Triumph Speed Triple 1200 RS
Kategorie:
Silniční motocykly
Zbrusu nový Speed Triple 1200 RS - skladem u nás na showroomu.
V případě zájmu možnost zkušební jízdy s předváděcím motocyklem. Podmínky na tel:
Zbrusu nový znamená o sedm kilogramů lehčí a fyzicky kompaktnější motor než u předchůdce, a to i přes to, že má o 110 kubíků objemu víc. Kompletně jiné jsou hodnoty vrtání i zdvihu, z původně (79 x 71,4 mm) tu máme (90×60,8 mm) a o něco vyšší je také jeho komprese na výsledných 13,2:1. Nejen, že nový motor díky změnám točí o 650 otáček víc, hlavně ale nabídne 180 koní v 10 750 otáčkách doplněných o 125 newtonmetrů nastupujících v 9000. Špičkový výkon je jen o 250 otáček výš než u předchůdce, zato pro vrchol točivého momentu jet o bezmála 2000 otáček výš.
Jízdní pozice je dominantnější, přirozenější, ale také pohodlnější, protože tu je nové sedlo s výškou 830 milimetrů. Upravená je ale také pozice stupaček, které jsou teď zastrčené víc do motorky. To zvyšuje světlou výšku v náklonech a přitom to neubírá prostor pro nohy jezdce. Ovladatelnost závisí samozřejmě i na podvozku, a protože tu máme verzi RS, na komponentech se tradičně nešetřilo. Vpředu je plně stavitelná vidlice Öhlins NIX30, vzadu tlumič Öhlins TTX36, obojí nastavené pro potřeby motorky s nižší hmotností, vyšší silou a jinou geometrií. O stupeň se totiž zmenšil úhel hlavy řízení a s tím se také prodloužila stopa na 104,7 milimetrů.
Pětipalcový barevný displej nabízí ještě jednodušší a rychlejší možnosti nastavení včetně možnosti ladit úroveň zásahu kontroly trakce během jízdy. Na výběr je z režimů Rain, Road, Sport a Track a je možnost ji úplně vypnout. Krom toho, že ji můžete ladit samostatně, je samozřejmě spojená s pěticí jízdních režimů Rain, Road, Sport, Track a tradičního nastavitelného módu Rider. S kontrolou trakce souvisí také kontrola zvedání předního kola, která by měla být naladěná na hladší zásahy, stejné je to v případě náklonového ABS Continental MIB-EVO ABS. To nabídne dva režimy Road a Track a také ty jsou spojené s jízdními režimy, navíc je ale může člověk volně přepínat. Samotný hardware brzd také patří k tomu nejlepšímu, 320mm kotouče okusují třmeny Brembo Stylema, které ovládá radiální pumpa Brembo MCS. Když se vrátíme zpět k elektronice, tak standardní přítomnost bluetooth konektivity s možností zrcadlit navigaci na displej motorky, tempomat nebo bezklíčové odemykání motorky a nádrže určitě není tak důležité jako přítomnost oboustranného rychlořazení.
V případě zájmu možnost zkušební jízdy s předváděcím motocyklem. Podmínky na tel:
Zbrusu nový znamená o sedm kilogramů lehčí a fyzicky kompaktnější motor než u předchůdce, a to i přes to, že má o 110 kubíků objemu víc. Kompletně jiné jsou hodnoty vrtání i zdvihu, z původně (79 x 71,4 mm) tu máme (90×60,8 mm) a o něco vyšší je také jeho komprese na výsledných 13,2:1. Nejen, že nový motor díky změnám točí o 650 otáček víc, hlavně ale nabídne 180 koní v 10 750 otáčkách doplněných o 125 newtonmetrů nastupujících v 9000. Špičkový výkon je jen o 250 otáček výš než u předchůdce, zato pro vrchol točivého momentu jet o bezmála 2000 otáček výš.
Jízdní pozice je dominantnější, přirozenější, ale také pohodlnější, protože tu je nové sedlo s výškou 830 milimetrů. Upravená je ale také pozice stupaček, které jsou teď zastrčené víc do motorky. To zvyšuje světlou výšku v náklonech a přitom to neubírá prostor pro nohy jezdce. Ovladatelnost závisí samozřejmě i na podvozku, a protože tu máme verzi RS, na komponentech se tradičně nešetřilo. Vpředu je plně stavitelná vidlice Öhlins NIX30, vzadu tlumič Öhlins TTX36, obojí nastavené pro potřeby motorky s nižší hmotností, vyšší silou a jinou geometrií. O stupeň se totiž zmenšil úhel hlavy řízení a s tím se také prodloužila stopa na 104,7 milimetrů.
