Vojenské vozidlo, obrněný transportér OT-64, SKOT
Kategorie:
Ostatní značky
Obrněný transportér OT-64, SKOT, v.č. T18192021.
Nepojízdný. Vyřazené v nefunkčním stavu z AČR. Registrace SPZ ani TP vozidlo nemá. Zaevidovaný u policie ČR jako bezpečnostní materiál tř. 5
Prodej probíhá transparentně formou elektronické anglické aukce.
Více informací najdete zde:
Nepojízdný. Vyřazené v nefunkčním stavu z AČR. Registrace SPZ ani TP vozidlo nemá. Zaevidovaný u policie ČR jako bezpečnostní materiál tř. 5
Prodej probíhá transparentně formou elektronické anglické aukce.
Více informací najdete zde:
Podobné inzeráty
Obrněný transportér OT-64, věžový, v.č. R090188R2.
Vozidlo, bývalý radiovůz, bez vnitřního vybavení. Motor s převodovkou není ve vozidle, je odmontován, nachází se ve skladu. Chybí jedno kolo. Registrace SPZ ani TP vozidlo nemá, vyřazené v nefunkčním stavu z AČR. Zaevidovaný u policie ČR jako bezpečnostní materiál tř. 5
Uvedená cena je vyvolávací.
Prodej probíhá transparentně formou elektronické anglické aukce. Více informací najdete na
Obrněný transportér OT-64, věžový, v.č. T070016R2.
Vozidlo vizuálně kompletní, nefunkční motor s převodovkou není ve vozidle, je odmontován, nachází se ve skladu. Částečně započata renovace. Zaevidovaný u policie ČR jako bezpečnostní materiál tř. 5
Uvedená cena je vyvolávací.
Prodej probíhá transparentně formou elektronické anglické aukce. Více informací najdete na
Prodám Subaru Impreza 2.0 92 kW, 2005, 159 000 km. Vozidlo je bez zásahu tunera nebo domácího kutila. Z viditelné koroze se zatím lehce klube pouze levý lem viz fotografie. Prahy a další náchylné části karoserie jsou zdravé. Motoricky je vozidlo zcela bez problému: Motor za 10000 km spotřebuje méně než litr oleje. Katalyzátor není vykotlaný, lambda sonda je na svém místě, nikdo se nepokoušel přidávat kW závodním volantem z Globusu a ani ložiska v kolech nepamatují skoky a drifty na polních cestách ještě z dob, kdy Rumunsko vstupovalo do EU. Proto, ač mnoho hlubokých znalců motorismu tvrdí, že je to u Subaru normální, nesvítí kontrolka emisí, ABS, ani airbagu. STK do 9/2024.
Výbava je standardní: Automatická jednozónová klimatizace, všechny okna v elektrice, centrální zamykání na DO, pětistupňová manuální převodovka s redukcí, permanentní pohon všech kol, autorádio s CD a kazetovou mechanikou (vše funkční a displej nevysvícený). Dané provedení nemá přední mlhová světla.
Plusy:
• Na podzim nová přední ramena, čepy a ošetřena přední nápravnice. Před rokem měněny náplně v převodovce a obou diferenciálech.
• K vozidlu jsou letní i zimní pneu ve velmi dobré kondici spolu se dvěma sadami originálních hliníkových kol.
• Na podvozku instalovány nerezové kryty motoru a zadního diferenciálu.
• Vozidlo má krásný sportovní interiér - nevím, zdali je předchozími majiteli přehozený z WRX, nebo jde o originální limitovanou edici, ale vzorek prošívání předních sedadel, zadních sedadel i dveří se shoduje a jedná se o originální Subaru díly.
• Vozidlo má před několika lety měněny tlumiče, test na podzim vyšel na 100%, výborné jízdní vlastnosti.
Známé mínusy:
• Netěsnost systému klimatizace – nezjišťoval jsem, zdali je vadný chladič, nebo je to jen nějaká prkotina. Nutno dořešit.
• Na začátku zimy jsem měl s vozidlem čelní nehodu. Koupil jsem kapotu a nárazník „v barvě“, ale je to jiný odstín. Nechám na novém majiteli, zdali to nebude řešit, vyřeší karbonovou fólií, anebo třeba stejně pro design sežene kapotu s nasávačem. Rozbitý původní nárazník ve stylu WRX STI mám schovaný a mohu dát k vozu. Šikovný kutil jej může ještě opravit.
Důvod prodeje:
Auto jsem koupil před rokem pro přítelkyni. Během zimy dostala nový služebák. Jako hlavní auto máme Levorga, a tak Impreza už měsíc v podstatě jen zabírá parkovací místo a počítá šrámy na sídlišti. V aktuální životní situaci je pro nás třetí auto nesmysl a v plánované budoucnosti přítelkyně uvítá spíše něco nudnějšího, ale zánovního.
Závěrem bych rád ještě zdůraznil, že vozidlo prodávám. Vozidlo tedy přenechávám na základě přepisu a kupní smlouvy za peníze v hotovosti, nebo okamžitým převodem. Nemám zájem o komisní prodej autobazaru a nejsem poskytovatel úvěru. Uvítám, pokud naše komunikace může začít frází jako "Dobrý den, mám zájem o Vaše vozidlo. Máte jej ještě k dispozici?", nikoliv "Auto mas jeste? Chci moc ale ted mam 20". Děkuji.
TEL- 915115
-LAND ROVER REELANDER
-2.0 TD4 DIESEL
-Rok výroby 2004
-PŮVOD ČR
-1 MAJ.
-STK 02/2024
-Najeto 586 637 KM
-Servisní knížka
-2x klíče
Vozidlo v plně funkčním stavu, je po prvním majiteli který kupoval auto nové. Vozidlo je hezky vybaveno, má manuální převodovku, pohon 4x4, nízkou spotřebu nafty, vysoký posed. Vozidlo vyžaduje drobné investice a je vhodné spíše jako dělník pro někoho kdo ho využije v lese nebo na horách atd. Má horší studené starty, myslím že bude načlý vstřik na 4 válci ale když auto běží tak už běží hezky. Vozidlo má vadu karoserie v podobě oloupaného průhledného laku na několika dílech. Vozidlo je bez zásadní koroze a mechanicky v dobrém stavu, nápravy pevné a bez vůlí, vše el. funguje. Původní majitel s ním cestoval po EU a kilometry jsou najeté spíše po dálnici. Když už na auto budete volat tak si prosím uvědomte že vozidlo má něco najeto a je prodáváno hluboko pod jeho tržní cenou, děkuji.
Výbava:
ABS, klimatizace, servisní knížka manuální převodovka 5 kvalt, centrální zamykání, imobilizér, posilovač řízení, 6 airbag, venkovní teploměr, držáky na pití, el.zrcátka, el.okna, nezávislé topení webasto, kožené sedadla, vyhřívané zadní okno a další...
Offroad.
Pro více informací volejte.
Rok: 5/2018
Palivo: diesel
Objem motora: 2 993 cm³ (3 l)
Počet km: 59 600 km
Výkon motora: 183 kW (249 PS)
Prevodovka: 8-st. automatická
Pohon: 4x4
Farba: biela
Karoséria: SUV / Off-road
Počet dverí: 5
Miest na sedenie: 5
Norma emisií: Euro 6 Vozidlo je servisované ma servisnú históriu Vozidlo je dobrom technickom stave aj po vizuálnom. Vozidlo bolo udržiavané a starané Vozidlo je cena 55499€ s DPH a cena bez DPH je 46300€ vozidlo by bolo predavané cena bez DPH Vozidlo je na Slovensku Bratislava