Administrativa - inzerce, prodej, prodám, bazar
Přípravář/ přípravářka staveb
Oblast Olomouc
Do týmu hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici –
Přípravář / přípravářka staveb.
Požadujeme:
⁃ min.SŠ vzdělání ve stavebním oboru
⁃ praxe min. 3 roky
⁃ řidičský průkaz sk. B
⁃ znalost práce na PC – Microsoft Office, Aspe, Buildpower, Kross
⁃ orientace v projektové dokumentaci
⁃ dobré pracovní nasazení, časovou flexibilitu, spolehlivost, pečlivost,týmového ducha
Nabízíme:
⁃ práce na HPP
⁃ služební telefon i k soukromým účelům
⁃ notebook
⁃ služební automobil po zkušební době
⁃ pravidelnou mzdu
⁃ stravenky
⁃ příspěvek na penzijní pojištění
Životopisy zasílejte na :
noskova@
HLEDÁME PARŤÁKY
Bav se prací ‼️
Budeš rozhodovat o svém čase, o své výplatě a pracovat ve skvělém kolektivu
Více info
Zaujalo tě to
Tak nás kontaktuj
Tel: 602 106
Email: svitavy@
• Home office
• Řešíte často OČR? Řešíte co bude, když vám nevezmou děti do školky?Rády byste měly kačku navíc? Pokud Ano
• Nabízím jednoduchou práci z domova. Hledám posily na spolupráci s e-shopy. Home office bez nutnosti prodeje.
• Náplň práce:
• inzerce
• flexibilní pracovní doba
• komunikace se zákazníky
• vyřizování registrací
Plat 140-160/hod. Práce jako security,ostraha vjezdových vrátnic,obchodů, pochůzky, kamerový systém,EZS .Máme práci i pro ZTP A TP,Náborový příspěvek, možnost,sestavit směny podle potřeby 12h/den 12h/noc,práce v Praze (Možnost ubytování ,jen v Praze ) Temelín strážný 175+příplatky + 40000 nábor, zásahová jednotka 196 + příplatky+60000 nábor,OPD 175+příplatky+nábor 120000,možnost ubytování a proplacení 2 cest do práce ,nebo Dukovany,za lepší peníze ,tam je potřeba i zbroják,ten zařídíme tím bude i větší plat, certifikát zajistíme .oblečení,obuv,stravenky, benefity taky.psát na mail komarek.jiri@
Děkuji :)
Náplň práce:
- Komplexní mzdová agenda a související administrativa (evidence DPN, exekuce)
- Zpracování podkladů pro odvody příslušným úřadům,
- Evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně, zápočtové listy
- vedení účetní agendy společnosti
- nastavování, správa a aktivní kontrola finančních procesů
- zpracování účetních závěrek a daňových přiznání
- příprava podkladů pro inventarizaci majetku
- spolupráce s kontrolními orgány
Požadujeme :
Předchozí zkušenosti na pozici mzdový/á účetní – zkušenosti z výrobní společnosti vítány
min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření
Znalost programu DUELL - výhodou
Základní znalosti podvojného účetnictví
Schopnost samostatné i týmové práce
flexibilita, samostatnost, pečlivost
Nabízíme :
• Práce na HPP
• Osobní a profesní rozvoj
• Firemní benefity
• Přátelský kolektiv
• Firemní vzdělávání
pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zaškolení zkušenějším kolegou
Menší kolektiv
Práce pondělí–pátek, tzn. volné víkendy
Výplata na účet vždy včas
kontakt : +420 , nástup 01.03.2023
Do firmy Rostislav Rubeš přijmeme administrativní pracovníky
Firma Rostislav Rubeš je autobusová zájezdová společnost.
Nabízíme Vám zajímavou pracovní pozici, kde bude Vaší náplní komunikace s našimi klienty, prostřednictvím mailu a telefonu
komunikace s řidiči
zadávání nových objednávek do systému
Pracování s Microsoft Office (Word, Excel)
Evidence objednávek.
Požadujeme:
Komunikativní znalost slovem i písmem anglického jazyka
Zodpovědnost
Pečlivost
Odolnost vůči stresu
Ochota učit se novým věcem
Tato pracovní pozice je vhodná i pro absolventy středních škol.
Můžeme Vám nabídnout plat 25.000,- - 30.000,-
Neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím mailu -> info@
Kancelář: PO-PÁ 8-16.00h -
Náplň práce - domlouvání klientských termínů, telefonická komunikace, vytváření statistik. Kariérní růst. Velmi zajímavá mzda.
Celá ČR, možnost práce z domova!
Kanceláře v Táboře.
Do naší zavedené firmy hledáme nového spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici Přípravář(ka) staveb
Co bude Vaším úkolem?
- Naceňování zakázek
- Limitky zakázek (Co bylo na zakázku dovezeno za materiál / výkaz materiálu)
- Podklady pro zakázky
- Office k tomu přidružený
Co by bylo fajn umět?
⁃ Střední škola ve stavebním oboru, ale není to podmínkou, stavby jsou Vaším druhým domovem? Bereme Vás!
⁃ znalost práce na PC – Microsoft Office, umíte i Kross? Jste náš člověk!
⁃ orientace v projektové dokumentaci
⁃ dobré pracovní nasazení, časovou flexibilitu, spolehlivost, pečlivost,týmového ducha
Nabízíme:
⁃ práce na HPP/DPP/Živnost
⁃ služební telefon i k soukromým účelům
⁃ notebook
⁃ pravidelnou mzdu
⁃ Výborný kolektiv
Našli jste se? Tak nám klidně zavolejte, nebo pošlete CV na info@
budeme se těšit!
