Těsnění víka ventilu + vodní pumpa
Kategorie:
BMW
BMW 520i
110kw
e39
Těsnění - ATEC germany - 300,-
Vodní pumpa - 500,-
Více info na tel
Pouze volat, osobni převzetí
110kw
e39
Těsnění - ATEC germany - 300,-
Vodní pumpa - 500,-
Více info na tel
Pouze volat, osobni převzetí
Podobné inzeráty
Prodám Bmw 325D e92 rv.2009 s 3.0 motorem M57D30N2 stejný jako 330D jen už od výroby nemá sání s klapkami, které vám mohou poškodit motor. Na vozidle je zaplacená roční dálniční známka jako bonus a STK do 1.2024.
Vůz prošel velkým servisem v 405tis.km:
Nový olej v automatické převodovce
Hlava motoru po GO u Pejška
Nové rozvody
Těsnění pod hlavu válců
Šrouby hlavy válců
Těsnění olejové vany
Těsnění prsa motoru
Nová vodní pumpa
Těsnění víka ventilů
Těsnění pod svody výfuku
Gufero klikové hřídele
6x žhavící svíčka
Olej 5w-30 Bmw
Chladící kapalina
Veškeré filtry
olej,vzduch,kabina, palivo
Vstřiky po kontrole a čištění
V minulosti Dělané všechny tlumiče
Výbava: Navigace (kaplička)
usb a aux
Vyhřívané kožené sedačky
Tříramenny multifunkční volant
Držáky nápojů
Automatická klimatizace
Automatická převodovka
LichtPaket
Bi-Xenony
18"""" Mpaket Alu
Tempomat
Senzor deště
Střešní okno
Zpětné zrcátko s aut. stmíváním
Vozidlo ma sice najeto 409tis km, ale vzhledem k servisu který na něm proběhl, může najet to samé znovu . Nikde nic nemlatí ani neteče a interiér je velice zachovalý. Prohlídka je možná i zespod auta včetně diagnostiky případnému zájemci rád zašlu i vin kód.
Spěchá při rychlém jednání jsem ochotnej se dohodnout rodinné důvody
Nabízím Vám k prodeji repasovací / opravnou sadu na Double VANOS, pro vozy BMW - Motorizace M54, M52TU, M56.
Vynikající a osvědčená kvalita !
Vanosem se zabýváme již 10 let, sady si skládáme sami!
Je známo, že po čase vlivem stáří systém VANOS u BMW už nepracuje tak, jak by měl. Těsnící kroužky, ložiska a vymezovací kroužky už bývají ztvrdlé, opotřebované a je potřeba je nahradit.
Nabízíme sady na VANOS v nejvyšší kvalitě, která je dostupná, to zajišťuje bezproblémový a správný chod systému. Sady si již několik let skládáme sami, dle zkušeností a požadavků od různých výrobců. Můžeme Vám tak zajistit ty nejkvalitnější a nejobsáhlejší sady na trhu.
Mnoho lidí si myslí, že těsnící kroužky je možné nahradit klasickými O-kroužky , které lze zakoupit např. v železářství. Není to pravda, klasické butylenové O-kroužky rozhodně nejsou vhodné, a v podstatě tím nic nevyřešíte. Pro tento systém je potřeba zvolit z jiných speciálních materiálů, které zaručí správný chod a dlouhou životnost.
Tato největší sada obsahuje kromě sady na přetěsnění pístků také vymezovací kroužky - prsteny, nové JAPONSKÉ ložiska, těsnění pod vanos, těsnění pouzder vanosů, plastové zátky a torx šrouby. V podstatě se jedná o sadu, kterou kompletně zrepasujete Váš starý vanos, a nebudete kromě těsnění víka ventilů potřebovat nic jiného.
Jak poznáte, že je potřeba zrepasovat VANOS ?
Mezi časté projevy patří:
Nízký výkon a kroutící moment v nižších otáčkách
Cukavé a nepříjemné rozjíždění
Houpání otáček volnoběhu
Chrastění a rachtání
Auta se systémem VANOS už mají nějaký ten věk, a preventivní repasí nic nezkazíte, protože na 90% už je minimálně těsnění zatvrdlé a systém určitě nefunguje tak, jak by měl.
Budete překvapeni, jak auto pojede mnohem lépe.
Po přetěsnení si těsnění musí sednout , což obvykle trvá cca 1000 - 3000 km.
Doručení většinou do druhého dne.
Osobní odběr možný v Karlových Varech a okolí.
Po dohodě zašlu i na Slovensko.
Doklad a záruka je samozřejmostí.
