Učebnice Marketing: Professional English in Use
Kategorie:
Učebnice, skripta - VŠ
Cate Farrall, Marianne Lindsley. Edition with answers. Dobrý stav. Cambridge University Press 2008, ISBN 978-0-521-70269-0. Podívejte se do mých nabídek, mám i další související knížku. Možnost poslat poštou.
Podobné inzeráty
800 pages
1992
jako nova
puvodni cena: ~ 2000 Kc
Bovée, Courtland L: Marketing, 1992
Název: Marketing
Autor: Courtland L. Bovée
Autor: John V. Thill
Místo vydání: New York
Nakladatel: McGraw-Hill
Rok vydání: 1992
ISBN: 0-07-006734-1
Počet stran: s.800
Edice, série: McGraw-Hill series in marketing
Kategorie: Ekonomie / Hospodářství / Účetnictví
Kategorie: Slovníky / Encyklopedie / Učebnice
Kategorie: Angličtina / English
Klíčové slovo: A4 formát
Stav: Pěkná originální vazba
Nabízím tyto sem tam použité knihy, občas někde podtrženo tužkou, někde vyjímečně svítící fixou:
Management - Donnelly, Gibson, Ivancevich(Grada 1997) - 60 Kč
Statistika pro ekonomy - Hindls, Hronová, Seger (Professional Publishing 2006) - 50Kč
Statistika pro ekonomy aplikace včetně CD - Luboš Marek a kol. (Professional Publishing 2005) - 79Kč
Podniková ekonomika 2.vydání- Miloslav Synek a kol. (C.H. Beck 2000) - 70Kč
Mezinárodní marketing. Nové trendy a reflexe změn ve světě 3.aktual. a přeprac. vydání - Hana Machková (Grada 2009) - 60Kč
Retail marketing - Bárta, Pátík, Postler (Management Press 2009) - 100Kč
Peněžní ekonomie a bankovnictví 3. vydání - Revenda, Zbyněk (Management Press 2000) - 30Kč
Strategické řízení informačního systému a systémová integrace - Jiří Voříšek (Management Press 2006) - 30Kč
Osobní odběr Praha 7- Holešovice, nebo při platbě předem zašlu na pobočku Zásilkovny za 89Kč.
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!
Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.
Nabízím k prodeji různé knihy a učebnice týkají se oblasti marketingu a managementu:
Marketing a kolektiv (Vyskočilová) - 110 Kč
Základy managementu - Aplikační systematický přehled - 50 Kč
Základy managementu (Z. Pitra) - 300 Kč.
Vybrané knihy zasíláme poštou.
K ceně se dále počítá i poštovné.
Diferenciální počet pro začátečníky-Havlíček
Elementární aritmetika-Hruša
Integrální počet pro začátečníky-Havlíček
Matematika-Čuřík
Matematika-Frank
Matematika-Simon
Matematika 1-Fecenko
Matematika 1+2-Ivan
Matematika 1+2-Kluvánek
Matematika 1 pro strojní fakulty-Mezník
Matematika 1+2-Knichal
Matematika 1+2-Budinský
Princip matematické indukce-Vrba
Rekurentní posloupnosti-Markuševič
Učebnice matematiky pro ekonomické fakulty-Coufal
Učebnice matematiky pro posluchače VŠE 1+2-Horský
Učebnice vyšší matematiky 1-Smirnov
Učebnice vyšší matematiky I.1+I.2+II.1+II.2-Vlasov
Umění vidět v matematice-Kuřina
Úvod do vyšší matematiky-Rychnovský
Vybrané partie z moderní matematiky-Nagy
Vyššia matematika pre začiatočníkov-Zeľdovič
Základy matematické analýzy 1-Veselý
Základy matematiky 1+2-Vojtěch
Žádné obavy z matematiky-Beran
Fundamentals Of Mathematics-Setek
Nabízím vysokoškolské učebnice z matematiky. Jsou v pěkném a zachovalém stavu.
Podívejte se také moje další inzeráty, najdete tam obdobné knihy. Vážnému zájemci rád sdělím podrobnější informace a pošlu foto knih.
Prosím NETELEFONOVAT! Uvedené číslo neexistuje! Kontaktujte mně prosím jenom přes formulář na této stránce, odpovím každému.
Zkontrolujte si prosím i spamovou složku poštovné schránky. Moje odpověď může skončit ve spamu.