Variátor Malossi Multivar Piaggio 125
Kategorie:
Skútry
Variátor Malossi Multivar 125ccm(200ccm), špatné válečky, polořemenice má špatné drážky.
Koukněte na další inzeráty, je tam více dílů...
cena k jednání ;)
Koukněte na další inzeráty, je tam více dílů...
cena k jednání ;)
Podobné inzeráty
Prodám Peugeot Satelis 400
objem 400 ccm, výkon 24kW, rok výroby 2009
Po 5 letech jsem přelezl na moto a je na čase prodat tento zajímavý stroj. Pečoval jsem o něj jak jsem nejlépe mohl. Olej max po 7tkm, vždy dostal co si zasloužil. Celkově za 5 let proinvestováno přes 100tkč.
Zásadní věci ze servisní historie:
2017 –
výměna zadní kotouč Brembo + desky keramika + repas všech brzdičů
Výměna ložiska v zadním trojúhelníku, reflexní proužky na kolech
2018
Kompletní GO motoru (broušení válce, novo rozvody, zabroušení ventilu,
Montáž variátoru Malossi Multivar, zadní tlumiče Malossi, kevlarový řemen Malossi,
Montáž vyhřívaných gripů Oxford (pravý bohužel aktuálně nefunguje)
Změna podsvícení budíků z oranžové do bílé
Nový vstřikovač benzínu
Výměna všech 3 ložisek předního kola
Montáž CNC páček
Přestavba na FULL LED osvětlení (jak přední, tak zadní světla). Přední světla navíc s bixenovou čočkou pro podstatně lepší osvícení silnice
Montáž regulátoru VAPE 500W
Přelakování do bílé perleti z vozu Peugeot RCZ R (investice za cca 30t)
2019
Brzdové destičky Brembo keramika – komplet předek/zadek
2020
Kompletní spojka se zvonem od Malossi
Nové válečky Malossi
Výměna ložisek pod spojkou
Výměna ložiska na volnoběžce
2021
Výměna svíčky a kompletní servis
Lehká nehoda – odřené některé plasty…
2022
Výměna svíčky, Nová STK 09/22
Prodám Gileru Runner 125 z roku 2004. Skútr kompaktních rozměrů vhodný jak do města tak mimo něj. Koncepčně velice nadčasový.
Vodou chlazený motor piaggio leader se čtyřventilovou technikou nedušený žádnou eko normou produkuje plných 11kW, které jsou limitem pro kategorii A1 a B. Tento konkrétní kus je navíc osazen výfukem leo vince a variatorem malossi multivar. Díky těmto komponentům ze sebe motor dokáže dostat úplné maximum při zachování jeho pověstné spolehlivosti.
Ve spojení s kvalitním podvozkem, brzdami a nádrží v podlaze se jedná o opravdu dynamicky založený stroj.
Gilera je v opravdu moc hezkém stavu. Před dvěma lety dovezeno z Německa od prvního majitele. Aktuální nájezd je necelých 14 tisíc kilometrů. Pro motor leader teprve zajížděcí kilometry...
Já i minulý majitel v Německu jsme věnovali nadstandartní pečlivost servisu a starosti o skútr. Ježděný pouze za sucha a hezkého počasí, tudíž i po skoro 20ti letech bez koroze a jaké koliv oxidace.
Před cca rokem a půl (1500km) byl osazen již zmiňovaný variator multivar od Mallosi s kevlarovým řemenem, nová vodní pumpa, brzdová kapalina, alternátor, automatický sytič, termostat, pastorek startéru, přetěsněné přední vidlice a mnoho dalších drobností. (od všeho samozřejmě faktury)
Maximální rychlost 125km/h a opravdu velice pěkná akcelerace. Nelze vůbec srovnávat se skútry typu Honda PCX a podobně.
Není to typický stroj pro ženu na ježdění do krámu. Spíše pro někoho, kdo hledá v rámci svého řidičáku to "nejlepší" za rozumnou cenu. Ve skupině A1 bude těžko hledat konkurenci mezi čtyřtakty, včetně "sportovních" motorek jako např. Honda CBR 125.
Jedinou vadou na kráse je popraskaný jeden boční plast od pádu ze stojánku. (kolega v práci do něj drcnul při parkování - vše nafoceno) Poškození je funkčně velice dobře opraveno. Nicméně k optické dokonalosti by chtělo plast olakovat. Já to "obrečel" a naučil se s tím žít. Nijak zvlášť to vidět není.
