Ukazatel rychlosti PZ Racing
Kategorie:
Silniční motocykly
Prodám ukazatel zařazené rychlosti PZ Racing.
Podobné inzeráty
Prodám IMR SUPER GP 190 MIR RACING, koupeno 6. měsíc 2022. Pitbike je jako nový, nikdy jsem s ním nelehl, má najeto 3mth.
Krásně zpracovaná verze plně vybaveného závodního pitbiku IMR se specifikací MIR (znáte z MOTO3). Skvělé svezení s pocitem obrovské stability a ovladatelnosti, velké množstí nastavení.
Specifikace:
Motor: 1 válec, 4taktní 190ccm, chlazen olejem a vzduchem
Výkon: 14,91kw - 20PS
Převodovka : manuální, 5 rychlostí, řazení reverzní - 1N2345
Přední vidle : plně nastavitelná MIR
Zadní tlumič: nastavitelný DNM
Přední brzda: 220mm FORMULA/MIR RACING - plovoucí
Zadní brzda: 180mm MIR RACING
Ráfky: vel. 12, ultralehké
Závodní přepákování - nastavitelné
Závodní výfukový systém
Rozvor: 1150mm
Výška sedla : 750mm
Pořizovací cena 95.000,-kč nyní prodávám za 85000,-kč.
Čas zajetý ve Vysokém Mýtě 52.4s.
Plus prodávám téměř nový 2mth jetý motor ZS 160ccm , který má v sobě velké množství úprav (kitový píst, kitové podložky pod ventili, kitové rozvodové kolo, velké úpravy na sání motoru, hlavy a ventilu. Motor má na sobě kompletní elektriku, naladění karburátor. Pouze nasadit do motorky a jed.
Motor mě stál komplet 40.000,-kč. Prodávám za 30.000,-kč
Čas zajetý ve Vysokém Mýtě 52.6s.
Plus prodávám velké množství náhradních dílu:
Karburátor, nové přední destičky Formule, Kotouč, Píst, Rozvodové kolo, Převody, gripy, páčky, svíčky, fajfky, kolínko karburátoru, atd...
Dvě sady nových pneu ( Mokrá sada PMT a sucha sada pneu Matrix)
Dvě sady lehce jetých PMT Supersoft a sadu jetých PMT Rain)
Cena za díly a pneu 12.000,-kč
Upřednostňuji prodej celého kompletu.
!!! Cena za vše 105.000,-kč !!!
Vhodné pro ty co hledají: Pitbike 160, Pitbike 155, Stomp, Pitom, Malcor, PBS Thunder, PBS Pro, PBS Rivale, IMR, YCF, Bucci, Profive, Ohvale.
Rok výroby: 2003
Objem: 998
Výkon: 104kw
Cena: 125.000,-Kč
Moto profesionálně postaveno a odladěno na okruhové ježdění. Nyní ještě na slušné sadě Dunlop KR a D213. Design provedení jako okruhové Tuono R gen.1! Funguje a řadí luxusně Cordona je jistota!), připravená na sezónu! Moto má CZ TP, SPZ v depozitu.
Proinvestováno hodně času a peněz. Poslední servis v zimě za 37tkč! Nový olej+filtr Motul V300, nové ložiska v kolech, nové příruby vstřikování, brzdová a spojková kapalina, servis a nastavení podvozku, oleje, gufera, kompletní nastavení, nové palivové spojky, nové svíčky, nová spojka včetně plechů!, nové uložení a ložiska zadního přepákování, nová chladící kapalina, ložiska v krku+prachovka, nový zadní brzdový třmen, desky, kabely zapalování, řetěz, rozeta, kolečko, servis ventilů a rozvodů, přetěsnění vana a kontrola spodku motoru.
Moto naladěno upravenou jednotkou, JayTune RSV 1000 EPRO, Power Comm, Cordona Quickshifters, otevřený airbox s filtrem PIPERCROSS a sacími hrdly, racing výfukovým systémem.
Lehká OZ kola, větší brzdy z 999, Venhil hadice, Gipro, radiální pumpa Accossato 19′ , stavitelné páčky, padáky Rutan, stavitelné přepákování, stavitelná páčka zadní brzdy, upravené budíky, kompletní lamino set s pěnovou sedačkou, certifikovaná pěna v nádrži, Lithiová baterie BS-BATTERY-váha pouze 0,9kg!, laděné svody+Aprilia Titanium racing SP (shotgun), stavitelný tlumič řízení (18 poloh),změněné převody, gripy Domino.
Pokud by někdo chtěl upravit cenu, při vážném zájmu je možné moto prodat bez racing dílů, které budou nahrazeny seriovými. Tzn. bez OZ kol, shotgun výfuku, rychlořazení, radiální brzdové pumpy, Lithium baterie, atd.
Časomíra SOLO2 není součástí prodeje!
