Toyota Celica T231 2ZZ 141kW
Kategorie:
Toyota
Prodam Toyota Celica T231 2000 1.8 2ZZ-GE
Najeto cca 201k km
Serviska cca do 160k
Stav je umerny veku ale bylo o ni dobre postarano
Barva: 1d2 Thundercloud Grey
OEM TRD Spoiler (na fotkach neni namontovany)
Elektricke stresni okno
Manual 6 stupnova prevodovka
AEM tempomat
Interier v cerne kuzi
Automaticka klimatizace
AEM hydraulika na dverich u kufru pro lehci otevirani (oem pridam k autu)
16' OEM alu kola v cerne
2din slot na radio
priprava na basak
priprava na zadni parkovaci senzory
zadni parkovaci kamera
komplet nove brzdy
vymenene reproduktory za kvalitnejsi
chyby o kterych vim:
leve zadni kolo potrebuje opiskovat a znova nabarvit
2 vosy v pravem prednim svetle (ale popravde na srazech je to celkem atrakce)
jenom 1 klic
jemne jeta spojka(neprokluzuje)
melky skrabanec od klice
nefunkcni radio
a natrzena sedacka ridice(viz foto)
Najeto cca 201k km
Serviska cca do 160k
Stav je umerny veku ale bylo o ni dobre postarano
Barva: 1d2 Thundercloud Grey
OEM TRD Spoiler (na fotkach neni namontovany)
Elektricke stresni okno
Manual 6 stupnova prevodovka
AEM tempomat
Interier v cerne kuzi
Automaticka klimatizace
AEM hydraulika na dverich u kufru pro lehci otevirani (oem pridam k autu)
16' OEM alu kola v cerne
2din slot na radio
priprava na basak
priprava na zadni parkovaci senzory
zadni parkovaci kamera
komplet nove brzdy
vymenene reproduktory za kvalitnejsi
chyby o kterych vim:
leve zadni kolo potrebuje opiskovat a znova nabarvit
2 vosy v pravem prednim svetle (ale popravde na srazech je to celkem atrakce)
jenom 1 klic
jemne jeta spojka(neprokluzuje)
melky skrabanec od klice
nefunkcni radio
a natrzena sedacka ridice(viz foto)
Podobné inzeráty
Predám Toyotu Corollu 1,8TS 141KW,MT6 r.v.2002, 3majitel(prvy na slovensku), komplet servisna historia dolozena fakturami, nova spojka a olej v prevodovke vsetko original Toyota ziadne nahrady, aero kit TEE Toyota Engineering Europ., 3 dver. karoseria, modra metaliza , bez korozie , nove pneumatiky BFGoodrich, 250 000km. Top stav Dovoz Nemecko. investicne auto, rarita, zberatelsky kusok. Pohotovostna hmotnost len 1200kg. Motor 1,8 VVTL-i 2ZZ-GE (pouzity iba v Toyota Corolla a Celica, Lotus Exige, "vyrobca motora Yamaha") Kosice
Vyhladavanie: type R, GTI , RS , Hot Hatch , ST , GR , GSI , OPC , AMG .
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Zdravím nabízím svou e12 k prodeji.
r.v. 2002
stk 1/2024
nájezd km
Motor
2ZZ-GE 141kw
na motoru se při 205tis km dělalo
- kompletní rozvody,olejová pumpa,srovnání hlavy a výměna ventilu, svíčky, chladič, termostat a pár drobností okolo jako přetěsnění,výměna gufer.
v lednu 2022 všechny čepy na přední nápravě
říjen 2022 nová spojka exedy + olej v
převodovce nové manžety na poloosách
únor 2023 nová vačka s vahadly
olej byl pravidelně měněn po 6.000km Motul 5w50 společně s orig. filtrem Toyota
Auto sedí na podvozku
KYB SR Ultra s pružinami -45mm
na kolech O.Z. Superleggera 17” s pneu 205/45
+vzadu podložky 2cm
Brzdy
větší z 275mm na 295mm i s větším třmenem.
Výfuk
od svodu na zakázku dělaný výfuk značky Laityng pěkný hluboký decentní zvuk
rádio s androidem,gps,bluethootem,cd,usb
auto funguje jak má a je dost svižné.
teď horší stránka auta
blbne řidičova stahovačka
bouchá pouzdro stabilizátoru (nové dám k autu)
slabší ručka (pakny nové dám k autu)
v zadní části interiéru je prověšená stropnice
více info. není problém přes telefon
cenu si představuji 155.000,-
možno prodat bez kol 145.000,-
auto nutně prodat nepotřebuji.
