inzerce, prodej, prodám, bazar

Toyota Celica T231 2ZZ 141kW

Kategorie: Toyota

Prodam Toyota Celica T231 2000 1.8 2ZZ-GE
Najeto cca 201k km
Serviska cca do 160k
Stav je umerny veku ale bylo o ni dobre postarano

Barva: 1d2 Thundercloud Grey
OEM TRD Spoiler (na fotkach neni namontovany)
Elektricke stresni okno
Manual 6 stupnova prevodovka
AEM tempomat
Interier v cerne kuzi
Automaticka klimatizace
AEM hydraulika na dverich u kufru pro lehci otevirani (oem pridam k autu)
16' OEM alu kola v cerne
2din slot na radio
priprava na basak
priprava na zadni parkovaci senzory
zadni parkovaci kamera
komplet nove brzdy
vymenene reproduktory za kvalitnejsi

chyby o kterych vim:
leve zadni kolo potrebuje opiskovat a znova nabarvit
2 vosy v pravem prednim svetle (ale popravde na srazech je to celkem atrakce)
jenom 1 klic
jemne jeta spojka(neprokluzuje)
melky skrabanec od klice
nefunkcni radio
a natrzena sedacka ridice(viz foto)
Toyota Celica T231 2ZZ 141kW
Podobné inzeráty
Toyota Corolla 1,8TS 141KW
Predám Toyotu Corollu 1,8TS 141KW,MT6 r.v.2002, 3majitel(prvy na slovensku), komplet servisna historia dolozena fakturami, nova spojka a olej v prevodovke vsetko original Toyota ziadne nahrady, aero kit TEE Toyota Engineering Europ., 3 dver. karoseria, modra metaliza , bez korozie , nove pneumatiky BFGoodrich, 250 000km. Top stav Dovoz Nemecko. investicne auto, rarita, zberatelsky kusok. Pohotovostna hmotnost len 1200kg. Motor 1,8 VVTL-i 2ZZ-GE (pouzity iba v Toyota Corolla a Celica, Lotus Exige, "vyrobca motora Yamaha") Kosice Vyhladavanie: type R, GTI , RS , Hot Hatch , ST , GR , GSI , OPC , AMG .
Prd Toyota Celica GT Four (GT4) 1998 JDM RHD, už v ČR
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"". Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Na prodej: Toyota Celica GT Four (GT4) JDM 1995 RHD prodáno
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension". Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem. Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Toyota Corolla TS 141kw
Zdravím nabízím svou e12 k prodeji. r.v. 2002 stk 1/2024 nájezd km Motor 2ZZ-GE 141kw na motoru se při 205tis km dělalo - kompletní rozvody,olejová pumpa,srovnání hlavy a výměna ventilu, svíčky, chladič, termostat a pár drobností okolo jako přetěsnění,výměna gufer. v lednu 2022 všechny čepy na přední nápravě říjen 2022 nová spojka exedy + olej v převodovce nové manžety na poloosách únor 2023 nová vačka s vahadly olej byl pravidelně měněn po 6.000km Motul 5w50 společně s orig. filtrem Toyota Auto sedí na podvozku KYB SR Ultra s pružinami -45mm na kolech O.Z. Superleggera 17” s pneu 205/45 +vzadu podložky 2cm Brzdy větší z 275mm na 295mm i s větším třmenem. Výfuk od svodu na zakázku dělaný výfuk značky Laityng pěkný hluboký decentní zvuk rádio s androidem,gps,bluethootem,cd,usb auto funguje jak má a je dost svižné. teď horší stránka auta blbne řidičova stahovačka bouchá pouzdro stabilizátoru (nové dám k autu) slabší ručka (pakny nové dám k autu) v zadní části interiéru je prověšená stropnice více info. není problém přes telefon cenu si představuji 155.000,- možno prodat bez kol 145.000,- auto nutně prodat nepotřebuji. civic type R, clio rs, focus st, fabia rs, mazda MPS, fiesta st, golf gti, celica, megane rs, lotus elise , mazda 3 mps ,
Senzor tlaku paliva toyota hilux avensis d4d 2.2/ 2.5L/3.0
