Vodne piskovane dily
Kategorie:
Veteráni
Opiskuji prelestim
Podobné inzeráty
Dobrý den měl bych tu na prodej 1 válec 70ccm
Kompletní sada
Válec 70ccm 2kanal
Hlava upravena pro válec 70ccm
Nová pístní sada
Pist kroužky těsnění saigrovky čep pozdro 1 krát pro klasickou ojnici 1x pro crk nové štefty sání
Válec i hlava pískované balotinou
Prodám zduvodu upuštení od projektů motoru 70ccm
Prodám rámečky parabol, pískované a epoxidový základ. Jeden i v černé barvě.
Cena za kus.
Zůstali z renovace .
Vozidlá dlho stali, ale pred zakonzervovanim boli pojazdne. preto to bude treba spojazdnit čo je 2-3 hodinová atrakcia . Cena je 32000€/kus .
Vyprošťovací tank VT-55A je speciální obrněné pásové vozidlo postavené na podvozku tanku T-55A. Je určen zejména k vlečení havarované nebo poškozené techniky v různých terénních podmínkách, k vyprošťování techniky při různých stupních uváznutí o potřebné tažné síle do 75 MPa.
Pomocí zabudovaného jeřábu je možno zvedat břemena do hmotnosti 1,5 tuny. Další využití VT-55A je při dopravě náhradních dílů do hmotnosti 3 tuny k poškozené technice.
Vozidlo se člení na řidičský, velitelský, navijákový, motorový a převodový prostor. Je vybaveno zařízením na ochranu osádky před účinky ZHN. Osádku tvoří velitel, řidič-mechanik a vazač.
Základní technické údaje
Hmotnost: 35 000 kg
Maximální rychlost: 35 km/h
Maximální vlečná rychlost: 6 až 18 km/h
Jízdní dosah: 100 až 270 km
Maximální úhel stoupání: 17° (při vlečení středního tanku)
Objem palivových nádrží: 840 litrů NM-35
Pásové samohybné súlodie GSP-55
GSP-55 (ГСП – Guseničnyj samochodnyj parom) poznáme z obdobia ČSĽA pod názvom Pásové samohybné súlodie GSP-55. Je to špeciálny samohybný pásový prepravný prostriedok ženijného vojska, určený na zriaďovanie prievozových prepravísk vodných prekážkach s maximálnou rýchlosťou prúdu vody do 2 m za sekundu.
PSS je schopné prepravovať cez vodné plochy tanky, tankové aplikácie a techniku na pásových, prípadne i kolesových podvozkoch.
Pásové samohybné súlodie GSP-55 pozostáva z dvoch samohybných polosúlodí – pravého a ľavého. Každé z nich sa skladá z obojživelného podvozka (nosiča), vyklápacieho (odklápacieho) pontónu a dvojice vyklápacích koľajových rámp nožnicového typu.
Obe polosúlodia sú úplne samostatné, vybavené šesťvalcovým vznetovým motorom 8D6 s maximálnym výkonom 176 kW s priamym vstrekovaním paliva a kvapalinovým chladením.Presun po súši umožňuje pásové hnacie ústrojenstvo. Maximálna rýchlosť vozidla na komunikáciách je 40 km/h a v teréne 18 km/h. Jazdný dosah vozidla je 200 – 300 km. Na dlhšiu vzdialenosť sa PSS dopravujú na podvalníkoch alebo po železnici. Plavbu na vode zabezpečuje v každom polosúlodí dvojica vrtúľ s možnosťou reverzu chodu. To umožňuje veľmi dobré manévrovanie na vode, vrátane otáčania na mieste. Maximálna rýchlosť plavby polosúlodia je 8 km/h. Pásové súlodie GSP-55 sa do pohotovostnej polohy zostavuje na vode.
Osádku súlodia tvorí 6 osôb, t. j. dve trojčlenné osádky polosúlodí.