Vstřikovací Trysky VAG 1.9 TDI PD + 200% DSLA150P1043
Kategorie:
Tuning
Standardní tryska DSLA150P1043 (referenční číslo) je instalována v motorech 1.9TDI o výkonu 130-160 k se 4 válci.
Tato nabízená tryska je založena na vstřikovači (referenční číslo) DSLA150P1043 , ale s jedním průtokem paliva zvýšeným o 200 % .
Hodí se plug and play pro motory PD TDI se 2 ventily na válec od VAG Group
To by bylo: 1.2TDI, 1.4TDI, 1.9TDI, 2.0TDI, 2.5TDI, 5.0TDI
Za předpokladu průměrné hodnoty 150 koní se 4 válci pro standardní variantu trysky můžete s touto tuningovou vstřikovací tryskou dosáhnout dobrého zvýšení výkonu.
Tryska je nová, v originálním balení a v OEM kvalitě!
Tato nabízená tryska je založena na vstřikovači (referenční číslo) DSLA150P1043 , ale s jedním průtokem paliva zvýšeným o 200 % .
Hodí se plug and play pro motory PD TDI se 2 ventily na válec od VAG Group
To by bylo: 1.2TDI, 1.4TDI, 1.9TDI, 2.0TDI, 2.5TDI, 5.0TDI
Za předpokladu průměrné hodnoty 150 koní se 4 válci pro standardní variantu trysky můžete s touto tuningovou vstřikovací tryskou dosáhnout dobrého zvýšení výkonu.
Tryska je nová, v originálním balení a v OEM kvalitě!
Podobné inzeráty
Propojovací kabel pro připojení a rychlou komunikaci běžného počítače nebo notebooku s automobilem. Na straně PC je USB konektor a na straně vozidla je standardní 16ti pinový OBDII konektor J1962. POZOR! pro práci s počítačem je třeba nainstalovat USB ovladače (součástí dodávky). Výrobek je velmi precizní, konektory jsou lité a přesně pasují, kabel je velmi odolný. Jedná se o špičkový tovární výrobek pro profesionální použití, nejde tedy o žádnou "domácí" výrobu! Inzerát je AKTUÁLNÍ a platí do SMAZÁNÍ. Nové a nepoužité zboží. Více na
Odpovídá normě ISO 9141-2 a 14230. Díky tomuto zapojení lze kabel používat se softwarem VAG-COM až do verze 4.09 jakož i hardwarově náročnými programy pro diagnostiku celého vozu - např. diagnostiku motoru, nastavení servisních intervalů, airbagů, imobilizéru, opravit kontrolu oleje, sledovat parametry auta během jízdy, adaptovat nové elementy v autě, při větší praxi také drobný CHIP-TUNING atd.
POPIS:
- Vhodné pro vozidla: VW / Audi / Škoda / Seat / + většinu evropských a asijských vozů s podporou OBDII nebo EOBD od cca roku 1995
- Funguje s programem VAG-COM až do verze 4.09
- Elektronická ochrana proti porouchání počítače auta i diagnostikujícího počítače
- Komunikace: 2x K-line, které umožní diagnostiku taktéž novějších modelů aut
- Připojení: USB port
- Vozidlo: OBDI/OBDII - ISO9141-2/ISO14230 se std. 16pinovým konektorem J1962
- Délka kabelu: cca 2m
- USB 2.0 - Plug and Play (kompatibilní s USB 1.1)
- Kompatibilní Windows 98 / Me / 2000 / XP
BALENÍ OBSAHUJE:
- Diagnostický kabel
- CD s ovladači
VHODNÝ SOFTWARE:
Pro vozy VW / Audi / Škoda / Seat:
- VAG-COM by RossTech - verze 0.81 až 4.09 - nepoužívejte USB verzi programu!
- VDS pro DOS
- VDS Pro
- Audi-VW Tool by BaumTools
- IVScan
- VAG by A. Kruk
- DIAGRA
a dále mnoho programů pro reset crach-dat airbagů, nastavení tachometrů, hledání kódu imobilizéru, jako jsou např.:
- VAG DashTool by Gopel
- VDS pro DOS
- Bosch AirbagTool
- VAG EEProm Programmer
- C66 (Alfa) VDO Diagnostic pro DOS
- C86 (Alfa) VDO Diagnostic pro DOS
- Immoreader
Pro ostatní OBDII kompatibilní vozy:
- OBD Tool by BaumTools
- Vehicle Explorer
- ScanTool () a další...
