Torzo čtyřkolky a elektromotr BLDC s diferenciálem
Kategorie:
Čtyřkolky
Dobrý den, prodám čtyřkolku standartní velikosti bez motoru. Jedná se o rám, tlumiče, ramena, brzdy, sedlo, nějaké plasty a kola.Cena 4000 kč.
Dále diferenciál s redukcí, brzdami a elektromotorem 48V/850 w. Cena 12000 kč.
Diferenciál původně z pracovní tříkolky kupován, jako funkční, snad to tak bude. Chtěl jsem stavět elektrobuggy, ale není čas a věci překáží. Při odběru věcí dohromady cena 15000 kč, jednotlivě viz víše. Osobní odběr Zruč nad Sázavou. Lepší foto mohu poslat.
Dále diferenciál s redukcí, brzdami a elektromotorem 48V/850 w. Cena 12000 kč.
Diferenciál původně z pracovní tříkolky kupován, jako funkční, snad to tak bude. Chtěl jsem stavět elektrobuggy, ale není čas a věci překáží. Při odběru věcí dohromady cena 15000 kč, jednotlivě viz víše. Osobní odběr Zruč nad Sázavou. Lepší foto mohu poslat.
Podobné inzeráty
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, řiditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlena do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří utrhnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je zakrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátnové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Zásadní je ergonomie posedu, kde jezdec pohodlně sedí vzpřímeně a řidídka má před sebou aniž jsou ruce nahoru a nebo dolu. Sedlo je pak pohodlné a akorát měkké. Zadní sedlo pro spolujezdce je pak nejlepší a nejpohodlnější. Spolujezdec má na čtyřkolce svoje království, kde je prostor jen jeho. K sedlu jsou i madla pro držení spolujezdce.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezspojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezspojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Čtyřkolka zrozená pro dlouhé cesty a výlety. Pohodlná, říditelná, velká a pěkná. Na tomto modelu si v CFMOTO dali záležet a čtyřkolka CFMOTO X625 je vymazlená do nejmenšího detailu.
Podvozek čtyřkolky je postavený na pětipolohových tlumičích, které jsou již z fabriky nastavené pro běžného uživatele a zvládají jakýkoliv terén. Čtyřkolka CFMOTO X625 projede blátem, sněhem, hlínou, po silnici, ale i ve vodě. Výška podvozku nad zemí je 280mm.
O brždění se starají čtyři kotoučové brzdy - jedna pro každé kolo. Na brždění čtyřkolky pak používáte nožní brzdu pro pravou nohu a páčku na řidítku pro pravou ruku. Výhodou je, že i když se vám podaří uthnout třeba některou z brzdových hadic, tak zbylé tři brzdy Vám stále budou brzdit na plný výkon a můžete pokračovat v cestě.
Podvozek čtyřkolky je okrytován z výroby plastovou ochranou a dokoupit si můžete hliníkovou ochranu podvozku.
Kola čtyřkolky jsou hliníková o velikosti 12" a obuté jsou čtyřplátové pneumatiky, odolné proti proražení nebo propíchnutí.
Plasty čtyřkolky jsou pružné a odolné proti prasknutí. Schválně jsou spojené na plastové šrouby, které dovolují pružnost spojů a chrání plasty proti prasknutí. Dokonce při převrácení čtyřkolky plasty ve většině případů neprasknout.
Přední a zadní světla jsou kompletní z ledek a odpadá tedy výměna žárovek.
Motor je kvalitní a vychází z dvaceti let zkušeností výrobce CFMOTO. Motor splňuje všechny nejnovější normy EU. Vstřikování motoru a řídící jednotka je od Německé firmy BOSCH. Výkon motoru se přenáší na kola pomocí osvědčeného kanadského bezespojkového CV-Tech variátoru s řazením L, H, P, R a N. Výhodou bezespojkového CV-Tech variátoru je že nemá spojku a i při nejnáročnější práci se nemá co zničit.
Dynamický systém EPS (elektrický posilovač řízení) je skvěle nastavený a přesně Vás spojí s vozovkou a nebo terénem kudy zrovna jedete. Posilovač řízení je pak u obou variant čtyřkolky CFMOTO X625 i X625-A a je stejný.
Standartní výbava:
Tažné zařízení s homologací
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják s vodícími rolnami
Posilovač řízení
Alu kola 12"
Sedlo spolujezdce s madly na chycení
Homologace - bílé značky Euro 5.
Možnost na splátky, odpočtu DPH a protiúčtu za Váš motocykl nebo čtyřkolku.
Doprava zdarma, plná nádrž a registrace.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiátor X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiátor X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Malý, ale šikovný! Čtyřkolka CFMOTO Gladiator X450 je dodávána v provedení T3b (žluté značky), kde na zadní nápravě je rozvodovka a obě zadní kola se stále točí stejně rychle. Na přední nápravě je diferenciál, který si můžete elektronicky zamykat ovladačem na řidítku. Homologace čtyřkolky CFMOTO Gladiator X450 je T3b = žluté značky. K řízení této čtyřkolky v homologaci T3b je potřeba řidičské oprávnění skupiny B (osobní automobil). Můžete si vybrat ze dvou barev čtyřkolky – zelená a oranžová, kde oranžová barva je za příplatek 1.000Kč. Posilovač řízení je pak za příplatek a možný je u obou barev. Posilovač řízení pak u této čtyřkolky využijete jen při využití čtyřkolky na celodenní práci v lese, kde s posilovačem řízení je ovládání čtyřkolky pohodlnější. Posilovač řízení se označuje EPS. Čtyřkolka je vhodná pro práce a výletové ježdění. Vybavená je navijákem, tažným zařízením a zásuvkou pro vozík. Za čtyřkolku pasuje i běžný vozík za auto. Čtyřkolka ve všech variantách je vybavena variátorem CV-Tech (Kanadská výroba), který nemá spojku a díky tomu i při náročné práci není co zničit. Vstřikování a řídící jednotka je Německé výroby Bosch.
