Vzduchový filtr K&N 33-2849
Kategorie:
Renault
Lze použít na renault megane 3
Podobné inzeráty
Prodám na Renault laguna II 1.8 16V R.v. 2001 a většina benzinových motorů Ranault a Peugeot i Citren. Možno samozřejmě i jednotlivě, olejový filtr 189Kč, vzduchový filtr 311Kč oboje značkový FRAM a palivový filtr HERTH+BUSS 278Kč
Typ filtru Filtr zabudovaný do potrubí
Průměr v mm 62,5
Výška 142mm
Vpusť 8,0mm
Odtok 8,0mm
Průměr víka 55mm
Výška 1 84mm celkem 778Kč nové. Vůz jsem již prodal a k výměně nedošlo. Nyní dám 50% slevu nyní 390Kč. Možnost dovozu, nebo zaslání. Volejte na na sms nereaguji. Inzerát platný do smazání. Prodám na Renault laguna II 1.8 16V R.v. 2001 možno samozřejmě i jednotlivě, olejový filtr 189Kč, vzduchový filtr 311Kč oboje značkový FRAM a palivový filtr HERTH+BUSS 278Kč
Typ filtru Filtr zabudovaný do potrubí
Průměr v mm 62,5
Výška 142mm
Vpusť 8,0mm
Odtok 8,0mm
Průměr víka 55mm
Výška 1 84mm celkem 778Kč nové.
Typ filtru Filtr zabudovaný do potrubí
Průměr v mm 62,5
Výška 142mm
Vpusť 8,0mm
Odtok 8,0mm
Průměr víka 55mm
Výška 1 84mm celkem 778Kč nové. Vůz jsem již prodal a k výměně nedošlo. Nyní dám 50% slevu nyní 390Kč. Možnost dovozu, nebo zaslání. Volejte na na sms nereaguji. Inzerát platný do smazání.
Prodám Renault Master 2.3dci. 100kw. 134koní, model 2020, L3H2 , najeto 108.xxxKm., 1. Majitel, koupeno v CZ Auto Hornát Plzeň, servis pouze auto Hornát Plzeň, servisní kniha, vůz je velmi zachovalý před prodejem přezutý na zimní pneu a vyservisovaný! K vozu jsou zánovní letní pneu DOT 2021
Poslední servis ve 105.000km:
Motorový olej, olejový filtr, kabinový filtr, palivový filtr, vzduchový filtr, čištění brzd.
Výbava:
klimatizace, dešťový a světelný senzor, Led světla, tempomat, mlhovky, parkovací senzory, velká nádrž 105L., Abs, ASR., a další, v nákladním prostoru zabudovaná skříň na nářadí viz. přiložené foto. Cena bez DPH.
Karoserie: Kupé
Palivo: Benzín
Převodovka: Manuální
Poháněná kola: Zadní
Rok výroby: 1988
Najeto: 74 000 Km
Výkon: 147 kW (200 koní)
Zdvihový objem: 2458 ccm
Pohotovostní hmotnost: 1200 Kg
Maximální rychlost: 250 Km/h
Zrychlení 0-100: 7.2 s
Na vozidle před dvěma lety proběhla vetší oprava (výfuk, alternátor, palivová soustava, výměna senzorů ABS, atd..) Od té doby je vozidlo v provozuschopném stavu a je garážováno v depozitu. Později byla provedena pouze základní údržba (motorový olej a filtr, zapalovací svíčky, kabely zapalovacích svíček, vzduchový filtr a brzdová kapalina).
Jedná se o první auto představené Alpinou ve vlastnictví Renaultu. Ve Velké Británii bylo auto prodáváno jako Renault GTA. Nástupce Alpiny A310, GTA byla vyráběna v letech 1984 – 1991. Celkově bylo vyrobeno kolem 6500 kusů. Ve verzi turbo však bylo vyrobeno 3 982 kusů. V roce 1990 auto prošlo menší změnou. Na autě se předělali přední světla, dostalo větší kola a širší pneumatiky. Tato verze se jmenovala Le Mans a její výkon se snížil na 185 koní. Na svojí dobu bylo GTA jedno z nejaerodynamičtějších aut, jeho součinitel odporu byl 0,30 Cx u verze Turbo. To znamenalo že jeho maximální rychlost se mohla rovnat mnohem silnějším a dražším autům.
