Toyota Celica T23 1ZZ - 1.8 LPG
Kategorie:
Toyota
Zdravím, nadešel čas na prodej mé lásky. Na zahradě už stojí IS200 (se kterou jí podvádím) a na Celdu nezůstává místo a vlastně ani čas.
1.8 105kW 1ZZ - LPG - instalováno ve 185k předchozím majitelem.
Po GO (předchozí majitel) někdy ve 160-170k - mám od ní papíry. Někde.
Najeto 233682km.
Kosmetika - přední nárazník se potkal se zadním nějakého důchodce - prohnul se a popraskal lak, lakován byl pod přístřeškem metodou "nefouká, dělej", takže to není perfektní, ale je to zamaskované.
Na levém zadním lemu byl puchýřek rzi, ale v Ostravě na parkovišti se někdo otřel a z puchýřku udělal flíček. A pěkně mě nasral.
Jinak je auto bez koroze.
Bude chtít udělat brzdy, levá přední začíná lehce vydávat zvuky.
Zadní destičky jsem dělal na začátku roku.
Svěla měneny za černé s denním svícením, žárovky Nightbreaker.
Pravý zadní tlumič semtam povrzává, ale při kontrole vypadal ok, takže asi jen špatná nálada.
Žádné kontrolky nesvítí, katy jsou funkční, diagnostika není problém.
Výfuk vypadá, že by do něj člověk narval průměrného kojence, ale zvuk nemá skoro žádný, takže žádná hrůza.
K autu dám kola z fotky (MAM - celkem dodřené, ale z dálky vypadají hezky) s letníma Westlakeama 215/45 R17 (kupované letos v létě) a zimní R15 s gumou jetou sezónu a něco - klidně přezuju, momentálně stále na letních, jelikož auto stojí (pod přístřeškem).
Jo a origo TTE křídlo tam nechám taky. Nálepku kokota na palube klidně sundám, to byla čistá sebereflexe.
Jakékoliv otázky jsou vítány, další fotky nejsou problém.
O ceně se můžeme taktéž pobavit.
Volejte, pište SMSky, maily, jak je to pro vás pohodlné, všimnu si všeho.
1.8 105kW 1ZZ - LPG - instalováno ve 185k předchozím majitelem.
Po GO (předchozí majitel) někdy ve 160-170k - mám od ní papíry. Někde.
Najeto 233682km.
Kosmetika - přední nárazník se potkal se zadním nějakého důchodce - prohnul se a popraskal lak, lakován byl pod přístřeškem metodou "nefouká, dělej", takže to není perfektní, ale je to zamaskované.
Na levém zadním lemu byl puchýřek rzi, ale v Ostravě na parkovišti se někdo otřel a z puchýřku udělal flíček. A pěkně mě nasral.
Jinak je auto bez koroze.
Bude chtít udělat brzdy, levá přední začíná lehce vydávat zvuky.
Zadní destičky jsem dělal na začátku roku.
Svěla měneny za černé s denním svícením, žárovky Nightbreaker.
Pravý zadní tlumič semtam povrzává, ale při kontrole vypadal ok, takže asi jen špatná nálada.
Žádné kontrolky nesvítí, katy jsou funkční, diagnostika není problém.
Výfuk vypadá, že by do něj člověk narval průměrného kojence, ale zvuk nemá skoro žádný, takže žádná hrůza.
K autu dám kola z fotky (MAM - celkem dodřené, ale z dálky vypadají hezky) s letníma Westlakeama 215/45 R17 (kupované letos v létě) a zimní R15 s gumou jetou sezónu a něco - klidně přezuju, momentálně stále na letních, jelikož auto stojí (pod přístřeškem).
Jo a origo TTE křídlo tam nechám taky. Nálepku kokota na palube klidně sundám, to byla čistá sebereflexe.
Jakékoliv otázky jsou vítány, další fotky nejsou problém.
O ceně se můžeme taktéž pobavit.
Volejte, pište SMSky, maily, jak je to pro vás pohodlné, všimnu si všeho.
Podobné inzeráty
Prodám veškeré náhradni dily:Toyota Corolla verso 1.8 1ZZ-FE verso dveře verso kapota světlo vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko,přední maska, blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko, EGR ventil, filtr box corolla verso díly motor 1.8 toyota 1zz motor corolla 1.8 16v 1zz-fe
!!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
POUZE VOLAT
Po-Pá 8-16.00hod
Dobrý den, po prodeji vozu prodám nové šrouby odklonu kol, přední pár a jeden zadní mezi rameno a tehlici.
Při platbě předem na účet, zasilkovna na mě.
Toyota Celica 2000-2005 VII kupé
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.