COMMON RAIL PRESSURE SENSOR 89458-60010 8945860010 FOR TOYOTA D-CAT d4d 2.0l 2.2l 2.5l 3.0l 6- pinovy Original diel OEM : 499000-6080, 499000-6081 KOMPATIBILITA S OSOBNÝMI AUTAMI: TOYOTA Auris Hatchback (E15) (Rok výroby 03.2007 - 09.2012, 126 PS, nafta) TOYOTA Avensis III Sedan (T27) (Rok výroby 11.2008 - 10.2018, 126 - 177 PS, nafta) TOYOTA Corolla Verso (AR10) (Rok výroby 04.2004 - 03.2009, 116 - 177 PS, nafta) TOYOTA Hilux VII Pickup (Rok výroby 10.2005 - 05.2015, 102 - 120 PS, nafta) TOYOTA RAV4 III SUV (XA30) (Rok výroby 03.2006 - 12.2013, 136 - 177 PS, nafta) Avensis 2.0 D4D   2003/04-2008/11 Avensis 2.0 D4D 2006/03-2008/11 1adftv For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FHV 2003-2009 For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FTV 2003-2009 For Toyota RAV4 / Corolla 2.5 D4D 2003/04-2008/11 For Toyota Hilux / Hiace / Prado 3.0 D4D 2003-2010 RAV 4 2.2 D4D (2005-ON) LEXUS IS200D/220D (2005-2013) 2ADFHV Posledná foto je reálna foto Možnosť dobierky +300kč Diel skladom odosielam okamžite
Toyota Prius IV Hybrid, Executive JBL, Navi, Kožený interiér
Hybridní Toyota Prius IV. Red Executive, s koženým interiérem, nejvyšší výbavou a nevídanou, speciální příplatkovou úpravou sedadel navíc - Originál Toyota. **** new Pneu letní 10.000,- ` R.V. 2016 ` 116.000km ` STK 7/2023 ` Motor benzín 1.8, rozvody ocelové, bezporuchové ` Převodovka Automatická, bezporuchová ` Hybridní systém využívá spolupráci elektromotoru/rekuperace/trakční akumulátory a benzínový motor. **** Příplatkový2 kožený interiér Toyota. Sedadla jsou odlišná, od std. kožených sedadel v Priusu IV. // "Luxusní kožený interiér" je v Priusu IV. vždy příplatkový. Tato konkrétní sedadla, jsou extra příplatkovou výbavou, dostupná pouze ve vybraných zemích... vyladěná o prokládanou kůži v zádech, a celkově preciznější prošívání. ` Xenonová světla, automatické naklápění, hladina světla ` Automatické svícení ` Multifunkční volant s hlasovým ovládáním ` Radarový tempomat ` Antikolizní systém (při tempomatu auto kopíruje vzdálenost i rychlost auta před sebou, umí slabě i prudce brzdit, varovat a téměř zastavit, pokud auto před Vámi prudce brzdí). ` Senzory vzdálenosti, přední, zadní i boční zobrazení, při přiblížení dveří k předmětům, bráně, auto, cyklista, chodci... ` Kamera zadní s parkováním ` JBL Sound premium ` Navigace ` Bluetooth ` Autotelefon H-F, sms i tel. seznam ` Beziklíčový vstup ` 2x klíč ` Litá kola dvě sady letní/zimní, vč. TMPS senzorů tlaku ` Čtení dopravních značek ` Automatické parkování Interiér nepoškozený, originál Toyota gumové koberce + Toyota gumová podložka v kufru. Dvě sady kol ` 17" Toyota originálni letní lita kola s aerodynamickými kryty + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol ` 16" Toyota originální litá kola 90% zimní pneu Dunlop Winter Sport + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol ` Tažné zařízení originál Toyota (používá se pouze jako držák kol, nelze tahat žádný přívěs) ` Nový vodoodpudivý "olejovazelínový" nástřik podvozku (postřikové materiály 4000). Kdo nechce chránit podvozek, lze odstranit setřením, či čističem na brzdy. ` V Autě je spousta dokumentace, servisní knížka Toyota pro čtenáře, v kožených deskách ------------------------------------- SERVIS 108.000km/dle štítku Toyota ` new Oil Motor SERVIS 112.000km PREVENCE ` new P Kotouče Brembo ` new P Destičky Brembo ` new Z Kotouče Brembo ` new Z destičky Brembo ` new Konzervace Brzd, vše co se hýbat má, je preventivně promazané, pohyblivé... třmeny, brzdiče SERVIS 113.000km 1/2022 ` new Oil motor ` new Air Filter ` new Pylovy/Cabin Filter ` new Konzervace olejem/prevence Jezdí a funguje skvěle PHM a dálniční známka Extra k ceně Proklik... Cena pevná, prodat nepotřebuji, auto nahodile využívám