Výkladový lexikon pojmů tržní ekonomiky a Škola marketingu
Kategorie:
Hobby, odborné knihy
Výkladový lexikon pojmů tržní ekonomiky
Autor: Josef Vlček
Základní přehledné vysvětlení významů pojmů užívaných ve světě financí a podnikání.
Žánr: Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno: 1992, Victoria Publishing
Vazba: vázaná, omyvatelná
Počet stran: 215 s. : grafy, schémata ; 24 cm
Stav: perfektní, pěkný
Cena: 65,-
Poštovné: doporučený dopis 65,-Kč
Osobní převzetí: zdarma
Podívejte se prosím také na mé další nabídky.
Škola marketingu - Malcolm H.B.McDonald, Peter Moris
Kniha autorské dvojice Donald-Morris je svým způsobem unikátní. Jde o ekonomický komiks, který názorně a srozumitelně vysvětluje všechny základní pilíře marketingově orientovaného podniku. To však nijak nesnižuje její odbornou hodnotu. Kniha může být dobrou učebnicí pro každého, kdo s marketingem teprve začíná, uvítá ji ale i zkušený manažer působící v oboru už roky.
Název: Škola marketingu - ilustrovaný průvodce pro manažery
Autor: Malcolm H. B. Mac Donald a Peter Morris
Vydání: 1. Praha
Nakladatel: J. Kanzelsberger
Rok vydání: 1992
Počet stran: 103 s.
Stav: dobrý, listy pevně drží
Cena: 65,-
Poštovné: obyčejný dopis 35,- Kč,
doporučený dopis 69,-Kč (i zásilkovna)
Osobní převzetí: zdarma
Podívejte se prosím také na mé další nabídky.
Při nákupu obou knih jedno poštovné (65,-Kč).
Autor: Josef Vlček
Základní přehledné vysvětlení významů pojmů užívaných ve světě financí a podnikání.
Žánr: Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno: 1992, Victoria Publishing
Vazba: vázaná, omyvatelná
Počet stran: 215 s. : grafy, schémata ; 24 cm
Stav: perfektní, pěkný
Cena: 65,-
Poštovné: doporučený dopis 65,-Kč
Osobní převzetí: zdarma
Podívejte se prosím také na mé další nabídky.
Škola marketingu - Malcolm H.B.McDonald, Peter Moris
Kniha autorské dvojice Donald-Morris je svým způsobem unikátní. Jde o ekonomický komiks, který názorně a srozumitelně vysvětluje všechny základní pilíře marketingově orientovaného podniku. To však nijak nesnižuje její odbornou hodnotu. Kniha může být dobrou učebnicí pro každého, kdo s marketingem teprve začíná, uvítá ji ale i zkušený manažer působící v oboru už roky.
Název: Škola marketingu - ilustrovaný průvodce pro manažery
Autor: Malcolm H. B. Mac Donald a Peter Morris
Vydání: 1. Praha
Nakladatel: J. Kanzelsberger
Rok vydání: 1992
Počet stran: 103 s.
Stav: dobrý, listy pevně drží
Cena: 65,-
Poštovné: obyčejný dopis 35,- Kč,
doporučený dopis 69,-Kč (i zásilkovna)
Osobní převzetí: zdarma
Podívejte se prosím také na mé další nabídky.
Při nákupu obou knih jedno poštovné (65,-Kč).

Podobné inzeráty

Úplně nová, nerozbalená, nečtená.
Kontakt prosím e-mailem (fomulář pod inzerátem). Je možné osobní převzetí v Oslavanech, Zásilkovna (80 kč), Balíkovna (75 kč).
Popis:
V knize „Tvorba vydělávajícího webu krok za krokem” se dozvíte, jak vybudovat úspěšný výdělečný web. Celá kniha je koncipována pro úplného začátečníka. Stojí za ní affiliate síť Dognet, která na Slovensku, v Čechách a v dalších evropských krajinách provozuje už více jak 7 let stovky affiliate kampaní. Nemusíte o online marketingu, reklamě či programování vědět vůbec nic. Kniha vás provede základy tak, abyste dokázali začít hned.
V knize najdete postup, jak vytvořit stránku a obsah, jak získat návštěvnost a hlavně, jak na tom vydělat. Nechybí ani vysvětlení všech pojmů. Texty kontrolovali a usměrňovali desítky odborníků na online marketing ale i běžní lidé. Všechno proto, abychom na nic nezapomněli a témata vysvětlili opravdu pro běžného smrtelníka. Pro čtenáře knihy je připravená i speciální online sekce, která kniha obsahuje a další desítky návodů a příkladů, které vám konkrétně ukážou, jak na to.
Affiliate síť Dognet vydala už několik úspěšných titulů o tvorbě webu a online marketingu. Právě tato kniha je ale pro úplné začátečníky, které chce dovést k tvorbě webu a vydělávání odkudkoliv a kdykoliv. Ať se vám kniha líbí. Toto je návod, jak vytvořit výdělečnou webstránku. Krok za krokem.

Anglicko-český výkladový slovník výpočetní techniky, autor O. Minihofer, rok vydání 1990; přehnutý růžek desek, cca uprostřed knihy povolená vazba (listy ale drží pohromadě), jinak dobrý stav

Nová kniha od Aleny Vondruškové. Výkladový slovník historických pojmů, které upadají do zapomnění. Popisy doloženy barevnými fotografiemi. P.c. 380,- Kč.

101 klíčových pojmů z oblasti informačních technologií
- druhé, akt.vydání
- SAP 2005
- překlad: Michaela Škultéty
Cena; 90 Kč