Těsnění víka ventilů N57
Kategorie:
BMW
Prodám originální zabalené BMW těsnění víka ventilů na motory N57
nové, nerozbalené
nabízím levněji než druhovýroba
POUZE EMAIL deluca1950@
posílám zásilkovnou - rychlejší a levnější než pošta
TELEFON JE VYMYŠLENÝ
nové, nerozbalené
nabízím levněji než druhovýroba
POUZE EMAIL deluca1950@
posílám zásilkovnou - rychlejší a levnější než pošta
TELEFON JE VYMYŠLENÝ
Podobné inzeráty
Ponúkame na predaj chladič plniaceho vzduchu pôvodne z BMW E90 325d M57N2
Nissens
Používaný diel
Chýba jedna spona
Posielame aj na dobierku
Cena 50€
−E90
+325d M57N2
+330d M57N2
+330xd M57N2
−E90 Facelift
+325d M57N2
+325d N57
+330d N57
+330xd N57
−E91
+325d M57N2
+330d M57N2
+330xd M57N2
−E91 Facelift
+325d M57N2
+325d N57
+330d N57
+330xd N57
−E92
+325d M57N2
+330d M57N2
+330d N57
+330xd M57N2
+330xd N57
−E92 Facelift
+325d N57
+330d N57
+330xd N57
−E93
+325d M57N2
+330d M57N2
+330d N57
−E93 Facelift
+325d N57
+330d N57
Prodám vstřiky pro N-kové diesely. cena za kus 2300kč.
sada čtyř 8500
sada šesti 11000
pro varianty motoru N57 180KW
pro varianty motoru N47 130kw
13537805428
13537805429
13537797877
13537805428
13537797878
Použití v:
1' Series
+E81
−E82
+120d N47
−E87 Facelift
+120d N47
+E88
3' Series
−E90
+320d N47
−E90 Facelift
+320d N47
+320xd N47
+325d N57
+330d N57
+330xd N57
+E91
+E91 Facelift
+E92
+E92 Facelift
+E93
+E93 Facelift
5' Series
−E60 Facelift
+520d N47
+E61 Facelift
+F07
+F10
+F11
7' Series
−F01
+730d N57
+F02
X1 Series
−E84
+X1 20d N47
+X1 20dX N47
X3 Series
−E83 Facelift
+X3 1.8d N47
X5 Series
−E70 Facelift
+X5 30dX N57
X6 Series
−E71
+X6 30dX N57
Pro vozy:
BMW 1 (E81)
120 d (2006.09 - 2012.09); 1995.00 ccm - 163.00 PS/120.00 kW; Motor: N47 D20 A; N47 D20 C; M47 D20 (204D4)
BMW 1 (E87)
118 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 122.00 PS/90.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
118 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 136.00 PS/100.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
118 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 143.00 PS/105.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
120 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 163.00 PS/120.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
120 d (2003.11 - 2012.09); 1995.00 ccm - 177.00 PS/130.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4); N47 D20 A; N47 D20 C
BMW 3 (E46)
320 d (2001.09 - 2005.02); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
330 d (2003.03 - 2005.02); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: M57 D30 (306D2)
330 xd (2003.03 - 2005.02); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: M57 D30 (306D2)
318 d (2003.03 - 2005.02); 1995.00 ccm - 116.00 PS/85.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
BMW 3 (E90)
320 d (2005.01 - 2011.12); 1995.00 ccm - 163.00 PS/120.00 kW; Motor: N47 D20 C; M47 D20 (204D4)
318 d (2005.09 - 2011.12); 1995.00 ccm - 122.00 PS/90.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
330 d (2005.09 - 2011.12); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
330 xd (2005.09 - 2011.12); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
320 d (2005.09 - 2011.12); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
325 d (2006.09 - 2011.12); 2993.00 ccm - 197.00 PS/145.00 kW; Motor: M57 D30 (306D3)
330 d (2009.01 - 2011.12); 2993.00 ccm - 245.00 PS/180.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
