Toyota Celica 1.8VVT-i,original stav
Kategorie:
Toyota
Prodam Toyota Celica 1.8VVT-i 105kw,r.v.2000,najeto 258tkm,klima,radio,4x airbag,alu kola,vse original stav bez zasahu kutila nebo tunera,pridan pouze znackovy ladeny vyfuk,velmi pekna,dovoz a doklady k prihlaseni Rakousko,mohu prihlasit nebo lze odjet na prevozni znacce,cena 119 000kc
Podobné inzeráty
Prodam Toyotu Celicu 1.8VVT-i 105kw,r.v.2001,najeto 236tkm,navigace,usb,dvd radio.alu kola se zanovnimy pneu,klimatronik,kratke zavodni razeni,vnitrek cervena kuze,plasty nastrikane do barvy,upravene budiky a podsviceni vse do cervena zpracovano nemeckou firmou,auto pravidelne servisovano-ke vsemu ucty,3×klice,jedinecna a nadherna Toyota,strecha lehce po kroupach,jede nadherne,dovoz a doklady k prihlaseni Rakousko,mohu prihlasit(+4000) nebo muzete odjet na prevozni znacce ihned,cena 159000kc
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Hybridní Toyota Prius IV. Red Executive, s koženým interiérem, nejvyšší výbavou a nevídanou, speciální příplatkovou úpravou sedadel navíc - Originál Toyota.
**** new Pneu letní 10.000,-
` R.V. 2016
` 116.000km
` STK 7/2023
` Motor benzín 1.8, rozvody ocelové, bezporuchové
` Převodovka Automatická, bezporuchová
` Hybridní systém využívá spolupráci elektromotoru/rekuperace/trakční akumulátory a benzínový motor.
**** Příplatkový2 kožený interiér Toyota. Sedadla jsou odlišná, od std. kožených sedadel v Priusu IV. // "Luxusní kožený interiér" je v Priusu IV. vždy příplatkový. Tato konkrétní sedadla, jsou extra příplatkovou výbavou, dostupná pouze ve vybraných zemích... vyladěná o prokládanou kůži v zádech, a celkově preciznější prošívání.
` Xenonová světla, automatické naklápění, hladina světla
` Automatické svícení
` Multifunkční volant s hlasovým ovládáním
` Radarový tempomat
` Antikolizní systém (při tempomatu auto kopíruje vzdálenost i rychlost auta před sebou, umí slabě i prudce brzdit, varovat a téměř zastavit, pokud auto před Vámi prudce brzdí).
` Senzory vzdálenosti, přední, zadní i boční zobrazení, při přiblížení dveří k předmětům, bráně, auto, cyklista, chodci...
` Kamera zadní s parkováním
` JBL Sound premium
` Navigace
` Bluetooth
` Autotelefon H-F, sms i tel. seznam
` Beziklíčový vstup
` 2x klíč
` Litá kola dvě sady letní/zimní, vč. TMPS senzorů tlaku
` Čtení dopravních značek
` Automatické parkování
Interiér nepoškozený, originál Toyota gumové koberce + Toyota gumová podložka v kufru.
Dvě sady kol
` 17" Toyota originálni letní lita kola s aerodynamickými kryty + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol
` 16" Toyota originální litá kola 90% zimní pneu Dunlop Winter Sport + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol
` Tažné zařízení originál Toyota (používá se pouze jako držák kol, nelze tahat žádný přívěs)
` Nový vodoodpudivý "olejovazelínový" nástřik podvozku (postřikové materiály 4000). Kdo nechce chránit podvozek, lze odstranit setřením, či čističem na brzdy.
` V Autě je spousta dokumentace, servisní knížka Toyota pro čtenáře, v kožených deskách
-------------------------------------
SERVIS 108.000km/dle štítku Toyota
` new Oil Motor
SERVIS 112.000km PREVENCE
` new P Kotouče Brembo
` new P Destičky Brembo
` new Z Kotouče Brembo
` new Z destičky Brembo
` new Konzervace Brzd, vše co se hýbat má, je preventivně promazané, pohyblivé... třmeny, brzdiče
SERVIS 113.000km 1/2022
` new Oil motor
` new Air Filter
` new Pylovy/Cabin Filter
` new Konzervace olejem/prevence
Jezdí a funguje skvěle
PHM a dálniční známka Extra k ceně
Proklik...
