Virtuální asistentka pro podnikatele, firmy i soukromé osoby
Kategorie:
IT a telekomunikace
Zabezpečím veškerou komunikaci mezi Vámi a Vašimi zákazníky či potenciálními zákazníky (Příchozí a odchozí hovory, emailová komunikace..)
Vkládání dat do systému
Vystavování faktur
Upomínky k platbám aj.
Pracuji na ŽL. Čistý TR
Vkládání dat do systému
Vystavování faktur
Upomínky k platbám aj.
Pracuji na ŽL. Čistý TR
Podobné inzeráty
Hledám brigádníka IT technika/prodejce do malé firmy na Praze 5-Anděl. Zatím na 2-3 dny v týdnu,později i více,i možnost převzetí firmy. Nutná je orientace v IT problematice a hlavně spolehlivost,pečlivost a schopnost naprosto samostatně pracovat.Vhodné i pro studenta, důchodce, nebo invalidu,nikoliv ale vozíčkáře.
Dobrý den,
nabízím tvorbu prezentačních webových stránek pro firmy a živnostníky. Pro více informací mě kontaktujte. Ceny začínají od 4000,-Kč.
Již více než 18 let pomáháme našim klientům s usnadněním jejich podnikání. Vyvíjíme a prodáváme pokladní systémy. Nabízíme komplexní řešení, od robustních pokladen až po pokladní aplikaci KASAmax třeba jen na mobil. S růstem ale přichází také potřeba doplňovat a rozšiřovat tým o kvalifikované spolupracovníky. Aktuálně proto hledáme IT technika na juniorní pozici.
Nabízíme:
● práci v rodinné firmě se 18letou tradicí, která je stálicí na trhu
● mladý a přátelský kolektiv
● sick days a free days
● služební telefon
● služební notebook
● jednorázové finanční bonusy dle obratu firmy každý měsíc
● možnost kariérního růstu
Náplň práce:
● instalace, správa, údržba a základní opravy informačních technologií
● instalace a aktualizace software
● technická podpora uživatelů a jejich práce s IT zařízeními
● technická podpora produktů společnosti KASAmax (KASAmax, KASAmax Backoffice)
● správa a péče o koncová zařízení (PC, NB, tiskárny, tablety, telefony…)
● kompletace a příprava pokladních systémů
Požadujeme:
● SŠ vzdělání – pozice je vhodná i pro absolventy
● znalost uživatelského HW (PC a jeho komponenty, periferie..)
● praktická zkušenost s OS Windows, Android a iOS
● základní znalosti sítí (pojmy, konfigurace, zapojení…)
● znalost Microsoft Access výhodou
● ŘP sk. B výhodou
● základní znalost AJ
Informace o pozici:
KASAmax EU s.r.o
Olomoucká 1159/40, 618 00 Brno
Plat: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek / dobu neurčitou
Pokud máte o pozici zájem a chtěli byste více informací, pište na obchod@ nebo volejte na číslo .
Do týmu obchodní firmy sídlící v Kunicích u Prahy a působící na trhu od roku 1992, přijmeme na částečný pracovní úvazek (cca 100hod.), kolegu Technické a Marketingové podpory s praktickou znalostí:
Správa PC s OS Windows 10 + mobilní telefony OS Android (Samsung).
Správa SW: MS Office 2019, Office 365 (Outlook, Word, Excel) + nadstavba CRM eWay, správa uživatelských a e-mailových účtů, OneDrive, používání komunikační platformy Teams, Whatsapp, Zoom, Skype.
Fotografování, pořizování doku videí, práce s fotobankami a grafickým SW (nejlépe SW Corel Draw), video editorem (Pinnacle), vytváření prezentací (PowerPoint), úpravy výkresů v CAD.
Jednání s dodavateli služeb (O2, Xerox, eWay, , Active 24, Solid pixels, Skylink). Zajištění marketingových kampaní, správa web stránek pomocí šablon, vč. evidence domén, vyhodnocení sledovatelnosti Analytics ).