Standardní DSLA152P1287 (srovnávací číslo) Tryska je u továrních motorů 2.0TDI 16V instalována s 136-140PS.
Tato nabízená tryska je založena na (srovnávací číslo)vstřikovači DSLA152P1287, ale s průtokem paliva zvýšeným o 35 %.
Hodí se plug and play na motory 2.0TDI 16V s tryskou čerpadla TDI se 4 ventily na válec od skupiny VAG
Je speciálně navržen pro zvýšení výkonu.
Dodatečná optimalizace map a „více vzduchu“ mohou také zlepšit výsledek (není součástí této nabídky).
Prosím, dávejte pozor: Existuje velké množství motorů 2.0TDI s 8 ventily. Tato tryska se tam nehodí! Na to máme připraveny další trysky.
Nejlepším způsobem, jak zjistit, zda máte 16V motor, je použít níže uvedený kód motoru.
Nabízíme i jiné úrovně výkonu, podívejte se prosím do obchodu!
Tryska je nová, v originálním balení a v OEM kvalitě!
Montáž pro následující vozidla:
Audi:
A3 2.0TDI (Typ 8P) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2008
A3 2.0TDI (Typ 8P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Mitsubishi:
Grandis 2.0 Út-D 100KW / 136PS - Bj. 2005-2010
Grandis 2.0 Út-D 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Lancer 2.0 DI-D (Typ CX / CY / CZ) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Outlander 2.0 DI-D (Typ CW) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2010
Sedadlo:
Altea 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Altea 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2011
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2006-2009
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2011
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2012
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2009
Škoda:
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2010
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2010
Superb 2.0TDI (Typ 3T) 103 kW / 140 PS - Bj. 2008-2010
VW:
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2009
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2008
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Passat 2.0TDI (Typ B6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Touran 2.0TDI (typ 1T) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2010
Touran 2.0TDI (typ 1T) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2010
Vhodné pro následující vstřikovače:
0414401
0414402
0414403
0414404
0414453
0414454
Vhodné pro následující kódy motoru:
AZV, BKD, BLB, BNA, BRE, BRF, BKP, BVG
Doba dodání do 5 pracovních dnů
Standardní DSLA152P1287 (srovnávací číslo) Tryska je u továrních motorů 2.0TDI 16V instalována s 136-140PS.
Tato nabízená tryska je založena na (srovnávací číslo)vstřikovači DSLA152P1287, ale s průtokem paliva zvýšeným o 50 %.
Hodí se plug and play na motory 2.0TDI 16V s tryskou čerpadla TDI se 4 ventily na válec od skupiny VAG
Je speciálně navržen pro zvýšení výkonu.
Dodatečná optimalizace map a „více vzduchu“ mohou také zlepšit výsledek (není součástí této nabídky).
Prosím, dávejte pozor: Existuje velké množství motorů 2.0TDI s 8 ventily. Tato tryska se tam nehodí! Na to máme připraveny další trysky.
Nejlepším způsobem, jak zjistit, zda máte 16V motor, je použít níže uvedený kód motoru.
Nabízíme i jiné úrovně výkonu, podívejte se prosím do obchodu!
Tryska je nová, v originálním balení a v OEM kvalitě!
Montáž pro následující vozidla:
Audi:
A3 2.0TDI (Typ 8P) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2008
A3 2.0TDI (Typ 8P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Mitsubishi:
Grandis 2.0 Út-D 100KW / 136PS - Bj. 2005-2010
Grandis 2.0 Út-D 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Lancer 2.0 DI-D (Typ CX / CY / CZ) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Outlander 2.0 DI-D (Typ CW) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2010
Sedadlo:
Altea 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Altea 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2011
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2006-2009
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2011
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2012
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2009
Škoda:
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2010
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2010
Superb 2.0TDI (Typ 3T) 103 kW / 140 PS - Bj. 2008-2010
VW:
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2009
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2008
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Passat 2.0TDI (Typ B6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Touran 2.0TDI (typ 1T) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2010
Touran 2.0TDI (typ 1T) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2010
Vhodné pro následující vstřikovače:
0414401
0414402
0414403
0414404
0414453
0414454
Vhodné pro následující kódy motoru:
AZV, BKD, BLB, BNA, BRE, BRF, BKP, BVG
Doba dodání je do 5 pracovních dnů.
Standardní DSLA152P1287 (srovnávací číslo) Tryska je u továrních motorů 2.0TDI 16V instalována s 136-140PS. Tato nabízená tryska je založena na (srovnávací číslo)vstřikovači DSLA152P1287, ale s průtokem paliva zvýšeným o 100 %. Hodí se plug and play na motory 2.0TDI 16V s tryskou čerpadla TDI se 4ventily na válec od skupiny VAG
Je speciálně navržen pro zvýšení výkonu.
