Administrativa - inzerce, prodej, prodám, bazar - strana 4
Malá firma se sídlem na Zličíně hledá obchodní asistentku na plný nebo poloviční pracovní úvazek.Pracovní náplň je komunikace s markety,Zalistování nových produktů,fakturace cca 7 faktur denně atd.
práce v programu Pohoda.
Pracovní doba 8 h až 14,30.V pátek do 14 hod.
Jedná se o klidnou práci.
parkováni na našem parkovišti.
telefon :
Jsme zavedená stavební společnost INSTASTAV HELÁN,s.r.o. - právnická osoba, naše hlavní činnost je technické zařízení budov (zdravotechnika vytápění, chlazení)
Hledáme samostatnou účetní, kolegyni/kolegu co zná podvojné účetnictví (výhoda program Money)
Náplň práce:
chystání podkladů k účetní uzávěrce, inventury účtů, čištění účtů, stavy banky, nedokončené akce, účtování příjemek a výdejek. Znalost agendy ISO výhodou...
Budete mít takové podmínky, jaké si domluvíme. Kancelář, notebook, mobil a dobré zacházení je samozřejmostí. Pracovní doba dle vzájemné dohody. Domluvit se dá vždy na všem...
Ponúkame voľné pracovné miesto pre človeka aktívne hovoriaceho dvojjazyčne Poľsky a Český. Na lokalite nezáleží. Prpsím kontaktujte nás telefonicky alebo emailom.
Přijmeme samostatnou účetní do malého kolektivu: samostatné vedení účetnictví, zpracování DPH, kontrolního hlášení, zpracování mezd, příprava k účetní závěrce, komunikace se státní správou. Nástup možný ihned. Čistá mzda 30 000 Kč.
Společnost Kouba Trans s.r.o. se sídlem ve Zdicích přijme administrativní pracovnici na HPP.Nástup možný dle dohody.Požadujeme pečlivost, spolehlivost, flexibilitu, základ Word, Excel, práce na PC. Pro více info volejte p.Beránek , e-mail josef.beranek@
Zemědělská firma Obživa a.s. v Českých Libchavách hledá do svého týmu Účetní na hlavní pracovní poměr.
Požadujeme zkušenost s vedením účetnictví.
Kontaktní osoba: Miroslav Roček, rocek.obziva@,
Hledám kreativní jedince se smyslem pro zodpovědnost ke svěřené práci. Jedná se o práci fyzicky nenáročnou, časově zabere 8,5 hodiny denně.
Náplní práce: focení předmětů v ateliéru, zadávání inzerce, verbální i neverbální komunikace se zákazníky.
Odměna 20.000 Kč, částka se po zaučení navyšuje.
Nástup 4/23
Náplň práce:
- Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům,
- Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy
- vedení účetní agendy společnosti
- nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- spolupráce s kontrolními orgány
Požadujeme :
Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány
min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření vítáme
Znalost programu DUELL - výhodou
Základní znalosti podvojného účetnictví
Schopnost samostatné i týmové práce
flexibilita, samostatnost, pečlivost
Nabízíme :
• Práce na HPP
• Osobní a profesní rozvoj
• Firemní benefity
• Přátelský kolektiv
• Firemní vzdělávání
-pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zaškolení zkušenějším kolegou
Menší kolektiv
Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy
Výplata na účet vždy včas
místo výkonu práce Habrovany u Rousínova
kontakt : +420
Hledáme administrativní pracovnici do velkoobchodu potravin. Nástup ihned. Hrubá mzda 33tis. Preferujeme znalost v systému pohoda, angličtinu.
Hledáme personalního koordinátora.
Podmínkou je VŠ a 2 roky doložitelné praxe a nebo SŠ a 5 let praxe ve zprostředkování zaměstnání. Řidičský průkaz skupiny B.
Co bude náplní Vaší práce?
- Navazování nových klientů/firem
- Vyhledávání kandidátů a pohovory s nimi
- Komunikace se zaměstnanci
- Administrativa spojená s náborem
- Péče o klienty
- Pravidelné návštěvy klientů
- Potřebný reporting
- Práce v interním systému a práce na PC
- Firemní vozidlo i na osobní účely
Klíčová je praxe ve zprostředkování zaměstnání.
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat!
Do sehraného týmu tradiční firmy, vyrábějící plastová okna hledáme kolegu/kolegyni, která bude zvládat práci v administrativní a komunikační oblasti.
