Toyota Celica 1.8 16V VVTi, Digiklima,Alu.kola
Kategorie:
Toyota
Rok výroby: 2000
Stav tachometru: 189 500 km
Platnost STK do: 07/2023
Typ karosérie: kupé
Druh paliva: benzin
Obsah motoru: 1 794 ccm
Výkon motoru: 105 kW
Počet dveří: 2
Počet míst: 4
Barva: stříbrná metalíza
Výbava:
manuální převodovka, 4x airbag, ABS, aut. klimatizace, alu kola, palubní počítač, el. okna, el. zrcátka, imobilizér, centrální zamykání, mlhovky, zadní stěrač, posilovač řízení
2x klíč, platná STK, nová spojka.
Stav tachometru: 189 500 km
Platnost STK do: 07/2023
Typ karosérie: kupé
Druh paliva: benzin
Obsah motoru: 1 794 ccm
Výkon motoru: 105 kW
Počet dveří: 2
Počet míst: 4
Barva: stříbrná metalíza
Výbava:
manuální převodovka, 4x airbag, ABS, aut. klimatizace, alu kola, palubní počítač, el. okna, el. zrcátka, imobilizér, centrální zamykání, mlhovky, zadní stěrač, posilovač řízení
2x klíč, platná STK, nová spojka.
Podobné inzeráty
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension".
Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem.
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Hybridní Toyota Prius IV. Red Executive, s koženým interiérem, nejvyšší výbavou a nevídanou, speciální příplatkovou úpravou sedadel navíc - Originál Toyota.
**** new Pneu letní 10.000,-
` R.V. 2016
` 116.000km
` STK 7/2023
` Motor benzín 1.8, rozvody ocelové, bezporuchové
` Převodovka Automatická, bezporuchová
` Hybridní systém využívá spolupráci elektromotoru/rekuperace/trakční akumulátory a benzínový motor.
**** Příplatkový2 kožený interiér Toyota. Sedadla jsou odlišná, od std. kožených sedadel v Priusu IV. // "Luxusní kožený interiér" je v Priusu IV. vždy příplatkový. Tato konkrétní sedadla, jsou extra příplatkovou výbavou, dostupná pouze ve vybraných zemích... vyladěná o prokládanou kůži v zádech, a celkově preciznější prošívání.
` Xenonová světla, automatické naklápění, hladina světla
` Automatické svícení
` Multifunkční volant s hlasovým ovládáním
` Radarový tempomat
` Antikolizní systém (při tempomatu auto kopíruje vzdálenost i rychlost auta před sebou, umí slabě i prudce brzdit, varovat a téměř zastavit, pokud auto před Vámi prudce brzdí).
` Senzory vzdálenosti, přední, zadní i boční zobrazení, při přiblížení dveří k předmětům, bráně, auto, cyklista, chodci...
` Kamera zadní s parkováním
` JBL Sound premium
` Navigace
` Bluetooth
` Autotelefon H-F, sms i tel. seznam
` Beziklíčový vstup
` 2x klíč
` Litá kola dvě sady letní/zimní, vč. TMPS senzorů tlaku
` Čtení dopravních značek
` Automatické parkování
Interiér nepoškozený, originál Toyota gumové koberce + Toyota gumová podložka v kufru.
Dvě sady kol
` 17" Toyota originálni letní lita kola s aerodynamickými kryty + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol
` 16" Toyota originální litá kola 90% zimní pneu Dunlop Winter Sport + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol
` Tažné zařízení originál Toyota (používá se pouze jako držák kol, nelze tahat žádný přívěs)
` Nový vodoodpudivý "olejovazelínový" nástřik podvozku (postřikové materiály 4000). Kdo nechce chránit podvozek, lze odstranit setřením, či čističem na brzdy.
` V Autě je spousta dokumentace, servisní knížka Toyota pro čtenáře, v kožených deskách
-------------------------------------
SERVIS 108.000km/dle štítku Toyota
` new Oil Motor
SERVIS 112.000km PREVENCE
` new P Kotouče Brembo
` new P Destičky Brembo
` new Z Kotouče Brembo
` new Z destičky Brembo
` new Konzervace Brzd, vše co se hýbat má, je preventivně promazané, pohyblivé... třmeny, brzdiče
SERVIS 113.000km 1/2022
` new Oil motor
` new Air Filter
` new Pylovy/Cabin Filter
` new Konzervace olejem/prevence
Jezdí a funguje skvěle
PHM a dálniční známka Extra k ceně
Proklik...