Motor:
Typ motoru - 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Objem válců - 400 cm3
Výkon motoru - 24 kW
Palivový systém - Elektronické vstřikování Bosch
Převodovka / koncový pohon - Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Chlazení - kapalinou
Standartní výbava:
Tažné zařízení
Elektrická 7 pólová zásuvka na vozík
Přední elektrický naviják
Alu kola 12"
Bashan Farm 200 je čtyřkolka navržena jako lehký užitkový model s důrazem na jednoduchost konstrukce a snadnost použití obvyklou u rekreačních a lehkých pracovních čtyřkolek. Díky této koncepci čtyřkolku Bashan Farm 200 mohou snadno používat jak zkušení jezdci, tak začínající "výletníci" nebo odrostlejší děti. Čtyřkolka má v základní výbavě praktické přední i zadní nosiče, tažné zařízení pro lehkou práci v lese na chalupách či farmách. Jednoduché ovládání, promyšlená ergonomie, kompaktní rozměry a stabilita jsou další trumfy této lehké užitkové čtyřkolky, která vás překvapí svými příjemnými jízdními vlastnostmi.
Čtyřkolka Bashan Farm 200 je osazena čtyřtaktním jednoválcovým motorem se vstřikováním Delphi ,který plní přísné emisní normy Euro 5.Navíc je čtyřkolka osazena nezávislým zavěšeních zadních kol pro výborné vlastnosti i v těžším terénu.Navíc je čtyřkolka vybavena zadním diferenciálem ,což je v tomto cenovém segmentu naprostý bezkonkurenční unikát a díky tomu také je možné čtyřkolku přihlásit na klasické bílé silniční značky pro 2 osoby.Čtyřkolka má plechové desetipalcové disky.ALU disky za příplatek 5000kč
Sportovní design čtyřkolky je podpořen i použitým, v dané kategorii silným, dynamickým motorem s velmi příznivou spotřebou pohybující se kolem 4L/100km při ideálních podmínkách provozu.Motor je vybaveným spolehlivým elektrickým startérem a automatickou bezúdržbovou převodovkou (variátorem), o pohon zadních kol se stará kvalitní řetěz. Převodovka samozřejmě disponuje i snadno řaditelným zpětným chodem. Stroj je vybaven plnohodnotnými podlahovými stupačkami pro optimální bezpečnost a ochranu nohou před nečistotami. Čtyřkolka Bashan Farm 200 se díky své unikátní kombinaci užitné hodnoty, kvality zpracování a velmi příznivé ceny řadí mezi nejdostupnější lehké užitkové čtyřkolky na trhu.
Motor: 1-válec, 4-takt,177cc (EURO 5)
Výkon: 10,06 hp při 7000 ot / min
Max.rychlost : dle TP 55km/hod reálně až 70 km/h
Napájení motoru: Elektronické vstřikování paliva DELPHI v systému EFI
Chlazení: Olejový chladič !!! + ventilátor
Palivo : 95 okt. - 4 litry / 100 km - kapacita nádrže 7,5 litrů.Nový se zárukou možno na splatky
Elektrický startér a nožní startér
Převodovka: automatická + zpátečka
Pohon: Řetěz
cena bez boxu na plechových kolech
Dětská čtyřkolka ideální od 4 let s hydraulickou zadní brzdou, jednou rychlosti vpřed, elektrickým startérem a světly. Ideální čtyřkolka, kterou Vaše dítě vstopí do světa čtyřkolek. Čtyřkolka je ideální pro děti od čtyřech let. Na čtyřkolce je doraz plynu, čím můžete nastavit kolik maximálně lze přidat plyn. Páčky jsou hodně blýzko řidítek, aby na ně dítě dosáhlo. Bržděná je pak hydraulicky zadní náprava a přední je díky tomu stále řiditelná i při prudkém brždění. Čtyřkolka má jednu rychlost vpřed, kterou nějak neřadíte a při řízení čtyřkolky Kayo jen přidáváte plyn a brzdíte. U čtyřkolky je hlavně kladen důraz na bezpečnost, kde důležité díly jsou dotažené maticí a zajištěny proti povolení závlačkou. Plasty dětské čtyřkolky jsou z pružného materiálu a i při větším nárazu neprasknou. Na přední a zadní části čtyřkolky je pak ochranný rám v barvě. Výhodou je také "trhací" pojistka, kterou si dítě připevní k sobě a v případě pádu ze čtyřkolky se stroj vypne a neujede. Síla motoru o obsahu 72 ccm bohatě stačí pro dětské ježdění, ale dokáže uvézt i dospěleho. Stejně silné motory jsou i v nejmenších skútrech pro městské ježdění. Motork je 4 taktní a tedy úplně tichá, aby žádný ze sousedů neslyšel, jak Vaše dítě jezdí třeba za domem.