Práce obsahuje:
zpracování objednávek a s tím související komunikaci
fakturaci a administrativní práce s tím spojené
výkazy práce, zajištění materiálu pro výrobu
hlídání a zpracovávání firemních podkladů
komunikaci s úřady
Požadujeme zodpovědný přístup k práci, loajalitu, komunikativnost, schopnost pracovat s PC (EXCEL, WORD).
Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr, v příjemném prostředí malé firmy, možnost kariérního postupu, odměňování podle výsledků práce.
platové ohodnocení dle praxe a výsledků - 25 tisíc
Zájemci prosím zasílejte profesní životopis na mailovou adresu: info@
Okna Tanvald, s.r.o.
Chráněná dílna přijme na poloviční úvazek ozp účetní. Možnost práce z domova.
V případě zájmu: bevotex@ nebo
Do malého kolektivu a samostatné kanceláře v Praze 4 (u OC Chodov) hledám pracovníka administrativy (zástup za mateřskou).
Vaším úkolem bude zápis faktur do interního systému, skenování dokladů, pravidelné vystavování faktur, příprava podkladů pro účetní, aj.
Pracovní doba po-pá 8-16:30, 4 týdny dovolené, mobilní telefon s neomezeným tarifem i k soukromým účelům.
Případné benefity po zkušební době. Ideálně na HPP (možno i zkrácený úvazek), první rok na dobu určitou, zkušební doba 3 měsíce.
Nástupní plat 25.000Kč hrubého.
Prosím, posílejte životopisy.
Dobrý den, ráda bych touto cestou nabídla pomoc v účetnictví. Mám rekvalifikační kurz bez praxe a hledám zkušenou účetní, které bych mohla vypomáhat.
práce z domova, volná pracovní doba, podílové odměňování - možnost velmi vysokých výdělků, práce na ŽL. Náplň práce: telefonování, zápis do tabulek + další administrativa, domlouvání schůzek a prohlídek. Volné ihned, pohovor v Praze, všechny další kontakty lze online. Vhodné pro maminky na MD, osoby pečující o rodinného příslušníka apod. Možno kdekoliv z ČR, žádné omezení věku, vzdělání či jakékoliv jiné, nutná dobrá znalost ČJ a schopnost zaujmout telefonátem.
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici asistenta do naší makléřské firmy. Náplní práce bude zakládání dokumentů do optického archivu, registrace škod apod.
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku.
Požadujeme:
• vzdělání min. SŠ
• technickoekonomický obor výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• samostatnost
• výborné organizační schopnosti
• komunikativnost
Nabízíme:
• Mzdu až 40.000, -Kč
• firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• zajímavou a různorodou práci v
příjemném kolektivu
• práce na HPP
• nástup možný ihned
Nabízíme:
• mzdu až 40.000, - Kč
• firemní akce
• individuální odměny
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• perspektivní pracovní činnost na
zajímavých projektech
• stabilní zázemí prosperující české
společnosti
• nástup možný ihned
Náplň práce:
• kompletní správa přidělených projektů
• zpracování obchodních nabídek (nákup)
• analýza a vyhodnocování dat ze
systému GPS
Požadujeme:
• min. SŠ, technicko-ekonomický obor
výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• aktuální přehled o moderních
technologiích
• výborné organizační a vůdčí
schopnosti
Typ pracovního poměru:
• po zaškolení práce na plný úvazek
Dobrý den, hledám práci nejlépe z domu, nebráním se 1-2x týdně případně dojíždět do kanceláře.
Hledám jako asistentka, osobní asistentka, fakturantka, back office manager apod. Mám i trochu povědomí o účetnictví. S cestováním problém nemám, když to nebude tvořit většinu času. Angličtina- komunikativní. Word, excel, powerpoint, účetní programy, ŘP sk.B. Práce na IČO- preferované, ale není podmínkou. Email: skrickovak@
DO NAŠEHO KAKTUSÁCKÉHO TÝMU
HLEDÁME ASISTENKU ‼️
✅ od 1.5.2023
✅ Pobočka na Hlavní třídě v Ostravě-Porubě
Co nabízíme❔:
✅ zajímavou a různorodou práci na plný úvazek
✅ týmový kolektiv a příjemné prostředí zázemí kanceláře
✅ odpovídající finanční ohodnocení
✅ benefity včetně firemního notebooku a mobilu, elektronickou stravenku
✅ Multisport kartu
✅ pravidelné vzdělávání
Budeme se těšit na váš životopis s průvodním dopisem na prace@