Cena pevná, prodat nepotřebuji, auto nahodile využívám
COMMON RAIL PRESSURE SENSOR 89458-60010
8945860010 FOR TOYOTA D-CAT d4d
2.0l
2.2l
2.5l
3.0l
6- pinovy
Original diel
OEM :
499000-6080, 499000-6081
KOMPATIBILITA S OSOBNÝMI AUTAMI:
TOYOTA Auris Hatchback (E15) (Rok výroby 03.2007 - 09.2012, 126 PS, nafta)
TOYOTA Avensis III Sedan (T27) (Rok výroby 11.2008 - 10.2018, 126 - 177 PS, nafta) TOYOTA Corolla Verso (AR10) (Rok výroby 04.2004 - 03.2009, 116 - 177 PS, nafta)
TOYOTA Hilux VII Pickup (Rok výroby 10.2005 - 05.2015, 102 - 120 PS, nafta)
TOYOTA RAV4 III SUV (XA30) (Rok výroby 03.2006 - 12.2013, 136 - 177 PS, nafta)
Avensis 2.0 D4D 2003/04-2008/11
Avensis 2.0 D4D 2006/03-2008/11 1adftv
For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FHV 2003-2009
For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FTV 2003-2009
For Toyota RAV4 / Corolla 2.5 D4D 2003/04-2008/11
For Toyota Hilux / Hiace / Prado 3.0 D4D 2003-2010
RAV 4 2.2 D4D (2005-ON)
LEXUS IS200D/220D (2005-2013) 2ADFHV
Posledná foto je reálna foto
Možnosť dobierky +300kč
Diel skladom odosielam okamžite
Toyota Auris s klasickým atmosférickým benzínovým motorem 1.6 o výkonu 97 kW, který je velice spolehlivý a úsporný. Je v karosářské variantě Kombi a v světle šedé metalíze. Auto je dovezené z Německa, kde bylo registrované na soukromého majitele. Vozidlo jezdilo celou svou historii do autorizovaného servisu u dealera značky Toyota. Vše doloženo servisní knížkou a výpisem z CarVertical. Více fotek a bezplatné stažení protokolu CarVertical na webu Benducars
Model: Toyota Auris Kombi
Motor: 1.6 VVTi 97 kw benzín
Převodovka: Manuální 6-ti stupňová
První registrace: 25.7.2013
Najeto: 115 000 km
Výbava:
centrál na DO - 2x klíč
palubní počítač
digitální klimatizace
4x el. okna
el. ovládané zrcátka
kožený multifunkční volant
panoramatická střecha
bluetooth handsfee
originál autorádio
navigace
hlasové ovládání
isofix
parkovací kamera
alu kola R16
servisní knížka
COC certifikát Toyota
* Auto bez nutných investic, plně funkční
* Jasný původ a historie vozu - Doloženo výpisem od CarVertical
* Technická kontrola do 6/2024
* Garance najetých kilometrů
Prodám Toyota Auris 1,8 VVTi hybrid - benzín 73 kW, r.v. 9/2012, najeto 98000 km!!, STK do 2/2025 VIN:
Výbava: ABS, Automatická převodovka, Airbag 8x, Bluetooth, CD přehrávač, Dálkové centrální zamykání, Deaktivace airbagu spolujezdce, Dělená zadní sedadla, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, El. sklopná zrcátka, ESP, Imobilizér, Isofix, Klimatizace aut. , LED denní svícení, Litá kola, Mlhovky, Multifunkční volant, Nastavitelný volant, Originální autorádio, Palubní počítač, Parkovací kamera, Posilovač řízení, Protiprokluzový systém kol (ASR), Satelitní navigace, Tónovaná skla, USB, Venkovní teploměr, Vnitřní teploměr, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Zadní stěrač, 2 x klíč, km doloženy servisní knížkou až do současnosti v orig. servisu Toyota + úřední doklady TÜV + doklady ze servisu Toyota, v ceně vozu sada zimních kol + pěkné pneu, vynikající stav - 98 tis km najeto!!, barva bílá perleťová metalíza, model 2013