17
Kolo přední: MT3.0×17
Kolo zadní: MT3.5×17
Přední pneu: 110/70-17
Rozměry
Délka: 2270 mm
Šířka: 840 mm
Výška sedadla: 850 mm
Rozvor: 1550 mm
Hmotnost při prázdné nádrži: 172 kg
Brzdy
Brzdový systém: 2 kanálový ABS
Dobrý den, prodám svoje cbčko. Rok výroby je 2017 a má najeto necelých 22k. Jsem druhý majitel, první majitel ji prodával při 8000 najeto, já jsem na ní najel necelých 14000, je to skvělá 125. Stav je velmi dobrý. Minulý rok měněn řetěz, brzdová kapalina a komplet pneumatiky. Mám k ní servisní knížku a dva klíče. Má menší oděrky, ale která 125 je nemá. Nikdy s ní nebyl žádný problém. Prodávám ji, kvůli přechodu na silnější.
Více info na tel:
Ducati Monster 1200 S, servisní historie, najeto pouze 20 667 km
Stroj skladem v areálu prodejny Outdoor Liberec – i tak je nutné si termín prohlídky domluvit předem.
Nabídněte svůj stroj protiúčtem - jednoduše, rychle a se zvýhodněním.
Velmi pěkný stav!
Veškerá dokumentace (servisní knížka, manuál, atd.)
Servisní historie pouze v Ducati (poslední servisní prohlídka 5/2022)
DTC - kontrola trakce
Volitelné jízdní režimy
Najeto pouze 20 667 km!
Plexi štítek
Tankvak zn. Givi
Krytka sedla spolujezdce
2x klíč
Objem: 1200 ccm
Vyrobeno: 2017
Provoz: 2017
Najeto: 20667 km
Výkon: 101 kW
TP / STK: Ano / Ano
Původ: zahraničí
Stav: ojetá
Splátky/Leasing: Ano
Odpočet DPH: Ne
Splátky již od 5 262 Kč/měs
Protiúčet možný
Prodám naked motocykl KAWASAKI Z H2, rok výroby 2020, výkon 147 kW, najeto 3.365 km. Kawasaki Z H2-nevyužité, stavově nové, bez poškození, plná záruka, po dohodě dovozové STK + české TP.
Prodám ktm duke 125 rok výroby 2012,důvod je přechod na silnější moto.Před rokem dělané těsnící kroužky výměna oleje a celkově běžný servis.Motorka byla v KTM Trojan.
Nízké sedlo, nostalgické linie a široce posazená řidítka toho stroje byly inspirovány historickými vojenskými motocykly americké armády, které byly určeny pro dlouhé jízdy. Motocykl Commando má objemnou palivovou nádrž s integrovanými přístroji, které neruší vzhled řidítek, a široké kovové blatníky do náročných jízdních podmínek.
Přední brzda s radiálně uchyceným dvoupístkovým plovoucím třmenem a robustním 280 mm kotoučem zajišťuje precizní a bezpečné brždění na každém povrchu. Motocykl Renegade Commando je vybaven nejlepší technologií pro zajištění vaší bezpečné jízdy: oválná zrcátka, která eliminují mrtvý úhel, systém proti ztrátě tlaku v pneumatikách Anti-Flat System. A tak se pohodlně usaďte do sedla a vychutnejte si jízdu, my na vás dáváme pozor.
Technické parametry:
Typ motoru: Jednoválec, DOHC
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 292 ccm
Vrtání x zdvih: 78 X 61 mm
Kompresní poměr: 11: 1
Kapacita palivové nádrže: 18 litrů
Převodovka: 6-ti stupňová
Pohon: Řetězem
Výkon: 22 kW / 8800r / min
Točivý moment: 25Nm / 0r / min
Kola
Zadní pneu: 130/70-17
Kolo přední: MT3.0×17
Kolo zadní: MT3.5×17
Přední pneu: 110/70-17
Rozměry
Délka: 2270 mm
Šířka: 840 mm
Výška sedadla: 850 mm
Rozvor: 1550 mm
Hmotnost při prázdné nádrži: 175 kg
Brzdy
Brzdový systém: 2 kanálový ABS
Před několika chvílemi oznámilo CFMOTO oficiální dostupnost sportovního modelu 450SR, který těží ze své nízké hmotnosti. Výrobce tvrdí, že díky ní je tento dvouválcový model podobně svižný jako víceválcové šestistovky.
O CFMOTO 450SR se delší dobu spekulovalo, načež se začaly objevovat různé úniky designu, který vycházel z konceptu SR-C21, který v loňském roce CFMOTO prezentovalo na veletrhu EICMA. Později se "profláknul" i kompletní design, který má na svědomí italský designér Carles Solsona Marti. Nyní se ukazuje, že úniky nelhaly a že 450SR opravdu vypadá tak, jak se šuškalo před půl rokem.
Nyní CFMOTO oznamuje i technické parametry, které dávají na vědomí, že s touto motorkou by mohlo být dost legrace… Stěžejními údaji je výkon (37 kW - 50 koní) a hmotnost 168 kilogramů s plnou nádrží 14 litrů benzínu. Což dává poměr 0,3 koně na kilogram mokré hmotnosti. Sice to nedosahuje poměru jaké mají čtyřválcové "šestky", ale co už… i tak bude CFMOTO 450SR důstojným soupeřem. Zejména pokud zrychluje z 0 na 100 za 5 sekund, jak deklaruje výrobce.
