inzerce, prodej, prodám, bazar

Zapletená Enduro-Trail kola 29‘‘ STANS NO TUBES ZTR ARCH MK3

Kategorie: Horská kola

DETAILNÍ POPIS
Prodám zánovní zapletená kola, jetá necelou 1 sezónu, pak díky vážnému úrazu stop. Po roce přecházím na jiné kolo, proto prodávám. Kola jsou ve stavu NOVÉHO KOMPLETU, žádné oděrky, ráfky rovné jako břitva, kotouče 80%, možno na místě změřit, uvidíte sami až budete držet v ruce.
Váha – př. 950g / zad. 1110g / komplet 2060g
PC před rokem za komplet materiál 12.398,- + práce


Zadní náboj SHIMANO XT FH-M8110, osa 12x148mm
- 28 děr na CENTER LOCK - víčko Shimano
- E-Thru 12/148 mm pevná osa Boost
- ořech pro kazety MicroSpline
- hmotnost 355 g
PC: 1990,-

Přední náboj SHIMANO XT HB-M8110, osa 15x100mm
- 28 děr na CENTER LOCK - víčko DT Swiss
- E-Thru 15x100 mm pevná osa
- hmotnost: 170 g
PC: 1290,-

Brzdové kotouče Shimano SHIMANO XT RT-MT800-M - 180mm
- stav 80% - v polovině sezóny přehození přední za zadní
- kotouč na CENTER LOCK
- Ice Technologies FREEZA - lepší chlazení
- vrstvený brzdný kotouč ocel/hliník/ocel
- dvoudílné provedení pro vyžší tuhost a nízkou hmotnost
- možnost metalových i polymerových destiček
PC: 2 x 1390,- ( 2.780,- )

Ráfky NO TUBES ZTR ARCH MK3 - 29‘‘
- 28 děr
- tubeless ready
- šířka uvnitř 26mm, šířka zvenku 29,3mm, výška 16mm
PC: 2 x 2.300,- 4.600,-

Výplet - DT-SWISS COMPETITION – zúžované 2.0/1.8
Dráty 28 x 19,- = 532,-
Niple 28 x 12,- = 336,- ( z toho 8 x modré niple u ventilu viz foto )
PC: 868,-

Ventil modrý Tubeles
PC: 2 x 190,- ( 380,-)