Espace na díly
Pošta není problém
držák akumulátoru, alternátor, startér, držák alternátoru a klimakompresoru, pojistková skříňka, řídící jednotka dveří/rádia/multimédia/gateway/palubní sítě/parkovacího asistenta/motoru/ rozpoznání přívěsu, čidlo úrovně podvozku, alarm, anténa, čidlo teploty spalin, kyslíková sonda, parkovací kamera, radar, senzor PDC, sluneční senzor, svazek elektroinstalace (kabely), vyrovnávací nádobka, hadice vodní, trubka vody, chladič vody, chladič intercooler (nasávaného vzduchu), chladič klimatizace, kompletní chladičová stěna (čelo), výztuha předního i zadního nárazníku, sahara s ventilátory chlazení, termostat, vodní čerpadlo/pumpa, manžeta řadící páky, display, navigace, reproduktory, audiosystém, zesilovač, stropní světlo, přístroje/budíky, konzola palubní desky, palubní deska, rámeček přístrojů, koberec do kufru, podlaha do kufru, koberečky, výplň kufru, dekorace, klimatronic/ovládání topení a klimatizace, kroužek pod volant, přepínače lukas (páčky, tempomat), spínač světel, spínače/přepínače/vypínače a ovladače, interiér, sedadla/sedačky nebo pouze jedno sedadlo, tapecírunky, stropnice, volant (multifunkční), výdechy ventilace, roleta do kufru/plato, zpětné zrcátko, kastlík spolujezdce, panely sloupků (plasty do interiéru), vnitřní obložení, rámeček řadící páky, sluneční clona (clonítko), středový tunel (loketní opěrka), kryt motoru, přední nárazník, zadní nárazník, držáky nárazníku, levý blatník, pravý blatník, držáky blatníků, nadkolí (podběhy), dveře přední i zadní, levé i pravé, páté dveře, kliky, zámky/zámek, mechanismus stahování oken (stahovačka), sklo/okno, kapota, maska, stěrače, víčko nádrže, sada kol (kola), rezervní (dojezdové) kolo, poklice (kryty kol), motor, sání, filtrbox (vzduchový filtr), škrtící klapka, váha vzduchu, turbodmychadlo, držák motoru a převodovky, výfuk, katalyzátor/FAP (DPF) filtr, EGR ventil, náprava/nápravnice zadní i přední, rameno levé i pravé, těhlice, mcperson (mcpherson), tlumiče, světlomet přední levý i pravý, zadní lampa levá i pravá, vstřikovací čerpadlo, vstřiky/vstřikovače, diferenciál/haldex, kardan, poloosa, převodovka, spojka/setrvačník, táhlo řazení (mechanismus), topení, motorek topení, ventilátor topení, kompresor klimatizace (klimakompresor), klimatrubky (potrubí klimatizace), nezávislé topení, tažné zařízení, mechanismus stěračů, zvedák (hever), čerpadlo paliva a další…
Ahoj,
Prodává nádherný Mégane rs r26 f1 team ve velmi dobrém stavu od 01/08 s 106000 km lehce upgradovatelný 4. ruka,
Francouzské vozidlo
předchozí majitel jej vlastnil 10 let
Nikdy nedošlo k nehodě
Budoucí sběratel (rostoucí hodnocení)
Nikdy na okruhu, pouze pro rekreační auto.
Má luxusní kožený interiér (zadní sedadla, obložení dveří, centrální loketní opěrka),
spoiler r26r
Vozidlo velmi dobře udržované včas, i preventivně
Mám všechny faktury Renault od těchto 36000 km (musí chybět první výměna oleje)
Poslední servis proveden 12/2022 (pouze originální díly Renault)
Přední a zadní tlumiče, dorazy
Odvzdušňovací bod 4+ brzdy
Výměna motorového oleje (olejový filtr, kabina)
Výměna oleje v převodovce
Výměna spojky + dvouhmotový setrvačník + kapalinový čistič (po problému s axiálním ložiskem)
Nové zadní kotouče
Nové přední a zadní brzdové destičky DS 2500
2 nové spouštěcí karty (známá závada u těchto karet)
Distribuce provedena na 90 000 km v roce 2020 (rozvodový řemen, příslušenství, vodní čerpadlo, válečky)
Vozidlo má 1,5 stupeň:
-Madac sportovní a tlumičový katalyzátor
-Velkoobjemový kovaný výměník
- Kovaný vnější vypouštěcí ventil
-KN vzduchový filtr
-Mapování motoru Dijon Auto Racing
-Přední a zadní destičky Ferrodo DS 2500
- Přední kotouče Clio cup
-Letecké hadice ve 4 rozích
Žádné náklady
Najeto 144 xxx km
55 kW, r.v. 2006
Jsme druzí majitelé (1.majitel důchodce)
Kompletní servisní historie, serviska, faktury, fotky....
Na autě se od koupi (99 xxx km) dělalo:
Svíčky
Vzduchový filtr
Cívka
Kabely ke svíčkám
Senzor klikové hřídele
Svíčky
Baterie
Svorky na kabely
Lambda Sondy před i za katem
(TO VŠE KVŮLI STARTŮM VIZ. NÍŽE - NEPOMOHLO)
+ V autě každých 7.000 km nový olej
VÝHODY:
-10 měsíců starý LPG systém (nová přestavba)
STAG Q Box + Válcová (Boiler) 50kg bomba v kufru
-10 měsíců tažné zařízení
VŠE V TP
ZÁVADY:
-Auto za studena chcípá, škube, nedrží volnoběh, kolísá. Po ohřátí vše ok. Tlaky motoru Ok. Motor vevnitř čistý a zdravý.
-Blbnou stěrače (pravděpodobně zatuhnutý mechanismus nebo motor stěračů - motorek přidám k autu, je koupený)
-Auto bouchnuto lehce na předek (Maska 200 Kč, levý blatník - dám k vozu, nárazník)
-Lehce prasklý levý zadní blatník
Vše vysvětlím po telefonu a zdůrazňuji, že je vše zohledněno v ceně! (Prodáváme za cenu koule a LPG)
Pouze volat, na SMS nereagujeme a na emaily reagujeme pomalu.