Objednávání potřebného HW i SW, zajištění spotř. materiálu pro 2 síťové tiskárny Xerox vč. zajištění jejich provozu, základní správa datového úložiště NAS.
Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni do naší kanceláře v Mělníku. Někoho, koho by bavilo pracovat jako obchodní referent, a zároveň v rámci office týmu pomáhat s chodem kanceláře.
Co budete řešit?
Různorodou administrativní práci točící se okolo chodu firmy.
Administrativní podpora kolegů.
Vyřizování požadavků zákazníků a komunikace s nimi.
Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, příprava k fakturaci.
Jaké byste měl/měla tyto znalosti a dovednosti:
Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou.
Angličtina, stačí základy.
Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook apod.).
Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování.
Schopnost pracovat samostatně a pečlivě.
Smysl pro humor a chuť do života.
Být trpělivá/ý a neměla by ti vadit ani rutinní administrativní činnost.
Měl/a bys mít chuť se učit novým věcem.
Co Vám můžeme nabídnout:
Přátelský a spolupracující tým ochotný předávat své znalosti.
Neformální prostředí a zábavné firemní akce.
Příjemnou kancelář.
Práci, která Vás bude bavit.
Líbilo by se vám pracovat pro nadnárodní společnost Vodafone Czech Republic a.s. ve spolupráci s business partnerem Logimont s.r.o., kde jste odměňováni za to co skutečně uděláte? Pokud ano, hledáme akvizičního obchodního zástupce pro segment živnostníků, malých a středně velkých firem. Budete kontaktovat firemní zákazníky na základě hovorů domluvených naším Call centrem.
Co u nás budete dělat?
Na začátku se můžete těšit na kvalitní zaškolení, které Vás seznámí se vším, co budete potřebovat znát při své práci.
Až se dozvíte vše potřebné, budete:
- poskytovat informace o nabídce Vodafone, zjišťovat potřeby a přání zákazníků a hledat pro ně
nejvhodnější řešení. Na začátku s podporou, poté samostatně vést obchodní jednání.
- připravovat cenovou nabídku a řešení na míru
- zpracovávat související administrativu
- reprezentovat značku Vodafone a spolupracovat s dalšími lidmi z týmu
Co od vás očekáváme?
- Zaměření na výsledek, spolehlivost a zodpovědnost
- Obchodního ducha, nadšení pro prodej
- Proaktivní přístup
- Schopnost řídit efektivně svůj čas
- Zkušenost s prodejem pro vás bude výhodou, není však podmínkou, vše Vás naučíme
Co Vám můžeme nabídnout?
- Propracovaný systém školení – produktový trénink a trénink obchodních dovedností
- Průběžné vzdělávání
- Nadstandardní finanční ohodnocení pomocí provizního systému - základní výdělek 20 000,- +
neomezené provize. Ti nejúspěšnější z nás vydělávají přes 100 000,- měsíčně.
- Práci si přizpůsobíte svým možnostem – nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost práce
z domova
- Individuální a týmové soutěže
- Zázemí kanceláře v Teplicích a Karlových Varech
- Dlouholeté zkušenosti v oboru
- Tým super lidí a manažera, který vás podpoří
- Nadstandartní výdělek, notebook a neomezený tarif včetně dat
Životopisy zasílejte na email @
Budeme se na Vás těšit.
Business partner Logimont s.r.o
Zpracování osobních údajů
Pro potřeby tohoto výběrového řízení zpracovává Vaše osobní údaje v roli správce společnost Logimont s.r.o., se sídlem U radnice 956/8,Teplice, IČO: 17379555, (dále také jen „obchodní partner společnosti Vodafone“). V případě jakýchkoliv dotazů ve vztahu ke zpracování Vašich osobních údajů ze strany správce využijte, prosím, tento kontakt: @