Zadní diferenciál
Kategorie:
Čtyřkolky
Prodám diferenciál ze čtyřkolky Gladiátor RX510
Podobné inzeráty
Limitována edice CF Moto Gladiator X1000 XL Paket camuflage
Ilustrační foto. Plexi štít není součástí packetu.
Při koupi tohoto XL Paketu ušetříte 10 000.-Kč
Homolagace čtyřkolky: Pracovní EURO5
Speciální výbava stroje X1000 XL Paket camuflage:
1. Zadní box X8
2. Přední rám
3. Zadní rám
4. Led rampa
5. Barva camuflage
6. Oplechování podvozku
7. Syntetické lano
8. Průvlak lana
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka!
Naviják se syntetickým lanem.
Tažné zařízení včetně el. zásuvky
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým t
Limitována edice CF Moto Gladiator X1000 Four Paket šedá
Při koupi tohoto Four Paketu ušetříte 12 000.-Kč
Homolagace čtyřkolky: Pracovní EURO5
Speciální výbava stroje X1000 Four Paket :
1. Zadní box X8
2. Přední ohrádka
3. Rošiřovací lemy
4. Přední rám
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), přední a zadní diferenciál, 14" alu kola, odolné 27" víceplátnové pneu CST Stag, silný naviják, homologované tažné zařízení, špičkové nitrogenové tlumiče, sedačku spolujezdce s integrovanými madly, ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosič Lock n' Ride. 3 roky záruka!
Naviják se syntetickým lanem.
Tažné zařízení včetně el. zásuvky
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) s maximálním offroad výkonem až 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení s
STARTER PACK ( 2x přilba LS2 MX 436 Pioneer Evo dle vlastního výběru, zadní box, kompresor, nabíječka, sada lepení) v hodnotě 17 000 Kč zcela ZDARMA!!
Homologace T3B - žluté značky, posilovač řízení, diferenciál, ...
K dispozici i verze EURO 5 - bílé značky
SKLADEM - stříbrná/modrá, černá/zelená - ihned k odběru
Nový stroj, záruka až 5 let, možnost splátkového prodeje, výhodná doprava
Americká firma Segway za posledních 20 let vytvořila mnoho špičkových inovativních produktů, které doslova změnily svět. V roce 2018 byla založena samostatná divize Segway Technology Co., Ltd. na výzkum, vývoj, výrobu a prodej vozidel kategorie offroad - čtyřkolek, SSV a UTV. Obrovský technologický potenciál včetně hlavního vývojového offroadového centra v USA tvoří velmi kvalitní základ nové řady špičkových inovativních terénních strojů Segway.
Užitková / pracovně-rekreační čtyřkolka s prodlouženým podvozkem, T3b, třírežimový posilovač řízení EPS, kapalinou chlazený jednoválec 570 cm3 EFI, automatická převodovka P/R/N/L/H, (stejná kategorie jako cfmoto gladiator a tgb blade), pohon 4x4, dvojitá A-ramena vpředu / dvojitá A-ramena se stabilizátorem vzadu, plně nastavitelné plynokapalinové tlumiče s oddělenou nádobkou a progresivní pružiny, přední, zadní a boční ochranné rámy, tažné zařízení, el. naviják 2500 lbs, kompozitní nosiče vpředu a vzadu, Full-LED osvětlení, prodloužené sedadlo spolujezdce s opěrkou zad, 12V zásuvka, 14" hliníkové disky se systémem Beadlock, 26" pneu, ochranné kryty rukojetí, Smart Commanding System (SCS) + mobilní aplikace Smart-Moving App
Motor
Typ: čtyřtaktní jednoválec DOHC
Objem: 570 ccm
Výkon: 44 k
Točivý moment: 48 Nm
Palivový systém: elektronické vstřikování paliva (EFI)
Chlazení: kapalinou a olejem + olejem chlazený píst
Hnací systém
Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická, P/R/N/L/H
Motorová brzda: ano
Přední diferenciál: s elektrickou uzávěrkou
Zadní diferenciál: s elektrickou uzávěrkou (dle specifikace)
Podvozek
Rám: vysoce pevný rám z chrom-molybdenové oceli, prodloužený rozvor
Posilovač řízení: elektrický - automatický
Zavěšení: nezávislé, dvojitá A-ramena
Pérování: hydraulické tlumiče s progresivními pružinami, nastavitelné předpětí pružin
Zdvih: 180 mm vpředu / 210 mm vzadu
Brzdy: hydraulické kotoučové
Kola: 14" hliníkové disky
Pneu: přední 26 x 8 - 14 / zadní 26 x 10 - 14
Brutálně silná čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X1000 EFI EPS a brutálně naložená doplňky čtyřkolka disponuje motorem o obsahu 960 ccm o výkonu 85 koní s kroutícím momentem 79 Nm. Výhodou je Kanadský variátor CV-Tech, který nemá spojky a tak se Vám při záběru (rozjíždění, tahání opravdu těžkého vleku, tlačení sněhu s radlicí) nemá co "spálit". O plnění motoru se stará Německé vstřikování s řídící jednotkou BOSCH. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Díky použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) je čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X1000 EFI EPS v kategorii nejlépe ovladatelných čtyřkolek na světě. Zadní diferenciál je samosvorný a tak jak se jedno kolo o půl otáčky otočí oproti druhému, diferenciál se zamče a obě kola se točí stejně rychle. Z praxe stačí "hodit zadkem" a letíte driftem. Další rozdíl od ostatních strojů v této kategorii je zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Navíc u modelu Overland je krytí podvozku, přední a zadní rám, přední štít, sada zadních kufrů, kde menší kufr lze bez použití nářadí vyměnit za sedlo spolujezdce a boční lemy.