civic type R, clio rs, focus st, fabia rs, mazda MPS,
fiesta st, golf gti, celica, megane rs, lotus elise , mazda 3 mps ,
COMMON RAIL PRESSURE SENSOR 89458-60010
8945860010 FOR TOYOTA D-CAT d4d
2.0l
2.2l
2.5l
3.0l
6- pinovy
Original diel
OEM :
499000-6080, 499000-6081
KOMPATIBILITA S OSOBNÝMI AUTAMI:
TOYOTA Auris Hatchback (E15) (Rok výroby 03.2007 - 09.2012, 126 PS, nafta)
TOYOTA Avensis III Sedan (T27) (Rok výroby 11.2008 - 10.2018, 126 - 177 PS, nafta) TOYOTA Corolla Verso (AR10) (Rok výroby 04.2004 - 03.2009, 116 - 177 PS, nafta)
TOYOTA Hilux VII Pickup (Rok výroby 10.2005 - 05.2015, 102 - 120 PS, nafta)
TOYOTA RAV4 III SUV (XA30) (Rok výroby 03.2006 - 12.2013, 136 - 177 PS, nafta)
Avensis 2.0 D4D 2003/04-2008/11
Avensis 2.0 D4D 2006/03-2008/11 1adftv
For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FHV 2003-2009
For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FTV 2003-2009
For Toyota RAV4 / Corolla 2.5 D4D 2003/04-2008/11
For Toyota Hilux / Hiace / Prado 3.0 D4D 2003-2010
RAV 4 2.2 D4D (2005-ON)
LEXUS IS200D/220D (2005-2013) 2ADFHV
Posledná foto je reálna foto
Možnosť dobierky +300kč
Diel skladom odosielam okamžite
Hybridní Toyota Prius IV. Red Executive, s koženým interiérem, nejvyšší výbavou a nevídanou, speciální příplatkovou úpravou sedadel navíc - Originál Toyota.
**** new Pneu letní 10.000,-
` R.V. 2016
` 116.000km
` STK 7/2023
` Motor benzín 1.8, rozvody ocelové, bezporuchové
` Převodovka Automatická, bezporuchová
` Hybridní systém využívá spolupráci elektromotoru/rekuperace/trakční akumulátory a benzínový motor.
**** Příplatkový2 kožený interiér Toyota. Sedadla jsou odlišná, od std. kožených sedadel v Priusu IV. // "Luxusní kožený interiér" je v Priusu IV. vždy příplatkový. Tato konkrétní sedadla, jsou extra příplatkovou výbavou, dostupná pouze ve vybraných zemích... vyladěná o prokládanou kůži v zádech, a celkově preciznější prošívání.
` Xenonová světla, automatické naklápění, hladina světla
` Automatické svícení
` Multifunkční volant s hlasovým ovládáním
` Radarový tempomat
` Antikolizní systém (při tempomatu auto kopíruje vzdálenost i rychlost auta před sebou, umí slabě i prudce brzdit, varovat a téměř zastavit, pokud auto před Vámi prudce brzdí).
` Senzory vzdálenosti, přední, zadní i boční zobrazení, při přiblížení dveří k předmětům, bráně, auto, cyklista, chodci...
` Kamera zadní s parkováním
` JBL Sound premium
` Navigace
` Bluetooth
` Autotelefon H-F, sms i tel. seznam
` Beziklíčový vstup
` 2x klíč
` Litá kola dvě sady letní/zimní, vč. TMPS senzorů tlaku
` Čtení dopravních značek
` Automatické parkování
Interiér nepoškozený, originál Toyota gumové koberce + Toyota gumová podložka v kufru.
Dvě sady kol
` 17" Toyota originálni letní lita kola s aerodynamickými kryty + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol
` 16" Toyota originální litá kola 90% zimní pneu Dunlop Winter Sport + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol
` Tažné zařízení originál Toyota (používá se pouze jako držák kol, nelze tahat žádný přívěs)
` Nový vodoodpudivý "olejovazelínový" nástřik podvozku (postřikové materiály 4000). Kdo nechce chránit podvozek, lze odstranit setřením, či čističem na brzdy.
` V Autě je spousta dokumentace, servisní knížka Toyota pro čtenáře, v kožených deskách
-------------------------------------
SERVIS 108.000km/dle štítku Toyota
` new Oil Motor
SERVIS 112.000km PREVENCE
` new P Kotouče Brembo
` new P Destičky Brembo
` new Z Kotouče Brembo
` new Z destičky Brembo
` new Konzervace Brzd, vše co se hýbat má, je preventivně promazané, pohyblivé... třmeny, brzdiče
SERVIS 113.000km 1/2022
` new Oil motor
` new Air Filter
` new Pylovy/Cabin Filter
` new Konzervace olejem/prevence
Jezdí a funguje skvěle
PHM a dálniční známka Extra k ceně
Proklik...
Cena pevná, prodat nepotřebuji, auto nahodile využívám