Poštovné:
Dobírka: 150,-
Platba na účet: 80,-
Kontakt:
Mail: repasbmw@
Tel. (pokud neberu, zavolám zpět až to bude možné)
Nabízím k prodeji nebo výměně tento vůz značky BMW s označením e90 neboli verze sedan se spolehlivou motorizací 318i o výkonu 95kW ( 2.0i ), rv. 2007, najeto má okolo 163 000km +-. Vozidlo bylo dovezeno ze SRN ke konci roku 2018 po prvním majiteli, doteď zde v ČR jeden majitel, STK 06/2023. K autu 2x klíč, servisní kniha - vedená do 105 000km z Německa, poté byl prováděn servis zde v ČR, dále 2x ALU kola na letních a zimních pneumatikách plus mám ještě nějaké faktury z oprav a některé další dokumentace. Co se týká samotného stavu vozidla, tak je v dobré kondici, ale nějaké mouchy na své stáří určitě nese. Olej a filtry se měnily každých 15 000km, byly měněny přední pružiny, rok nazpátek cca se dělalo: těsnění víka ventilů včetně vačkové hřídele 2x a ventil. zdvihu ventilů - dá se říci, že u této motorizace je to největší problém, ale už je vše vyřešeno, dále taková klasika jako svíčky společně s olejem a filtry apod... teď co se týká některých vad, tak určitě je zde na místě nějaká kosmetika neboli mám tím na mysli nějaký škrábanec či někde něco lehce promáčklého nebo někde malá liška, jinak co se týká karoserie je auto zdravé a netrpí korozí. Někdy což je u těchto modelů známé, tak blbne čidlo u spolujezdce co je pod sedačkou, interiér by chtěl vyčistit ( nejlépe vytepovat ) - po domluvě mohu zařídit, po udělání toho těsnění víka ventilů společně s dalším, tak někdy se rozsvítí kontrolka motoru žlutě - chybu jsem nemazal. Může se stát, že jí smažu a už nevyskočí ( můj mechanik co dělal auto, tak mi sdělil, že je to normální, auto si drží stálý chod, jede tak jak má, nekouří, neztrácí se olej ). Nemám čas to teď řešit. Na autě co bylo potřeba udělat, tak se udělalo. S autem jsem denně v provozu a bez sebemenších problémů jezdím, brzdy i podvozek včetně spojky jsou v pořádku. Důvod prodeje nebo výměny, tak potřebuji větší auto. Vyměním pouze za koncernový combi v naftě s motorizací 1.9TDi nejlépe rotačka 66kW nebo 81kW, ale můžete nabízet i PD. Tím pádem kombík Škoda Octavia, VW Passat, VW Golf... nebo i Caddy, Sharan, Alhambra. Výhodou pro mne by bylo tažné zařízení. Kdyby šlo o výměnu, tak určitě bych chtěl doplatek z Vaší strany. Vše na domluvě. Přepis požaduji. Auta na výměnu mi zasílejte pouze na můj email: DKpneu@
Výbava : manuální převodovka, 6 rychlostních stupňů, 8x airbag, ABS, stabilizace podvozku (ESP), parkovací senzory zadní, senzor opotřebení brzdových destiček, tempomat, posilovač řízení, nastavitelný volant, automatická dvouzónová klimatizace, ALU kola, palubní počítač, venkovní teploměr, senzor stěračů, el. okna, el. zrcátka, vyhřívaná zrcátka, multifunkční volant, imobilizér, centrál dálkový, isofix, vyhřívaná sedadla, výškově nastavitelná sedadla, zadní loketní opěrka, mlhovky, autorádio BMW Professional, CD přehrávač, AUX a další...
Pro více informací či vyžádání více fotek volejte, pište. Rád Vám sdělím vše co budete chtít vědět.
Prosím překupníky, bazaristy - nekontaktujte mne. Pouze vážný zájem
Prodám BMW 118d M-Packet.
Vyhřívané sedačky, Apple CarPlay, parkovací senzory, el. okna, aut. klimatizace, navigace, original radio BMW, xenony, alu disky + komplet zimní kola, serviska. Před půl rokem velký servis za více než 50.000 bez DPH (mohu doložit) viz níže. Nová technická.
Auto jsem kupoval pro sebe, ale čekáme přírůstek do rodiny a potřebuji větší.
Servis: září 2022
Rozvodová sada (2x napínák, 4x vodící lišty, kolo na vstřikovací čerpadlo, vačku, olejové čerpadlo, 3x řetěz, ostřik řetězu, gufero na kliku, šrouby)
Těsnění víka ventilů
Těsnění vany DIRKO
Těsnění zadního víka rozvodů
Olejový filtr
Těsnění pod vstřikovače
Olej 5w40 5,5L
Spojková sada LUK
Výměna rozvodů, spojky, mytí, čištění dílů
Demontáž vstřikovačů + čištění
Frézování všech sedel vstřikovačů
Řemenice kliky Corteco
Montáž a instalace Apple CarPlay
Celkem 51.360,- Kč bez DPH
r.v 2010 najeto 242 xxx
Prodám svou e46.