Máte zkušenosti s náborem nových zaměstnanců a hledáte práci? Příjmeme pracovnici na zkrácený úvazek. Náplní práce bude zadávání inzerce a práce na sociálních sítích vedoucí k získání nových zaměstnanců pro naši společnost. Pokud jsme Vás zaujali tak nám prosím zašlete Váš profesní životopis na náš e-mail s kontaktem na Vás k domluvení osobní schůzky.
Přijmu samostatnou účetní do malého kolektivu: samostatné vedení účetnictví, zpracování DPH, kontrolního hlášení, zpracování mezd, příprava k účetní závěrce, komunikace se státní správou. Obrat cca 300 mil korun a 70 zaměstnanců v oboru stavebnictví. Práce na HPP nebo IČO, místo výkonu práce Králův Dvůr u Berouna, mzda dohodou, telefon .
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením.
Požadujeme:
• SPŠ nebo SŠ – technického zaměření
• schopnost vedení teamu
• komunikativnost
• administrativní úkony
• znalost MS Excel, Word, Office
• časovou flexibilitu
• organizační schopnosti,
• řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
• perspektivní práci a zázemí
prosperující firmy
• mzda 40 000,- Kč
• individuální odměny
• firemní akce
• stravenky
• 5 týdnů dovolené
• práci na HPP
• možný nástup ihned
Prac. úvazek: 3-5 hod, dle zdravotních možností
Plat: 120 - 170 Kč/hod
Nástup: 4/2023, místo vyhrazené pro OZP
Pojďte pracovat do chráněné dílny s lidským přístupem, kde práce má smysl. Budete v týmu poskytovat administrativní podporu pro jednotlivá odddělení firmy. Administrativa je základní kámen, bez které se spolehlivá firma neobejde. Praxe není nutná, vše Vás naučíme.
Pracovní náplň:
administrativní úkony související s chodem společnosti
fakturace, platební příkazy, kontrola plateb, evidence účetních dokladů, evidence smluv
zpracování podkladů pro mzdy a účetnictví
komunikace s klienty, správa pošty a poptávek
podpora vedení společnosti
Odbornost:
vzdělání min. maturitní
dobrou znalost práce na PC - Excel, Word, internet
povědomí o administrativě a učetnictví
organizační schopnosti, příjemné vystupování, ochotu a vstřícnost
zájem o vykonanou práci a odpovědnost
komunikativnost, loajalitu, samostatnost, sociální cítění
Nabízíme:
realizace vlastních nápadů, osobní rozvoj a růst
dlouhodobou spolupráci při oboustranné spokojenosti
klidné prostředí, férový přístup a odměny
zázemí stabilní firmy
příspěvek na stravování
alternativní rozvržení pracovní doby
firemní benefity (příspěvek na sport, kulturu, volný čas)
Hledáme dvojjazyčně Český a Polský mluvící osobu z odboru Sociální Práce na trvalý pracovní poměr na manažerskou pozici. Kontaktujte nás prosím emailem nebo telefonicky.
Požadované vzdělání: středoškolské (technické nebo ekonomické zaměření)
Nástup: ihned
Místo výkonu práce: Tovární 897/1d, Brno – Chrlice, 643 00
Požadované dovednosti: znalost MS office, řidičský průkaz sk. B,
Forma úvazku: hlavní pracovní poměr
Nástupní mzda: 30.000,-Kč
Kontaktní email: fakturace@
Náplň práce: objednávky, fakturace, zásobování, expedice, komunikace se zákazníky, administrativa, asistence řediteli, správa budovy
Nabízíme volné pracovní místo na pozici vedoucí kanceláře v tradiční firmě vyrábějící nerezové komponenty pro gastronomické provozy. Pracovní doba pondělí až čtvrtek 7:00 – 16:00 pátek 7:00 – 14:00.
Poptávám práci z domova - home office
VŠ, ŘP B, MS Office.
Mám zkušenosti:
* Všeobecná administrativa - správa dokumentů, e-mailů, analýza smluv a následná kompletace a aktualizace, přepis dokumentů z papírové formy do elektronické, vyřizování e-mailové pošty, komunikace s úřady, zadávání dat do systému, archivace aj.
* Účetnictví - fakturace, příprava podkladů pro účetní, evidence
* Administrativa pro SVJ
* Zemědělství - zpracování komplexní bilance užívání pozemků pro jednání o směnách, kontrola a aktualizace pachtovních smluv.
Mohu nabídnout spolehlivost, pracovitost, samostatnost a ochotu učit se novým věcem.
Žádný prodej, MLM, finanční služby...
KONTAKT: na e-mail
Hledám práci v administrativě na HPP na 6. hod/denně v Praze. Práce např. back office, jako je zadávání dat do PC, skenování, tisk a doplňování dat klientů do databáze. Dále i jiné možné administrativní práce. Případně nabídněte další možnosti.
Dobrý den,
hledám práci z domova administrativního charakteru - virtuální asistentka, přepisování dokumentů, audia či videa, zadávání produktů na e-shop, online zákaznická podpora apod.
Ráda zašlu i svůj životopis.
Děkuji za nabídky.
Hledám nenáročnou práci- administrativa, obchod - brigádu, částečný úvazek, home office - invalidní důchodce
Hledáme práci či brigádu ve vlastní plně vybavené kanceláři, velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel ..), spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost + letité zkušenosti s komunikací se zákazníky.Ozvěte se, budeme rádi.