450SR je poháněna dvouválcovým řadovým motorem o výkonu 50 koní při 9500 otáčkách a o maximálním točivém momentu 39 Nm při 6500 otáčkách.
mz 150 etz
prodam emzetu do posledni chvile plne funkcni momentalne cca pul roku urvany zadni ventilek.staci dobit baterku a chyta ihned.bez tp.blinkry v krabici. cena 22000kc
Zbrusu nový Speed Triple 1200 RS - skladem u nás na showroomu.
V případě zájmu možnost zkušební jízdy s předváděcím motocyklem. Podmínky na tel:
Zbrusu nový znamená o sedm kilogramů lehčí a fyzicky kompaktnější motor než u předchůdce, a to i přes to, že má o 110 kubíků objemu víc. Kompletně jiné jsou hodnoty vrtání i zdvihu, z původně (79 x 71,4 mm) tu máme (90×60,8 mm) a o něco vyšší je také jeho komprese na výsledných 13,2:1. Nejen, že nový motor díky změnám točí o 650 otáček víc, hlavně ale nabídne 180 koní v 10 750 otáčkách doplněných o 125 newtonmetrů nastupujících v 9000. Špičkový výkon je jen o 250 otáček výš než u předchůdce, zato pro vrchol točivého momentu jet o bezmála 2000 otáček výš.
Jízdní pozice je dominantnější, přirozenější, ale také pohodlnější, protože tu je nové sedlo s výškou 830 milimetrů. Upravená je ale také pozice stupaček, které jsou teď zastrčené víc do motorky. To zvyšuje světlou výšku v náklonech a přitom to neubírá prostor pro nohy jezdce. Ovladatelnost závisí samozřejmě i na podvozku, a protože tu máme verzi RS, na komponentech se tradičně nešetřilo. Vpředu je plně stavitelná vidlice Öhlins NIX30, vzadu tlumič Öhlins TTX36, obojí nastavené pro potřeby motorky s nižší hmotností, vyšší silou a jinou geometrií. O stupeň se totiž zmenšil úhel hlavy řízení a s tím se také prodloužila stopa na 104,7 milimetrů.
Pětipalcový barevný displej nabízí ještě jednodušší a rychlejší možnosti nastavení včetně možnosti ladit úroveň zásahu kontroly trakce během jízdy. Na výběr je z režimů Rain, Road, Sport a Track a je možnost ji úplně vypnout. Krom toho, že ji můžete ladit samostatně, je samozřejmě spojená s pěticí jízdních režimů Rain, Road, Sport, Track a tradičního nastavitelného módu Rider. S kontrolou trakce souvisí také kontrola zvedání předního kola, která by měla být naladěná na hladší zásahy, stejné je to v případě náklonového ABS Continental MIB-EVO ABS. To nabídne dva režimy Road a Track a také ty jsou spojené s jízdními režimy, navíc je ale může člověk volně přepínat. Samotný hardware brzd také patří k tomu nejlepšímu, 320mm kotouče okusují třmeny Brembo Stylema, které ovládá radiální pumpa Brembo MCS. Když se vrátíme zpět k elektronice, tak standardní přítomnost bluetooth konektivity s možností zrcadlit navigaci na displej motorky, tempomat nebo bezklíčové odemykání motorky a nádrže určitě není tak důležité jako přítomnost oboustranného rychlořazení.
Prodám Hondu CBF600S, 2005 bez ABS. Výkon stažený na 35kw oficiálně od firmy Free-Moto . Tak na motorce lze jezdit od 18let.Na motorce nové pneu, řetězová sada, přední vidlice po repasi, nové brzdové obložení vpředu i vzadu. Na motorce dodělaný ukazatel rychlosti (podobný jako GiPro). Dále na motorce přidavná světla a hlavní stojan plus nová baterka. 2x klíček. Najeto 63000 km. Karburátory letos prošly synchronizací a seřízením. Širší řidítka pro lepší zatáčení. Prodávám z důvodu koupě většího cestovního endura. Cena k jednání.
Prodám svoji Káču. Minulý rok jsem na ní že zdravotních důvodů najel asi jen 1000km, tak jsem se rozhodl, poslat ji o dům dál. Navíc chceme začít jezdit občas ve dvou, kde na tomhle funbiku je to nereálné. Na prodej nespěchám, takže slevu po telefonu ani nezkoušejte, na místě se třeba nějak domluvíme.
Motorka minulou sezónu prošla kompletním repasem WP tlumičů (předek i zadek) a výměnou olejů včetně filtrů.
Motorka má spoustu doplňků. Gripy, páčky, malé zrcátko, stupačky s hroty, originální alarm, laděné výfuky (fake-dokonalý zvuk), jiné kola (originál jsou lité), gumy Battlax S22, omotávky svodů, iridiovou svíčku, brzdová kapalina vyměněna za závodní, přední brzdové desky Brembo karbonové. K motorce mám originání výfuky, zrcátka, nějaký plégo, menší přední pastorek a spoustu dalších. Nájezd viz foto.
Teď vady - kosmetika, je to stará motorka (z roku 2007), mnou nikdy nepoložená, v minulosti netuším, nezjišťoval jsem. Ložisko v krku řízení chce vyměnit, již jsem to neřešil, je to zohledněné v ceně. Pokud se motorka bude prodávat déle, nechám vyměnit.
STK 11/23
Výkon 46kW