inzerce, prodej, prodám, bazar

Toyota Celica 1.8VVT-i,original stav

Kategorie: Toyota

Prodam Toyota Celica 1.8VVT-i 105kw,r.v.2000,najeto 258tkm,klima,radio,4x airbag,alu kola,vse original stav bez zasahu kutila nebo tunera,pridan pouze znackovy ladeny vyfuk,velmi pekna,dovoz a doklady k prihlaseni Rakousko,mohu prihlasit nebo lze odjet na prevozni znacce,cena 119 000kc
Toyota Celica 1.8VVT-i,original stav
Podobné inzeráty
Toyota Celica 1.8VVT-i,červena kůže,navi
Prodam Toyotu Celicu 1.8VVT-i 105kw,r.v.2001,najeto 236tkm,navigace,usb,dvd radio.alu kola se zanovnimy pneu,klimatronik,kratke zavodni razeni,vnitrek cervena kuze,plasty nastrikane do barvy,upravene budiky a podsviceni vse do cervena zpracovano nemeckou firmou,auto pravidelne servisovano-ke vsemu ucty,3×klice,jedinecna a nadherna Toyota,strecha lehce po kroupach,jede nadherne,dovoz a doklady k prihlaseni Rakousko,mohu prihlasit(+4000) nebo muzete odjet na prevozni znacce ihned,cena 159000kc
Prd Toyota Celica GT Four (GT4) 1998 JDM RHD, už v ČR
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"". Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Na prodej: Toyota Celica GT Four (GT4) JDM 1995 RHD prodáno
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension". Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem. Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Toyota Prius IV Hybrid, Executive JBL, Navi, Kožený interiér
Hybridní Toyota Prius IV. Red Executive, s koženým interiérem, nejvyšší výbavou a nevídanou, speciální příplatkovou úpravou sedadel navíc - Originál Toyota. **** new Pneu letní 10.000,- ` R.V. 2016 ` 116.000km ` STK 7/2023 ` Motor benzín 1.8, rozvody ocelové, bezporuchové ` Převodovka Automatická, bezporuchová ` Hybridní systém využívá spolupráci elektromotoru/rekuperace/trakční akumulátory a benzínový motor. **** Příplatkový2 kožený interiér Toyota. Sedadla jsou odlišná, od std. kožených sedadel v Priusu IV. // "Luxusní kožený interiér" je v Priusu IV. vždy příplatkový. Tato konkrétní sedadla, jsou extra příplatkovou výbavou, dostupná pouze ve vybraných zemích... vyladěná o prokládanou kůži v zádech, a celkově preciznější prošívání. ` Xenonová světla, automatické naklápění, hladina světla ` Automatické svícení ` Multifunkční volant s hlasovým ovládáním ` Radarový tempomat ` Antikolizní systém (při tempomatu auto kopíruje vzdálenost i rychlost auta před sebou, umí slabě i prudce brzdit, varovat a téměř zastavit, pokud auto před Vámi prudce brzdí). ` Senzory vzdálenosti, přední, zadní i boční zobrazení, při přiblížení dveří k předmětům, bráně, auto, cyklista, chodci... ` Kamera zadní s parkováním ` JBL Sound premium ` Navigace ` Bluetooth ` Autotelefon H-F, sms i tel. seznam ` Beziklíčový vstup ` 2x klíč ` Litá kola dvě sady letní/zimní, vč. TMPS senzorů tlaku ` Čtení dopravních značek ` Automatické parkování Interiér nepoškozený, originál Toyota gumové koberce + Toyota gumová podložka v kufru. Dvě sady kol ` 17" Toyota originálni letní lita kola s aerodynamickými kryty + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol ` 16" Toyota originální litá kola 90% zimní pneu Dunlop Winter Sport + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol ` Tažné zařízení originál Toyota (používá se