Věnec z ráfku jízdního kola
Kategorie:
Ostatní cyklistika
Prodám ručně vyrobený věnec z ráfku jízdního kola o průměru 28" ( 70cm ). Lakovaný v barvě champagne, s umělými květy pivoněk, vázanými decentním zlatým drátkem. Vhodné jako dekorace na stěnu či věnec na vrata. Ideální jako dárek např. pro milovnici cyklistiky.
Podobné inzeráty
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu.
Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.
Specifikace:
zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21)
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně)
Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný
LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C
Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem
Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory
Sada náhradních konektorů
Maximální rychlos - až 45 Km/h
Počet otáček: max. 390 rpm
Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.
Hmotnost kola: 7,3 Kg
Hmotnost balení: 11,5 Kg
Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích*
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce.
Řídící jednotka podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru. Kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.
Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.
Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy
Maximální rychlost 25 km/h
Napětí baterie 48V, 36V
Výkon pohonu 750W, 1000W
Hmotnost 7,3 Kg
Volnobněžka Ne
Vestavěná převodovka Ne
Možnost rekuperace Ne
Točivý moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Výkon 750W/36V nebo 1000W/48V
Montážní šířka 100 mm
Napětí 36V / 48V
Magnety 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Průměr 243 mm
Nový, skládací, na 3 kola
Původní cena 18500kč
Nosič kol na tažné zařízení - Atera Strada Vario 3 - pro 3 kola
Největší předností a výhodou tohoto nosiče je možnost jeho složení na minimální velikost, čímž jej lze převážet i v zavazadlovém prostoru menšího vozu. Mezi další patří moderní aerodynamický design a indikátor správné montáže na tažné zařízení. Velmi rychlá montáž, která zabeze pouze 10 vteřin. Upevnění nevyžaduje žádné přednastavení, stačí nasadit na tažné zařízení a jednoduše utáhnout montážní páku. Nosič je perfektně přizpůsobený pro všechny běžné druhy tažných zařízení. Přístup do zavazadlového prostoru vozidla je možný i s naloženými jízdními koly. Zajištěn proti krádeži je jak samotný nosič k tažnému zařízení, tak i samotné kolo v nosiči. Pro uchycení ráfků slouží pevné a kvalitní plastové řemínky. Použitelný je pro většinu jízdních kol, resp. s průměrem rámové trubky 25-80mm. Nosič má vlastní integrované osvětlení s krytem světla. Připojení na 13-pólovou zásuvku. Má pevnou konstrukci z ocele a eloxovaného hliníku, je kompaktní.
Počet jízdních kol: 3 (bez možnosti rozšíření na 4 kola)
Vhodnost pro elektrokola: velmi dobrý
Konstrukce nosiče: výsuvný (i s naloženými koly)
Rozměry: 1160 x 760 x 710 mm
Rozměry složeného nosiče: 640 x 760 x 480 mm
Hmotnost: 20.9 kg
Max. zatížení nosiče: 63.8 kg
Max. zatížení 1 kolejnice: 30 kg
Velikost rámu kola: 16-29"
Šířka pneumatik kola: do 2.4" (možno dokoupení pásku pro pneu až 4")
Průměr rámu kola: 25-80 mm (i atypické profily)
Osová vzdálenost kolejnic (os. vzdálenost mezi rámy kol): 19 cm
Zajištění nosiče a kol proti krádeži
Uchycení jízdního kola za rám a za ráfky
Integrované osvětlení s ochranným krytem světla
El. přípojka: 13-pólová (na 7-pólovou zásuvku lze pomocí redukce 092869)
Základní rám: ocel / eloxovaný hliník
Materiál kolejnic pro jízdní kola: eloxovaný hliník
Nosič je vhodný pro všechna běžná tažná zařízení evropských norem ISO-50X (DIN 74058, ISO 1103)
Homologace pro provoz na komunikacích v ČR i celé EU
V balení:sestavený nosič
Obrázek je ilustrační.Komplet osvědčeného 250W motoru, vypleteného do značkového ráfku Remerx zvolené velikosti, a našeho špičkového akumulátoru SHARK pro montáž do rámu kola. Nyní s oblíbenou řídící jednotkou BASE, integrovanou v doku akumulátoru SHARK. Součástí je nabíječka a příšlapový senzor (určen pro montáž na pravou stranu středu šlapátek, při montáži na levou stranu je zapotřebí použití držáku pro PAS senzor). K přestavbě tedy už žádné další komponenty nebudete potřebovat. Tato sestava je vhodná pro zákazníky, kteří hledají na montáž snadné, kompaktní a poměrně hmotnostně lehké řešení přestavby na elektrokolo. 