Administrativa - inzerce, prodej, prodám, bazar - strana 5
Do našeho milého týmu přijmeme kolegu/kolegyni na brigádu cca 14 denní- max.3 týdny.
Náplň práce:
- Jednoduché zadávání dat do Excelu
-Přepis dat ze složek zaměstnanců z kartotéky do Excelu a následné založení složek zpět do kartotéky dle pořadí
- Typ dokumentů: lékařské prohlídky, BOZP, Profesní kvalifikace, Rejstříky trestů- z těchto dokumentů přepis datumů do tabulky.
Požadujeme:
-samostatnost
-spolehlivost
-zodpovědnost
-pečlivost
Nabízíme:
-Nástup ihned
-Mzda: 150 Kč/hod.
-Možnost další spolupráce do budoucna
- Zázemí silné regionální společnosti
Pracoviště: Partyzánská 1/7, Praha- Holešovice
Kontakt: e-mail: nabor@
Hledám dlouhodobou práci administrativního charakteru v menší firmě či eshopu. Vyřizování objednávek, fakturace, balení zboží, komunikace s dopravci, sestavování podkladů pro účetnictví. Nabízím seriózní jednání, což i očekávám.
Krásný dobrý den všem,
HLEDÁM PRAKTIKANTA / STÁŽISTU do mezinárodní firmy Ehrlich Energy , která se úspěšně zabývá fotovoltaikou, a to nejen v České republice!
Hledám spolehlivé, samostatné, komunikativní studenty s chutí něčeho v životě dosáhnout, a učit se novému od zkušenějších.
Získat razítko a doporučení firmy pro praxi v oboru, bez složitého hledání vhodných firem.
! Ostrava a okolí !
Nabízené pozice :
-> MARKETING / FINANCE
-> REKRUTACE / PERSONALISTIKA
-> TECHNICKÉ ODDĚLENÍ
-> ODDĚLENÍ DOTACÍ A ÚČETNICTVÍ
Benefity dle domluvy... "na míru" pro každého kandidáta.
Za sdílení i případné nabídky, či zájem... předem velmi děkuji.
Dobrý den, hledám administrativní práci nejlépe z domova s možností návštěvy kanceláře max. 1-2x týdně v Praze (základy účetnictví, fakturace, prodej, nabídky, osobní asistence). Hovořím a píši také v německém jazyce. Email: cabrov@
SPEDITÉR /KA - DISPEČER/KA
V našem týmu bychom rádi uvítali člověka, který má rád výzvy a je plný nápadů a energie, chce se podílet na neustálém rozvoji naší společnosti, na pozici :
Speditér / dispečer tuzemských a zahraničních přeprav
Co budete dělat:
• Spediční a administrativní činnost (cenotvorba, výpočet km, objednávky apod),
• Zástup hlavního dispečera
• Komunikace se zákazníky a dopravci
• Organizovat import, export z EU s externími dopravci
• Řešit operativní problémy
• Plánovat, optimalizovat a řídit
Co od Vás očekáváme?
• Zkušenosti na pozici speditér / dispečer
• Schopnost práci si efektivně naplánovat, výborné organizační schopnosti
• Přesnost a důkladnost
• Aktivní znalost anglického, německého jazyka podmínkou
• Aktivní řešení problémů
• Samostatnost i spolupráci v týmu
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva, v případě zájmu možno i na živnostenský list
Nástup možný ihned
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat +420 252 950 životopis zasílejte na e-mail: office@
Nabízíme volné pracovní místo na pozici FAKTURANTKA. Požadujeme - ekonomické vzdělání min. zakončené maturitou, zkušenosti s SW Pohoda, AJ pokročilý, zvládat stres, samostatnost, chuť se učit novým věcem, znalost Microsoft Office.
Náplň práce
-kontrola doručených dokladů
-příjem a výdej faktur, včetně ODD
-příprava a zpracovávání zápočtů
-kontrola sald přijatých/vydaných faktur
-správa pohledávek
-telefonická komunikace s obchodními zástupci a vedoucími poboček
-administrativní činnost, chystání RKS a dalších souvisejících tiskopisů
Nabízíme:
Pevnou pracovní dobu, dobré platové ohodnocení, možnost karierního růstu.
Přijmeme administrativního pracovníka/ci do naší kanceláře na Brno-jihu.
Sháníme zodpovědnou, spolehlivou a pečlivou osobu.
Nabízíme:
• zajímavou a různorodou práci v příjemném kolektivu
• stravenkový paušál
• zaučení ve všech aspektech práce
• nástup možný ihned
• úvazek a odměna na vzájemné dohodě
Požadujeme:
• min. SŠ s maturitou
• uživatelská znalost práce na PC, znalost MS Office (Excel, Word)
• kvalitní písemný projev v českém jazyce
• komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti
Výhodou:
• orientace ve mzdové a personální agendě
• orientace ve veřejných zakázkách
• zkušenosti s fakturací
• aktivní řidič sk. B
Kontakt:
V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis nám na adresu:
Pracoviště: Kaštanová 637/141e, Brno-jih
Parkoviště přímo u firmy, zastávky MHD v okolí
Německý jazyk, zprostředkování, zastoupení.