pouze jako držák kol, nelze tahat žádný přívěs) ` Nový vodoodpudivý "olejovazelínový" nástřik podvozku (postřikové materiály 4000). Kdo nechce chránit podvozek, lze odstranit setřením, či čističem na brzdy. ` V Autě je spousta dokumentace, servisní knížka Toyota pro čtenáře, v kožených deskách ------------------------------------- SERVIS 108.000km/dle štítku Toyota ` new Oil Motor SERVIS 112.000km PREVENCE ` new P Kotouče Brembo ` new P Destičky Brembo ` new Z Kotouče Brembo ` new Z destičky Brembo ` new Konzervace Brzd, vše co se hýbat má, je preventivně promazané, pohyblivé... třmeny, brzdiče SERVIS 113.000km 1/2022 ` new Oil motor ` new Air Filter ` new Pylovy/Cabin Filter ` new Konzervace olejem/prevence Jezdí a funguje skvěle PHM a dálniční známka Extra k ceně Proklik... Cena pevná, prodat nepotřebuji, auto nahodile využívám
Senzor tlaku paliva toyota hilux avensis d4d 2.2/ 2.5L/3.0
COMMON RAIL PRESSURE SENSOR 89458-60010 8945860010 FOR TOYOTA D-CAT d4d 2.0l 2.2l 2.5l 3.0l 6- pinovy Original diel OEM : 499000-6080, 499000-6081 KOMPATIBILITA S OSOBNÝMI AUTAMI: TOYOTA Auris Hatchback (E15) (Rok výroby 03.2007 - 09.2012, 126 PS, nafta) TOYOTA Avensis III Sedan (T27) (Rok výroby 11.2008 - 10.2018, 126 - 177 PS, nafta) TOYOTA Corolla Verso (AR10) (Rok výroby 04.2004 - 03.2009, 116 - 177 PS, nafta) TOYOTA Hilux VII Pickup (Rok výroby 10.2005 - 05.2015, 102 - 120 PS, nafta) TOYOTA RAV4 III SUV (XA30) (Rok výroby 03.2006 - 12.2013, 136 - 177 PS, nafta) Avensis 2.0 D4D   2003/04-2008/11 Avensis 2.0 D4D 2006/03-2008/11 1adftv For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FHV 2003-2009 For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FTV 2003-2009 For Toyota RAV4 / Corolla 2.5 D4D 2003/04-2008/11 For Toyota Hilux / Hiace / Prado 3.0 D4D 2003-2010 RAV 4 2.2 D4D (2005-ON) LEXUS IS200D/220D (2005-2013) 2ADFHV Posledná foto je reálna foto Možnosť dobierky +300kč Diel skladom odosielam okamžite
vstrekovacia špička toyota lexus d4d
Zbytocny drahý repas stačí vymeniť špičky! Denso Nozzle DLLA155P960 Ponúkam dýzy DLLA155P960 (vstrekovacie dýzy)špičky vstrekovača Denso používané v automobiloch LEXUS IS II, TOYOTA AVENSIS, COROLLA Verso, RAV 4 III, RAV 4 IV. Ostatné čísla trysiek: DLLA155P960 ALLA155P960 093400-9600 vhodné pre tieto typy trysiek - vstrekovovacov: DCRI107690 DCRI107670 095000-668 095000-697 23670-09190 095000-732 095000-733 095000-768 095000-769 23670-09190 23670-09230 23670-09270 23670-0R050 23670-0R130 23670-0R180 OEN 23670-09180 — TOYOTA OEN 23670-09240 — TOYOTA OEN 23670-09280 — TOYOTA OEN 23670-0R030 — TOYOTA OEN 23670-0R140 — TOYOTA OEN 23670-0R190 — TOYOTA Lexus IS200: 2,2 d, 150, 2010-, 2AD-FTV, Euro 5, D5, IS200d Toyota Avensis: 2,0 d, 126 93kw 2006-2008, 1AD-FTV, D-4D, ZRT27, ADT27 2,2 d, 150 110kw 2008-, 2AD-FTV, D-4D, ZRT27, ADT27 toyota Corolla Verso: 2,2 d, 136, 2005-2009, 2AD-FTV, D-4D, RAV4 2,0 d, 125, 2012-, 1AD-FTV, D-4D 2,2 d, 136 - 150, 2008-, 2AD-FTV, D-4D NEPASUJE na 2.2 d-cat 130kw 177ps 2ad-fhv - tam nieje mozny repas piezo vstrekovačov!!!(zatial) posledné 3 foto su reálne fotky Su hermeticky uzavreté v olejovej náplni možnosť dobierky +300kč cena je za sadu -4ks MOZNOST PREDAJA AJ PO JEDNOM KUSE SPICKY ZA 1500KC/KS Diel skladom odosielam okamžite