TYOTA CELICA, 1.8VVTi - TRD, R. 2001
Kategorie:
Toyota
--- ORIGINÁLNÍ STAV --- DOVOZ NĚMECKO V ROCE 2019. PROVEDEN VELKÝ SERVIS A POSTAVENO DO GARÁŽE. JEŽDĚNO JEN MINIMÁLNĚ V LÉTĚ.
NOVÉ PNEU. ÚPRAVA TRD. PODVOZEK, VÝFUKU + DOPLŇKY. VELMI PĚKNÉ. 105KW, 170TIS.KM.
PLZEŇ BOŽKOV
CENA PEVNÁ
NOVÉ PNEU. ÚPRAVA TRD. PODVOZEK, VÝFUKU + DOPLŇKY. VELMI PĚKNÉ. 105KW, 170TIS.KM.
PLZEŇ BOŽKOV
CENA PEVNÁ
Podobné inzeráty
Na predaj Toyota Tundra 5,7 V8 vykon 286kw, najazdenych 90500km vo verzii TRD PRO, oproti štandartnému modelu ma zosileny podvozok FOX, disky BBS, pneumatiky 33”, hlinikova spodna ochrana podvozku TRD, zadne blatniky s gravirovanim TRD, výfuk TRD po obidvoch stranách vozidla, samozrejmostou je klima, el. okna, bluetooth, kožený interier, strešne okno, kryt korby, aktivny tempomat atď. Cena s českým TP a zapísanými výnimkami. Cena bez DPH 60000,- euro.
Hilux Ford F150 Raptor
Toyota Avensis 1,8VVTi r.v. 8/2004 najeto 188 000 Km
1 majitel - nehavarované - servis
Vozidlo je v dobrém technickém i vizuálním stavu, půvolní lak bez nehod a bez koroze. Po větším servisu brzd.
NOVÉ: motorový olej + filtry, přední ložiska, baterie. Vše funguje jak má, motor - spojka - převodovka bez chyb, hladký chod, nová STK.
Výbava: digitální klimatizace, ostřik světel, okna a zrcátka vše v elektrice, výhřes sedadel, automatické svícení! Celkový stav vozu je zachovalý a slušný!!
P.S. auto od p. Radoslav Novotný, který se zabývá dovozem pouze: Toyota Avesnis a Honda CR-V benzínovým pohonem (ověřená vozidla s trasparentní historií).
Za mě, kdo zná, ten ví, že Toyota je po dlouhá léta symbol kvality a benzínové motory umí. Motor 1,8VVTi je už legendární svou spolehlivostí a nízkými provozními náklady.
Auto prodávám z důvodu velikosti, rozrostla se nám rodina a je nám malé.
Bližší info po telefonu, další foto budou doplněny po nafocení v lepším počasí, případně po dohodě nafotím, co si kdo bude přát.
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Toyota Auris Hybrid Combi, xenony, kamera, samopark 1.8VVti
Dovoz DE
1.Majítel
Pouze Toyota servis včetně kontroly hybridniho systému - 100%
Servisní kniha
Natačecí xenon
Samoparkování
Bluetooth + HF
Palubní PC
Tempomat
Klima
Vyhřiváné sedadla
Př+zad. parovací čídla + kamera
2x klíč, start tlačítkem
219000tkm 6/2014
Teměř bez kosmetiky, úplně bez vůli, dvě sady alu kol s pneu leto zima, viz. foto. Nádrž 40 litru, dojezd 850km+ Auto co v zácpě jezdí free. Kdo zná ten ví. Rozvody řetězem, po filtrech s olejem. Cena včetně dohlášky na nového majítele včetně nové tk a kompletních dokladu. Pouze slušné jednání, žádne bazary a podobné. Vím co nabízim.
Video motoru studený/teplý start i jiný na přání na whatsapp. Diagnostika, zvedák, měřák laku není problém po dohodě.
Pří prodeji poskytnu neomezenou projížďku a testovací jízdu. Více na FB /carconsulting
Prodam Toyota Celica T231 2000 1.8 2ZZ-GE
Najeto cca 201k km
Serviska cca do 160k
Stav je umerny veku ale bylo o ni dobre postarano
Barva: 1d2 Thundercloud Grey
OEM TRD Spoiler (na fotkach neni namontovany)
Elektricke stresni okno
Manual 6 stupnova prevodovka
AEM tempomat
Interier v cerne kuzi
Automaticka klimatizace
AEM hydraulika na dverich u kufru pro lehci otevirani (oem pridam k autu)
16' OEM alu kola v cerne
2din slot na radio
priprava na basak
priprava na zadni parkovaci senzory
zadni parkovaci kamera
komplet nove brzdy
vymenene reproduktory za kvalitnejsi
chyby o kterych vim:
leve zadni kolo potrebuje opiskovat a znova nabarvit
2 vosy v pravem prednim svetle (ale popravde na srazech je to celkem atrakce)
jenom 1 klic
jemne jeta spojka(neprokluzuje)
melky skrabanec od klice
nefunkcni radio
a natrzena sedacka ridice(viz foto)