Pětipalcový barevný displej nabízí ještě jednodušší a rychlejší možnosti nastavení včetně možnosti ladit úroveň zásahu kontroly trakce během jízdy. Na výběr je z režimů Rain, Road, Sport a Track a je možnost ji úplně vypnout. Krom toho, že ji můžete ladit samostatně, je samozřejmě spojená s pěticí jízdních režimů Rain, Road, Sport, Track a tradičního nastavitelného módu Rider. S kontrolou trakce souvisí také kontrola zvedání předního kola, která by měla být naladěná na hladší zásahy, stejné je to v případě náklonového ABS Continental MIB-EVO ABS. To nabídne dva režimy Road a Track a také ty jsou spojené s jízdními režimy, navíc je ale může člověk volně přepínat. Samotný hardware brzd také patří k tomu nejlepšímu, 320mm kotouče okusují třmeny Brembo Stylema, které ovládá radiální pumpa Brembo MCS. Když se vrátíme zpět k elektronice, tak standardní přítomnost bluetooth konektivity s možností zrcadlit navigaci na displej motorky, tempomat nebo bezklíčové odemykání motorky a nádrže určitě není tak důležité jako přítomnost oboustranného rychlořazení.
Podobné inzeráty
Prodám Triumph Speed Triple 1050, r.v. 2005, výkon 96kw, najeto 44500km. Motorka na své stáří ve velmi pěkném stavu! Momentálně po velkém servisu: po výměně jsou rozvody včetně napínáku, svíčky, regulátor dobíjení, baterie a seřízené ventilové vůle a klapky (doložím fakturou ze servisu). Na motorce laděné výfuky Mivv. Více info po telefonu nebo sms.
Více na:
Copyright ©
Nabízím k prodeji nádherný cafe racer Triumph Thruxton 1200 R, rv. 2016, najeto 10590 mil. Motocykl nebyl havarován, původ dovoz z Anglie. V ČR jsem první majitel, vlastním ho druhým rokem.
Doplňky na motocyklu :
- nová gelová baterie
- držák SPZ
- menší ledkové blikače
- děrovaný pás nádrže
- polokapota
- knee pad
- laděné výfuky Vance and Hines
- nikdy použitý tank vak a dvě brašny s držáky
- alarm Triumph (mnou odpojený)
- vyšší řidítka (nižžší přidám k motocyklu)
- druhé dvojsedlo
Vše orignál příslušenctví Triumph.
O motocykl jsem se staral jako o vlastní :), po každé vyjížďce byl pečličvě očištěn, měl jsem v plánu mnoho dalších doplňků, ale není na to čas. Prodávám z důvodu aktuálního nedostatku času. Kupujte než si to rozmyslím :)))
Více na:
Copyright ©
Největší výkon, kroutící moment a akcelerace jakou kdy Speed Triple nabízel, se zcela novým 1160cc motorem.
O 10 kg lehčí, ovladatelnější a agilnější než kdy předtím. Nový přepracovaný agresivní design.
Ve všech ohledech nový a jedinečný Speed Triple, který je připraven podávat skvělé výkony jak na silnici, tak na závodním okruhu.
SKLADEM VE STŘÍBRNÉ BARVĚ, Ihned k odběru
Dobrý den, nabízím Vám ke koupi moji motorku Triumph Speed Triple RS v černé matné barvě. Jsem prvním majitelem, datum registrace je 1.4.2019. Koupena v Triumph Praha, DK auto moto s.r.o., kde je prováděn i pravidelný servis. Najeto 5109km. Technická do 1.4.2025. Garážovaná. Připravena k okamžitému vyjetí.
TRIUMPH SPEED TRIPLE R ABS r.v. 2012 najeto 32295km. MOTORKA V TOP STAVU 2X KLÍČ. R verze podvozek Öhlins kovaná kola PVM radiální brzdy Brembo klín pod motorem karbon doplňky padací protektory pneu 95% 2x klíč. doplňky triumph blinkry nádobka na kapalinu přední maska. NA MOTOCYKLY VYDÁVÁME PŘEVOZNÍ ZNAČKY.
Prodám nikdy nebouraný ani nepadený Triumph Speed Triple 1050 v opravdu velmi pěkném stavu: Původ: GB, r.v. 2012, STK 9/2023, verze s ABS, najeto poctivých 46 tis. km, laděné výfuky Arrow s homologací (+ originál výfuky), zalamovací páčky, padáky SW Motech, madlo pro spolujezdce Triumph, větrný štítek, klín pod motor, dvojzásuvka USB, držák mobilu. Pravidelný servis. Pneu nyní: přední 80 %, zadní 50 %. V případě zájmu přidám zvedák zadního kola.