Turbo IHI IS38 Upgrade TSI
Kategorie:
Tuning
Nabízím úpravu turbodmychadla IHI IS38 TSI
Upgrade 550+
Velký billet kompresor
Velká vyfuková hřídel 9ti lopatková
Upravená ložiska
Upgrade 550+
Velký billet kompresor
Velká vyfuková hřídel 9ti lopatková
Upravená ložiska
Podobné inzeráty
Prodam turbo IHI VF28, v uprave od japonskych upravu Subaru ZERO SPORTS. Dobry stav, bez vuli. Raritni zbozi, puv. cena pres 40tis. kc.
Pasuje na vsechny EJ20/EJ25 z roku 1997-2008.
Určeno pro Subaru EJ20 EJ25 IMPREZA GC8 / GDA / GDB / GRB / GRF single-scroll turbo.
(včetně 2002-2007 WRX / 2004+ STI).
- Bolt on náhrada bez větších úprav pro všechny WRX / STI td04l, IHI RHF55 RHF5HB VF22, VF23, VF24, VF28, VF29, VF30, VF34, VF35…, and MHI TD05/TD06 turba s fabrickým průměrem 2.4" Intake turbo.
- 2004-2016 Subaru WRX STI vehicles
- 2004-2007 Subaru Forester
CHRA Size
- T06H 60-1
Wheels Spec
- Compressor wheel: 52 / 68 mm
- Turbine wheel: 67.5 / 58.8 mm
Compressor Housing
- Compressor inlet/outlet: 2.4"/2.0" AR60 with actuator bracket position rotation holes
Turbine Housing Hi-Ni Thermal Resistant
- AR.49 / 7cm, AR.57 / 8cm, AR.73 10cm
Bearing Type
- Journal Bearing Systems with 360-degree thrust bearing kit
Cooling Type
- Water and Oil Cooling System
Actuator Pressure
- 1.0 bar is a default setup
- Available to 0.3bar, 0.5bar, 0.8bar, 1.2bar, 1.5bar, 1.7bar, and 2.0bar, Please add a comment to your order if you must change it.
Boost / HP
- výkon: 400~450hp
- The Max boost level is limited: 2.8bar
Turbo bylo repasováno ve firmě Turbosport z dílů Kinugawa, FA k dispozici. Cena nového je kolem 30.000Kč.
Prodám 3/4 roku starý blow off ventil, který jsem měl v Octavii 3 RS 2.0 TSI (rv. 2019). Ventil je možné instalovat místo původního ventilu, komplet vše je přibaleno. Ventil je naprosto funkční, důvod prodeje je, že jsem ho nahradil za GFB DVX. Kód výrobku je: FMDVMK7A
Ventil poštou nezasílám, pouze osobní převzetí. Možnost dovezení do Prahy (141 00)
Text z webu:
Kompletní sada odfukového Blow Off Ventilu (BOV) pro koncernové motory 1.8 a 2.0 TSI 3. generace (2013-) včetně modelu Golf 7 R. Ventil má otevřenou konstrukci, takže odfukuje přebytečný vzduch do okolí a projevuje se slyšitelným odfukem (na rozdíl od uzavřených ventilů, které jsou téměř neslyšné). Ventil je použitelný pro motory s označením CNTA, CHHA, CHHB, CJXB a CJXC u evropských verzí a pro motory s označením CPLA, CPPA, CPKA a CPRA u US verzí vozidel.
Tento ventil byl navržen jako náhrada originálního Blow Off Ventilu, který se při vysoké zátěži stává slabým článkem tlakové soustavy a jeho plastové díly často způsobují poškození a související únik tlaku. Na rozdíl od originálního ventilu je ventil Forge Motorsport kompletně vyroben z kovaného hliníku a s masivním pístem uvnitř. Tato konstrukce byla prověřena i na vozidlech o výkonu nad 600k.
Pasuje mimo jiné na vozy:
Audi S1
Audi S3 2.0 TSi (Typ 8V)
Audi A4 1.8/2.0 TFSI (Typ B8/B8.5)
Audi A4 2.0TFSI (B9)
Seat Leon Cupra R 280
Škoda Octavia RS 2.0 Tsi 2013-
Škoda Superb 2.0TSI 220 BHP
VW Golf Mk7 Gti
VW Golf MK7R
a další....
APR Zapalovací svíčky
Zapalovací svíčky APR Iridium Pro jsou vynikajícím vylepšením pro upravené motory. Naše zapalovací svíčky jsou vyrobeny z iridia, což je jeden z nejpevnějších materiálů, který lze u zapalovacích svíček použít. Svíčky pak pracují chladněji, odolávají předzápalům a detonacím, mají delší životnost než svíčky s jinými materiály, jsou odolenější vůči roztavení elektrody a dokonce vyžadují menší napětí k vytvoření silné jiskry. Elektrody jsou tvrdší a pevnější, lépe odvádějí teplo, jsou lépe chráněny před utavením, prasknutím a upadnutím elektrody do válce. Tyto svíčky byly navrženy pro použití v upravených vozidlech s vyšším výkonem, kde každý válec produkuje vyšší výkon, teploty a tlaky, než na které byly určené sériové svíčky.
Ideální pro použití na vozech se Stage 1-3 úpravou a ve spojení s APR Zapalovacími moduly.
Vlastnosti:
- Tepelný rozsah 9 podobné jako (Bosch 3, Brisk 10, Denso 27, NGK 9)
- O 152% vyšší bod tavení oproti stříbru, O 125% vyšší oproti mědi a o 38% vyšší nez u platinových svíček
- Odolnější jak měděná nebo platinová elektroda
- Odolnější izolátor
- Při stejném napětí větší jiskra
- Chladnější teplota elektrody oproti seriové svíčce
- Robustnější design vhodný pro použití i s E85 palivem
- Větší odolnost vůči detonacím a předzápalům
- Ideální pro Stage 1 a více upravené vozy
- Ideální ve spojení s APR zapalovacími cívkami
- Utažení 25Nm
- Vyrobeno v EU
Zdroj textu