Kompletní specifikace: BMW 330Ci LCI M paket | Orientblau | M54B30 | SW ŘJ motoru od - odstranění ochrany katalyzátorů před propálením ve vysokých otáčkách, úprava chodu Vanosu, naladění na sportovní výfuk a sportovní vložku filtru s náporovým sáním, naladění na 100 oktan, omezovač 7000 ot./min | Ravenol RRS 5w50 | Manuální 6q převodovka | M-Tech II | FTWL Motorsport dvoucestný samosvorný diferenciál se stálým převodem 3.38 ( čtyřlamela, 40% svornost ) | přední stabík z M3, zadní stabík z 330Ci kabria | Eibach sportline pružiny | na autě komplet polyuretanové Strongflex žluté silentbloky | Schmiedmann svody, Bastuck nerezové roury bez tlumiče, Bastuck koncový tlumič | Brembo vysocenauhličené kotouče - řada Coated | Ferodo DS3000 brzdové destičky | HEL Performance pancéřové hadice | Motul DOT 5.1 brzdová kapalina | 2x Sparco Evo skořepiny, na míru vyrobené pevné ocelové úchyty bez pojezdů | Na karoserii pro jistotu kvůli samosvoru navařené výztuhy zadní nápravy v místech úchytů s nápravnicí, originál kola BBS RC 304 17" 8J | Yokohama AD08R 225/45 R17 | e90 M-sport volant. ------------ Servisně je auto vyřešené kompletně, motor má po skoro kompletní G.O. najeto lehce přes 20t km ( preventivně měněné ojniční šály - třílitry na ně trochu trpí, tak pro jistotu vyměněny + ojniční šrouby ), nové pístní kroužky, těsnění pod hlavou + broušená hlava včetně sedel ventilů, nové ventily, nová gufera, těsnění vany, nové víko ventilů a jeho těsnění, vyměněny všechny vodící lišty rozvodů a napínáky ( řetěz je ještě jako nový podle vyjetí napínáku ), zrepasovaný vanos, nová DISA klapka, všechny kladky, řemeny, vodní pumpa, startér. GO s prací vyšla na +-120 000. Když byl motor rozebraný, zajistila se proti povolení matice olejového čerpadla, opět slabina M54 motoru o které je dobré vědět. V době G.O. se dával nový chladič s hadicemi a expanzka s víčkem, svíčky, spojka s dvouhmotou a brzdové kotouče s destičkami ( Ferodo DS3000 - závodní desky ). Auto je opravdu technicky a servisně ve skvělém stavu, po předchozím majiteli faktury za díly na +- 200 000 v průběhu pěti let jeho vlastnictví ( servis + preventivní výměny dílů ), předtím měl auto jeho bratranec, který se o něho také staral a před ním byla majitelem německá právnička a ta byla zároveň 1. majitelem auta. U mě auto dostalo také všechno co servisně potřebovalo + úpravy. Všechny práce na autě po dobu mého vlastnictví dělal Tomáš Kock s dílnou v Chlístově, což je mezi BMW komunitou kapacita. Na spoustu dalších měněných dílů jsem zapomněl a drobné věci jsem si ani nepsal. Po celou dobu mého vlastnictví auto garážováno a ježděno jen sezonně od jara do podzimu a jen čistou stopou. Bez koroze, dutiny a podvozek ošetřeny několika druhy vosku. K autu jsou sériové sedačky ( alcantara v elektrice s pamětí a výhřevem ) + skořepiny Sparco Evo řidič a spolujezdec Sparco Evo II plus a ocelové konzole na míru. Bazary a testovací jezdci nevolat! Rozumná dohoda na ceně u auta.
Prodám originální nepoužité BMW těsnění víka ventilů na motory N55, nacházející se v
řadě 1 E82,E88,F20,F20LCI,F21,F22,F23 - 135i
řadě 2 F87 M2,F87 M2 LCI
řadě 3 E90LCI,E91LCI,E92LCI,E93LCI,F30,F31,F34,F35, F80 M3 - 335i
řadě 4 F32,F33,F36,F82 M4,F83 M4
řadě 5 F10,F11,F18,F07,F10 LCI,F11 LCI - 535i
řadě 6 F06,F12,F13
řadě 7 F01,F02
X1 35i
X3 F25 35i
X4 F26 35i, 40i
X5 E70 35i, 40i
X5 F15 35i
X6 E71 35i, 40i
X6 F16 35i
zasílám zásilkovnou
kontakt pouze mail deluca1950@
TELEFON JE VYMYŠLENÝ