BMW 3 Compact (E46)
320 td (2001.09 - 2005.02); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
318 td (2003.03 - 2005.02); 1995.00 ccm - 115.00 PS/85.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
BMW 3 coupe (E46)
330 Cd (2003.03 - ???); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: M57 D30 (306D2)
320 Cd (2003.11 - ???); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
BMW 3 coupe (E92)
330 d (2006.09 - ???); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
330 xd (2006.09 - ???); 2993.00 ccm - 231.00 PS/170.00 kW; Motor: M57 306 D3; M57 D30 TU2
325 d (2007.03 - ???); 2993.00 ccm - 197.00 PS/145.00 kW; Motor: M57 D30 (306D3)
330 d (2009.01 - ???); 2993.00 ccm - 245.00 PS/180.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
330 xd (2009.01 - ???); 2993.00 ccm - 245.00 PS/180.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
325 d (2010.04 - ???); 2993.00 ccm - 204.00 PS/150.00 kW; Motor: N57 D30 A; M57N2 306 D3
BMW 3 kabriolet (E46)
320 Cd (2005.02 - ???); 1995.00 ccm - 150.00 PS/110.00 kW; Motor: M47 D20 (204D4)
330 Cd (2005.08 - ???); 2993.00 ccm - 20
Prodám vstřikovače z n47d20A , jsou v dobrém stavu a plně funkční a to podle korekcí i podle chodu motoru , mám 4kusy , cena za kus je 2000kč nebo 7500kč za všechny čtyři, dále mám rail lištu se všemi čidly za 3500kč , vysokotlaké čerpadlo již prodáno
pro varianty motoru N57 180KW
pro varianty motoru N47 130kw
Použití v:
1' Series
+E81
−E82
+120d N47
−E87 Facelift
+120d N47
+E88
3' Series
−E90
+320d N47
−E90 Facelift
+320d N47
+320xd N47
+325d N57
+330d N57
+330xd N57
+E91
+E91 Facelift
+E92
+E92 Facelift
+E93
+E93 Facelift
5' Series
−E60 Facelift
+520d N47
+E61 Facelift
+F07
+F10
+F11
Nabízím Vám k prodeji repasovací / opravnou sadu na Double VANOS, pro vozy BMW - Motorizace M54, M52TU, M56.
Vynikající a osvědčená kvalita !
Vanosem se zabýváme již 10 let, sady si skládáme sami!
Je známo, že po čase vlivem stáří systém VANOS u BMW už nepracuje tak, jak by měl. Těsnící kroužky, ložiska a vymezovací kroužky už bývají ztvrdlé, opotřebované a je potřeba je nahradit.
Nabízíme sady na VANOS v nejvyšší kvalitě, která je dostupná, to zajišťuje bezproblémový a správný chod systému. Sady si již několik let skládáme sami, dle zkušeností a požadavků od různých výrobců. Můžeme Vám tak zajistit ty nejkvalitnější a nejobsáhlejší sady na trhu.
Mnoho lidí si myslí, že těsnící kroužky je možné nahradit klasickými O-kroužky , které lze zakoupit např. v železářství. Není to pravda, klasické butylenové O-kroužky rozhodně nejsou vhodné, a v podstatě tím nic nevyřešíte. Pro tento systém je potřeba zvolit z jiných speciálních materiálů, které zaručí správný chod a dlouhou životnost.
Tato největší sada obsahuje kromě sady na přetěsnění pístků také vymezovací kroužky - prsteny, nové JAPONSKÉ ložiska, těsnění pod vanos, těsnění pouzder vanosů, plastové zátky a torx šrouby. V podstatě se jedná o sadu, kterou kompletně zrepasujete Váš starý vanos, a nebudete kromě těsnění víka ventilů potřebovat nic jiného.
Jak poznáte, že je potřeba zrepasovat VANOS ?
Mezi časté projevy patří:
Nízký výkon a kroutící moment v nižších otáčkách
Cukavé a nepříjemné rozjíždění
Houpání otáček volnoběhu
Chrastění a rachtání
Auta se systémem VANOS už mají nějaký ten věk, a preventivní repasí nic nezkazíte, protože na 90% už je minimálně těsnění zatvrdlé a systém určitě nefunguje tak, jak by měl.
Budete překvapeni, jak auto pojede mnohem lépe.