Poslední plnotučný V2 Superbike, rok 2016. Výkon 205k a krouťák 144Nm. Předchozí majitel ji kupoval z Německa jako zánovní v r. 2017 a kompletně a hodně precizně přestavěl na okruh. Ze stavby je na motorkářích čtrnáctistránkový report. U mě od 2021. Troufnu si říct, že precizně postavená a stejně dobře opečovávaná. K dnešnímu dni najeto 10 tkm a nějaké drobné. CZ TP, přihlášená a bez depozitu. Vždy mytá a čištěná, naaplikován vosk a keramika. K motorce velká část původních dílů.
Z výbavy: předek Cartridge öhlins FGK, zadní tlumič öhling TTX GP, tlumič řízení öhlins, CNC Racing přepákování, velký závodní chladič olej/voda MAC Radiators, originální zalakované racing kapoty moto XP + 1 sada lamina navíc, 330 mm kotouče, brembo RCS pumpa, kvalitní CNC přepínače, lešení, odlehčené rozety a racing 520 řetěz + mnoho rozet, z USA zakázkově upravený výfuk + jeden originální výfuk, kryt a rychlouzavírací víčko nádrže, padáky, plus další věci. Plná elektronická výbava (gyroskop, jizdní režimy, režimy abs, stupně trakce, stupně antiwheelie, oboustranný QS - ten je nový, nastavitelné stupně motorové brzdy). Vždy poctivě dochlazováno a to i za pomocí ventilátorů, nikdy nepadla ani neležela, olej měněn co dva dny pouze Motul 300V, závodní chladící kapalina. Stále rychlá a konkurence schopná motorka, např. Most 1.42 a to nejsem zrovna bůh rychlosti a jel jsem na ni počtvrté v životě. Na motor se minimálně vyrovná posledním ročníkům R1 při mnohem menší váze a vyšší obratnosti.
Bližší info rád poskytnu. Prosím o seriózní jednání, neprodává se mi zrovna lehce, tak ať to přežiju.
Ducati , Panigale, 1199, 1299, V2, Okruhovka, Superbike
Dobrý den,
s těžkým srdcem prodávám svoji mašinu VFR 800, r.v. 2002, najeto 63000, VTEC, bez ABS s duálem na brzdách.
kosmetické vady na laku (po 19 letech není divu), ale motoricky a podvozkově v naprostém pořádku. Jednou mi spadla na bok když jsem zastavil v kopci, prostě jsem neudržel v nohách (trošku odřený pravý bok).
čerstvý servis: svíčky, olej, všechny náplně, nová zadní guma (najeto 3000 km - RUMUNSKO), všechny filtry.
Výbava a doplňky:
Laděné výfuky Leo Vince (s homologací, nádherný zvuk), originál VFR boční kufry (po opravě (už jsem tak koupil) ale účel splní) + horní kufr GIVI, ukazatel zařazené rychlosti, výšší gripy pro pohodlnost při dlouhé cestě, tlumič řízení (už jsem tak koupil), zásuvka pro zapalovač, držák na malý telefon coby GPS, boční hříbky, přidám druhou zadní pneu - cca 40 % vzorku, zakrývací plachtu a MRA deflektor na přední plexi (nestihl jsem nainstalovat)
Moto bez investic, kdo zná VFR z miléia ví že je to neskutečný držák, Mám ji 3 roky, co bylo před tím nevím, ale za cca 10000 km žádná závada, krom držáku na kufry, ale ten opravím a ukazatel rychlosti taky řádně přilepím.
Prodávám proto, že potřebuju lehčí a nižší motorku.
Zájemcům jsem schopen zaslat více foto.
hezký den
Ivoš
Prodám pitbike imr 190rr nikdy nebyl padlý.
Najeto 9.8mth
Olej měněn poprvé po 1mth poté každé 4mth (motul300v)
Prodej z důvodu nevyužití.
(dohoda možná)
Pc.55000kč
Motor: ZS, 1 válec, 4taktní 190ccm, chlazen olejem a vzduchem
Výkon: 13,97kw - 19PS
Převodovka : manuální, 5 rychlostí, řazení jako u velké motorky 1N2345
Přední vidle : nastavitelná 660mm
Zadní tlumič: nastavitelný DNM 275mm
Přední brzda: 220mm MIR RACING
Zadní brzda: 180mm MIR RACING
Ráfky: vel 12
Rozvor: 1170mm
Výška sedla : 780mm
Hmotnost: 65kg
Rám : trubková lakovaná ocel
Kyvka: leštěný hliník
Prodám motorku italské značky Derbi GPR 125 racing s dvoutaktnim motorem 125ccm 11 kW 6 rychlostí. Lehká živá motorka vhodná pro začínající jezdce od 16 let na řidičský průkaz A1.
Rok:2007
Najeto:33*** viz foto.
Stk do: 2025
Na motorce nová řetězovka. Před cca 200 km měněn olej v motoru společně s filtrem. Nová lanka sytiče. Brozdová kapalina taktéž měněna. Nově polepená nádrž.
Tankována Verva 100.
Plasty v horším stavu+nefunkční otáčkoměr.
K motorce mám manuál+2 klíčky.
Při rychlém jednání sleva.
PRO DALŠÍ INGORMACE MĚ NEVÁHEJTE KONTAKTOVAT.