Úspěšná nezisková organizace
Kategorie:
Učebnice, skripta - VŠ
Šedivý Marek, Medlíková Olga
Podobné inzeráty
Prodám nikdy nepoužitou učebnici "Public relations - moderně a účinně" od Václava Svobody.
POPIS
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Specifikace
N ázev: Public relations - moderně a účinně
Autor: Václav Svoboda
Vydavatel: GRADA
ISBN: 978-80-247-2866-7
Počet stran: 239
V případě zájmu pište na obalvhs@
V Brně osobní předání, jinak poštou.
Prodám knihy pro studium sociálních oborů.
Všechny knihy jsou v dobrém stavu. Zájemci mohu na požádání poslat foto vybraných knih. Cena je uvedena za titulem. Doručení přes zásilkovnu, poštovné hradí kupující. Osobní odběr je možný v Třinci.
MATĚJČEK, Zdeněk. Po dobrém, nebo po zlém?. 6. vyd. Praha: Portál, 1994. Rádci pro rodiče a vychovatele. ISBN 978-80-7367-270-6. Cena: 50,- Kč
JELLOUSCHEK, Hans. Pravidla lásky. Vyd. 2. Praha: Portál, 2003. ISBN 978-80-7367-420-5. Cena: 100,- Kč
RHEINWALDOVÁ, Eva. Jak vychovat šťastné dítě. 2., rozš. a upr. vyd., (1. v nakl. Motto). Praha: Motto, 1997. ISBN 80-85872-61-7. Cena: 50,- Kč
GABRIELOVÁ, Dagmar, Jaroslav PAUR a Josef ZEMAN. Slovník znakové řeči. Praha: Horizont, 1988. Cena: 100,- Kč
BERNE, Eric. Jak si lidé hrají. 2. vyd. (v Dialogu 1.). Liberec: Dialog, 1992. ISBN 80-85194-52-X. Cena: 100,- Kč
Křesťanská výchova v rodině. Olomouc: Matice cyrilometodějská, 2000. Cena: 50,- Kč
KŘIVOHLAVÝ, Jaro. Křesťanská péče o nemocné. Praha: Advent, 1991. Cena: 50,- Kč
MATĚJČEK, Zdeněk. Dítě a rodina v psychologickém poradenství. Praha: SPN, 1992. Psychologická literatura. ISBN 80-04-25236-2. Cena: 200,- Kč
MATĚJČEK, Zdeněk. Rodiče a děti. 2. vyd. Praha: Avicenum, 1989. Rodinný kruh. Cena: 100,- Kč
GRUBER, David. Jak rozvíjet inteligenci svého dítěte. Ostrava: Gruber - TDP, 1993. ISBN 80-85624-10-9. Cena: 50,- Kč
SCHAEFFER, Edith. Co je rodina?. Praha: Návrat domů, 1995. ISBN 80-85495-41-4. Cena: 100,- Kč
LUKAS, Elisabeth S. Logoterapie ve výchově. Praha: Portál, 1997. Studium. ISBN 80-7178-180-0. Cena: 200,- Kč
FRANKL, Viktor Emil. Psychoterapie pro laiky. Brno: Cesta, 1998. ISBN 80-85319-80-2. Cena: 500,- Kč
FRANKL, Viktor Emil a Elisabeth S. LUKAS. Vůle ke smyslu: vybrané přednášky o logoterapii. [3. vyd.]. Brno: Cesta, c2006. ISBN 80-5-084-3. Cena: 300,- Kč
KELLER, Jan. Sociologie organizace a byrokracie. 2., přeprac. vyd. Praha: Sociologické nakladatelství, 2007. Základy sociologie. ISBN 978-80-86429-74-8. Cena: 100,- Kč
HEYDEBRAND, Caroline von. O duševní podstatě dítěte. Praha: Baltazar, 1993. ISBN 80-85791-00-5. Cena: 100,- Kč
HOSKOVEC, Jiří a Simona HOSKOVCOVÁ. Psychologie hypnózy a sugesce. Praha: Portál, 1998. Studium. ISBN 80-7178-234-3. Cena: 100,- Kč
GLASSER, William. Terapie realitou: o uspokojování potřeb a nalézání skutečného vztahu k realitě. Praha: Portál, 2001. Spektrum. ISBN 80-7178-493-1. Cena: 300,- Kč
Encyklopedii praktické žurnalistiky sestavil pod vedením Barbory Osvaldové a Jana Halady početný kolektiv zkušených pedagogů, kteří působí na katedře žurnalistiky Institutu komunikačních studií a žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Kniha obsahuje především abecedně řazený slovník, který přináší stručný a srozumitelný výklad 450 hesel, téměř 300 přímých odkazů a přes 150 ilustrací. Tematicky encyklopedie zahrnuje nejen vysvětlení důležitých pojmů z oblasti tištěných médií (včetně pojmů z oblasti fotografie, tisku a grafické úpravy), ale i rozhlasu a televize, moderních masových médií (včetně těch, které dosud nemají ani vžité české názvy jako briefing, newsroom, pre-press apod.) a rovněž moderních informačních technologií, které se žurnalistiky bytostně dotýkají (CD-ROM, DVD, internet,
Vlastní slovník doplňují praktické přílohy. Obsahují jak úplný text Listiny základních práv a svobod a Etického kodexu novináře, tak užitečný mediální adresář (organizace, periodika, rozhlasové a televizní staice, tiskové agentury), dále přehled korektorských značek a portrétní minigalérii osobností klasiků naší žurnalistiky a tisku.
Knížka, první svého druhu na našem knižním trhu, má všechny předpoklady, aby se stala užitečnou příručkou nejen pro všechny, kteří pracují v oblasti masových médií či pomýšlejí na studium žurnalistiky, ale aby oslovila i nejširší zainteresovanou veřejnost.
MODERNÍ ORGANIZAČNÍ ARCHITEKTURA Dědina J., Malý M. Jako žádný architekt, neuspěje se zastaralými materiály a postupy, tak žádný manažer nemůže ustrnout a používat zastaralou organizační strukturu firmy. Kniha objasňuje základní modely organizačních struktur v jednotlivých typech firem a v jednotlivých vývojových fázích firmy, neostýchá se ukázat klady i zápory jednotlivých modelů, jejich vliv na procesy i stimulaci pracovníků. Předmětná hesla: organizace podniku, organizační chování, podnikový management. Kniha je NOVÁ nečtená, sešla se nám 2x. Další tituly také v naší nabídce. ROZMĚRY: Alfa Publishing, s.r. o., 2005, Praha, 170 stran Poštovné zásilkovna 79 kč při platbě předem není zahrnuto v ceně, na přání zašlu obyčejně 35kč.