CENA NYNÍ: 7.000,-
Zapletená Enduro-Trail kola 29‘‘ STANS NO TUBES ZTR ARCH MK3
Podobné inzeráty
Specialized Stumpjumper Alloy 2022 v záruce, vel S4
Prodám horské kolo Specialized Stumpjumper Alloy model 2022, velikost S4 (L) výška jezdce 173-188cm, kolo je ve výborném stavu a je ještě více jak rok v záruce. Technické specifikace Pohon PŘEVODNÍKY 30T KAZETA SRAM PG-1210 Eagle, 11-50t STŘED SRAM Powerspline PŘEHAZOVAČKA SRAM SX Eagle, 12-speed ŘETĚZ SRAM SX Eagle, 12-speed KLIKY SRAM SX Eagle, S1:165mm, S2-S5: 170mm, S6: 175mm ŘAZENÍ SRAM SX Eagle, trigger, 12-speed Kokpit PŘEDSTAVEC Alloy Trail Stem, 35mm bar bore SEDLO Body Geometry Bridge Saddle, steel rails OMOTÁVKA Specialized Trail Grips ŘÍDÍTKA Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width SEDLOVKA TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm Rámová sada RÁM Alloy chassis and rear-end, asymmetrical design, 29 Trail Geometry, horst pivot BB adjustment, threaded BB, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 130mm of travel OBJÍMKA Alloy, 38.6mm Zapletená kola ZADNÍ NÁBOJ Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h PŘEDNÍ PLÁŠŤ Butcher, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3" RÁFKY Double-wall alloy, 27mm internal width, 28h ZADNÍ PLÁŠŤ Purgatory, GRID casing, GRIPTON® T7 compound, 29x2.3" PŘEDNÍ NÁBOJ Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h DUŠE TUBES,STANDARD 48MM PV LOW LEAD 29x1.75/2.4, MAXXIS BRAND Odpružení VIDLICE RockShox 35 Silver, Solo Air, 44mm offset, rebound adjust, TurnKey lockout, 15x110mm Boost™ Maxle® Lite thru-axle, 140mm of travel ZADNÍ TLUMIČ X-Fusion 02 Pro RL, Rx Trail Tune, rebound adjust, lockout S1:190x42.5mm, S2-S6: 190x45mm Zapletená kola a pláště VÝPLET Stainless, 14g Brzdy ZADNÍ BRZDA Tektro Gemini Comp, hydraulic disc, resin pad, 180mm PŘEDNÍ BRZDA Tektro Gemini Comp, hydraulic disc, resin pad, 200mm
Univerzální trail enduro bike Whyte T-160 RS
Zdravím bikery, z důvodu nevhodné velikosti nabízím tedy bohužel nevyužitý, téměr nový a za mě naprosto univerzální trail enduro bike Whyte T-160 RS na super komponentech ve velikosti M na (168-178cm) po 75kg začátečníkovi. Od garančky ve 165km a 15ti bike hodinách za 100km XCčka a 65km trailů během jara 2022, má najeto v létě jen dalších cca 30km XCčka - nyní vzadu XC plášť. Váha cca 15,5kg, zdvihy 160/160mm. Komponenty: - Vidlice: RockShox Lyrik Select + RC 29", 160mm, 42mm Offset, DebonAir, Charger 2.1 RC Damper, odskok a komprese, 110mm x 15mm Boost, Maxle Ultimate osa - Tlumič: RockShox Super Deluxe Select + RT, DebonAir, odskok a komprese - Brzdy: SRAM Code R - Kotouče: SRAM centerline 200/200mm, 6 děr - Brzdové desky: Goldfren směs SW33 sinter nebo origo SRAM sinter (nové) - Pohon: SRAM GX lunar - Sedlo: Lapierre Crmo by Velo - Středové složení: SRAM DUB, BSA, 73mm - Hlavové složení: FSA Sealed Cartridge Bearings - Ráfky: Mavic EX630 / Raceface AR30 (29”, 30mm už TR pásky i s ventilky) - Pláště: Přední enduro Schwalbe Eddy Current 2,4, Zadní na XC Chaoyang Zippering 2,2 - Teleskopka: BikeYoke Revive, 30,9mm, 160mm - Gripy: Ergon / ODi Elite - Řidítka: Whyte 15mm, 31,8mm, 780mm (jetá min.) - Představec: Whyte 40mm (jetý min.) K bike (v ceně): - Kola už bezduš stav (ventilky a páska, nyní duše) - 300+100ml mléka Panzer - Nalepené ochrany klik - Ochrana teleskopky (nebyla potřeba, bahno nepotkal) Mohu přidat (ceny dohodou): - Nové desky Goldfren 4sady - Origo SRAM desky 2sady - Plastové pedály s kovovými piny HT - Sada náhradních enduro kol také 29” a 30mm šířky Raceface AR30 (už bezduš stav - ventilky a páska) - Další orange bezduš ventilky - Používané