Zprostředkuji, nebo Vás zastoupím či vyjednám obchodní podmínky nebo dojednám celý obchod v německy mluvících zemích. To samé nabízím i pro soukromé osoby. Vše s možností vycestovat a jednat na místě. Mám velmi seriózní jednání s všeobecným přehledem.
Nabízíme:
• mzdu až 40.000, - Kč
• firemní akce
• individuální odměny
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• perspektivní pracovní činnost na
zajímavých projektech
• stabilní zázemí prosperující české
společnosti
• nástup možný ihned
Náplň práce:
• kompletní správa přidělených projektů
• zpracování obchodních nabídek (nákup)
• analýza a vyhodnocování dat ze
systému GPS
Požadujeme:
• min. SŠ, technicko-ekonomický obor
výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• aktuální přehled o moderních
technologiích
• výborné organizační a vůdčí
schopnosti
Typ pracovního poměru:
• po zaškolení práce na plný úvazek
Pracujte v sociální firmě Kolibřík! Pozvolné zaučení a mnoho benefitů!
Co budete dělat?
- zadávání dat do PC, přepis dokumentů, digitalizace dokumentů, zpracování emailové komunikace
- SŠ s maturitou nebo prokazatelná praxe v administrativě
- možnost zkráceného úvazku
Přijďte na kávu, provedeme Vás po pracovišti a zodpovíme všechny otázky.
Baví Vás administrativa, umíte zorganizovat a udržovat v pořádku firemní dokumenty? Toužíte po rozšíření svých dovedností, rádi se učíte, anebo jste dokonce účetní? Pak jste možná tím pravým člověkem do našeho týmu.
Jsme HAAS s.r.o.rodinná dopravní firma s provozovnou v Moravské Třebové s 27letou tradicí, vlastním zázemím. Prioritou jsou pro nás vztahy mezi lidmi. Lidskost, úcta, klid, vzájemný respekt a vstřícná komunikace – hodnoty, kterých si vážíme a vážit budeme.
Dva dispečeři zajišťují práci pro více než 35 řidičů, kteří objednaný náklad převezou k našim zákazníkům. Tím přichází ke slovu kancelář a vše je potřeba vyfakturovat to už dělá šikovná paní, řidičům spočítat a vyplatit mzdy to máme také již pořešeno, cestovní náhrady, sestavit daňová přiznání a kontrolní hlášení atd. Přesně to by byla i vaše práce. I v tomto Vám napomůže program MONEY. Velmi důležitá administrativní podpora celého týmu, bez které by naše firma nemohla fungovat.
Pracovat budete s programem MONEY a DODO (objednávky fakturace) a pokud nejste přímo účetní, měli byste znát alespoň základy vedení podvojného účetnictví, hodí se znalost angličtiny nebo němčiny a řízení osobního vozidla. Nejde totiž jen o to sedět v kanceláři, ale občas i zajet na úřady apod. Vše další, co nebudete umět,vás naučíme máme i daňového poradce .
Chceme spolehlivého, zodpovědného, samostatného a dobře naladěného člověka, kterého papírování a práce v účtárně v celé její šíři baví. Dobře se u nás bude navíc cítit ten, kdo hledá mladý kolektiv, a ten kdo chce mít věci zpracované a připravené kvalitně a s předstihem. Protože když je vše hotovo, můžete se namísto sezení v kanceláři věnovat své rodině, nebo zaslouženému odpočinku.
Chcete posílit a podpořit náš tým? Životopis zasílejte na ucetnimt@ ,obratem se s Vámi spojíme.
Do zavedené zubní ordinace na Černém Mostě přijmeme novou posilu do týmu. Jedná se o dlouhodobou brigádu bez nutnosti zdravotnického vzdělání – administrativa, výpomoc s chodem ordinace. Požadujeme aktivní přístup, český jazyk a milé vystupování. V případě vážného zájmu o více informací můžete rovnou zaslat životopis na email, kde si při vzájemné spokojenosti rovnou domluvíme termín na pohovor.
spoluprace.ordinace@
Do našeho týmu nákladní dopravy hledáme novou kolegyni na pozici asistentka/fakturantka
Sídlo Přízřenice - Brno
NÁPLŇ PRÁCE:
- zajištění běžného chodu kanceláře
- fakturace objednávek
- chystání podkladů pro účetní
- řešení pojistných událostí
- evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence
- komunikace se zákazníky
- personalistika
- zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb
- plnění individuálních úkolů od jednatele společnosti
POŽADAVKY:
- min. SŠ vzdělání (práce vhodná pro absolventy)
- základní znalost AJ
- základní znalost práce na PC
- komunikativnost
- zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
NABÍZÍME:
- možnost aktivně se podílet na růstu a rozvoji společnosti
- příjemný a motivovaný kolektiv
- práci na plný úvazek
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- velmi dobré finanční ohodnocení – nástupní mzda 30.000,- kč čistého.