STK 07/25, přepis nutný.
Dobry den, prodám zánovní variátor na skůtra yamaha xmax 125ccm, pasuje na modely 2008-2013. Na variátoru najeto cca 1500km.
Původní cena 5490kč
Specifikace:
Novinka z dílny Španělských konstruktérů variátorů je tu a pochází z dílny J.Costa Competition. Tento variátor má díky své odlišně koncipované konstrukci jisté výhody, které dají tvému skútru lepší akcelerační schopnosti, vyšší maximální rychlost a hlavně vyšší zrychlení.
Variátor se skládá z těla variátoru tzv. klece, přítlačného talířku, 12ti válečků speciálního tvaru čípku, a středovoé trubky. V testech tento variátor předčil i konstrukci variátorů MALOSSI o dá se říct o velký nárůst v průběhu řazení což naznačují případné srovnávací tabulky u každého produktu.
Celkově ke shrnutí: variátory J.COSTA mají naše doporučení k celkovému odladění skútrů, nebo i k použití jako náhradní variátor za standardní variátor.
Piaggio x7 250ccm,r.v.2008, 16kw-22koní,najeto 18667km,spotřeba dlouhodobě 3-3,3l, ale jel jsem i kochačku za 2,8l :-) .Variátor Malossi multivar 2000. Pod sedlo se vleze integralka+bunda a rukavice. Brzdové kotouče bez hrany.Mám i původní servisku. Loni nová přední pneu Michelin City Grip 2 (výměna za ještě původní Savu,která byla podle DOT z roku 2008) a válečky originál Malossi. Není nijak poškrábaný ani ošoupaný. Nemá vybledlé budíky od stání na slunku.Do motoru používam pouze olej YACCO MVX 1000 4T 5W40 přímo schválený piaggiem. X7 nejezdil v soli, takže nikde žádná oxidace. Moc pěkný stav,zachovalý a udržovaný skútřík.
Nabízím nový klínový řemen na scooter Suzuki Burgman 400 4t LC K7 Inject 2006,Pc-původní cena 3400, nabízím za 1999 Kč, nemám od něj akorát obal, konzultováno s prodejcem Malossi, když jsem řemen srovnal do přibližného rovnoměrného kruhu, naměřil jsem 33 cm z vně, když jsem ho zmáčkl do elipsy, naměřil jsem rovných 40 cm z vně, rozteč menších vnějších zubů je 5,5 mm, rozteč vnitřních větších zubů je 11 mm, měřeno vždy z nejvyššího bodu zubu na další, síla řemenu je na šířku 26 mm, na výšku 14,2 mm, délka po obvodu je 101 cm, respektive 1011 mm. Naměřené hodnoty jsem konzultoval s prodejcem řemenů od Malossi a bylo mi oznámeno že je to následující typ řemenu: Popis produktu:
Řemen Malossi X-Kevlar, SUZUKI Burgman 400 4t LC K7 inject.2006 - Kevlarový řemen od Malossi se vyznačuje především výborným zpracováním a kvalitou. Hlavní výhoda kevlarového řemenu je fakt, že když se zahřeje tak nemění svojí délku a zachovává si tak svůj konstantně dobrý grip. Díky kevlarovým vláknům, pro delší výdrž, však může u některých typů skútrů při rozjezdech klouzat a proto doporučujeme použití silnější kontrastní pružiny. (Délka*Výška*Šířka) 1011*14,2*26. Posílám poštou, Zásilkovnou či Balíkovnou, umožňuji i osobní vyzvednutí, děkuji.
Prodám scooter Peugeot Speedfight 2 X-Race vodou chlazený dvoutakt. Novější verze s ukazatelem teploty vody. Jezdí kolem 80km/h.
STK 5/2024
Před cca 150 km nový kevlarový řemen variátoru Malossi X-Special, variátor Malossi Multivar včetně spojkové pružiny a k tomu dokoupené lehčí válečky Malossi pro rychlejší rozjezd, nový klapkový box, nové těsnění klapek a příruby karburátoru, nový automatický sytič Naraku, nová vložka fitru Naraku double layer, kabel zapalování NGK. Karburátor vyčištěný a natryskovaný. (Sadu trysek na případné další lazení přidám)
Ježděno na Motul Scooter Power 2t (přidám 2 oleje ke scooteru). Na scooter nemám místo proto prodávám. Při opravdu rozumném jednání dám slevu na dopravu.