Toyota Celica 2.0 GTi - 1987 + druhe auto na ND
Kategorie:
Toyota
Ahoj. Prodam Toyotu Celicu s motorem 3SGE rok 1987. Auto ma STK, normalne pojizdne. Jasne ma mouchy odpovidajici stari (lemy, drobna kitovacka, lak)
Najezd karoserie cca 250tis. Najezd motoru taktez. Motor pri 150k davan druhy zakoupeny v CH ve spickovem stavu. Auto je proste jakehokoliv tuningu. Vse puvodni - jen strikam voskem. Aktualne po kontrole hlavy, vymene vetsiny tesneni na horni casti motoru. Tlak oleje na ukazateli je 100%. Dale jsou na aute zcela nove original tlumice - zaslane Japonskou Toyotou v hodnote 25k instalovane v lete 2019 (zadni jsou stale v krabici). Mohu dolozit.
Jedna se o verzi s vykonem 115kw - vetsina ma 105kw. Puvod vozu je CH. Jsem druhy majitel v CR.
K autu je jeste cely druhy vuz na ND se zachovalymi sedaky. Tento druhy vuz neni nijak zvlast zkorodovany. Dostal se mi pojizdny, nicmene ted jiz nektere drobne dily schazi (musel bych proverit v servise kde stoji) + jeste dalsi hromada dilu (hlavy, prevodovka, dalsi original kola, vahy vzduchu, dalsi lita kola atd.) co jsem prubezne nashromazdil + NOVE zadni lemy!!!
Idealni pro nekoho kdo zvazuje stavbu YT. Ja se zacal venovat lodim. Prodej idealne cely komplet. Vim, ze je to hloupost psat do inzeratu, ale bych bych rad kdyby auto slo jen do dobrych rukou. Ma dobrou karmu :-)
Najezd karoserie cca 250tis. Najezd motoru taktez. Motor pri 150k davan druhy zakoupeny v CH ve spickovem stavu. Auto je proste jakehokoliv tuningu. Vse puvodni - jen strikam voskem. Aktualne po kontrole hlavy, vymene vetsiny tesneni na horni casti motoru. Tlak oleje na ukazateli je 100%. Dale jsou na aute zcela nove original tlumice - zaslane Japonskou Toyotou v hodnote 25k instalovane v lete 2019 (zadni jsou stale v krabici). Mohu dolozit.
Jedna se o verzi s vykonem 115kw - vetsina ma 105kw. Puvod vozu je CH. Jsem druhy majitel v CR.
K autu je jeste cely druhy vuz na ND se zachovalymi sedaky. Tento druhy vuz neni nijak zvlast zkorodovany. Dostal se mi pojizdny, nicmene ted jiz nektere drobne dily schazi (musel bych proverit v servise kde stoji) + jeste dalsi hromada dilu (hlavy, prevodovka, dalsi original kola, vahy vzduchu, dalsi lita kola atd.) co jsem prubezne nashromazdil + NOVE zadni lemy!!!
Idealni pro nekoho kdo zvazuje stavbu YT. Ja se zacal venovat lodim. Prodej idealne cely komplet. Vim, ze je to hloupost psat do inzeratu, ale bych bych rad kdyby auto slo jen do dobrych rukou. Ma dobrou karmu :-)
Podobné inzeráty
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Hybridní Toyota Prius IV. Red Executive, s koženým interiérem, nejvyšší výbavou a nevídanou, speciální příplatkovou úpravou sedadel navíc - Originál Toyota.
**** new Pneu letní 10.000,-
` R.V. 2016
` 116.000km
` STK 7/2023
` Motor benzín 1.8, rozvody ocelové, bezporuchové
` Převodovka Automatická, bezporuchová
` Hybridní systém využívá spolupráci elektromotoru/rekuperace/trakční akumulátory a benzínový motor.
**** Příplatkový2 kožený interiér Toyota. Sedadla jsou odlišná, od std. kožených sedadel v Priusu IV. // "Luxusní kožený interiér" je v Priusu IV. vždy příplatkový. Tato konkrétní sedadla, jsou extra příplatkovou výbavou, dostupná pouze ve vybraných zemích... vyladěná o prokládanou kůži v zádech, a celkově preciznější prošívání.
` Xenonová světla, automatické naklápění, hladina světla
` Automatické svícení
` Multifunkční volant s hlasovým ovládáním
` Radarový tempomat
` Antikolizní systém (při tempomatu auto kopíruje vzdálenost i rychlost auta před sebou, umí slabě i prudce brzdit, varovat a téměř zastavit, pokud auto před Vámi prudce brzdí).
` Senzory vzdálenosti, přední, zadní i boční zobrazení, při přiblížení dveří k předmětům, bráně, auto, cyklista, chodci...
` Kamera zadní s parkováním
` JBL Sound premium
` Navigace
` Bluetooth
` Autotelefon H-F, sms i tel. seznam
` Beziklíčový vstup
` 2x klíč
` Litá kola dvě sady letní/zimní, vč. TMPS senzorů tlaku
` Čtení dopravních značek
` Automatické parkování
Interiér nepoškozený, originál Toyota gumové koberce + Toyota gumová podložka v kufru.
Dvě sady kol
` 17" Toyota originálni letní lita kola s aerodynamickými kryty + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol
` 16" Toyota originální litá kola 90% zimní pneu Dunlop Winter Sport + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol
` Tažné zařízení originál Toyota (používá se pouze jako držák kol, nelze tahat žádný přívěs)
` Nový vodoodpudivý "olejovazelínový" nástřik podvozku (postřikové materiály 4000). Kdo nechce chránit podvozek, lze odstranit setřením, či čističem na brzdy.
