Administrativa - inzerce, prodej, prodám, bazar - strana 2
Překladatel/ka NJ (komunikace, administrativa) _ Lipník nad Bečvou. Hledáme překladatele s pozitivním vystupováním pro komunikaci a překlady. Práce z naší kanceláře v Lipníku + občasný výjezd do Rakouska/Německa. Požaduji: aktivní znalost NJ, řidičské oprávnění sk. B, časovou flexibilitu. Výhodné finanční a perspektivní ohodnocení dle osobní domluvy. Nástup dle domluvy. Životopisy zasílejte na email: projectsro@ +420
Do našeho kolektivu male dopravni firmy hledame asistentku.
Jedna se o fakturaci,telefonicka a emailova komunikace se zakazniky,pošta,příprava podkladu pro účetní.
znalost anglického jazyka
35000 Kč
[GJGU@]
Sidlo firmi : PŘÁTELSTVÍ 986/19 ,104 00 Uhříněvěs
nastup hned
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti.
Požadujeme:
• Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou
• Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži
• Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost
• Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu
• Orientace v účetní a daňové problematice výhodou
• Ochotu učit se novým věcem
• Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
• Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou
• Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou
Náplň práce:
• Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS)
• Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení)
• Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu.
• Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky)
• Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů
• Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky
Nabízíme:
• zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele
• smlouva na HPP
• práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou
• mobilní telefon s firemním tarifem, notebook
• příspěvek na penzijní připojištění
• možnost občasné práce z domova
• dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem
• 5 týdnů dovolené
Nástup: po dohodě možný ihned
Dobrý den,
aktuálně hledám do svého týmu asistentku na administrativu, zpracování dokumentů a komunikaci s partnery firmy. Místo výkonu práce je Litomyšl-kancelář. Je možná práce home office. Kancelář se připravuje a bude od 1.4.2023 přístupná. Nástup a zaučení je od 1.3.2023.
Podmínky k nástupu:
- komunikativní a pozitivní přístup
- zodpovědnost
- znalost Německého jazyka na komunikativní
úrovni.
- znalost práce s pc. word, excell atd.
Nabízíme:
- půlku pracovní doby možný home office
- denně cca 4 až 6 hod dle náročnosti
- 160,-Kč/hod
- měsíční prémie až 10% platu
- po zaučení a spokojenosti navýšení hodinové
sazby
- jednou ročně firemní team building na 2 dny
ve wellness chalupě v horách
Pokud máte otázky rád zodpovím.
V případě zájmu volejte na tel:
Strukturovaný životopis zasílejte na hell@
Poptávám práci v administrativě formou brigády, zkráceného úvazku nebo práce z domova.Možno také plný pracovní úvazek.Dlouholetá praxe v řízení společností, zpracovávání dokumentů, komunikace s úřady, odborník ohledně nařízení EU o ochraně osobních údaju(GDPR) a práce na PC.
Hledáme technicky zdatného zodpovědného kolegu nebo kolegyni se zájmem o nákladní vozidla a stavební techniku.
Požadujeme:
• vzdělání min. SŠ
• technicko-ekonomický obor výhodou
• analytické myšlení
• znalost MS Excel, Word
• samostatnost
• výborné organizační schopnosti
• komunikativnost
Nabízíme:
• Mzdu až 40.000, -Kč
• Firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• zajímavou a různorodou práci v
příjemném kolektivu
• práce na HPP
• nástup možný ihned
Hledáme novou kolegyni/kolegu do malého kolektivu na pozici fakturace . Na 3 - 4 hod denně - PO - Pátek , nástup od 15.2.23.
Jsme z Prahy 2 . více info. tel. , ..........
Hledáme spolehlivou kolegyni do našeho týmu na administrativní pozici/účetní. Pracovní náplň: elektronické zpracování dokladů, třídění a zakládání dokumentů, zpracování přijatých a vydaných faktur, pokladní kniha. Požadujeme SŠ vzdělání, spolehlivost, pracovitost, ochotu učit se novým věcem, znalost účetního programu POHODA výhodou. Vše rádi naučíme. Nabízíme odpovídající platové ohodnocení, individuální odměny, práci v příjemném kolektivu. Nástup možný ihned.
