Závodní motocykly - katalog k výstavě NTM
Kategorie:
Veteráni
Katalog k výstavě NTM - 100 let motocyklového sportu v českých zemích (listopad 2001 - březen 2002).
Podobné inzeráty
Vše za 15.000 Kč nebo jednotlivě:
MOTOCYKL, Prof. Ing. Čermák, r.1926, 576 stran, 515 obrázků. 2.700 Kč
AUTOMOBIL A JEHO OBSLUHA, Ing. Fr. KEC a Fr. Malý, r.1925, horší stav, 1.000 Kč
MOTOCYKLY JAWA 250,350,500, J. Jozíf a Adolf Tůma, r.1955, 192 stran, 107 obrázků, 1.300 Kč
MOTOCYKL od A do Z, A. Tůma, r.1941, 235 stran, vnější poškození, 600 Kč
MOTOCYKL-Vyšší škola motorismu, r.1954, 450 stran, 700 Kč
MOTOCYKL a jeho obsluha, A. Tůma, r.1953, 350 stran. 500 kč
MOTOCYKLY JAWA-ČZ 125,150,250,350, r.1957, 233 stran, 1.000 Kč
JAWA 1929-1989, r.1988, 56 stran, v anglickém jazyce, 800 Kč
JAWA 500 DT-890, katalog náhradních dílů, 169 stran, 1000 Kč
JAWA 500 DT-898, 893, katalog náhradních dílů, 130 stran, 2000 Kč
SEZNAM ND JAWA 350/634-638, r.1978, 143 stran, horší stav, 300 Kč
KATALOG MOTOCYKLŮ, r.1990, 700 Kč
KATALOG ND BABETTA 210, 35 stran, horší stav, 50 Kč
BABETTA 210 Dílenská příručka, 32 stran, 100 Kč
MOPED KORADO Dílenská příručka, 17 stran, 100 Kč
JAWA 1929-1979, 107 stran, 2.000 Kč
Návod k obsluze ČZ 125/175 typ 488/487, 45 stran, chybí příloha 10 stran, 200 Kč
Návod k obsluze JAWA 250/350 typ 559/360, r.1969, 75 stran, 400 Kč
Návod k obsluze JAWA 350 typ 638, r.1989, 125 stran, horší stav, 100 Kč
RYCHLÁ KOLA, r.1974, 250 stran, 250 Kč
SEŘIZOVÁNÍ A OPRAVY MOTOCYKLŮ JAWA, r.1974, 360 stran, 317 obrázků, 1.500 Kč
BABETTA typ 210 návod na obsluhu, 54 stran, 400 Kč
JAWA 50 TYP 20,21,23A návod na obsluhu, 54 stran, 400 Kč
BABETTA, Eduard Ďurkovič, r.1988, 203 stran, 400 Kč
BABETTA návod na obsluhu/záruční list, 47 stran, záruční list nevyplněný, 500Kč
Návod na obsluhu JAWA 50 typ 05, 67 stran, 400 Kč
ŠKODA návod k obsluze a údržbě, r.1975, obsahuje vyplněný záruční list, 500 Kč
Rád sdělím tel. či písemně konkrétní stav, případně zašlu více fotek.
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
Neměl by jste někdo doma podobný otáčkoměr, potřeboval bych ho na starou silniční závodní motorku, bylo by asi jedno do kolika by měl stupnici, cca 8-10000, případně i dělaný náhon - převod na levé víko motoru Jawa 90 a kulatý válec s hlavou ze závodní MZ co se používal na moto Kleva aj. motor Jawa 90 v obsahu 50 - 125 ccm, takže koupím starý závodní otáčkoměr cca do 20000 otáček na motocykl značky PAL AP Křižík Smiths Kröber Motoplat aj., případně bych měl zájem i o jakékoliv jiné díly na dobové závodní motocykly kapotáž motorové díly kartery s TK označením válec hlava zapalování apod., nádrž rám kolo s náběrem vzduchu řidítka vidlice tlumiče sedlo bobík výfuky karburátor BVF Amal GP TT Jikov prototypový Vlk Dellorto SSI aj., klidně i dokumentaci fotky startovní listiny plakety plakáty poháry aj., i k jinému motor sportu - dragster sprint motokára terénní moto soutěžní trial ....., díky za jakoukoliv nabídku.