orange gripy ODi Elite - Pláště Maxxis Dissector a High roller II, případně další Maxxis Cenu bych viděl kolem 81.000Kč, ale pokud bude zájem, určitě se rozumně domluvíme, záleží i na komponentech. Záruka na komponenty je až do listopadu 2023, na rám 2025 a na všechna ložiska zadní stavby doživotní! Na prodej nespěchám, případně hodím i na předek XC plášť a je z toho ultimátní “XCčko”, nebo pro mě trail enduro bike na blbnutí, když nahodím druhou sadou kol s enduro plášti, tak je z toho pořád lehká enduro raketa, která jde za pedálem i do kopce, takže celkově naprosto univerzální bike. K vidění v Brandýse nad Labem, Peruc/Brno. Biku zdar.
Elektrokolo Specialized Turbo Levo FSR Comp 29 - L
Najeto: 6.700 km Rok: 2007 Nabíjecí cykly: 91 Zdraví baterie: 90% Velikost: L FRAMESET FRAME Specialized M5 Premium Aluminum, Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable and Command Post IR routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 120mm of travel FORK FOX 34 Performance, air spring, 3-position lever adjust, 120mm travel, tapered steerer, 15x110mm thru-axle, 51mm offset SEAT BINDER Alloy, 34.9mm SUSPENSION REAR SHOCK FOX FLOAT Performance, Rx Trail Tune, AUTOSAG, DPS damper, rebound and 3-position compression adjust, 197x47.6mm WHEELS RIMS Roval Traverse 29, hookless alloy, 29mm inner width, 24/28h, tubeless ready FRONT HUB Specialized disc, alloy, sealed cartridge bearings, 110x15mm thru-axle, 24h REAR HUB Specialized disc, alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h SPOKES DT Swiss Industry, stainless INNER TUBES 29x1.75/2.4"", 40mm Presta valve DRIVETRAIN SHIFT LEVERS SRAM GX, 11-speed, trigger CASSETTE SRAM XG-1150, 11-speed, 10-42t REAR DERAILLEUR SRAM GX, long cage, 11-speed CRANKSET Custom alloy crankarms CHAIN SRAM PCX1, 11-speed w/PowerLink CHAINRINGS 32T BOTTOM BRACKET Integrated in motor COCKPIT STEM Specialized Trail, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise HANDLEBARS Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 750mm width GRIPS Specialized Sip Grip, light lock-on, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness SADDLE Body Geometry Henge Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm SEATPOST Command Post IRcc, 12 position micro-height adjustable, alien head design, bottom mount cable routing, remote SRL lever, 30.9mm, S: 100mm, M/L/XL: 125mm travel BRAKES REAR BRAKE SRAM Guide R, hydraulic disc, metallic pads, Guide S4 4-piston caliper, 200mm rotor FRONT BRAKE SRAM Guide R, hydraulic disc, metallic pads, Guide S4 4-piston caliper, 200mm rotor E-BIKE UI/REMOTE Integrated Trail display, 10-LED battery display, Mission Control iOS/Android App MOTOR Custom & exclusive for Specialized, Trail tuned, 250 W BATTERY Custom LEVO battery, 460Wh, 40x3.2Ah, ANT+/Bluetooth connectivity, IP 67 CHARGER Custom charger, 42V4A w/Rosenberger plug WIRING HARNESS Custom harness w/ Rosenberger plug
Ahoj prodám super enduro kolo pro začátečníka
CARMA 160 Q Carma 160 Q je celoodpružené horské kolo, které vyrostlo na našich lokálních trailech v Jestřebích horách a přerostlo až do ostrého závodního enduro kola. Model, který je efektivní při táhlým stoupání na vrchol a exceluje v rychlých sjezdech, které se ti postaví do cesty. V enduro světě na tebe čeká drsný terén se spoustou překážek a rychlé technické sjezdy. Na to se musíš připravit. Carma je rychlé enduro postavené na 27,5” velkých kolech a odpružení se zdvihem 160 mm, které si osvojilo sjezdové prvky. Zaútočit tak můžeš na ty nejlepší pozice i v nejnáročnějším závodě nebo si naplno užít místní singletrack. Co ti Carma pro tvoje dobrodružství