` V Autě je spousta dokumentace, servisní knížka Toyota pro čtenáře, v kožených deskách
-------------------------------------
SERVIS 108.000km/dle štítku Toyota
` new Oil Motor
SERVIS 112.000km PREVENCE
` new P Kotouče Brembo
` new P Destičky Brembo
` new Z Kotouče Brembo
` new Z destičky Brembo
` new Konzervace Brzd, vše co se hýbat má, je preventivně promazané, pohyblivé... třmeny, brzdiče
SERVIS 113.000km 1/2022
` new Oil motor
` new Air Filter
` new Pylovy/Cabin Filter
` new Konzervace olejem/prevence
Jezdí a funguje skvěle
PHM a dálniční známka Extra k ceně
Proklik...
Cena pevná, prodat nepotřebuji, auto nahodile využívám
COMMON RAIL PRESSURE SENSOR 89458-60010
8945860010 FOR TOYOTA D-CAT d4d
2.0l
2.2l
2.5l
3.0l
6- pinovy
Original diel
OEM :
499000-6080, 499000-6081
KOMPATIBILITA S OSOBNÝMI AUTAMI:
TOYOTA Auris Hatchback (E15) (Rok výroby 03.2007 - 09.2012, 126 PS, nafta)
TOYOTA Avensis III Sedan (T27) (Rok výroby 11.2008 - 10.2018, 126 - 177 PS, nafta) TOYOTA Corolla Verso (AR10) (Rok výroby 04.2004 - 03.2009, 116 - 177 PS, nafta)
TOYOTA Hilux VII Pickup (Rok výroby 10.2005 - 05.2015, 102 - 120 PS, nafta)
TOYOTA RAV4 III SUV (XA30) (Rok výroby 03.2006 - 12.2013, 136 - 177 PS, nafta)
Avensis 2.0 D4D 2003/04-2008/11
Avensis 2.0 D4D 2006/03-2008/11 1adftv
For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FHV 2003-2009
For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FTV 2003-2009
For Toyota RAV4 / Corolla 2.5 D4D 2003/04-2008/11
For Toyota Hilux / Hiace / Prado 3.0 D4D 2003-2010
RAV 4 2.2 D4D (2005-ON)
LEXUS IS200D/220D (2005-2013) 2ADFHV
Posledná foto je reálna foto
Možnosť dobierky +300kč
Diel skladom odosielam okamžite
Dobrý den, rád bych nabídnul k prodeji svůj vůz Toyota Celica T18, motor 3SGE, tudíž 2.0 atmosféra. 156 koní (115kW)
Auto je původně z Německa, má najeto necelých 144xxx a je ve velmi zachovalém stavu. Jediné kritické místo je levý blatník, který kvete pod štěrkou, ale mám náhradní použitý a dám ho zdarma k vozu. Momentálně jsou značky v depozitu, ale po domluvě auto přihlásím a bude připraveno na osobní prohlídku. Vozidlo má od Června minulého roku novou technickou.
Auto vlastním necelé dva roky a nikdy mě nikde nenechalo. Kromě pravidelného servisu na něm nebylo potřeba nic dělat. Potřebuji větší auto a z tohoto důvodu ho také prodávám.
Cena je 200 000Kč, ale jsem ochoten jít s cenou dolů. BAZARY NEVOLAT ANI NEPSAT!
Cena automobilu půjde časem už jen a jen nahoru.
Zbytocny drahý repas stačí vymeniť špičky!
Denso Nozzle DLLA155P960
Ponúkam dýzy DLLA155P960 (vstrekovacie dýzy)špičky vstrekovača Denso používané v automobiloch
LEXUS IS II, TOYOTA AVENSIS, COROLLA Verso, RAV 4 III, RAV 4 IV.
Ostatné čísla trysiek:
DLLA155P960
ALLA155P960
093400-9600
vhodné pre tieto typy trysiek - vstrekovovacov:
DCRI107690
DCRI107670
095000-668
095000-697
23670-09190
095000-732
095000-733
095000-768
095000-769
23670-09190
23670-09230
23670-09270
23670-0R050
23670-0R130
23670-0R180
OEN 23670-09180 — TOYOTA
OEN 23670-09240 — TOYOTA
OEN 23670-09280 — TOYOTA
OEN 23670-0R030 — TOYOTA
OEN 23670-0R140 — TOYOTA
OEN 23670-0R190 — TOYOTA
Lexus IS200:
2,2 d, 150, 2010-, 2AD-FTV, Euro 5, D5, IS200d
Toyota Avensis:
2,0 d, 126 93kw 2006-2008, 1AD-FTV, D-4D, ZRT27, ADT27
2,2 d, 150 110kw 2008-, 2AD-FTV, D-4D, ZRT27, ADT27
toyota Corolla Verso:
2,2 d, 136, 2005-2009, 2AD-FTV, D-4D,
RAV4
2,0 d, 125, 2012-, 1AD-FTV, D-4D
2,2 d, 136 - 150, 2008-, 2AD-FTV, D-4D
NEPASUJE na 2.2 d-cat 130kw 177ps 2ad-fhv - tam nieje mozny repas piezo vstrekovačov!!!(zatial)
posledné 3 foto su reálne fotky
Su hermeticky uzavreté v olejovej náplni
možnosť dobierky +300kč
cena je za sadu -4ks
MOZNOST PREDAJA AJ PO JEDNOM KUSE SPICKY ZA 1500KC/KS
Diel skladom odosielam okamžite