Nástup možný ihned.
Kontakt: ivo.rosol@, + 420
Hledám práci na pozici administrativního pracovníka/asistentky, nejlépe na zkrácený úvazek v okolí Frýdku-Místku či Frýdlantu nad Ostravicí. Práce na PC v programech Word, Excel, vystavování faktur, příjem objednávek, zapisování, archivace dokumentů, komunikace s úřady, se zákazníky, zajišťování chodu kanceláře atd. Praxi mám více než 8 let.
Přeji dobrý den :o)
jsme pohodový kolektiv malého rodinného autoservisu a přijmeme k sobě na HPP i na dohodu asistentku do kanceláře a to v Brně Horních Heršpicích.
Náplň práce je objednávání náhradních dílů, fakturace, komunikace se zákazníkem a to i na sociálních sítích, předávání a přebírání vozidel apod.
Podmínkou ŘP sk. "B" - aktivní řidič. Nástupní mzda 20.000,- čistého. Pracovní doba 7-16h. So, Ne a svátky zavřeno. Životopis posílejte na info@ a termín pohovoru si můžete domluvit na telefonu 806906.
Do našeho týmu hledáme pomocnou ruku na práci spojenou s asistenční a administrativní prací v kanceláři v Praze. Práce je vhodná pro studenty VŠ bez praxe (všemu potřebnému naučíme).
Co očekáváme?
• Výborné komunikační schopnosti v NJ,
• Zkušenost v interním HR – výhodou,
• Zodpovědný a pečlivý přístup k práci.
Co nabízíme?
• Neformální, přátelské prostředí malého kolektivu,
• Práci na částečný úvazek nebo brigádně dle domluvy,
• Dlouhodobou spolupráci,
• Neomezená káva na pracovišti.
V případě zájmu, neváhejte nám zavolat +420 , budeme se těšit!
Dobrý den, sháním práci z domu na PC. Částečný úvazek nebo brigáda. Zadávání dat do PC, administrativa, překlady, tvorba textů, podkladů apod.
Společnost DOMESTAV TREND s.r.o. je Český výrobce včelích úlů z masivu.
Přijmeme zaměstnance na pracovní pozici vedoucího. Práce je vhodná pro muže i ženy. Pracoviště je na adrese Olomučany 376, 67903
Plný nebo zkrácený úvazek (20-40 hodin týdně). Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou.
Poslední 1 volné místo na tuto pozici pro nového kolegu, který by rozšířil aktuální skupinu 3 vedoucích zaměstnanců. Nejlépe na dlouhodobou spolupráci.
(jiné pracovní nabídky jsou v dalších inzerátech)
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zadávání práce kolektivu o velikosti asi 2 pracovníků
- Příjem zakázek od kolegů, zadávání do zakázek do programu na PC
OČEKÁVÁME:
- Uživatelská znalost práce na PC
- Základy programu Word, Excel
NABÍZÍME:
- Zajišťujeme zdarma dopravu z Blanska, dále je pracoviště dostupné autobusem na trase Adamov -> Křtiny
- Ubytování v místě pracoviště (bez dojíždění)
- Stravování v místě pracoviště
- Jednosměnný denní provoz
- Nástup možný ihned
- Zaměstnanecké výhody: Příspěvek na obědy, stravování v místě pracoviště, pracovní doba dle domluvy
POŽADUJEME:
- Pečlivost
- Spolehlivost
- Kolegialita
Pozice je POUZE pro OZP v 1. 2. nebo 3. stupni invalidity.
vedoucí, mistr, administrativní pracovník, předák, brigáda OZP, výpomoc, chráněná dílna, lehká práce, jednoduchá práce, invalidní důchodce, invalida, invalidita, ozp, tzp, chráněná dílna, chráněné pracovní místo, chráněná práce, chráněnka
Příjmu telefonistu a telefonistku pro nevolávání schůzek obchodním zástupcům pro tyto oblasti mezinarodní dopravy a spedice.
Zkušenosti v těchto oblastech vítány.
Jedná se o dlouhodobou a zajímavou práci. Požadujeme: dobrou organizační schopnost, komunikativnost, znalost PC, spolehlivost, časovou flexibilitu, postivost a ochotu pracovat.
Možnost pracovat z domova, vhodné pro ženy na mateřské, DPP, DPČ, OSVČ
V případě zájmu zašlete svůj životopis na email: info@