250W bezkartáčový eletromotor je opatřený volnoběžkou, takže pokud není zrovna využíván, nijak jezdce nepřibržďuje. Jeho dopomoc do kopců je až tak výrazná, že se ani do větších kopců nezadýcháte (samozřejmě pokud nebudete sami chtít). Ideální elektropohon pro cyklisty všeho věku, kteří z nějakého důvodu už potřebují při jízdě pomoci a více se při projížďce kochat, než trápit. Vyrábíme hned několik velikostí a kapacit akumulátoru Shark, takže lze uspokojit široké spektrum požadavků na dojezd kola. Od cca 65km na 11,6Ah verzi až po cca 120km s největší kapacitou 36V/20,4Ah. Akumulátor umístěný uvnitř rámu (je třeba změřit rozměry, zda se do rámu vejde) poskytuje nejlepší možné vyvážení kola a tedy nejlepší jízdní vlastnosti. Součástí je automatická nabíječka 36V/2A a akumulátor (Shark 11,6Ah), který netrpí žádným paměťovým efektem, takže ho lze dobíjet kdykoliv, třeba po každé jízdě. Akumulátor lze velmi snadno z kola sejmout (při přepravě, skladování atd.) Použitá 15A jednotka BASE je velmi agilní a robustní. PAS senzor zabírá velmi jemně a k dispozici je dle displeje až 9 stupňů přípomoci. Díky kompatibilitě s BBS příslušenstvím je k dispozici na výběr množství displejů a příslušenství. Standardně je ke kitu dodávaný základní LCD displej C961. Na výběr je však také displej C965, 500C a 860C. Srovnávač displejů zde. Požadovaný displej si při objednávce lze specifikovat pomoci volby "typ displeje" na kartě tohoto produktu. POZOR, KVŮLI NESOULADU S NORMOU EN15194 NENÍ AKCELERAČNÍ PÁČKA SOUČÁSTÍ BALENÍ. Spolu s brzdovými pákami s odpojovači lze přiobjednat samostatně. Součastí produktu: Brzdové páky NE Objednat? Akcelerační páčka NE Objednat? Podmínky instalace kompletu: Komplet lze namontovat na všechna běžná jízdní kola s průměrem ráfků 20", 24", 26", 27,5" nebo 28" a 29" s pánským rámem (kvůli místu v rámu). Pro dámské rámy zvolte kit BASE s akumulátorem na nosiči. Ližina úchytu akumulátoru se montuje místo cykloláhve. Pokud nejsou nýty pro cykloláhev dostatečně robustní, je vhodné přidat ještě třetí nýt nebo ližinu pojistit kovovými stahovacími pásky. Technické parametry:Řídící jednotka BASE SHARK 36V/250W s příslušenstvímAkumulátor Li-ion 36V SHARK 11,6Ah s nabíječkou Motory na výběr: motor BASE přední, BASE zadní na šroubovací vícekolečko (max. 7-k) nebo kazetový motor 8FUN (až 9-k) Jak zvolit správnou variantu? Přímo na
Prodám dětské kolo Olpran Matty - velmi málo jeté, pouze jednu sezónu. Plně funkční, už sestavené, v krabici k tomu mám přídavná kolečka (ta jsou nejetá, nikdy jsme je nepoužívali, syn se rychle naučil a hned potřeboval větší kolo.
Původní cena 2500 Kč, nechám ho za 1200 Kč (nutné osobní převzetí v Praze, protože bych byl rád, kdybyste si ho osobně prohlédli (občas se nějaký škrábaneček najde, sedlo je na jednom místě odchlíplé - snažil jsem se to nafotit, jednoduše by šlo opravit připevněním svorkou). Pokud by někdo chtěl s dopravou kurýrem, tak by to bylo za 1700 Kč, nutná platba předem na účet nebo přes Revolut a neberu pak zřetel na případné reklamace.
Následuje popis výrobce:
OLPRAN Matty 12", modrá/oranžová
OLPRAN Matty 12", modrá/oranžová je bicykl určený pro děti. Třeba právě pro vaše děti se tak stane kolem, na kterém zažijí svou první vyjížďku.
Rám spoléhá na tradiční ocel, takže mu nejsou cizí vlastnosti jako houževnatost či punc originality u dražších kol.
Na OLPRAN Matty 12", modrá/oranžová se o komfort budou starat leda pneumatiky, gripy a sedlo – plus vaše svaly. Toto kolo je totiž tzv. hardtail (kolo bez odpružení), a tak nemá odpruženou zadní stavbu kola.
Kola tohoto stroje mají průměr 12", který se montuje hlavně u dětských, skládacích, nebo BMX kol.
Základní parametry dětského kola OLPRAN Matty 12", modrá/oranžová
Využití kola Olpran: rekreační
Odolný rám z oceli
Pro příjemný prožitek z jízdy by se měla výška jezdce pohybovat od 90 cm do 110 cm
Nosnost jízdního kola dosahuje až 15 kg
Průměr kol 12"
Hmotnost jízdního kola OLPRAN Matty 12", modrá/oranžová je 6 kg
Svou konstrukcí a vzhledem se hodí pro dítě
Vybavení kola: s pedály, s přídavnými kolečky a s blatníky
PŘESTAVBOVÁ SADA JE KOMPLETNÍ. NEPOTŘEBUJETE ŽÁDNÉ DALŠÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ.
Nová řídící jednotka umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 36V baterie je nominální výkon motoru 500 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat.
VÝHODY SADY:
multifunkční, podsvícený LCD displej, který kromě informací o jízdě, zobrazuje aktuální spotřebu energie (W), napětí baterie (V) a další…
možnost aktivace nebo deaktivace tempomatu
L+P brzdová páka e-brake se spínačem, díky kterému můžete okamžitě vyřadit motor z provozu
variabilita přestavby (kola, koloběžky, tříkolky)
bezúdržbová, robustní a odolná konstrukce motoru
možnost přepletení do ráfku 20"-28" (ve specializovaném servisu)
na motor je možné namontovat brzdový kotouč
DÉLKY KABELŮ:
displej: 300 mm
brzdy: 400 mm
akcelerátor: 400 mm
napájecí kabel (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z kontroleru): 1200 mm
kabel motoru (z motoru): 350 mm
připojení hlavního kabelového svazku: 170 mm
hlavní kabelový svazek: 1100 mm
kabel senzoru šlapaní: 950 mm
TIP: Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici.
OBSAH BALENÍ:
Motor s výpletem v ráfku 26" nebo 28"
Baterie 36V 13Ah v brašně
Nabíječka 5A
LCD displej s ovládáním
Programovatelná řídící jednotka
L+P brzdová páka s odpojovačem
Otočný akcelerátor
Centrální kabelový svazek
Pedálový asistent
Tato sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).