Výfuk Cat-Back Koncový tlumič Nissan 350Z
Kategorie:
Tuning
Dobrý den, nabízím koncový tlumič z Nissan 350Z. Tlumič jsem původně kupoval s tím, že odřežu koncovky a použiju dál, ale už to realizovat nebudu.
Inzerát platí do smazání.
Inzerát platí do smazání.
Podobné inzeráty
Nabízím nový kratší stálý převod pro Nissan 350Z a 370Z (Infinity G35 / G37 ). Jedná se o originální Nissan díl, převod 3.91 a 4.36 (jednotná cena 19 990Kč). Převod 4.11 za 27 990Kč. Neváhejte mě kontaktovat, jaký převod bude optimální pro Vaše využití.
Skvělý poměr cena vs výkon. Znatelný nárust dynamiky bez poklesu maximální ryhlosti (seriová převodovka je opravdu dlouhá, proto po zkrácení maximálka zůstáva).
3,91 4,08 4,36
Prodám originální stálý převod 3.538 z Nissanu 350Z. V perfektním stavu, vyndáno z 2008 350Z HR s nájezdem 45000km. Kompatibilní i s 370Z (diferenciál R200).
K vidění u Dobříše (40km jižně od Prahy) nebo mohu poslat na dobírku. Volejte, ne sms. Inzerát platí do smazání.
Predám nové UEL zvody 490 € + nový 2.5" cat-back 599 €. Sedí na všetky Subaru BRZ a Toyota GT86 nezávisle od roku výroby.
Nabízím k prodeji nový kratší stálý převod Z1 Motorsports 4.08 do diferenciálu R200 - Nissan / Infiniti - 350Z, 370Z, G37, G37, FX35, FX45.
Prodám nový lamelový samosvorný diferenciál OS Giken Superlock 1.5Way pro Nissan 350Z a 370Z (všechny ročníky). Na nabízený diferenciál se vztahuje záruka.
Agresivni na svezení, ale komfortni na běžné ježdění. Díky speciální patentové konstrukci- Lock timing progresivně dochází až k 100% zamknutí špéry. Při malém zatížení má malou svornost (=komfortní na běžné ježdění, vyšší životnost), se zvyšující zátěží se rychle a progresivně zamyká až na 100%. Celá konstrukce je hi-tec ( chytrá konstrukce umožňuje použít až dvojnásobný počet lamel (až 28 lamel), než konkurenční LSD, =vyšší výkon a delší životnost, monoblock konstrukce skříně diferenciálu, všechny komponenty mají speciální povrchovou úpravu- chemicko-tepelné zpracování pro maximální životnost, kovaná kola, odpadá komplikované zajíždění jako u jiných lameláků, odlehčená konstrukce, vhodný i na běžné ježdění, většina konkurenčních LSD není vhodná-vydávají různé pazvuky).
Standardní nastavení vyhovuje většině uživatelů. Je možnost individuálního nastavení (přechod z 1.5 Way na 2Way, změna předpětí a negativního předpětí, TCD- hi-tec úprava lamel, aktivace/deaktivace některých lamel, jiný úhel ramp. Lze nastavit jak moc a jak rychle se zamkne při akceleraci a deakceleraci. Speciální nastavení pro drift, okruhové ježdění atd.)
Pokud máte VLSD, pro instalaci je potřeba 1x kratší příruba ( +4 300Kč navíc k ceně). Open diff ji nepotřebuje.
Více o OS Giken v příloze v odkazu.
lsd drift drifting kaaz mfactory cusco quaife drexler