Dobrý večer, sháním práci z domova z oblasti administrativy. Zadávání dat do PC, komunikace se zákazníky, drobná manuální práce aj. Oblast Přeštice - Klatovy
HLEDÁME PARŤÁKY
Bav se prací ‼️
Budeš rozhodovat o svém čase, o své výplatě a pracovat ve skvělém kolektivu
Více info
Zaujalo tě to
Tak nás kontaktuj
Tel: 602 106
Email: svitavy@
Dobrý den, sháním práci z domova v oblasti administrativy, zadávání dat do PC, komunikace se zákazníky, správa eshopu atd.
Příjmu účetní asi na 4-5 hodin denně na vedení účetnictví v maloobchodech zeleniny , vyřizování na úřadech a hlídání inventur na prodejnách. Plat dohodou. 250-350 na hodinu . Velice dobře zaplatím , ale záleží na skusenosti. Tět před sezonou do Března málo hodin tak 20 - 30h za měsíc.
Potřebuji účetní nebo účetního každý den osobně . Jen blízký okolí Liberec. Nejlépe poslat životopis na @ nebo Wacap.
Zdravím,
jsem maminka na rodičovské dovolené a touto cestou hledám smysluplnou práci/přivýdělek plně vykonávanou z domova. Mám zkušenosti s administrativou, obchodní korespondencí, ovládám strojopis, a dále práci s PC (MS Office, Daktela, SAP) Již mám zkušenosti s prací z domova při rodičovské dovolené jako telefonní operátorka a administrátor webových stránek.
Jsem pečlivá, zodpovědná a svou práci odevzdávám včas.
Nabídky MLM, TianDe, Oriflame, Global3000 apod. prosím nenabízet.
Za nabídky předem děkuji a těším se na případnou spolupráci.
Administrativní pracovník Asistent/asistentka office asistentka Asistentka jednatele
společnosti
Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
Psaní obchodních dopisů
Kopírovací a skenovací práce,
Zajišťování styku se zákazníky (telefonáty, dopisy,)
Práce spojené s evidencí zakázek, s výrobní dokumentací.
práce z domova
Požadujeme:
znalost práce na PC (Microsoft Excel, Word, Internet, E-mailová komunikace; psaní všemi "deseti");
vysoká spolehlivost, pečlivost, samostatnost.
Tel-
Dobrý den, jsme rodinná společnost Baar Group s.r.o. a hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu na pozici administrativní pracovník v divizi distribuce učebnic školám.
Co požadujeme:
- Pečlivost
- Výborné znalosti českého jazyka (budete komunikovat s pedagogy škol)
- Dobré znalosti PC a rychlé psaní na klávesnici
- Excel, Word (umět pracovat s tabulkami)
- Řidičský průkaz sk.B
- Pasivní znalost angličtiny (úroveň A2)
Jak by vypadal Váš běžný pracovní den:
Poté, co se zorientujete a seznámíte s chodem naší společnosti (sklad, expedice atd.), začnete zpracovávat malé objednávky, občas zabalíte nějakou menší zásilku a při tom se postupně naučíte pracovat v našem interním softwaru tak, abyste se stal/a plnohodnotnou posilou našeho týmu v kanceláři a mohl/a pak již samostatně komunikovat s našimi zákazníky a zpracovávat kompletní objednávky i ve vztahu k našim dodavatelům a výrobcům.
Co nabízíme:
Nástupní plat 25 000 Kč měsíčně čistého
Neomezený přísun kávy
Atmosféru rodinné firmy
Slevu na nábytek (který vyrábíme) nebo učebnice
Prosíme, zasílejte životopisy na kancelar@
Hezký den přeji
Petr Baar
Nabízím kompletní fakturační externí činnost. Zpracování objednávek, fakturace, doručení zákazníkovi. Hlídání splatností Vašich faktur a případné vystavování upomínek. 10. let praxe i zahraniční fakturace. Vlastní fakturační program i výbava kanceláře.