inzerce, prodej, prodám, bazar

Toyota RAV4 2,5 Hybrid Selection AWD e-four, 114kW, A1, 5d

Kategorie: Toyota

Auto prihlásené na firmu v okr. Břeclav
515 000 s dph
Odpočet DPH
Bez dph 430 000
Auto je v Bratislave, nie je problém priviezť do ČR

Top stav.

1/2017
Objem motora: 2 494cm³ (2,5l)
Výkon motora: 114 kW (155 PS)
Pohon: 4x4
Počet dverí: 5

Farba: čierna
Karoséria: SUV/Off-road
Norma emisií: Euro 6
Prevodovka: automatická bezstupňová
Palivo: hybrid
Parkovacia kamera
Klimatizácia dvojzónová


Najazdené km: 190 000
Toyota RAV4 2,5 Hybrid Selection AWD e-four, 114kW, A1, 5d
Podobné inzeráty
Prd Toyota Celica GT Four (GT4) 1998 JDM RHD, už v ČR
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"". Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Na prodej: Toyota Celica GT Four (GT4) JDM 1995 RHD prodáno
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension". Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem. Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
použitý Paty vstrik 23710-26011 Toyota 2,2 DCAT Lexus IS220D
Použitý piaty vstrekovač Pátý vstřik -DENSO ! na vozidlá Toyota Avensis, Corolla, RAV4, Verso, Lexus IS 220d s motorom 2,2 D4D D-Cat 130kw 177 PS 2ADFHV 2ad-fhv a 2.0 D4D 93kw 1ad-ftv 1adftv 126PS pracujuci s piatym vstrekovačom Najčastejšie závady: podpúšťa Zle rozprašuje Nefunguje správne = otváranie/ zatváranie Co ma za následok dymivost modrý biely čierny dym Zvýšená spotreba nafty Častá regenerácia dpf filtra Přídavný vstřikovač paliva 23710-26010 23710-26011 23710-26012 Fuel Injector For Toyota Corolla Auris Avensis 1ADFTV 93kw Rav4 2ADFHV 130kw d-cat 2371026010 Toyota AURIS 2ADFHV 2006- Toyota AURIS (UKP) 2ADFHV 2007 Toyota AVENSIS 2ADFHV 2003- Toyota COROLLA SED (JPP) 2ADFHV 2006- Toyota COROLLA VERSO 2ADFHV 2004- Toyota RAV4 2ADFHV 2005- LEXUS IS/220D ALE20L-AEFLYW 2.2L DIESEL TURBO MTM 2005- LEXUS IS220D ALE20R-AEFSYW 2.2L DIESEL TURBO MTM 2005 Označenie vstrekovača: DENSO 2371026010 2371026011 2371026012 Vstrekovač- vstrik je plne funkčný vybratý z funkčného anglického auta Záruka na odskúšanie! Mam aj novy orig. OEM vstrekovač nerozbaleny s orig.krabičkou za cenu 6000kč niekoľko rokov sa venujem problematike D-4D a d-cat motorov Zasielam aj na dobierku do ČR +300kc + asi 100kc platíte postarke pri prevzatí balíka Diel skladom odosielam okamžite Vsetky fotky sú reálne foto použiteho vstrekovača Odpor vstrekovača +- 8 ohmov
Paty vstrik 23710-26010 -11-12 Toyota 2,2 DCAT Lexus IS220D
novy piaty vstrekovač Pátý vstřik -DENSO ! na vozidlá Toyota Avensis, Corolla, RAV4, Verso, Lexus IS 220d s motorom 2,2 D4D D-Cat 130kw 177 PS 2ADFHV 2ad-fhv a 2.0 D4D 93kw 1ad-ftv 1adftv 126PS pracujuci s piatym vstrekovačom Najčastejšie závady: Zadierajúca / zaseknutá špička podpúšťa Zle rozprašuje Nefunguje správne = otváranie/ zatváranie Co ma za následok dymivost modrý biely čierny dym Zvýšená spotreba nafty Častá regenerácia dpf filtra Přídavný vstřikovač paliva 23710-26010 23710-26011 23710-26012 Fuel Injector For Toyota Corolla Auris Avensis 1ADFTV 93kw Rav4 2ADFHV 130kw d-cat 2371026010 Toyota AURIS 2ADFHV  2006- Toyota AURIS (UKP) 2ADFHV  2007 Toyota AVENSIS 2ADFHV 2003- Toyota COROLLA SED (JPP) 2ADFHV  2006- Toyota  COROLLA VERSO 2ADFHV  2004- Toyota  RAV4 2ADFHV  2005- LEXUS IS/220D   ALE20L-AEFLYW 2.2L DIESEL TURBO MTM 2005- LEXUS  IS220D  ALE20R-AEFSYW 2.2L DIESEL TURBO MTM 2005 Označenie vstrekovača: DENSO 2371026010 2371026011 2371026012 Mam aj použitý vstrekovač vymontovany z funkčného auta z anglicka za cenu 3000kc niekoľko rokov sa venujem problematike D-4D a d-cat motorov Zasielam aj na dobierku do ČR +300kc + asi 100kc platíte postarke pri prevzatí balíka Diel skladom odosielam okamžite Vsetky fotky sú reálne foto NOVEHO vstrekovača Odpor nového vstrekovača +- 8 ohmov Na nový vstrekovač poskytujem záruku.
