inzerce, prodej, prodám, bazar

Toyota Celica ST165 GT4 Originál bodykit

Kategorie: Veteráni

Bodykit originální na Celicu ST 165 Turbo 4WD. Je kompletní,chybí jen jeden dveřní panel a některé plasty jsou navíc. Cena dohodou. Tel. . Maily ani sms nepište. Děkuji. Platí do smazání.
Toyota Celica ST165 GT4 Originál bodykit
Podobné inzeráty
Převodovka Toyota Celica turbo ST165 4WD GT4,4x4 ( ST185 )
Kompletní převodovka i s rozvodovkou na Celicu ST165 4x4 Pasuje i na ST185 4x4 Měl jsem ji jako záložní. Cena 27900kč. Info na telefonu . Maily ani sms nepište.Děkuji. Náhradních dílů,na Toyotu Celicu ST165 Turbo 4WD,mám víc... Startér,Alternátor,Originál spodní plastové lišty celý bodykit ST165 ,Váha vzduchu,Přední výstuha motorového prostoru,Cívka zapalování,Zadní plast pod SPZ (čtvercovou),Zadní boční plasty kapoty ke křídlu. Možná ještě něco najdu...Vše je na dohodě.
Toyota Celica - prospekty
Prodám prospekty Toyota Celica, v perfektním stavu, 2x 32 stran/30 fotografií (590kč/ks) Supra Turbo, Celica Cabrio, MR2 prodány.
Prodám Toyota Celica 2.0 GTI
Prodám Toyota Celica 2.0 GTI r.v. 1990, 350 km , 156 ps, dovoz de , pojízdná , alu 15 , info
Prodám Toyota Celica GT , T20
Prodám Toyota Celica GT , T20 r.v. 1994 , 151 km , 175 ps / 195 ps/, dovoz de, stk 2/2025, alu 18, info
Prodám Toyota Celica STi
Prodám Toyota Celica STi r.v. 1991, 245 km, 105 ps , dovoz de, orig. stav, zachovalá, info
Ferrari F412  V12
Značka: Ferrari Model: Ostatní modely Typ: F412 V12 Karoserie: Kupé Palivo: Benzín Převodovka: Automatická Poháněná kola: Zadní Barva: černá Rok výroby: 1989 Najeto: 118 000 Km Výkon: 250 kW (340 koní) Zdvihový objem: 4943 ccm Pohotovostní hmotnost: 1805 Kg Maximální rychlost: 250 Km/h Zrychlení 0-100: 8.3 s Investiční 12 válec se vším všudy, avšak rovněž projekt na dokončení renovace. Velice vzácný vůz s karosérií 2+2 a jeden z prvních vozů v "novodobé" historii Ferrari s motorem pod přední kapotou. Ferrari 412 z druhé poloviny osmdesátých let dvacátého století je poslední evolucí dvoudveřového a plně čtyřmístného kupé 365 GT4 2+2, jehož premiéra se odehrála již v roce 1972 na autosalonu v Paříži. Poměrně ostré linie karoserie, které sice nepostrádaly styl a eleganci, ale zároveň příliš neladily s tvary ostatních vozů Ferrari, nabízených ve stejném období byly důvodem, proč bylo Ferrari 365 GT4 2+2 řadu let vnímáno jako jeden z nejméně typických zástupců své značky. Vůz je pojízdný, motor jde čistě, automatická převodovka řadí.