inzerce, prodej, prodám, bazar
Domů > Ostatní cyklistika

Ostatní cyklistika - inzerce, prodej, prodám, bazar - strana 23

Přilba BERN
Dětská přilba Bern. Nová originálně zabalená helma. Osobní odběr nebo Zásilkovna
PRODÁM  VOZÍK  ZA  KOLO- PRO DVĚ DĚTI
Prodam Vozík za kolo ale dá se viužít i jako klasický kočár na dvě děti. Plně funkční zachovali stav.
Nosič kol
Prodám nový nosič kol carface carwing pro dvě
prodám retro kolo
Prodám staré retro kolo francouzké výroby plně funkční
MTB přilba
Perfektně padnoucí přilba charakterizující základní vlastnost TSG Helem - nízký a skvěle padnoucí tvar. Anatomický tvar jemně kopíruje Vaši hlavu pro výborný pocit a pohodlí. Helma je tvarovaná nejen zepředu a zezadu jak je obvyklé, ale i po stranách do tvaru podkovy. Na výběr je z mnoha různých barev a designů. Specifikace: - materiál vrchní části: ABS vnější skořepina - materiál vnitřní části: EPS vnitřní pěna - hardshell konstrukce - FlexTech s multi EPS zónami - nízký profil pro zvýšenou ochranu - anatomický tvar - aktivní větrání - 14 větracích otvorů - certifikace: CE EN 1078, CPSC Převodní tabulka velikostí helem TSG XXS/XS: 52-54cm S/M: 54-56cm L/XL: 57-59cm XXL: 60.5cm Váha: 459 g Trochu odřena, je vidět na fotce. 2x použita.
dětská helma Giro Rodeo 50-55cm
červeno-černá dětská helma Giro Rodeo, 50-55cm.
retro světlo
retro světlo na starší historické kolo, stav viz foto. mohu zaslat zasilkovnou
Elektrokolo Crussis e-largo 10.6
Elektrokolo s rámem 18 se špičkovým elektromotorem BOSCH performance CX 4. gen o výkonu 250W, s kroutícím momentem 85Nm. Bosch power tube 500 s kapacitou 482Wh, baterie vás doveze na vzdálenosti 130km. Najeto 1127km, kolo je po servise, plus čip. Kolo jako nové. Tel:
Retro kolo Stadion z roku 1958
Prodám kolo Stadion z roku 1958. Pláště 26x1,75 stav viz foto. Pojízdné, vhodné pro sběratele pro repasovaní.
Kolo HARO bicykle Master MG
Kolo používané 2 měsíce. Dobře uskladněné, sedlo poškozené. osobní předání v Praze. Rychlé jednání sleva! Volejte na
NOSIČOVÁ BATERIE 15,6AH, 36V
Vysokokapacitní baterie EVBIKE 15,6 Ah (562 Wh) je určena k montáži nad zadní kolo, součástí balení je nastavitelný nosič. Baterie je opatřena bezpečnostním zámkem proti odcizení, po odemknutí ji lze snadno vyjmout z držáku např. při dobíjení nebo převozu. Má zabudované bezpečnostní koncové červené světlo, které se automaticky rozsvítí se zapnutím baterie. Vhodná je zejména pro kola s malým rámem nebo pro městská kola. Součástí baterie je inteligentní ochranný BMS modul pro balancování článků, jejich ochranu proti podbití a vybití. Baterie nemá paměťový efekt a nepodporuje rekuperaci. Součástí baterie je USB výstup pro nabíjení externího zařízení. Tuto baterii je možné nabíjet 2A nebo rychlonabíjecí 5A nabíječkou. Nabíječka není součástí balení. OBSAH BALENÍ: Baterie 36V/15,6Ah Nosič baterie a jeho příslušenství 2x klíč pro uzamčení baterie DŮLEŽITÉ K PROVOZU BATERIE: Baterii je před první jízdou (po delší přestávce) vždy nutno dobít doplna (nejdříve nabíjím, pak jezdím) Po skončení jízdy doporučujeme baterii dobít a nenechávat vybitou (dojedu a dobijím) Před ukončením sezóny a při dlouhodobém skladování je třeba baterii dobít na 50% (dobijím na 50% a pak zakončím sezónu) Ponechání baterie bez údržby vede k jejímu poškození a ztrátě záruky (když chci jezdit, musím se dobře starat o baterii) TIP: Nabíječku nejprve zapojte do sítě a až poté připojte nabíjecí konektor do baterie. V opačném případě může dojít k poškození konektorů. Lithiové články jsou náchylné na poškození vlivem hlubokého vybití, nebo naopak přebití. V bateriích EVBIKE je tedy umístěn inteligentní programovatelný obvod řízený mikroprocesorem. Tento obvod dokáže baterii při nepoužívání uspat a tak ji chrání před rychlým vybíjením. Baterii také chrání při nestandardních situacích, kdy baterii v případě kritické situace odpojí od nabíječky či trakčních kontaktů. Dojezd závisí na hmotnosti jezdce, intenzitě příšlapu, reliéfu terénu, stylu jízdy a typu pohonu. Při ekonomické jízdě s jezdcem o váze 70 kg lze dojezd běžně prodloužit až na více než 100 km. Dojezd 80 - 160 km Výstupní napětí 36 V Kapacita baterie 15,6 Ah (562 Wh) Výstupní napětí 36 V Celková hmotnost 4,2 Kg Ochrana proti krádeži Ano, zámek Dojezd 80 - 160 km Jmenovité napětí článků 3.7 V Počet běžných cyklů 800 (pokles kapacity o max. 30 %) Optimální vybíjecí proud 15 A (max. 19A
2x cyklistický dres - velikost L - Nové zboží
Prodám... Původní cena: 999 / Nyní 290 Kč/ks Délka 68cm Šířka 48cm (objem x 2) Zaínání zip 34cm 3x zadní kapsa (prostřední na zip)
Dres na kolo
Dres na kolo krátký rukáv AUTHOR modrý vel. M + ZDARMA MIKINA má menší skvrnu na rukávu vel.M
KONVERZNÍ KIT 750W 36V / 1000W 48V PŘEDNÍ LITÉ KOLO 20''
