Vačky pro maximální úpravu motoru CAT CAMS
Kategorie:
Tuning
Vačky, zdvihatka, pruziny, kolečka od známého úpravce závodnich motoru Mike Callaghan pro ABF motor
Podobné inzeráty
Profesionalne odladena zavodni mapa STAGE2 od renomovane firmy pro motory NFX 16V a pravdepodobne i NFU se sportovni vackou Catcams 1321708 a 1321743 (!!!) s upravenym sanim a vyfukem Gr.N 60mm - az okolo 140-150Ps. Predevsim take vyresena nestabilita na volnobeh, ktera se projevi po vymene vacek. Soubor dat je v binarni podobe. Nezajistim nahrani do EEPROM. Maximalni otacky nastaveny na 7500RPM.
Mapa motoru 100% funkcni - mohu ukazat na bezicim motoru v peugeot 106 S16. Foto v priloze z realneho mereni identicke mapy pro vacky 743.
Predám nové UEL zvody 490 € + nový 2.5" cat-back 599 €. Sedí na všetky Subaru BRZ a Toyota GT86 nezávisle od roku výroby.
Prodám nový lamelový samosvorný diferenciál OS Giken Superlock 1.5Way pro Bmw M modely (diferenciál M210). Pro M3 E9x, E46, E36 (3.2). M5 E61/61, E39, E34. M6 E63. 1M E82. Na nabízený diferenciál se vztahuje záruka.
Agresivni na svezení, ale komfortni na běžné ježdění. Díky speciální patentové konstrukci- Lock timing progresivně dochází až k 100% zamknutí špéry. Při malém zatížení má malou svornost (=komfortní na běžné ježdění, vyšší životnost), se zvyšující zátěží se rychle a progresivně zamyká až na 100%. Celá konstrukce je hi-tec ( chytrá konstrukce umožňuje použít až dvojnásobný počet lamel (až 28 lamel), než konkurenční LSD, =vyšší výkon a delší životnost, monoblock konstrukce skříně diferenciálu, všechny komponenty mají speciální povrchovou úpravu- chemicko-tepelné zpracování pro maximální životnost, kovaná kola, odpadá komplikované zajíždění jako u jiných lameláků, odlehčená konstrukce, vhodný i na běžné ježdění, většina konkurenčních LSD není vhodná-vydávají různé pazvuky).
Standardní nastavení vyhovuje většině uživatelů. Je možnost individuálního nastavení (přechod z 1.5 Way na 2Way, změna předpětí a negativního předpětí, TCD- hi-tec úprava lamel, aktivace/deaktivace některých lamel, jiný úhel ramp. Lze nastavit. jak moc a jak rychle se zamkne při akceleraci a deakceleraci. Speciální nastavení pro drift, okruhové ježdění atd.)
Možné dodat jiný stálý převod od Bmw Motorsport, Drexler (3.85, 3.91, 4.10, 4.45, 4.75, 5.28, 5.44 atd.)
Více o OS Giken v příloze v odkazu.
Drexler Kaaz Cusco drifting Performance
Prodám nový lamelový samosvorný diferenciál OS Giken Superlock 1.5Way pro Nissan 350Z a 370Z (všechny ročníky). Na nabízený diferenciál se vztahuje záruka.
Agresivni na svezení, ale komfortni na běžné ježdění. Díky speciální patentové konstrukci- Lock timing progresivně dochází až k 100% zamknutí špéry. Při malém zatížení má malou svornost (=komfortní na běžné ježdění, vyšší životnost), se zvyšující zátěží se rychle a progresivně zamyká až na 100%. Celá konstrukce je hi-tec ( chytrá konstrukce umožňuje použít až dvojnásobný počet lamel (až 28 lamel), než konkurenční LSD, =vyšší výkon a delší životnost, monoblock konstrukce skříně diferenciálu, všechny komponenty mají speciální povrchovou úpravu- chemicko-tepelné zpracování pro maximální životnost, kovaná kola, odpadá komplikované zajíždění jako u jiných lameláků, odlehčená konstrukce, vhodný i na běžné ježdění, většina konkurenčních LSD není vhodná-vydávají různé pazvuky).
Standardní nastavení vyhovuje většině uživatelů. Je možnost individuálního nastavení (přechod z 1.5 Way na 2Way, změna předpětí a negativního předpětí, TCD- hi-tec úprava lamel, aktivace/deaktivace některých lamel, jiný úhel ramp. Lze nastavit jak moc a jak rychle se zamkne při akceleraci a deakceleraci. Speciální nastavení pro drift, okruhové ježdění atd.)