Cena pevná, prodat nepotřebuji, auto nahodile využívám
COMMON RAIL PRESSURE SENSOR 89458-60010
8945860010 FOR TOYOTA D-CAT d4d
2.0l
2.2l
2.5l
3.0l
6- pinovy
Original diel
OEM :
499000-6080, 499000-6081
KOMPATIBILITA S OSOBNÝMI AUTAMI:
TOYOTA Auris Hatchback (E15) (Rok výroby 03.2007 - 09.2012, 126 PS, nafta)
TOYOTA Avensis III Sedan (T27) (Rok výroby 11.2008 - 10.2018, 126 - 177 PS, nafta) TOYOTA Corolla Verso (AR10) (Rok výroby 04.2004 - 03.2009, 116 - 177 PS, nafta)
TOYOTA Hilux VII Pickup (Rok výroby 10.2005 - 05.2015, 102 - 120 PS, nafta)
TOYOTA RAV4 III SUV (XA30) (Rok výroby 03.2006 - 12.2013, 136 - 177 PS, nafta)
Avensis 2.0 D4D 2003/04-2008/11
Avensis 2.0 D4D 2006/03-2008/11 1adftv
For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FHV 2003-2009
For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FTV 2003-2009
For Toyota RAV4 / Corolla 2.5 D4D 2003/04-2008/11
For Toyota Hilux / Hiace / Prado 3.0 D4D 2003-2010
RAV 4 2.2 D4D (2005-ON)
LEXUS IS200D/220D (2005-2013) 2ADFHV
Posledná foto je reálna foto
Možnosť dobierky +300kč
Diel skladom odosielam okamžite
Zbytocny drahý repas stačí vymeniť špičky!
Denso Nozzle DLLA155P960
Ponúkam dýzy DLLA155P960 (vstrekovacie dýzy)špičky vstrekovača Denso používané v automobiloch
LEXUS IS II, TOYOTA AVENSIS, COROLLA Verso, RAV 4 III, RAV 4 IV.
Ostatné čísla trysiek:
DLLA155P960
ALLA155P960
093400-9600
vhodné pre tieto typy trysiek - vstrekovovacov:
DCRI107690
DCRI107670
095000-668
095000-697
23670-09190
095000-732
095000-733
095000-768
095000-769
23670-09190
23670-09230
23670-09270
23670-0R050
23670-0R130
23670-0R180
OEN 23670-09180 — TOYOTA
OEN 23670-09240 — TOYOTA
OEN 23670-09280 — TOYOTA
OEN 23670-0R030 — TOYOTA
OEN 23670-0R140 — TOYOTA
OEN 23670-0R190 — TOYOTA
Lexus IS200:
2,2 d, 150, 2010-, 2AD-FTV, Euro 5, D5, IS200d
Toyota Avensis:
2,0 d, 126 93kw 2006-2008, 1AD-FTV, D-4D, ZRT27, ADT27
2,2 d, 150 110kw 2008-, 2AD-FTV, D-4D, ZRT27, ADT27
toyota Corolla Verso:
2,2 d, 136, 2005-2009, 2AD-FTV, D-4D,
RAV4
2,0 d, 125, 2012-, 1AD-FTV, D-4D
2,2 d, 136 - 150, 2008-, 2AD-FTV, D-4D
NEPASUJE na 2.2 d-cat 130kw 177ps 2ad-fhv - tam nieje mozny repas piezo vstrekovačov!!!(zatial)
posledné 3 foto su reálne fotky
Su hermeticky uzavreté v olejovej náplni
možnosť dobierky +300kč
cena je za sadu -4ks
MOZNOST PREDAJA AJ PO JEDNOM KUSE SPICKY ZA 1500KC/KS
Diel skladom odosielam okamžite