inzerce, prodej, prodám, bazar

výdejní stojan adast hefa bočnice

Kategorie: Náhradní díly

stav foto
výdejní stojan adast hefa bočnice
Podobné inzeráty
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400 Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci. Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu. Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu. Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat. Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání. Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy. Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky. Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu. Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
HLINÍKOVÉ PŘEHRAZOVAČE / BOČNICE / ROZPĚRNÉ TYČE
Prodám hliníkové přehrazovače mezi bočnice / rozpěrné tyče a bočnice. 6 ks přehrazovačů, stavitelná délka na 2400-2700mm. Bočnice 4ks 227x10, 8ks 250x10, 1ks 227x16. Cena uvedena za vše, více info tel.: 7.3.0.8.7.0.6.2.6.
Různé druhy výřezových dílů - bočnice, prahy...
Různé druhy výřezových dílů - bočnice, prahy... 1x L.Z. bočnice i s částí prahu na ŠKODA Octavia III. Sedan - Cena je 6000Kč 1x L.Z. Bočnice na ŠKODA Octavia II. Sedan - Cena je 4000Kč 1x L. práh na ŠKODA Octavia III. - originál úplně nový, ještě zabalený - č. d. 5E5 809 601 C - Cena je 3800K 1x L. rám na ŠKODA Citigo - Cena je 4500Kč Předání - Praha , Kladno, Beroun.. po domluvě mohu někam dovézt
Stojan na převoz motocyklu. Novy kvalitní
Stojan na převoz jakéhokoliv motocyklu. Stojan určen k přepravě motocyklu v dodávce- vozíku apod. Stabilní stojan. Stojan nový nepouzity.Možnost osobního předání Benešovsko- Praha a nebo zaslat poštou
Nástavba valník z vozu Iveco Daily 6,5t
Prodám zachovalou valníkovou nástavbu původně z Iveco Daily IV o celkové hmotnosti 6,5tuny. Nástavba má 3x otevírací hliníkové bočnice, podlahu v jednom kuse z voděodolné překližky, přední vysoké čelo se síťovým průhledem z kabiny a kotevními úchyty. Bočnice jsou vysoké 55 cm a mají na sobě po celé venkovní délce uchycení na síť gumicuk, plachtu. Rozměry korby jsou šířka 230cm, délka 460 cm. Spodní rám nástavby (který se umisťuje na šasí vozidla) má vnější šířku 86cm, vnitřní šířku 74cm a je vysoký 28 cm k podlaze nástavby. K nástavbě jsou plastové blatníky a podjezdové bočnice. Nosnost 3-4 tuny, vlastní váha 500-1000kg. Možnost dovozu. Prodáváno je to samozřejmě bez auta, na kterém je to vyfocené ;-) Může pasovat také na vozidla do 7.5 tuny jako Mercedes, Avia, Daewoo, Man, Mitsubishi Fuso Canter, Nissan Cabstar. Možné použít jako vršek pro kontejner. Také může posloužit jako základ pro přívěs, vlek (kára) za traktor nebo malotraktor (Zetor, Iseki, Kubota, Yanmar 4x4 apod.)
Bočnice 1190 ADVENTURE, 990 SMT
Levá bočnice 1190 ADVENTURE stříbrná 1200kč Pravá bočnice 990 SMT stříbrná 1000kč Plexi už není. Všechny díly lehce škráblé viz. foto Dohoda jistá.