Senzor tlaku paliva toyota hilux avensis d4d 2.2/ 2.5L/3.0
COMMON RAIL PRESSURE SENSOR 89458-60010 8945860010 FOR TOYOTA D-CAT d4d 2.0l 2.2l 2.5l 3.0l 6- pinovy Original diel OEM : 499000-6080, 499000-6081 KOMPATIBILITA S OSOBNÝMI AUTAMI: TOYOTA Auris Hatchback (E15) (Rok výroby 03.2007 - 09.2012, 126 PS, nafta) TOYOTA Avensis III Sedan (T27) (Rok výroby 11.2008 - 10.2018, 126 - 177 PS, nafta) TOYOTA Corolla Verso (AR10) (Rok výroby 04.2004 - 03.2009, 116 - 177 PS, nafta) TOYOTA Hilux VII Pickup (Rok výroby 10.2005 - 05.2015, 102 - 120 PS, nafta) TOYOTA RAV4 III SUV (XA30) (Rok výroby 03.2006 - 12.2013, 136 - 177 PS, nafta) Avensis 2.0 D4D   2003/04-2008/11 Avensis 2.0 D4D 2006/03-2008/11 1adftv For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FHV 2003-2009 For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FTV 2003-2009 For Toyota RAV4 / Corolla 2.5 D4D 2003/04-2008/11 For Toyota Hilux / Hiace / Prado 3.0 D4D 2003-2010 RAV 4 2.2 D4D (2005-ON) LEXUS IS200D/220D (2005-2013) 2ADFHV Posledná foto je reálna foto Možnosť dobierky +300kč Diel skladom odosielam okamžite
Toyota Rav4, Hybrid, 2,5VVT-i, AWD, CZ, DPH
Prodám Toyota Rav4, Hybrid, 2,5VVT-i, AWD, CZ, DPH 1. majitel, zimní + letní pneu na ALU Najeto: 25 000 km V provozu od: 12/2018 Barva: Stříbrná, Světlá, Metalíza Klimatizace: Dvouzónová automatická Počet dveří: 5 Počet míst: 5 Palivo: Benzín Objem: 2 494 ccm Výkon: 114 kW (155 koní) Převodovka: Automatická Pohon: 4x4 1. majitel: Ano Země původu: Česká republika STK: 1/2025 Bezpečnostní systémy: ABS, Elektronická uzávěrka diferenciálu (EDS), ESP, Nouzové brždění, Protiprokluzový systém kol (ASR), Sledování jízdního pruhu, Systém nouzového zastavení Asistenční systémy: Adaptivní tempomat, Asistent pro vedení vozu v jízdních pruzích, Asistent rozjezdu do kopce, Parkovací kamera, Parkovací senzory, Rozpoznávání dopravních značek, Tempomat, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní Zabezpečení vozidla: Alarm, Centrální zamykání, Dálkové centrální zamykání, Imobilizér Vnitřní výbava a komfort: Bezklíčkové ovládání, Deaktivace airbagu spolujezdce, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, El. ovládaný kufr, El. sklopná zrcátka, El. startér, Elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, Multifunkční volant, Nastavitelný volant, Posilovač řízení, Senzor opotřebení brzd. destiček, Senzor stěračů, Senzor tlaku v pneumatikách, Síťka mezistěny zavazadlového prostoru, Venkovní teploměr, Vnitřní teploměr, Vyhřívaná zrcátka, Zadní loketní opěrka, Otáčkoměr Palubní systémy a konektivita: Autorádio, Bluetooth, Hlasové ovládání palubního počítače, Mobilní připojení, Originální autorádio, Palubní počítač, Přístrojová deska s barevným displejem, Satelitní navigace, Vstup paměťové karty Sedadla: Dělená zadní sedadla, Nastavitelná sedadla, Příprava pro isofix, Sportovní sedadla, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče Světelná technika: Automatické přepínání dálkových světel, Automatické svícení, LED denní svícení, Mlhovky, Denní svícení Vnější výbava: Litá kola, Plnohodnotné rezervní kolo, Zadní stěrač, Elektrické dovírání zavazadlového prostoru Pohon a podvozek: Automatická uzávěrka diferenciálu, Start/Stop systém Cena je uvedena bez DPH