Specifikace: Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce: tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V Montážní šířka předního kola: 100mm Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x) Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku). Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. 341/2014Sb., příloha č. 12, část C a při dodržení ostatních ustanovení normy EN 15194+A. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit. Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně. Sety o tomto výkonu doporučujeme instalovat pouze do ocelových předních vidlic. Hliníkové vidlice by měly být opatřeny doplňkovým ramenem pro rozložení kroutícího momentu. Hmotnost pohonu 6,6 kg Maximální rychlost 25 km/h Napětí baterie 48 V, 36 V Umístění pohonu Přední, Zadní Velikost ráfku 20" Výkon pohonu 1000 W, 750 W Kroutící moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V Hlučnost pohonu
KONVERZNÍ KIT /SET/ 750W/36V - 1000W/48V PŘEDNÍ KOLO
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce. Řídící jednotka podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru. Kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu. Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu. Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu: - značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou - speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou - používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm - výplety jsou od nás před odesláním vycentrované* - sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír - výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy Maximální rychlost 25 km/h Napětí baterie 48V, 36V Výkon pohonu 750W, 1000W Hmotnost 7,3 Kg Volnobněžka Ne Vestavěná převodovka Ne Možnost rekuperace Ne Točivý moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V Výkon 750W/36V nebo 1000W/48V Montážní šířka 100 mm Napětí 36V / 48V Magnety 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů Průměr 243 mm
Kolo favorit
Prodám vylepšené kolo favorit zpevněné ráfky, zapouzdřené středové složení
rám kola
kus historie, pouze rám
Cyklisticka helma-nova
Uplne nova, vyhrali jsme
SET EVBIKE 48V, 1000W - STŘEDOVÝ POHON
Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68-72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol. Individuální konzultaci doporučujeme u karbonových rámů a u kol s vlisovanými ložisky tzv. press fit. Pro plnou funkčnost si můžete vybrat jeden z pěti displejů, který vám bude nejvíce vyhovovat a baterii s napětím 48 V dle preferencí. Doporučujeme zakoupit i senzor řazení (gearsensor), který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení. Navíc tím výrazně šetříte přehazovačku, vícekolečko a řetěz. OBSAH BALENÍ: Středový motor 48 V, 1000 W Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy Snímač rychlosti s magnetem Převodník 46 zubů s ochranným krytem L+P šlapací klika Montážní materiál (šroubky a matky) Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
PŘESTAVBA ELEKTROKOL
PŘESTAVBA VAŠEHO KOLA NA ELEKTROKOLO MÁTE DOMA STARŠÍ KOLO ? na kterém už vlastně ani nejezdíte, protože nemáte už tu správnou kondici nebo se vám prostě nechce v potu tváře šlapat do blízkých kopců? Nenechávejte kolo zanášet dál prachem, přestavte si ho na elektrokolo a najděte pro něj mnoho nových možností využití. Můžete s ním se zanedbatelnými provozními náklady jezdit do práce, nebo zase začít jezdit na cyklistické výlety po okolí, aniž byste se strhali. Na rovince můžete udělat něco pro svoje zdraví a užívat si jízdu s lehkým šlapáním, když však přijde kopec, pomůže vám ho překonat elektromotor. Šlapat můžete, ušetříte tím energii baterie, ale do běžných kopečků se můžete elektrokolem nechat prostě vyvézt. Už žádné přehnané pocení ani zadýchávání. Užijete si prostě výlet a přírodu. Postupně třeba získáte zase někdejší kondici a motor budete potřebovat méně a méně, je to jen na vás. Nešlapte na místě na rotopedu u televize, vyrazte zase ven na vzduch! SAMOZŘEJMĚ MÁTE MOŽNOST koupit si pro tyto účely kompletní e-kolo, ale když už máte starší kolo doma, proč ho nepřestavět a neušetřit? Pro přestavbu slouží tzv. „konverzní sety“, které obsahují vše potřebné a pasují na 95% v současnosti používaných kol. Hlavní součástí je bezkartáčový elektromotor o různých výkonech (250W, 350W, 500W, 750W, 1000W nebo třeba 1500W), který je součástí předního nebo zadního kola (dodává se přímo s kompletním kolem, stačí ho jen vyměnit). Dále sety na přestavbu obsahují dvojici brzdových páček, ovladač plynu a řídící jednotku. Může obsahovat i nejrůznější držáky, brašny na baterie nebo čidla šlapání PAS (pedálový asistent). BATERIE SE PRODÁVAJÍ SAMOSTATNĚ aby si každý zákazník mohl vybrat kapacitu a technologii podle svých potřeb a finančních možností. Nejdostupnější jsou klasické olověné baterie, které jsou ale také poměrně těžké. Špičkou v technologických trendech jsou naopak baterie LiFePO4 (vylepšená Li-ion technologie), které vynikají dlouhou životností, vysokými kapacitami i proudy a hlavně velice nízkou hmotností. Jsou však podstatně dražší. SET NA PŘESTAVBU si můžete u nás zakoupit jako stavebnici, ale nabízíme také kompletní přestavbu vašeho kola na klíč. Kolo k nám přivezete a po dvou dnech si proněj přijedete, to už to bude ale moderní elektrokolo do města i do terénu! Na tuto možnost se u nás prosím informujte.
inzerce, prodej, prodám, bazar, Ostatní cyklistika