Po přetěsnení si těsnění musí sednout , což obvykle trvá cca 1000 - 3000 km.
Doručení většinou do druhého dne.
Osobní odběr možný v Karlových Varech a okolí.
Po dohodě zašlu i na Slovensko.
Doklad a záruka je samozřejmostí.
Poštovné:
Dobírka: 150,-
Platba na účet: 80,-
Kontakt:
Mail: repasbmw@
Tel. (pokud neberu, zavolám zpět až to bude možné)
Nabízím k prodeji nebo výměně tento vůz značky BMW s označením e90 neboli verze sedan se spolehlivou motorizací 318i o výkonu 95kW ( 2.0i ), rv. 2007, najeto má okolo 163 000km +-. Vozidlo bylo dovezeno ze SRN ke konci roku 2018 po prvním majiteli, doteď zde v ČR jeden majitel, STK 06/2023. K autu 2x klíč, servisní kniha - vedená do 105 000km z Německa, poté byl prováděn servis zde v ČR, dále 2x ALU kola na letních a zimních pneumatikách plus mám ještě nějaké faktury z oprav a některé další dokumentace. Co se týká samotného stavu vozidla, tak je v dobré kondici, ale nějaké mouchy na své stáří určitě nese. Olej a filtry se měnily každých 15 000km, byly měněny přední pružiny, rok nazpátek cca se dělalo: těsnění víka ventilů včetně vačkové hřídele 2x a ventil. zdvihu ventilů - dá se říci, že u této motorizace je to největší problém, ale už je vše vyřešeno, dále taková klasika jako svíčky společně s olejem a filtry apod... teď co se týká některých vad, tak určitě je zde na místě nějaká kosmetika neboli mám tím na mysli nějaký škrábanec či někde něco lehce promáčklého nebo někde malá liška, jinak co se týká karoserie je auto zdravé a netrpí korozí. Někdy což je u těchto modelů známé, tak blbne čidlo u spolujezdce co je pod sedačkou, interiér by chtěl vyčistit ( nejlépe vytepovat ) - po domluvě mohu zařídit, po udělání toho těsnění víka ventilů společně s dalším, tak někdy se rozsvítí kontrolka motoru žlutě - chybu jsem nemazal. Může se stát, že jí smažu a už nevyskočí ( můj mechanik co dělal auto, tak mi sdělil, že je to normální, auto si drží stálý chod, jede tak jak má, nekouří, neztrácí se olej ). Nemám čas to teď řešit. Na autě co bylo potřeba udělat, tak se udělalo. S autem jsem denně v provozu a bez sebemenších problémů jezdím, brzdy i podvozek včetně spojky jsou v pořádku. Důvod prodeje nebo výměny, tak potřebuji větší auto. Vyměním pouze za koncernový combi v naftě s motorizací 1.9TDi nejlépe rotačka 66kW nebo 81kW, ale můžete nabízet i PD. Tím pádem kombík Škoda Octavia, VW Passat, VW Golf... nebo i Caddy, Sharan, Alhambra. Výhodou pro mne by bylo tažné zařízení. Kdyby šlo o výměnu, tak určitě bych chtěl doplatek z Vaší strany. Vše na domluvě. Přepis požaduji. Auta na výměnu mi zasílejte pouze na můj email: DKpneu@
Výbava : manuální převodovka, 6 rychlostních stupňů, 8x airbag, ABS, stabilizace podvozku (ESP), parkovací senzory zadní, senzor opotřebení brzdových destiček, tempomat, posilovač řízení, nastavitelný volant, automatická dvouzónová klimatizace, ALU kola, palubní počítač, venkovní teploměr, senzor stěračů, el. okna, el. zrcátka, vyhřívaná zrcátka, multifunkční volant, imobilizér, centrál dálkový, isofix, vyhřívaná sedadla, výškově nastavitelná sedadla, zadní loketní opěrka, mlhovky, autorádio BMW Professional, CD přehrávač, AUX a další...
Pro více informací či vyžádání více fotek volejte, pište. Rád Vám sdělím vše co budete chtít vědět.
Prosím překupníky, bazaristy - nekontaktujte mne. Pouze vážný zájem