Dodatečná optimalizace map a „více vzduchu“ mohou také zlepšit výsledek (není součástí této nabídky).
Prosím, dávejte pozor: Existuje velké množství motorů 2.0TDI s 8 ventily. Tato tryska se tam nehodí! Na to máme připraveny další trysky.
Nejlepším způsobem, jak zjistit, zda máte 16V motor, je použít níže uvedený kód motoru.
Nabízíme i jiné úrovně výkonu, podívejte se prosím do obchodu!
Tryska je nová, v originálním balení a v OEM kvalitě!
Montáž pro následující vozidla:
Audi:
A3 2.0TDI (Typ 8P) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2008
A3 2.0TDI (Typ 8P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2008
A4 2.0TDI (Typ B7) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
A6 2.0TDI (Typ C6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Mitsubishi:
Grandis 2.0 Út-D 100KW / 136PS - Bj. 2005-2010
Grandis 2.0 Út-D 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Lancer 2.0 DI-D (Typ CX / CY / CZ) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2010
Outlander 2.0 DI-D (Typ CW) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2010
Sedadlo:
Altea 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Altea 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2011
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2006-2009
Altea XL 2.0TDI (typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2006-2011
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Leon 2.0TDI (Typ 1P) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2012
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2009
Toledo 2.0TDI (Typ 5P) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2009
Škoda:
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 100KW / 136PS - Bj. 2004-2010
Octavia 2.0TDI (Typ 1Z) 103KW / 140PS - Bj. 2004-2010
Superb 2.0TDI (Typ 3T) 103 kW / 140 PS - Bj. 2008-2010
VW:
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2009
Golf 5 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2008
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2009
Golf PLUS 2.0TDI (typ 5M) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 100KW / 136PS - Bj. 2005-2008
Jetta 2.0TDI (typ 1K) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Passat 2.0TDI (Typ B6) 103KW / 140PS - Bj. 2005-2008
Touran 2.0TDI (typ 1T) 100KW / 136PS - Bj. 2003-2010
Touran 2.0TDI (typ 1T) 103KW / 140PS - Bj. 2003-2010
Vhodné pro následující vstřikovače:
0414401
0414402
0414403
0414404
0414453
0414454
Vhodné pro následující kódy motoru:
AZV, BKD, BLB, BNA, BRE, BRF, BKP, BVG
Doba dodání je do 5 pracovních dnů.
kabel VAGKKL + FIAT ECUSCAN FT232RL Vag se 4cestným spínačem VAG KKL 409 FT232RL Chip vč. CD
Pošlu jej balíkovnou za 65,- Kč, nebo zásilkonvou za 79,-Kč. Možno i na dobírku za 84,- Kč balíkovnou, ale při platbě poštovného předem.
Osobní předání v Berouně, nebo Praze Barrandov.
Kabel používaný pro 4 způsoby přepínání na různé ECU přístup:
Pozice 1 = ECU motoru (čtení / vymazání poruchy motoru)
Pozice 2 = ECU airbagu (čtení/odstranění selhání airbagu)
Pozice 3 ECU = ABS (čtení / vymazání chybového kódu)
Pozice 4 = ESP ECU (čtení / vymazání opravené závady)
Jak používat:
1. Připojte kabel zástrčky k počítači / notebooku
2. Nainstalujte ovladač kabelu (dostupný na CD)
3. Vytvořte další sadu diagnostického softwaru
Pro diagnostiku VAG nastavte spínač na ECU
5. Zapojte kabel konektoru OBD a propojte s autem
6. Diagnostické softwarové produkty používané pro připojení
Balíček obsahuje:
1 * diagnostický kabel obd2
1 * DVD SW
Pro 1.9 TDi motory s rotačním čerpadlem koncernu ŠKODA, VW, AUDI, SEAT
AHU,AGR,ALH,AFN,AVG,AHF,ASV
maximální průtok paliva
optimalizovaný rozprach paliva
precizní zpracování
průměr děr trysky 0,260mm
jehla trysky potažena super tvrdým DLC (DIAMOND LIKE CARBON coating)
díky sníženému tření vyšší rychlost pohybu jehly
určeno pro individuální přestavby nebo závodní účely
Potenciál až 260 koní.
Jedná se o kvalitní trysky od ověřeného výrobce. Na trysky je poskytnuta záruka