Pokud máte VLSD, pro instalaci je potřeba 1x kratší příruba ( +4 300Kč navíc k ceně). Open diff ji nepotřebuje.
Více o OS Giken v příloze v odkazu.
lsd drift drifting kaaz mfactory cusco quaife drexler
Prodám nový lamelový samosvorný diferenciál OS Giken Superlock 1.5Way pro Bmw M. M2 F87 a F87N, M3 F80 a F80N, M4 F82 a F82N, M5 / M6 F90 a F06-F13. Na nabízený diferenciál se vztahuje záruka.
Agresivni na svezení, ale komfortni na běžné ježdění. Díky speciální patentové konstrukci- Lock timing progresivně dochází až k 100% zamknutí špéry. Při malém zatížení má malou svornost (=komfortní na běžné ježdění, vyšší životnost), se zvyšující zátěží se rychle a progresivně zamyká až na 100%. Celá konstrukce je hi-tec ( chytrá konstrukce umožňuje použít až dvojnásobný počet lamel (až 28 lamel), než konkurenční LSD, =vyšší výkon a delší životnost, monoblock konstrukce skříně diferenciálu, všechny komponenty mají speciální povrchovou úpravu- chemicko-tepelné zpracování pro maximální životnost, kovaná kola, odpadá komplikované zajíždění jako u jiných lameláků, odlehčená konstrukce, vhodný i na běžné ježdění, většina konkurenčních LSD není vhodná-vydávají různé pazvuky).
Standardní nastavení vyhovuje většině uživatelů. Je možnost individuálního nastavení (přechod z 1.5 Way na 2Way, změna předpětí a negativního předpětí, TCD- hi-tec úprava lamel, aktivace/deaktivace některých lamel, jiný úhel ramp. Lze nastavit jak moc a jak rychle se zamkne při akceleraci a deakceleraci. Speciální nastavení pro drift, okruhové ježdění atd.)
Více o OS Giken v příloze v odkazu.
Drexler Kaaz Cusco drifting Performance
Prodám nový lamelový samosvorný diferenciál OS Giken Superlock 1.5Way na Bmw 130i a 330i E9x. Na nabízený diferenciál se vztahuje záruka.
Agresivni na svezení, ale komfortni na běžné ježdění. Díky speciální patentové konstrukci- Lock timing progresivně dochází až k 100% zamknutí špéry. Při malém zatížení má malou svornost (=komfortní na běžné ježdění, vyšší životnost), se zvyšující zátěží se rychle a progresivně zamyká až na 100%. Celá konstrukce je hi-tec ( chytrá konstrukce umožňuje použít až dvojnásobný počet lamel (až 28 lamel), než konkurenční LSD, =vyšší výkon a delší životnost, monoblock konstrukce skříně diferenciálu, všechny komponenty mají speciální povrchovou úpravu- chemicko-tepelné zpracování pro maximální životnost, kovaná kola, odpadá komplikované zajíždění jako u jiných lameláků, odlehčená konstrukce, vhodný i na běžné ježdění, většina konkurenčních LSD není vhodná-vydávají různé pazvuky).
Standardní nastavení vyhovuje většině uživatelů. Je možnost individuálního nastavení (přechod z 1.5 Way na 2Way, změna předpětí a negativního předpětí, TCD- hi-tec úprava lamel, aktivace/deaktivace některých lamel, jiný úhel ramp. Lze nastavit jak moc a jak rychle se zamkne při akceleraci a deakceleraci. Speciální nastavení pro drift, okruhové ježdění atd.)
Mohu nabídnout špéru i na jiné Bmw motorizace (obecně na všechny benzínové/dieslové R4, R6-320, 325, 330, E46,E9x,F3x, E8x E39, E60, E61 Z4 E85/E86/E89, Z3 atd.) a jiné značky (Audi A3 RS TT Gt86, Brz, Clio 197 / 200, Honda S2000, Civic type r, integra, Peugeot 106, 205, 306, Golf 5, Mazda MX5 rx7 rx8, focus rs st st170, lexus is200, Opel Astra, Corsa, Alfa Romeo Mito, 145, 155, 159, Gt, Gtv Mini Cooper S, Fiesta ST 170, Focus ST Fiat 500 Abarth, corvette, camaro, lexus IS Nissan 350z 370z skyline gtr gt-r 200sx silvia s13 s14 s15 seat leon skoda octavia vw golf r gti lancer evo impreza sti toyota supra Porsche 911 Boxster Cayman).
Více o samosvorných diferenciálech v příloze v odkazu.
špéra lsd drifting drift kaaz mfactory cusco quaife drexler performance mperformance