nabídne? Kompletní odpružení SR Suntour, skvělé osazení Shimano XT, zapletená kola DT Swiss nebo maximálně komfortní komponenty Ergon. Samozřejmostí je i teleskopická sedlovka a brzdové kotouče o velikosti 180 mm. Zdvih vidlice 160 mm Hmotnost 14,8 kg Velikost kol 27,5" Odpružená vidlice SR SUNTOUR DUROLUX 36 BOOST Vidlice Durolux 36 boost byla vyvíjena společně se sjezdovým modelem, klade tak stejný důraz na silnou konstrukci a tuhost. Nabízí zdvih 160 mm a vnitřní nohy o šířce 36 mm. Najdeš tu i přepracované tlumící patrony RC2 a R2C2, které ještě zlepšují její chování. Přehazovačka SHIMANO XT M8000 Shimano XT se inspirovalo u vyšší řady XTR a zaručuje tak přesné a rychlé řazení, v každé situaci na trati. Převodník s 34 zuby v kombinaci s kazetou s velkým rozsahem 11 - 46 zubů a přehazovačkou Shimano XT M8000GS nabídne opravdu rozsáhlou řadu převodů. Zapletená kola DT SWISS E1900 SPLINE Široké ráfky, 3x křížený výplet a náboje s technologií 3 pawl system obuté do odolných plášťů Schwalbe Hans Dampf pro jízdu v náročném terénu. Odolná 27,5” sada kol DT Swiss E1900 Spline dodá tvé jízdě skvělou ovladatelnost a trakci v každém technickém úseku. Brzdy SHIMANO XT M8020 Spolehlivé brzdy Shimano XT M8020 se 4 keramickými písty, minerálním olejem nebo automatickým nastavením vzdálenosti destiček. Nabízejí opravdu velký brzdný účinek a jsou volbou spousty profesionálních jezdců. Přesné brzdění, při kterém neztratíš už ani vteřinu. SPECIFIKACE Velikost kol 27,5" Velikost rámu 17" / 18,5" Převody 1 x 11 Hmotnost 14,8 kg (bez pedálů) Rám Alloy 6061 / 160 mm, Boost axle Vidlice SR Suntour Durolux 36 Boost R2C2-PCS / 160 mm Tlumič SR Suntour Duair LOR8 Kliky Shimano XT M8000 / 34T / 175 mm Středová osa Shimano MT800 Řazení Shimano XT M8000 Přehazovačka Shimano XT M8000GS Přesmykač - Kazeta Shimano XT M8000 (11 - 46T) Řetěz KMC X11-93 Brzdy Shimano XT M8020, 180 mm rotors Náboj přední DT Swiss E1900 Spline Náboj zadní DT Swiss E1900 Spline Ráfky DT Swiss E1900 Spline TLC (27,5" / 30 mm) Pláště Schwalbe Hans Dampf 60-584 Pedály SP-420 Gripy Ergon GA20 Řídítka Sp
Závodní Kola MTB boost 29" ZTR Crest 1604g
Prodám zaplatená MTB kola 29" zapletená na boost nábojích 15x110 / 12x148mm, ráfky ZTR Crest MK3 vpředu, nový MK4 vzadu, alu niple, podložky pod niple, zeslabené dráty 32 děr, kotouč 6 děr Hmotnost 1604g! Kola jsou OK, nepoškozená, vycentrovaná. Ježděná 2 roky, zadní ráfek najeti cca 400km
Karbonový celoodpružený Transition Smuggler vel. L 29” 2020
Prodám super trailové karbonové kolo Transition Smuggler ve velikosti L. Rám kupovaný nový na jaře 2020 v české distribuci (faktura součástí). Rám osazen zamykatelným 3 polohovým vzduchovým tlumičem Fox Float Evol Performance Elite DPS. Vidlice je Rock Shox Pike Select 140mm. Kolo osazeno nejvyšším modelem brzd Sram Code RSC s kotoučema Centerline. O pohon se stará 12-ti rychlostní sada Sram GX, kliky jsou zánovní Sram NX (ty původní jeli se mnou druhé kolo, tak od kachního stylu byly už neestetické:)) . Teleskopická sedlovka Brand-XL Ascend 170 mm a sedlo Ergon SME30. Kola jsou zánovní ZTR Stans ARCH S1 obutá bezdušově do plášťů Maxxis. Řídítka a představec je také skoro nový E13. Kolo jede perfektně nahoru a i výborně klesá. Doporučuji si zájemci přečíst nějaký test k seznámení. O kolo bylo perfektně postaráno, má minimum oděrek... Tlumič i vidlice repasováno letos na jaře, kazeta nestřílí, řetěz na měrce skoro nový, destiček dostatek. Kolo bylo ježděno nezávodně hodně rekreačně. Kolo je stavba s většinou komponentů z roku 2021 a novějších. Jestli sem na něco zapomněl, tak se klidně ptejte, ale snad sem sdělil vše podstatné.