SKLADEM - černá, červená i písková barva - ihned k odběru - po dohodě i o víkendu
Nový stroj, záruka, možnost splátkového prodeje, výhodná doprava
Homologace EURO5 - bílé značky
Užitková / pracovně-rekreační čtyřkolka, L7e (EURO 5), prodloužený podvozek, samostatné sedadlo spolujezdce, kapalinou chlazený jednoválec 499.5 cm3, EFI, automatická převodovka CVTech, pohon 2x4 / 4x4, elektricky uzamykatelné diferenciály vpředu i vzadu, posilovač řízení EPS, přední ochranný rám, zadní nosič zavazadel, tažné zařízení, el. naviják 3000 lbs, zadní úložný prostor, 12"""" ALU disky
Motor
Typ: čtyřtaktní jednoválec SOHC se vstřikováním paliva DELPHI
Objem: 499.5 cm3
Zapalování: ECU
Chlazení: kapalinou + elektrický ventilátor
Hnací systém
Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný
Převodovka: automatická, CVTech variátor se zpátečkou a parkovací polohou, L/H/N/R/P
Uzávěrka diferenciálu: přední i zadní uzamykatelný diferenciál
Přenos výkonu: kardanem
Podvozek
Zavěšení přední: nezávislé, McPherson
Zavěšení zadní: IRS / nezávislá dvojitá A-ramena
Pérování přední: hydraulické tlumiče
Pérování zadní: hydraulické tlumiče
Brzdy přední: 2x hydraulická kotoučová
Brzdy zadní: 2x hydraulická kotoučová + parkovací brzda
Pneu přední: AT25 x 8 - 12
Pneu zadní: AT25 x 10 - 12
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: 2330 mm
Celková šířka: 1180 mm
Celková výška: 1265 mm
Výška sedadla: 900 mm
Světlá výška: 249 mm
Rozvor: 1455 mm
Hmotnost bez náplní: 384 kg
Nosnost: 204 kg
Tažná síla: 200 kg
Palivová nádrž: 14,5 L
Přístroje a osvětlení
Displej:
Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počitadlo najetých motohodin, celkové počitadlo najetých motohodin, palivoměr, diagnostický poruchový kód, hodiny
Kontrolky: pohon 4x4, zařazený převod, přehřátí motoru, motorový olej, ukazatele směru, osvětlení
Osvětlení:
projektorové přední světlomety, LED světla pro denní svícení, LED blikače, LED koncová a brzdová světla
Výbava
Elektrický posilovač řízení, elektricky přiřaditelný pohon 2x4 / 4x4 s elektrickou uzávěrkou diferenciálů, přední ochranný rám, ocelové nosiče vpředu a vzadu, designová alu kola se značkovými pneumatikami, elektrický naviják s tažnou silou 3000lbs a dálkovým ovládáním, tažné zařízení, kryty páček, samostatné sedadlo spolujezdce, samostatné vyvýšené stupačky a madla pro spolujezdce, LED světla pro denní svícení, dvojité projektorové světlomety, LED zadní/brzdová/směrová světla, akustická signalizace blikačů, úložný prostor pod zadním nosičem, USB zásuvka
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (963 ccm) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech (Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití.
Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi.
Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy.
Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce..
Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavní