inzerce, prodej, prodám, bazar
Domů > Administrativa

Administrativa - inzerce, prodej, prodám, bazar - strana 3

Referent zpracovávání cenových nabídek
V rámci rozšíření našeho týmu hledáme referenta pro zpracovávání cenových nabídek v oboru výpočetní techniky, audio - video techniky, spotřební elektroniky atd. Nástup možný dohodou.
Administrativní pracovník
Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar. Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské Rozsah: 15-20h/týden Firma: Spentra s.r.o. Minimální ukončené vzdělání: základní Co od Vás očekáváme - řidičský průkaz skupiny B - schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty - dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office) - aktivní znalost AJ/DE výhodou - dobrá znalost českého pravopisu - samostatnost, pečlivost, odpovědnost Co Vám můžeme nabídnout: - flexibilní pracovní doba - pracovní telefon - mladistvý kolektiv - přátelské prostředí - parkoviště - pravidelné brunche - kvalitní káva na pracovišti Náplň práce: - obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty - zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.) - správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů - zpracování podkladů pro účetní - správa pokladny - převozy automobilů na evidence/STK - tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel
Poptávám koordinátora
Dobrý den, poptávám koordinátora na vyhledávání firem a lidi do zaměstnání více info při osobní schůzce.
Administrativní pracovník
nabízíme pozici administrativní pracovnice, asistentky. Na částečný nebo plný úvazek.Středoškolské, vysokoškolské vzdělání. Možno i bez praxe. Ochota se vzdělávat a učit novým věcem. Řidický průkaz skupiny B. Mzda dle aktivity a vykonané práce. Provozovna firmy CZECHEU s.r.o., Krnov, Město Al-ce
Provozní účetní
Obchodní firma Radek Škvára, s.r.o. v Kotopekách, přijme do svého kolektivu novou kolegyni/kolegu na pozici hlavní účetní. Velice příznivé platové podmínky a benefity. Kontaktní osoba: p. Radek Škvára, tel. , email: skvara@
Personální
Dobrý den. Příjmu perzonalni se skusenostmi. V Liberci na maloobchodní obchody se zeleninou. Plat dohodou. 250-350 hod.
správa socialních sítí, administrátor e-shopu, šička, švadle
Dobrý den, touto cestou sháním zaměstnání jako administrátor e-shopu, správa sociálních sítí a podobné. Ale také zaměstnání jako švadlena vyučená v oboru. Má praxe je v nejmenovaném e-shopu kde jsem produkty fotografovala, následně upravovala fotografie a vkládala je na e-shop. Dále mám zkušenosti s natáčením a střihem videí pro sociální sítě, zároveň je to i můj koníček. Stále se mám co učit, ale ráda bych našla zaměstnání v tomto oboru. Ráda se učím nové věci, jsem časově flexibilní, vlastním řidičský průkaz skupiny B, jsem velice aktivní řidička. Zaměstnání hledám v Ústí n/L okolí nebo i dálkově na home office. Za nabídky budu velmi ráda, v případě zájmu mohu zaslat životopis a svou tvorbu videí nebo fotografií. Prosím neposílejte mi nabídky typu: prodej kosmetiky, sladkostí.... PLATNÉ DO SMAZÁNÍ!
Administrativa
Poptávám administrativní práci.Pracovala jsem jako administrativní pracovník,fakturantka(příjem dodacích listů,faktur,vystavování dodacích listů,faktur,příprava podkladů pro účetní).Dovednosti:Práce s Word,Excel,Microsoft Dynamic AX.Řidičský průkaz B.Klidně i zkrácený úvazek
Administrativní pracovník
Do naší pobočky v Praze hledáme do našeho týmu nového kolegu/kyni na pozici administrativní pracovník. Jedná se o práci v personální agentuře - nábory, příprava smluv, lékařských prohlídek, týdenní reporting. Požadujeme: znalost práce s PC (Word, Excel) praxe v personalistice výhodou Nabízíme: Stála pracovní doba od 8 do 17 Mzda 25-30.000,- Email. kancelar.netmarks@
Na pozici - Samostatný provozní technik
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením. Požadujeme: • SPŠ nebo SŠ – technického zaměření • schopnost vedení teamu • komunikativnost • administrativní úkony • znalost MS Excel, Word, Office • časovou flexibilitu • organizační schopnosti, • řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • mzda 35 000,- Kč (nástup) až 40 000,-Kč • individuální odměny • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • práci na HPP • možný nástup ihned
Obchodní zástupce
Dobrý den, jsme personální agentura, která aktuálně do našeho kolektivu hledá šikovného obchodního zástupce s praxi na této pozici min. 1 rok. Náplň práce: navazování nových kontaktů a hledání nových obchodních příležitostí, vyjednávání obchodních podmínek, ideálně pokud již máte kontakty na potenciální zaměstnavatele, HR oddělení, nebo personalisty, kterým by jste služby personální agentury mohli nabídnout. Očekáváme: praxi v oboru, pozice není vhodná pro zájemce bez předchozí praxe obchodního zástupce, PC, ŘP, samostatnost, zodpovědnost a pracovitost, komunikační a vyjednávací dovedností, vytváření vlastní iniciativy, samostatnost. Nabízíme: samostatnou pozici, kde máte možnost se rozvíjet a realizovat své nápady, mladý a přátelský kolektiv, notebook, mobilní tel., práci na HPP ( možnost i ŽL). Základní plat + provize každý měsíc z uzavřených zakázek ( záleží dle vlastních výsledků cca 50 - 80 tis. Kč/ měsíc). Své životopisy zasílejte na: personalwork-agency@
Personalistka/personalista
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personalista/Personalistka. Náplň práce: • komplexní vedení personální agendy • komunikace se zaměstnanci • tvorba pracovněprávních dokumentů • komunikace s orgány státní správy • starost o datové schránky Požadujeme: • zkušenosti s personální agendou • znalost zákoníku práce a služebního zákona • znalost práce na PC - MS Office – word, excel • schopnost pracovat samostatně • čistý RT Nabízíme: • nástup ihned nejpozději do konce března • 5 dnů sickdays • platové ohodnocení dle praxe 23-30 tisíc • kanceláře: Brno – dobrá dostupnost MHD
Sekretářka s NJ (práce z domu)
Do naší zavedené stavební společnosti hledáme sekretářku na komunikaci s novými i stálými německými zákazníky. Jedná se o práci z domova. VÍCE INFO NA TEL : +420 926 004 je potřeba Německý jazyk na komunikativní úrovni a časová flexibilita.
Jste OZP? Zaplatíme Vám už za výběrové řízení
Jste operátor v callcentru a už jste unavení? Máte zkušenosti s administrativou? Budujte kariéru v sociální firmě, která opravdu přizpůsobuje práci hendikepovaným, platí stejně jako zdravým kolegům a přináší lidem se zdravotním postižením mnoho výhod. Aktuálně hledáme kolegy na administrativu nebo zákaznický servis v Brně, Hradci Králové, Praze a Pardubicích. Pojďte si o tom nezávazně popovídat! Za účast na celém výběrovém řízení dostanete 1.000Kč! Stačí si domluvit termín na 044240.
Účetní
Nabízíme práci na pozici účetní/administrativa. Požadavky: *SŠ ekonomické vzdělání *práce na PC - hlavně Word a Excel *práce v programu Pohoda Bližší info telefonicky nebo osobně AUTOBUSY-KONEČNÝ s.r.o.
Sekretářka - Mladá Boleslav
Dobrý den, do našeho mladého kolektivu hledáme sekretářku, pracovní doba od 8:00 do 16:00 pondělí až pátek. Vyřizování běžné agendy, telefony a emaily. Jsi sympatická a ochotná slečna, budeme rádi když se nám ozveš. Strukturovaný životopis s fotografií prosíme na email lukas.swml@ Budeme se těšit....
Obchodní asistent/ka
Firma Fabio Produkt spol. s r.o. hledá pro odělení Komodit se sídlem na adrese Nový Zlíchov 6, Praha 5 nového zaměstnance. Požadujeme znalost programu Excel, Word a základy AJ nebo NJ. Nabízíme plat 35.000,- až 50.000,- Kč.
Rozesílání emailů
Dobrý den,ráda pomohu firmám,které mají zájem o hromadné rozesílání emailů s nabídkou svých služeb potencionálním zákazníkům. Zkušenosti mám.
administrativní pracovnice
Hledáme precizní, spolehlivou paní do malého kolektivu. Podmínkou je znalost práce na pc a bydlení v Boru u Tachova či jeho blízkém okolí. Práce má administrativní charakter - excel, word, scanování, telefonování, pochůzky na poštu, vystavování dokladů/dokumentů, zapisování daňových dokladů, fakturování apod.. Na vše zaškolíme. Znalost s programem Pohoda či s účetnictvím vítána, ale není podmínkou. Nástupní plat je na zaškolení. V případě oboustranné spokojenosti, při rychlém zapracování se, se plat může po např. 6měsících navyšovat. V případě zájmu nám nevolejte, ale pošlete CV na email info@ . Děkujeme.
Práce z domova
Ahoj, jmenuji se Kristýna a hledám práci z domova. Jsem na mateřské s malým mimčem a ráda bych využila svůj volný čas a přivydělala nějaké peníze. Zvládnu jakoukoliv práci na počítači, psaní článků, administrativu či ruční výrobky. Ráda s čímkoliv pomůžu i se přiučím něčemu novému. Děkuji předem za nabídky.
inzerce, prodej, prodám, bazar, Administrativa
1234567 .. 8