Koupím silniční závodní motocykl sidecar dobová stavba či jen motor přestavěný na závodní na silniční cestovní rychlostní moto značky Jawa čz pérák kývačka panelka pionýr fichtl moped terénní Kreibych 3-5 kvalt 476 477 katalog sport 473 500 OHC motocross bočák či střeďák 984 511 516 MFK fabrický junior 980 981 513 514 voda vzduch Pavesi Bultaco Rotax Kreidler Maico Sachs Zündapp DKW apod. skútr Manet motokross šestidenní soutěžní Tatran MZ 3-6 rychlostí aj., předělaný na rotační šoupě deskové válcové kuželové vodníka vodní chlazení přestavěný na více rychlostní z dvou na čtyřtakt více válec aj., i jen jeho samostatný díl, dělanou hlavu válec závodní karburátor hliníkový bronzový Amal BVF Dellorto prototypový Jikov Amac aj., i doma stavěný motor do V řadový boxer nebo kartery označené komisařem testační raznicí TK. Soutěžní motor čz scott 125 - 250 125 a 150 C T B nebo jen díly motorů skott karter vidlička řazení startování klika apod. Závodní ND jako dělaná kapotáž hliníková plechová laminát nádrž rám kostra kolo s náběrem vzduchu pro chlazení výfuk otáčkopěr Křižík Pal Kröber Motoplat Smiths ..., či jiný stroj: historická motokára dragster na sprint vodní kluzák loď člun trialka plochodrážní moto minikára aj. Děkuji za jakoukoliv nabídku.
Koupím silniční závodní motocykl na sprint starý dragster dobovou stavbu či jen motor přestavěný na závodní značky Jawa pionýr 50 3 či 4kvalt a více upravený z jawy 90 či 500 600 DT plochodrážní kompresor ESO apod. čz motokross dvoulauf žluťásek 980 Faltovka boxer do V řadový aj. Manet Tatran MZ Bultaco Sachs Rotax Pavesi Maico DKW NSU či automobilový motor Tatra 603 Škoda Fiat Wartburg Trabant aj., zkrácený, prodloužený...., motor na malé koště pincek pionýr fichtl s vodním chlazením Krejbich vícekvalt aj. motor předělaný na rotační šoupě deskové válcové vodníka na více rychlostní přestavěný z dvou na čtyřtakt aj., i jen jeho samostatný díl, dělanou hlavu válec závodní karburátor Amal BVF Dellorto aj., i doma stavěný motor do V řadový boxer nebo kartery a převodovku označené testační raznicí TK, Soutěžní motor čz scott nebo jen jejich díly víko válec řazení karter apod. Závodní ND jako dělaná kapotáž nádrž rám kolo s náběrem vzduchu pro chlazení výfuk ..., či dokumentaci ze závodů, fotografie startovní listina film plaketa plakát pohár ..., případně jiné závodní dobové stavby, jako motokára, silniční moto, vodní kluzák, trailku, minikáru apod. Děkuji za jakoukoliv nabídku.
Koupím starou trialku Petrovku trialka terénní trialový motocykl dobová doma stavěná terénní stavba motokross na závody motocross minikáru hurtovnici sajdu na sjezd z kopce gravity race motokára nebo silniční závodní motocykl či starý sidecar dobovou stavbu či jen motor přestavěný na závodní na silniční moto dragster sprint motokáru rychlostní člun kluzák loď závodní motor značky Jawa čz Manet Tatran MZ Bultaco Sachs Rotax Pavesi Maico či automobilový motor Tatra Škoda Fiat Wartburg Trabant aj., upravebný přestavěný motor pincek 50 pionýr 550 555 20 21 23 fichtl s vodním chlazením Krejbich vícekvalt aj. motor předělaný na rotační šoupě deskové válcové vodníka na více rychlostní přestavěný z dvou na čtyřtakt aj., i jen jeho samostatný díl, dělanou hlavu válec závodní karburátor Amal BVF Dellorto aj., i doma stavěný motor do V řadový boxer nebo kartery označené testační raznicí TK, lodní motor dělaný, závěsný, přestavěný z motocyklového jawa čz MZ nebo König Delfín MONO apod. či předválečný z USA Německa např. bronzový hliníkový boxer aj. Soutěžní motor čz scott skott nebo jen jejich díly spojka klika řadící vidlička startování karter apod. Závodní ND jako dělaná kapotáž nádrž rám kolo s náběrem vzduchu pro chlazení výfuk ... Děkuji za jakoukoliv nabídku.